Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 32

Thread: [19.09.12] Kerame (SV Hunter) Søger om medlemskab.!

Forum Hatchling

Default [19.09.12] Kerame (SV Hunter) Søger om medlemskab.!

Hej SD.!

Jeg er en ung pige/kvinde på 25 år fra Karise som hedder Sandra.! Jeg søger optagelse i jeres guild som social til at starte med. Senere hen vil jeg meget gerne raide hvis i kan bruge sådan en som mig.! Smiler...
    Jeg har spillet i godt 2 1/2 år. Jeg kender Thomas/Intodeep og det er ham der hev mig ind i WoW. Han hjælper mig hver gang der lige er noget som jeg ikk selv kan.! Hehe..
    Han har rost jeres guild og fortalt om jer. Jeg har været inde og læse om jeg og jeres regler og 5 værdier og søger nu om at blive en del af jer.!

Lidt om mig:
    Jeg har en søn på 3 1/2 år, en kæreste og noget gammelt skrammel af et hus som vi er i fuld gang med at gøre lækkert.! Lige i øjeblikket går det meste af tiden med at sætte det i stand så vi kan flytte ind da 2 huslejer er for dyrt.! :-( Men vi skulle gerne være ved at være der om en mdr eller to.!
    Jeg har et job i Bygma Haslev (9 timer om ugen). Når ikke jeg spiller WoW så bruger jeg tiden i haven, huset eller sammen med sønnen og kæresten.!

Håber at i kan bruge mig da det er lidt trist at spille helt alene.!!

Qnuzzer Sandra/Kerame

Forum Initiate

Hey Sandra.

Super og se dig søge ind i SD. Er slet ikke i tvivl om at du vil passe godt ind. Tror måske det ville være et plus til din ansøgning og skrive lidt om hvad du har lavet ingame de 2,5 år du har spillet. Men herfra får du din første Hop endelig på vores Ventrilo og få en sludder med nogle SDèr, jeg personlige overrender ikke VT, men mon ikke vi tales. "Se om du kan komme i grp. med nogle SDèr i 5man eller LFR"
    Last edited by Intodeep; 05-09-2012 at 16:26.

Forum Hatchling

Lidt om min ingame tid:

Jeg spillede først som Horde her på Tarren Mill.! Havde en Blood Elf Paladin men nåede ikke længere end til lv 40 da Cataclysm kom ud. Jeg fandt da en guild (Raiders Of the North) som var alliance og derfor startede jeg min nuværende hunter op der.! Det var dengang (ligesom nu...) Intodeep der spurgte om ikke jeg var intresseret da jeg ikke var i nogen guild i forvejen. Det var en ok guild at være i rent socialt.
    Så hoppede jeg lidt rundt på serverne da jeg også kendte en alliance spiller på Silvermoon. Han stoppede så med at spille WoW og der stod jeg så med en lang næse...
    Jeg valgte at søge ind i ROtN igen og blive der men de hoppede også en del rundt på de forskellige realms. Fulgte med og vi endte på Arathor. Der kom jeg med på deres "core" raid-hold. Der var nu ikke meget core over det. Vi er ikke rigtig noget progress og HC var simpelthen for svært. Så nedlagde de core holdet. Der var desværre ikke plads til mig på det raid-hold de så lavede.
    Så nu søger jeg ind her og håber at med tiden kan i bruge mig.!

SD Medlem Forum Elder Najsen's Avatar

Hej Sandra.
    Først rigtig mange gange velkommen til vores forum, og tak for din ansøgning.
    Din ansøgning for lov at stå et par dage, så folk kan få lov til at se der er kommet en ny ansøgning. Der efter kommer du til en hyggelig vt samtale med nogen af os der sidder med ansøgninger .
    Selvom du endnu ikke er på trial, så vil jeg opfordre dig til, som Intodeep også skriver, kom på vores vt, vi er rimelig rare mennesker. Samt join vores channel in game /join semperdanica den kan virke lidt stille til tider, men det kan dog lykkes at få hils på nogen af vores medlemmer .

Så er der ikke andet at sige end held og lykke med din ansøgning .

Mvh.
    Najsen/Naja.

SD Medlem Forum Disciple

Hej Sandra,

Velkommen til vores forum og mange tak for din ansøgning.

Najsen har været godt ind over, hvad der sker de næste dage, så jeg vil såmend nøjes med at give dig en lille guide. Rigtig god fornøjselse :-)

Vejen ind i SD er at gøre sig positivt bemærket og samle en masse anbefalinger. Husk at det ikke er din char eller din måde at spille på vi vurderer, men dig som person. Derfor har du mange muligheder for at gøre dig positivt bemærket. Du kan rende HC’s eller raids, men du kan også hygge på vt, hjælpe ingame, bruge forum eller fx deltage i et irl/ingame arrangement. Vigtigst er at du aktivt gør dit for at lære vores medlemmer at kende og jeg kan kun opfordre til, at du går i gang allerede nu, da vi vurderer hele din ansøgning lige fra du postede den.

Du er velkommen på vores vt eller lave en /join semperdanica ingame. SD kanalen kan være ret død, men det er en god mulighed for at gøre os opmærksom på, at du er derude, så det skal du ikke lade dig skræmme af.

Jeg lader din ansøgning stå en uges tid, hvor vores medlemmer har mulighed for at hilse på dig og vi får mulighed for at se, hvad du er for en starut ud fra din aktivitet og medlemmernes tilbagemeldinger. Derefter vil vi invitere dig til en vt samtale.

Hvis vi efter samtalen begge er enige om at fortsætte ansøgningen, så vil vi på dette tidspunkt gerne tilbyde dig en trial.

Husk endelig at nævne for dem du snakker og spiller med, at du er ansøger og at de meget gerne må bevæge sig forbi din ansøgning og smide et par ord.

