Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 50

Thread: [24.09.12] Genansøgning: Phul / Roomservice tilbage til SD

Forum Trainee Phul's Avatar

Default [24.09.12] Genansøgning: Phul / Roomservice tilbage til SD

Dette er en genansøgning - sidst jeg var en del af SD var i 2006-2007 i WoW.
    Regler for optagelse og forum samt de 5 kærneværdier er læst og forstået.

Navn: Martin
    Alder: 29 a’la ’83
    By: Herning (Midtjylland)

Om mig RL: Jeg er uddannet SoSu-hjælper og NLP Practitioner, og vil forhåbentligt til næste år tilføje NLP Master og Master Trained Coach til mine kompetencer. Mit primære fokus ligger i at arbejde med mennesker, særligt indenfor coaching og terapi.
    Når jeg ikke har den professionelle hat på, er jeg meget fysisk aktiv. Jeg dyrker bl.a. motions-kickboxing og styrketræner og er generelt meget interesseret i kost og motion. På den front spiller jeg også lidt hyggebold med drengene når muligheden byder sig.
    Jeg er kreativ af natur, og har også grunduddannelsen til butiksdekoratør. Kreativ om det så kommer sig til udtryk indenfor kunst og indretning, eller i form af analyse og problemløsning.

Erfaring: Dette er jo noget af et emne, eftersom jeg har spillet WoW on/off siden Betaen. Så lad mig bryde det lidt ned.

SD Erfaring: Jeg er genansøger og har tidligere været en del af SD i godt over et år. Jeg leavede ”per say” aldrig SD, da jeg ikke leavede guilden, men i stedet stoppede med at spille i en periode pga. udbrændthed. Jeg skrev tidligere i sidste uge en hilsen på dette forum, hvor jeg berørte disse emner:
    http://www.semperdanica.dk/threads/4...ht=roomservice

WoW Erfaring: Jeg er jo nok det man ville kalde WoW-veteran. Har spillet WoW siden Beta, med en pause på ca 7 måneder i BC og efterfølgende 2 pauser på 3-4 uger i henholdsvis Wrath og Cata.
    I WoW Vanilla og indtil BC var jeg ofte refereret til, som det vandrende WoW-leksikon.