Results 1 to 23 of 23

Thread: Ansøgning til SD Guildwars 2

SD Medlem Forum Convert ekhamin's Avatar

Default Ansøgning til SD Guildwars 2

Navn: Jakob
    Alder: 24
    By: Skanderborg
    Nick : Ekhamin

Jeg har læst ingame værdier, optagelses regler og forum regelsættet igennem og acceptere disse.

Hey Semper Danica jeg smider her min ansøgning om at joine jeres community i GW2

Personlige oplysninger:

Jeg Hedder Jakob og er 24 bor i Skanderborg med damen, jeg er udlært mekaniker, men sidder i erhvervs support afdelingen hos TDC, da jeg har olie eksem (sucks) udover arbejdet så bruger jeg min tid på vennerne, bilerne og gaming især GW2 lige nu, jeg har spillet rigtig meget konsol helt tilbage fra nintendo 8 bit og frem til 360'eren, men er gået igang med at game PC nu istedet da det er noget sjovere, jeg har rodet med computere siden jeg var 14 og altid selv bygget min egen, jeg kan godt lide at rode med systemerne på mine ting, især mine android telefoner de bliver moddet ud over det sædvanlige.

Spille Historie:

Som skrevet ovenfor så er det mest konsol jeg har spillet, men jeg har været med i en af de største claner der var i BF 1942 tiden og holdt med dem indtil Vietnam udkom, ellers har jeg spillet meget BF3 både på konsol og PC til sidst hvor jeg er med i en mindre clan hvor der ikke sker noget af det store.

Min MMO historie
    WoW var det første MMO jeg startede med, og det er fra launch til wrath of the lich king udkom, her var jeg med i en guild der hed WoWrush Dashers, men den gik død kort efter jeg stoppede med spillet.
    AoC var mit andet hvor jeg var med i en heavy RP guild som så også er stoppet grundet FunComs drab på spillet
    SWTOR spillede jeg i en kort periode, men det fangede ikke rigtigt min interrese efter lvl 38.

ellers har jeg været med i et par beta'er på MMO'er sammen med Impetuz i nogen af dem.

Mig som Gamer: