Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 35

Thread: [23.09.12] Ansøgning til SD, Dulwen Warrior

Default [23.09.12] Ansøgning til SD, Dulwen Warrior

Navn, alder og by
    Peter, 31 , København

Skrive du har læst vores Regler for optagelse, Forum regler og accepterer vores 5 værdier.
    Gennemlæst og min thump op! Sker sgu godt ud!

Beskrivelse af dig som person, Hobbies, sport, arbejde.
    Gamer, gamer og mere gamer tilsat et drys af partymonkey.
    And now the breakdown...
    Efter 7 år i finansbrancen er jeg siden februar skiftet brance til... da da daaaa gaming. Jeg arbejder som support manager hos Reto.Moto, et dansk spiludviklings firma som er i lukket beta med et online mmofpsrts spil ved navn Heroes & Generals. Så man kan vel sige at mit arbejde er også min hoppy. Jeg har spillet mmorpg
    's siden 1999 hvor jeg fik nålen stukket dybt i armen i Everquest1 - Hvor jeg også mødte et par af jeres nuværende members, Pickx og Swupper som den dag i dag 13 år efter stadigvæk er mine rigtigt gode venner (en 4th friend sender også en ansøgning snart, Rzor som også var en del af vores EQ gruppe den gang).
    Ja, hoppies er jo så hovedsageligt spil. Jeg har siden 97' være dybt begravet i computer spil og prøvet mange typer af spil, men der er ingen tvivl om at det altid har været mmorpgs der har været skyld i min kageform - så sport? nej ikke rigtigt, ihvertfald ikke den slags hvor man rejser sig for meget op :P
    Så er der jo lige det der med partymonkey - Orv jo, jeg har haft min del af byture sammen med swupper og pickx - og har faktisk også deltaget 2 gange hvor SD har invaderet LB og gjort mit for at der ikke var nogen der skulle drukne.

Skrive hvad du kan tilbyde Semper Danica. Class og erfaring
    Det er mit 4 eller 5 re-visit til WoW - sidste gang var ved release af cataclysm, men gik dog hurtigt død i det den gang, da det guild jeg var sammen med hurtigt gik død og det blev bare mere og mere kedeligt at logge på og spille random battlegrounds. I WoW har jeg altid primært spillet druid, helt tilbage fra release - men for at prøve noget nyt har jeg "fået" tidligere nævnte Rzor's warrior. Har dog stadigvæk min druid og det er ikke utænkeligt at jeg transfer den til TM på et senere tidspunkt.
    Jeg medbringer en meget bred erfaring inde for games og især mmorpg's - I've done em ALL! (Ihvertfald hvis der var PvP involveret). Jeg har primært spillet healers af classes og har altid været rimelig professionel omkring det(uden at lyde for arrogant forhåbentligt) og med så mange års erfaring er jeg en ret dygtig spiller der lynhurtigt indordner mig til min rolle og lære alle aspecter i et spil. Jeg er lidt af en optimerings-ho der godt kan lide at nørkle med tal for at yde det bedst mulige og har en meget analytiks tilgang til spil. Men på trods af det er det selvfølgelig også super vigtigt at have det SJOVT med at spille og jeg vil bidrage med en god gammel dansk sarkastisk humor hvor der altid er et glimt i øjet. Jeg er sikker på at swupper(taptaptap) og pickx (skåååål) kan skrive under på det Jeg er et meget socialt menneske (på trods at jeg bor alene med min kat Bacon :P) og vil helt klart være en aktiv del af det sociale element i SD. Har jo som sagt allerede været der et par gange "undercover" ! :P

Skrive hvad du forventer/ønsker af Semper Danica. Er det sociale aspekt eller mere seriøs raiding der trækker.
    Hov, der kom mere omkring det sociale her. Jeg søger primert til SD for det sociale aspekt. Jeg syntes det er helt fantastisk at I kan administrere så stort et guild hvor der er så højt fokus på at behandle hinanden ordenligt og have det sjovt sammen både i spil og i det virkelige liv. Der er ingen tvivl om jeg primært er en PvP spiller og fik også at vide at i har nogle folk der spiller rated battlegrounds hvilket klart er det jeg bestræber efter at være med til. Jeg vil helt sikkert også være med på nogle PvE raids for at hygge med guilden, men det er ikke det der har mit totale fokus - nænæ, det er øllerne og at smække andre spillere rundt med oversized WoW pixel's!

Afslutningsvis vil jeg bare sige at jeg håber I vil se positivt på min ansøgning og give mig en chance for at være del af Semper Danica - Because I'm worth it!

Oh btw - Swupper skylder mig 10.000kr hvilket er en ret fed historie - hvorfor vil jeg naturligvis dele, skulle jeg blive lukket ind i guilden

Pickx ses på lørdag til øller!

Peter/Dulwen over n out!

Last edited by Dulwen; 18-09-2012 at 22:27.

Forum Convert Vejovis's Avatar

Hejsa og velkommen til vores forum.

Selvom mine øjne er ved at give op for idag, så fik jeg kastet et hurtigt blik på din ansøgning - og eneste problem er, at du kender de to aber
    - spøg til side... den ser godt ud.

Når du så ikke sidder foran computeren (i fritid eller på job), hvad laver du så... altså udover at drikke øl med de førnævnte aber. Ser film, serier, sport... går på hænder måske endda?

Anyways, der kommer en officer forbi, der sætter dig lidt mere ind i tingene.

So far, velkommen og held og lykke
    <center></center>“You're the predator right up until you're prey.”

