Results 1 to 22 of 22

Thread: Ansøgning til SD GW2 - Pizzaking - DB

Default Ansøgning til SD GW2 - Pizzaking - DB

Navn: Per Vestersgaard-Andersen
    Alder: 34
    Bopæl: Valby, København
    Nick: Pizzaking

Jeg har læst ingame værdier, optagelses regler og forum regelsættet igennem og kan sagtens forstå og acceptere disse.

Hola Semper Danica!

Er pt i "Danske Bank" på jeres server, men grundet den lille gruppe vi er, snakket med Hest om at joine SD og ligge DB på hylden.

Om mig selv kan jeg sige; Født og opvokset i Århus, hvor jeg tilbage i 97 blev MAT student.
    Efter en del år med this and that, rejste jeg til Italien i 02. Hvor jeg blev i 5 år og tog en kokke uddannelse.
    Er nu tilbage i Danmark og har bosat mig i København.
    Arbejder til dagligt som kok for et firma der hedder Fazer, der driver ca 150 kantiner rundt omkring i landet. Og er selv del af et team der laver mad til ca 500 hos Nykredit i Sydhavn.

Fritiden fordriver jeg med, venner, biffen, bøger og self mmos

Har igennem tiden været forbi en del. Men de største må siges og være AC, DaOC, WoW, Aion, Rift, Swtor og nu GW2.
    Har siden Aion været en del af Danske Bank. Hvor vi har været en lille gruppe af gamle venner 100% fokuseret på pvp. Og har da også i WAR haft stor fornøjelse af at møde SD i et utal af bgs og keep sieges

Vil som guildie være;
    En meget stille og rolig person, men altid med på et godt grin over Vt. Hjælpsom, om det skulle være med quest, events, forskellige farm spots eller lign. har jeg tid står jeg altid til rådighed. Dedikeret til pvp både wvw som jeg ser meget frem til at lave med SD, og tournaments. (Wvw er dog pt sat på standby, da jeg i sidste uge havde ild i bundkort. Og nu bruger det meste af tiden på farm og en lille Thief. Men nyt er snart på vej og så vi klar igen )

Ser frem til et utal af gode timer i selskab med SD, hvor vi skal vise de dumme franskmænd hvem der er Boss

mvh Per // Pizzaking
    Last edited by Pizzaking; 18-09-2012 at 23:28.

SD Medlem Forum Disciple chrella's Avatar

Hey @Pizzaking

Må sige at det er en kort ansøgning, men du er da kommet godt rundt om dig, som person hvilket er det vigtigste. Pt er der nogle trials der lige skal igennem nåleøjet først, før vi åbner op for nye. Du har dog mulighed for at få sat din ansøgning på standby og så åbnet, når vi åbner op igen for nye ansøgere. Indtil da er du velkommen til at bruge vores åbne forum, samt vores VT http://www.semperdanica.dk/threads/2...lo-Information hvor du har mulighed for at hilse på os og vi kan hilse på dig.

Har du spørgsmål er du velkommen til at sende en pm til undertegnet eller @Tristanas

hilsen
    Chrella
    Er svaret ikke gaffatape, er spørgsmålet stillet forkert.

SD Medlem Forum Convert

Har spillet sammen med Pizzaking/Per i flere MMO's Han er en kvali fyr

Learning by Burning...

SD Medlem Forum Knight Tristanas's Avatar

Hej @Pizzaking

Som du jo ved, så har vores co-GM (@Hest) lavet en aftale med jeres guild om at I ansøger et par stykker samlet fra Danske Bank. Nu da vi har fået alle formaliteterne på plads, er jeg glad for at kunne sætte din ansøgning i fuld sving.

Jeg synes - ligesom Chrella - at din ansøgning er på den korte side af standarden, men indeholder det vigtigste. Jeg er dog nysgerrig, hvad der fik dig til at flytte tilbage til Danmark efter 5 år i Italien?

Vejen ind i SD er at gøre sig positivt bemærket og samle en masse anbefalinger. Husk at det ikke er din char eller din måde at spille på vi vurderer, men dig som person. Derfor har du mange muligheder for at gøre dig positivt bemærket. Udover at gøre dig positiv bemærket ingame og grupperer med SDer, kan du også hygge på vt, bruge forum eller fx deltage i et irl/ingame arrangement. Vigtigst er at du aktivt gør dit for at lære vores medlemmer at kende.

