Results 1 to 23 of 23

Thread: Ansøgning til SD Guildwars 2

SD Medlem Forum Convert ekhamin's Avatar

Default Ansøgning til SD Guildwars 2

Navn: Jakob
    Alder: 24
    By: Skanderborg
    Nick : Ekhamin

Jeg har læst ingame værdier, optagelses regler og forum regelsættet igennem og acceptere disse.

Hey Semper Danica jeg smider her min ansøgning om at joine jeres community i GW2

Personlige oplysninger:

Jeg Hedder Jakob og er 24 bor i Skanderborg med damen, jeg er udlært mekaniker, men sidder i erhvervs support afdelingen hos TDC, da jeg har olie eksem (sucks) udover arbejdet så bruger jeg min tid på vennerne, bilerne og gaming især GW2 lige nu, jeg har spillet rigtig meget konsol helt tilbage fra nintendo 8 bit og frem til 360'eren, men er gået igang med at game PC nu istedet da det er noget sjovere, jeg har rodet med computere siden jeg var 14 og altid selv bygget min egen, jeg kan godt lide at rode med systemerne på mine ting, især mine android telefoner de bliver moddet ud over det sædvanlige.

Spille Historie:

Som skrevet ovenfor så er det mest konsol jeg har spillet, men jeg har været med i en af de største claner der var i BF 1942 tiden og holdt med dem indtil Vietnam udkom, ellers har jeg spillet meget BF3 både på konsol og PC til sidst hvor jeg er med i en mindre clan hvor der ikke sker noget af det store.

Min MMO historie
    WoW var det første MMO jeg startede med, og det er fra launch til wrath of the lich king udkom, her var jeg med i en guild der hed WoWrush Dashers, men den gik død kort efter jeg stoppede med spillet.
    AoC var mit andet hvor jeg var med i en heavy RP guild som så også er stoppet grundet FunComs drab på spillet
    SWTOR spillede jeg i en kort periode, men det fangede ikke rigtigt min interrese efter lvl 38.

ellers har jeg været med i et par beta'er på MMO'er sammen med Impetuz i nogen af dem.

Mig som Gamer:

Som gamer er jeg stille og rolig, siger ikke det store, men det kan hænde jeg gør, jeg er fokuseret på det der kommer forud og holder fokus på opgaven, jeg er altid venlig overfor mine medspillere, sviner dem ikke selvom de gør fejl da jeg godt ved at det blot er et spil og vi kan alle fejle.

Hvad kan jeg tilbyde SD?

en rolig casual gamer som godt kan lide at arbejde sammen med andre og hjælpe andre.

Hilsen
    Jakob

Hej Jacob, fin ansøgning, der kommer en officer forbi i løbet af dagen vil jeg gætte på
    »God is an ever-receding pocket of scientific ignorance«
    - Neil Degrasse Tyson

SD Medlem Forum Disciple chrella's Avatar

Hey @ekhamin

Udemærket ansøgning måske lidt kort, men du kommer da rundt om det vigtigste, nemlig dig som person, som er det vi ligger vægt på her i SD.

Jeg har lige et par spørgsmål til dig: Hvorfor SD?? Hvordan fandt du os?? og sidst men ikke mindst, hvad forventer du af os??
    Der ud over kan jeg fortælle dig at vi pt har nogle på trials, som skal igennem nåleøjet først før vi åbner op for nye ansøger, dette gøres af hensyn til, at man skal samle thumps up fra vores medlemmer og for mange trials på en gang kan gøre det svært. Det betyder dog ikke at vi afviser din ansøgning, hvis du har lyst kan vi sætte dig på standby, når vi så åbner op igen giver dig besked og åbner din ansøgning igen. Indtil da er du velkommen til, at bruge vores åbne forum og VT http://www.semperdanica.dk/threads/2...lo-Information og kom ind og få en lille snak med os.

Har du spørgmåsl er du velkommen til at sende en PM til undertegnet eller @Tristanas

Hilsen
    Chrella
    Er svaret ikke gaffatape, er spørgsmålet stillet forkert.

