Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 35

Thread: [23.09.12] Ansøgning til SD, Dulwen Warrior

Default [23.09.12] Ansøgning til SD, Dulwen Warrior

Navn, alder og by
    Peter, 31 , København

Skrive du har læst vores Regler for optagelse, Forum regler og accepterer vores 5 værdier.
    Gennemlæst og min thump op! Sker sgu godt ud!

Beskrivelse af dig som person, Hobbies, sport, arbejde.
    Gamer, gamer og mere gamer tilsat et drys af partymonkey.
    And now the breakdown...
    Efter 7 år i finansbrancen er jeg siden februar skiftet brance til... da da daaaa gaming. Jeg arbejder som support manager hos Reto.Moto, et dansk spiludviklings firma som er i lukket beta med et online mmofpsrts spil ved navn Heroes & Generals. Så man kan vel sige at mit arbejde er også min hoppy. Jeg har spillet mmorpg
    's siden 1999 hvor jeg fik nålen stukket dybt i armen i Everquest1 - Hvor jeg også mødte et par af jeres nuværende members, Pickx og Swupper som den dag i dag 13 år efter stadigvæk er mine rigtigt gode venner (en 4th friend sender også en ansøgning snart, Rzor som også var en del af vores EQ gruppe den gang).
    Ja, hoppies er jo så hovedsageligt spil. Jeg har siden 97' være dybt begravet i computer spil og prøvet mange typer af spil, men der er ingen tvivl om at det altid har været mmorpgs der har været skyld i min kageform - så sport? nej ikke rigtigt, ihvertfald ikke den slags hvor man rejser sig for meget op :P
    Så er der jo lige det der med partymonkey - Orv jo, jeg har haft min del af byture sammen med swupper og pickx - og har faktisk også deltaget 2 gange hvor SD har invaderet LB og gjort mit for at der ikke var nogen der skulle drukne.

Skrive hvad du kan tilbyde Semper Danica. Class og erfaring