Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 50

Thread: [24.09.12] Genansøgning: Phul / Roomservice tilbage til SD

Forum Trainee Phul's Avatar

Default [24.09.12] Genansøgning: Phul / Roomservice tilbage til SD

Dette er en genansøgning - sidst jeg var en del af SD var i 2006-2007 i WoW.
    Regler for optagelse og forum samt de 5 kærneværdier er læst og forstået.

Navn: Martin
    Alder: 29 a’la ’83
    By: Herning (Midtjylland)

Om mig RL: Jeg er uddannet SoSu-hjælper og NLP Practitioner, og vil forhåbentligt til næste år tilføje NLP Master og Master Trained Coach til mine kompetencer. Mit primære fokus ligger i at arbejde med mennesker, særligt indenfor coaching og terapi.
    Når jeg ikke har den professionelle hat på, er jeg meget fysisk aktiv. Jeg dyrker bl.a. motions-kickboxing og styrketræner og er generelt meget interesseret i kost og motion. På den front spiller jeg også lidt hyggebold med drengene når muligheden byder sig.
    Jeg er kreativ af natur, og har også grunduddannelsen til butiksdekoratør. Kreativ om det så kommer sig til udtryk indenfor kunst og indretning, eller i form af analyse og problemløsning.

Erfaring: Dette er jo noget af et emne, eftersom jeg har spillet WoW on/off siden Betaen. Så lad mig bryde det lidt ned.

SD Erfaring: Jeg er genansøger og har tidligere været en del af SD i godt over et år. Jeg leavede ”per say” aldrig SD, da jeg ikke leavede guilden, men i stedet stoppede med at spille i en periode pga. udbrændthed. Jeg skrev tidligere i sidste uge en hilsen på dette forum, hvor jeg berørte disse emner:
    http://www.semperdanica.dk/threads/4...ht=roomservice

WoW Erfaring: Jeg er jo nok det man ville kalde WoW-veteran. Har spillet WoW siden Beta, med en pause på ca 7 måneder i BC og efterfølgende 2 pauser på 3-4 uger i henholdsvis Wrath og Cata.
    I WoW Vanilla og indtil BC var jeg ofte refereret til, som det vandrende WoW-leksikon.
    Herudover har jeg siden starten af Wrath haft alle 10 classes på max lvl, både på 80 og 85, og må jeg tilføje, før xp-kurven blev nusset omkring og før BoA gear blev introduceret.
    Jeg har stort set prøvet alt som prøves kan.
    PvE: Jeg har været hardcore raider og var da jeg spillede på US servers i Vanilla med til nogle world first og servers first i bl.a. AQ. Mistede som nævnt, i den førnævnte post, lysten til raiding i BC og kom ikke rigtig til at raide seriøst igen før Wrath og særligt igen i Cata i DS. Som det ser ud nu, er jeg tændt på raids, mest for udfordringens og sammenholdets skyld.
    PvP: Jeg har PvP’et på et forholdsvist højt plan i alle roller. Både som del af fulde BG teams, Field Marshal grinds, Arena 2v2 og 3v3 og særligt World-PvP, som jeg nok var mest kendt for tilbage i Vanilla.
    jeg mistede lidt lysten til PvP, efter jeg valgte min Druide som min main i Wrath, hvilket også kort er forklaret i ovenstående post.
    Dog er jeg tilbage på dette område, mere sulten end nogensinde og med lazorkyllingen som klar favorit til MoP.
    Guild Erfaring: Jeg har gennem mine godt 7 år med WoW og endnu flere år med MMO’s generelt, været en del af mange og meget forskellige guilds. Jeg har siddet i mange forskellige roller lige fra fodsoldat til GM. Jeg faldt aldrig rigtig til i rollen som GM, men har af flere omgange siddet i råd eller været officer.
    Jeg er ikke en typisk leder selvom jeg har kompetencerne, og jeg bryder mig ikke synderligt om at ”koste rundt” med folk. Jeg er nok mere det man kalder en passiv leder, som mere træder til, når ingen andre gør det, og fungere ellers bedst med at sidde i baggrunden og analysere og finde løsningsforslag til evt. problemer.
    Som oftest søger jeg ikke selv roller udover alm. medlem, men da jeg er meget social anlagt, en arbejdshest og for det meste har en utrolig høj onlinetid og forum aktivitet, er jeg flere gange blevet peget ud.

Forventninger: Det der trækker ved SD er særligt det fede fælleskab og det klart sociale aspekt. Men dertil komme også ønsket om raiding og RBG’s.
    I stor udstrækning ligger mit fokus i øjeblikket på at hunte achievements, og jeg bruger meget online tid på, at organisere gamle lvl 70-80 raids og få ryddet op i de sidste mangler. Så at finde nogen at dele dette med, er selvfølgelig også på listen.

Historik og relevante post:
    Hilsen og den nyeste post, med flere SD’er indlæg fra de ”gamle drenge”.
    http://www.semperdanica.dk/threads/4...ht=roomservice
    2. ansøgning fra 2006 - accepteret.
    http://www.semperdanica.dk/threads/8...ht=roomservice
    1. afskedspost fra 2005 - sikke dog en post, og wOOOOt var fuld og det hele hehe, puha. Men det er da heldigvis mange år siden.
    http://www.semperdanica.dk/threads/5...ht=roomservice
    1. ansøgning fra 2005 - accepteret.
    http://www.semperdanica.dk/threads/5...ht=roomservice

Relationer:
    Nu er det jo omkring 5 år siden jeg sidst var i SD-regi, så mange ting er sket og jeg har personligt udviklet mig utroligt meget siden.
    Jeg har kigget SD’s roster igennem, men jeg har svært helt at finde ud af hvem af de ”gamle” fra ”min tid”, der stadig spiller WoW. Men om ikke andet er der da nogle stykker der har skrevet i den hilsen jeg smed på forummet, som måske kan være en indikation.
    Heriblandt: @Duncanous, @Quinn, @Jay, @Romulus og gode gamle @wOOOOt.