Hej Chrella

Jeg valgte SD fordi min kammerat Impetuz som også har ansøgt kender Eli, Muhzion (menes jeg det staves) og han har snakket godt om jer, og jeg syntes det lyder som et godt sted og komme ind og gemme sig med andre mennesker, samt at i er med på så mange andre MMo'er der findes.

Det jeg forventer er jer, er blot at være en god guild som hjælper hvis man har tid og kan / lysten til det.

du må meget gerne sætte den på standby så jeg kan hænge i luften og afvente en mulig trial

Så er du sat på standby, men husk du er stadig velkommen til at bruge vores VT og åbne forum.

SD Medlem Forum Knight Tristanas's Avatar

Tak for behagelig samtale på VT. Vi har besluttet at lade de resterende standby-ansøgere blive aktive, og som aftalt ændrer vi din status til Trial fra d.d.

Som jeg også informerede dig, så handler det nu om, at du skal få spillet med nogle SD'er.

Hiv endelig fat i mig, hvis du har spørgsmål.

// Trist

WoW: Tristánas, Paladin Tank (MAIN) // Tristanas, Hunter
    Diablo 3: Tristanas#2716

SD Trial Forum Elder Iznogood's Avatar

tak for run i CM og hygge på VT synd vores AC ik gik pga bug

Forum Initiate

har lige været på vt med @ekhamin hyggelig gut

SD Medlem Forum Knight Romulus's Avatar

:good herfra efter et hyggeligt run.

SD Medlem Forum Trainee

tak for hyggeligt run

Hey @ekhamin

Vil bare lige høre hvordan det går? Du har fået samlet en del men du mangler stadig nogle stk. hvis der noget vi GW2 sgt/officere kan gøre, for at hjælpe dig med at samle de sidste, må du endelig sige til.

Hey Chrella har ikke lige haft den store tid på det sidste til at spille og være online, sidste weekend brugte jeg på jyllands ringen, da jeg har gået som mekaniker for et racer team, og har slappet rigtig meget af efter September månedes racer løb, men er begyndt og komme på igen og få gamet med folk

SD Trial Forum Recruit reciver's Avatar

flink fyr

Kørte en AC expl. igennem her til aften, og han er en flink fyr, så førstehånds indtrykket er positivt, men vil godt lave lidt mere med dig før du får min endelige Thumbs up
    »God is an ever-receding pocket of scientific ignorance«
    - Neil Degrasse Tyson

SD Medlem Forum Apprentice

Har været på hyggeligt AC explore run med @ekhamin her i aftes der var god stemning og hygge selvom vi tossede lidt rundt virker som en dejlig afslappet person herfra.

Hej @ekhamin

Jeg vil lige opfordre dig til at se Dax udmelding omkring Eternal battleground raid, som jo er en glimrende chance for at få spillet med nogle SD'er?

Sign op i raidkalenderen, hvis du har mulighed for at deltage?

// Trist

var lige i Eternal Battlegrounds med @Soulmonkey @Drek @Dax @Tiny @Tournesol og @Zoron og en del andre mennesker som jeg ikke kan huske navnet på

Forum Adept Dax's Avatar

Gik meget godt, var god til at lyste, altid godt for en trial.
    Sgt. WvW.

Thought without action is a daydream.
    Action without thought is a nightmare.

hey vil blot sige at jeg nok ikke er ret meget på lige for tiden, og jeg har ikke været det i et par dage nu her, grunden vil jeg ikke ud med her på et åbent forum, men hvis nogen er interreseret så kan i smide en PB.

SD Medlem Forum Convert Impetuz's Avatar

Får lige en thumbs up af mig, for utrolige mange ture i diverse instances.
    Og kender til grunden han ikke har været på de sidste par dage, og den er mere en forståligt.

SD Medlem Forum Apprentice

Tak for endnu et hyggeligt run i COF story og path 1. Go kamp gejst og vi kom da også igennem selvom der var udfordringer undervejs.

Tak for runnet igår

krima krams fra gwai

Hej @ekhamin

Jeg har hermed fornøjelsen af at kunne byde dig velkommen til SD som medlem

De bedste hilsner

Tristanas