Skulle du have spørgsmål undervejs, så vil vores Regler eller Information som regel kunne svare på det meste og ellers er du meget velkommen til at kontakte mig.

Ellers vil jeg ønske dig held og lykke med din ansøgning.

Venligst

Galicia

SD Medlem Forum Disciple

Hej Sandra,

Har du en char på Tarren Mill og ville være klar på en evt trial, hvis vi finder ud af at det er den vej vi skal?
    Har du fået snust lidt omkring og måske fået hilst lidt på vores medlemmer ingame?

Galicia

Forum Hatchling

Hej.!

Ja jeg har en char på Tarren Mill. Flyttede den inden jeg søgte.! Smiler..
    Jeg har /join semperdanica men der har ikke været så meget liv.! :-(

Sandra/Kerame

Hej Sandra, jeg vil råde dig til at komme på vt og snakke med os, det er klart en nemmer måde at snakke med folk på, end in game channel

Hilsen Najsen.

SD Medlem Forum Disciple

Hej Sandra,

Der er ikke så meget aktivitet i din ansøgning, får du snakket spillet lidt med vores medlemmer, så du kan danne dig et lille indtryk af vores guild?

Hvis du stadig er frisk på at opnå en trial, så vil jeg gerne invitere dig til en samtale onsdag kl 20.30.

Venligst

Galicia

Forum Hatchling

Hej.!

Nej desværre er der ikke så mange på.! :-/ Jeg har været på VT og /join semperdanica men der er ikke så mange der spiller nu her før MoP.!
    Jeg har dog snakket med Najsen, HolgerDK og en mere (Cenoside tror jeg vist nok) Alle rigtig søde og masser af humor.! Smiler...

Jeg er meget intresseret i en samtale.! Jeg håber jo på at komme ind og tror selv det vil gøre det lidt nemmere med en trial og når MoP kommer er der jo masser jeg kan hjælpe og snakke med.!

Hilsen
    Sandra/Kerame

Forum Recruit Xenium's Avatar

Haft et hyggeligt (lidt hurtigt) raid her til aften - ik så meget dårligt at sige men skal nok opleve personen lidt mere før der kommer et svar
    Oh goddess of luck whom the Greeks called Tyche, and the Romans Fortuna
    May our rolls be in our favor and the booty we seek be ever plentiful from the monsters we have slain
    "...No. I am the one who knocks!"

Forum Convert Vejovis's Avatar

Efter et hygge ICC run, hvor de blev delt flade ud til LK og hans kumpaner, så vil jeg da sige, at det er et positivt indtryk jeg har fået.
    - så der er ikke noget at sætte fingeren på, men vil gerne have en omgang VT hygge, hvor man ikke skal være så "seriøs", før jeg hiver en sidste halve tommel op af lommen.

Men so far er du 50% af vejen for at få min i al fald.
    <center></center>“You're the predator right up until you're prey.”

SD Medlem Forum Elder Marwen's Avatar

Du får også lige en halv tommel af mig - vil gerne løbe lidt mere med dig, dog var jeg med i ICC og Kerame var vidst den eneste der formået at dø (det plejer ellers at være mig!)

SD Medlem Forum Apprentice Jamez's Avatar

Quote Originally Posted by Marwen View Post
    Kerame var vidst den eneste der formået at dø (det plejer ellers at være mig!)
    Lol marwen hvad sker der
    How I felt after killing my first boss on heroic...

How I felt after killing Madness on heroic!

|
    "Fuck yeah bitches!"

SD Trial Forum Trainee Luther's Avatar

Også en halv tommel fra mig fordi du også formåede at dø, så var jeg da ikke den eneste (forbandede vampyr). Men lad os høre noget mere til dig så du kan få den sidste tommeltot herfra

SD Medlem Forum Disciple

Det var da dejligt og se den aktivitet i din ansøgning :-)

Vi snakkes ved i aften.

Forum Knight Stormlord's Avatar

Hov sry Kerame... Lovede vist at skriver herinde i mandags.

Nuvel, var med i det famøse ICC run som Kerame var med på. Som sædvanlig på et 25 mands run, er det svært lige at høre hvem, der siger hvad, men det jeg (tror) hørte dig sige var da fornuftigt. Fang mig for en HC, LFR eller andet ballade så vi lige kan få den der tommeltot helt i vejret...

Forum Hatchling

Hejsa alle SD'er.!

Hvor er i altså bare søde alle sammen.! Smiler.. Dejligt at se at folk giver en halv tommel.! Så er jeg jo lidt nærmere mit mål.!

Med venlig hilsen
    Sandra/Kerame

SD Medlem Forum Disciple

Velkommen på trial og god fornøjelse :-)

Forum Knight Stormlord's Avatar

Kan godt smide en thumbs up allerede nu efter en hyggelig samtale her til aften. Sandra virker som en rigtig hyggelig pige, der vil passe fint ind i SD. Derudover er hun fra sydsjælland som jeg selv, så det er bare et +

Sandra, ved du forresten hvad. Hernede syd for Køge, der har vi flere stavelser i Theé, end i Kaff

SD Medlem Forum Elder Marwen's Avatar

Jeg mener det er anden gang jeg løber runs med Kerame. Hun virker til at være en ung og frisk dame som vil passe ind i SD! fra min side af

SD Medlem Forum Disciple Doomgrip's Avatar

Jeg spillede en instance med Kerame og hun virkede rigtig sød og hyggelig.

Tak for hyggeligt hc run, du er snaksaglig på vt, og har humor! Du skal helt klart ha min @Zulo var os med, @Zulo tanked, nu du tagged @Zulo !

Forum Hatchling

I er simpelthen de sødeste mennesker.! Smiler..