SD Medlem Forum Elder Najsen's Avatar

Først rigtig mange gange velkommen til vores forum, og tak for din ansøgning. Jeg synes du kommer fint omkring at fortælle os lidt om dig, og din erfaring i spille verdene, er da bestemt ikke at overse, lille er den jo ikke
    Din ansøgning får lov at stå et par dage, så folk kan få lov til at se der er kommet en ny ansøgning. Der efter kommer du til en hyggelig vt samtale med nogen af os der sidder med ansøgninger
    Selvom du endnu ikke er på trial, så vil jeg opfordre dig at komme på vores vt, vi er rimelig rare mennesker. Samt join vores channel in game /join semperdanica den kan virke lidt stille til tider, men det kan dog lykkes at få hils på nogen af vores medlemmer

At du kender @Swup og @Lookie det kan du vel ikke gøre for, så der får du bare lidt medlidenhed fra mig

Så er der ikke andet at sige end held og lykke med din ansøgning .

Mvh.
    Najsen/Naja.

SD Medlem Forum Disciple

Jamen også et velkommen til SD herfra. Nu er det bare ud og få snakket, hygget og spillet med en masse af vores medlemmer og så vil du på et tidspunkt modtage en invitation til en vt samtale.

God fornøjelse :-)

Mange tak for de fine hilsner.

@Vejovis Går ikke så meget på hænder mere - gjorde jeg dog da jeg var 14 år og gik til spring gymnastik :P (nej jeg er til damer og det var totalt win/win at være 3 drenge og 28 piger på et hold). Nu bruger jeg dog min tid væk fra computeren og arbejdet på at tælle farvenuancer i mit nikotin gule loft. Når jeg giver op (som regel omkring 300) så er det typisk film og serier Du finder nok ikke en større south park fan end mig

@Najsen Det er bare helt fint, glæder mig til at møde folk og spille med dem. Har ikke travlt med ansøgnings processen - syntes bare det er fedt at i gør så meget ud af den.

SD Medlem Forum Adept Swup's Avatar

Hey der ske!

Godt og se dig her! Så kom min egen auto-follow-tabtabtab exp partner! hehe. på tide du søger ind i mighty SD! Jeg får personligt ikke spillet noget WoW lige for tiden men det er bestet ikke grund til at du ikke skal ind i SD :P

At Peter suckes og ikke kan drikke Sambuca, skal ikke være en forhindring! Måske mangel på skills skal være en forhindring? måske han kan lære noget? hehe

Jeg syntes Peter ville være et frisk pust for SD, specielt på den Sociale side!

PS. Gwen og Lotte spiller os i SD :P

Forum Apprentice

hey peter super og se din ansøgning her helt sikket en thumps op her fra
    @stoicism og @Sylah aka gwen og lotte i ved også hvem dette er

og ja ses lørdag peter til nogle øller =)

Lookie/ pickx

Ej hvad har jeg gjort siden jeg skal trækkes ned i sølet til at kende Peter... det ender jo bare med vi kommer til at PVP sammen :P'
    spøg til side..Peter er en fed fyr og kan kun sige jeg ville hygge mig med at skulle spille med ham igen!

Hejsa.
    Jeg vil gerne invitere dig til en vt i morgen (søndag) klokken 20

Du skal ikke gøre det @Najsen han prøver sikkert bare at forføre dig, selvom han ikke ved hvor du er fra

Efter en hyggelig snak med Jeo og jeg, vil jeg gerne byde dig velkommen på trial
    Held og lykke.

Mange takker for det - så mangler vi bare MoP launcher

SD Medlem Forum Elder Marwen's Avatar

Jeg har nu spillet et par dungeons med @Dulwen og tror han vil passe godt ind i SD - Han er ikke bange for at snakke på VT, hvilket er bonus i min bog!

SD Medlem Forum Adept Swup's Avatar

Dulwen snakker ALT for meget! :O)

Quote Originally Posted by Swup View Post
    Dulwen snakker ALT for meget! :O)
    Says yous! wooootewoooottewhoooot

Tak for instances i går @stoicism og @Turbohunter

Tak for de fede instances i går @stoicism , @Rzor , @Metahut , @Jaybiep , @Najsen
    Last edited by Dulwen; 27-09-2012 at 9:43.

SD Medlem Forum Convert

Quote Originally Posted by Dulwen View Post
    Tak for instances i går @stoicism og @Turbohunter
    Lige over @Dulwen - vi havde et enkelt run i de nye panda dungeons. Du passer allerede fint ind i SD - så herfra

/Turbo

Efter at have ramt 90 med warrior har jeg nu ombestemt mig til at spille min gode gamle druid i stedet for. Den er overført til serveren og er inviteret til guilden - navn Derpinator

Jeg vil uden tvivl gerne give dig min , du er super hyggelig at snakke med på vt, og har en god potion humor, er sikker på du passer helt perfekt ind i SD.

Jeg var med Dulwen i et par instances og han virker bestemt som SD materiale :-) så en herfra

Mange tak for de der tommelfingre! Syntes også det er super hygsomt at spille med SD

Tak for runs! @Rzor @Pixiebelle @Regio @Harpos

var hyggesomt!

Officer Forum Warden Harpos's Avatar

Lovede lige at slå et kryds. X det er hermed gjort...
    Vi løb lige et par HC's og vi havde det sgu da meget sjovt, du døde da vist kune en gang.

Og det er en god egenskab at sige hvis man ikke har været der før, super godt, især når man er Tank...
    Men en thumbs skal du ha

Forum Recruit Sylah's Avatar

Øhhh altså... nu ved jeg ikke helt lige, om jeg burde gøre noget som helst, når nu jeg ikke er blevet nævnt som en reference tilbage fra Pc-cafeen..... Fy skamme...... Og du har også helt glemt at nævne Gwen aka Stoic nu..

Oh well jeg gør det nu alligevel. Jeg kender denne person... både som fuld og ædru... Jeg siger god for ham (bare lad være med at give ham "hersker hatten" på......

- Sylah