På et tidspunkt finder vi lige et tidspunkt og tager en sludder på Ventrilo - ganske uformelt. hold eventuelt øje med denne tråd, hvor jeg skriver, når jeg har mulighed for at snakke lidt med jer. Det kan også være, at @chrella tager fat i dig, da han også er en del af rekutteringsholdet

Du er velkommen på vores vt. Husk at gøre opmærksom på, at du er ansøger når du spiller med medlemmere.

Hvis der skulle opstå spørgsmål undervejs, så vil vores Regler eller Information som regel kunne svare på det meste og ellers er undertegnede eller @chrella til rådighed.

// Trist

WoW: Tristánas, Paladin Tank (MAIN) // Tristanas, Hunter
    Diablo 3: Tristanas#2716

Forum Convert Rockz's Avatar

Velkommen til
    /Rockz
    "The more you sweat in training, the less you bleed in battle"

Byen hvor skolen lå var en lille flække oppe i bjergene med ca 8000 indbyggere. Som jeg efter 4 år havde behov for at komme væk fra..

Var faktisk gennem noget kontakt på skolen, på vej til Kina for at starte noget italiensk restaurant. Men det blev aldrig seriøst nok til at jeg tog afsted.

En af mine muligheder var så at begynde på season arbejde og skifte mellem sommer og vinter område. Men efter en tur på 3.5 mdr i Crans Montana, Schweiz og 4mdr på Elba øen ud for toscana, havde jeg ligesom fået dækket det behov.

Og det skal siges, Italien er et dejligt land og tage på ferie i. Men og bosætte mig der har aldrig været noget jeg har overvejet. Så det kom ret naturligt at det var tid til at flytte tilbage til Danmark.
    Noget nyt skulle der dog ske, så valgte kbh hvor min bror også bor. I stedet for Århus hvor jeg er vokset op.
    Så har nu boet her i snart 5 år og aldrig fortrudt det.
    Er faldet godt til og har fået nogen fantastiske venner så og flytte herfra nu bliver nok svært

Hey @Pizzaking

Ja det var så den lille Vt samtale. Som aftalt så blliver du ændret til trial og så håber jeg du vil falde godt til her i SD.

Var på en hyggelig lille tur i aften med @PriestDK i spidsen. Hvor @Rjay, @Desoco, @Tristanas, @Ruvian Planar, @Borias, @Nerror, @Djeib, @Fastil med flere lavede jump jump jump og komme igennem nogle til tider dumme men sjove jump puzzles Tak for en god aften , ses på tirsdag til mere jump jump jump...

Forum Convert rakii's Avatar

for 2 gode runs i EM AC.. Keep it up

SD Medlem Forum Adept

herfra deltager i mine PvE Event og var underholdene på VT

Var i dungeon med Pizzaking og havde et rigtig godt run med Batman. Så herfra.
    Lokee

Rigtigt hyggeligt run i dungeon her fra

SD Medlem Forum Apprentice DarkWaiter's Avatar

Var i 2 AC runs med ham igaar og ved ikke om det var fordi der var 2 trials med i gruppen men det gik meget smertefrit, saa en herfra..

SD Medlem Forum Acolyte

Jeg var i Ac Expl med ham her til aften og gik super godt herfra

Lavede jumping puzzle guild event med Pizzaking på VT, og han lyder som en hyggelig gut, og så lovede han pizza!
    Mit førstehånds indtryk var udelukkende positivt
    »God is an ever-receding pocket of scientific ignorance«
    - Neil Degrasse Tyson

SD Medlem Forum Apprentice

Hej Pizzaking tak for hyggeligt jumping run du lyder som en hyggelig gut herfra også hjælper det jo at love pizza

Jeg kan kun sige at du virker som en vældig flink person. Så herfra
    Shut up and listen
    You'll be surprised what you learn when others fill the silence

SD Medlem Forum Convert

hvornår har han lovet pizza

tak for en hyggelig puzzel event, du havde vist lidt problemer inde ved alle i cubes.

@chrella de cubes var jo også dumme og portals mere end det

Men super aften og flere achivementpoints i posen

@Athalel hehe lover pizza til mange du har bare ikke været en af dem

SD Medlem Forum Knight Tristanas's Avatar

Hej @Pizzaking

Jeg har hermed fornøjelsen af at kunne byde dig velkommen til SD som medlem

De bedste hilsner

Tristanas

WoW: Tristánas, Paladin Tank (MAIN) // Tristanas, Hunter
    Diablo 3: Tristanas#2716