Jeg ser frem til at spille med SD’ere igen, og at lære de nye spillere i SD’s WoW afdeling at kende.
    Lad mig vide, hvis der er noget information der mangler, eller hvis der er nogle spørgsmål.
    //Martin
    Last edited by Nerror; 29-10-2012 at 12:52. Reason: Titel
    Venter spændt på TESO release!

WoW - 90 Druid - Phul
    WoW - 60 Mage - Roomservice (retired)

SD Medlem Forum Disciple

Hej Martin,

Vil bare ønske dig rigtig god fornøjelse med din genansøgning :-)
    @Trine kommer forbi med lidt instrukser til dig.

Galicia

Forum Disciple Duncanous's Avatar

På baggrund af den Room jeg kendt for 5 år siden kan jeg sagtens give Men må selvfølgelig være op til de nuværende Wow spillere at lærer ham at kende og sige ja eller nej.

Men tag dig nu sammen og prøv Gw2 Room!

Tak for det Galicia.

Ja ja Dunc.. så må jeg vel bare leve af havregrød en måneds tid! :P

WoW - 90 Druid - Phul

Quote Originally Posted by Roomservice View Post
    Ja ja Dunc.. så må jeg vel bare leve af havregrød en måneds tid! :P
    Det er der vidst heller ikke nogen der er død af

SD Medlem Forum Knight Romulus's Avatar

herfra.

SD Medlem Forum Knight Quinn's Avatar

Når du tager dig sammen og kigger ind i GW2, så kan jeg give dig en tumbs up Ellers holder jeg på at det må være op til de nuværende wow-spillere
    Quinn - One name. One legend

Lige for at informere, vil jeg muligvis ikke være online over de næste 4 dage.
    Jeg har NLP undervisning de næste 3 og skal til jobsamtale d. 24.
    Og man skal jo have den slags bagateller ud ad verden før MoP!

//M

WoW - 90 Druid - Phul

SD Medlem Forum Knight Trine's Avatar

Hej Martin.

Jeg har ladet din genansøgning køre i nogle dage, og det er super at der e rkommet nogle medlemmer forbi som godt kan huske dig Det er også forståeligt nok at der ikke er vrimlet ind med medlemmer der kan huske dig, for det er jo et stykke tid siden du var her sidst.

Jeg har været ved at kigge rundt, og kan ikke finde noget der skulle gøre at du ikke bare skal igang med at genansøge, så jeg vil kaste dig i hænderne på vores dejlige rekrutterings folk

Held og lykke med din genansøgning.
    Hilsen Trine.

PS. Rigtig god stil at have fundet alle de gamle posts på forhånd Det gør jo mit arbejde lidt lettere

SD Medlem Forum Elder Najsen's Avatar

Hej.

Jeg vil gerne invitere dig til en vt samtale på mandag klokken 20.30

@Trine ~> Jeg siger tak. Og mht de gamle posts, var det jo opfordret i "(gen)ansøgnings-guiden".
    @Najsen ~> Mandag ser fin ud for mig. Jeg skal godt nok til jobsamtale kl 10 formiddag, men det ville undre mig en del hvis jeg ikke var hjemme til kl 20.30. Så jeg svinger ind der.

I må alle have en fortsat god weekend

WoW - 90 Druid - Phul

SD Medlem Forum Knight Trine's Avatar

Quote Originally Posted by Roomservice View Post
    @Trine ~> Jeg siger tak. Og mht de gamle posts, var det jo opfordret i "(gen)ansøgnings-guiden".
    @Najsen ~> Mandag ser fin ud for mig. Jeg skal godt nok til jobsamtale kl 10 formiddag, men det ville undre mig en del hvis jeg ikke var hjemme til kl 20.30. Så jeg svinger ind der.

I må alle have en fortsat god weekend
    Hehe ja, men selvom det står i guiden, så er det ikke sikkert dem der genansøger kan finde postene eller husker at gøre det

Held og lykke med ansøgningen!

SD Medlem Forum Elder Najsen's Avatar

Efter en hyggelig vt snak vil jeg gerne byde dig velkommen på trial
    Held og lykke.

Paladin of the Board Jeoparty's Avatar

Tak for snakken Held og lykke med trial

SD Medlem Forum Disciple

Hej Martin,

Der har været helt stille i din ansøgning siden du fik trial. Får du spillet og hygget med vores medlemmer? Husk at skrive herinde hvem du har spillet med og husk at nævne det for dem der er med i grupperne.

Der er efterhånden "kun" halvdelen af din trial tilbage, så der skal gerne ske et eller andet inden længe.

Hvis du har nogen spørgsmål, så er du meget velkommen til at skrive en PM til mig.

Galicia

Hej igen Galicia.

Altså både ja og nej.

Jeg havde jo nogle problemer med at få min Druide flyttet som først planlagt, så i stedet valgte jeg midlertidigt at spille min Monk Yogan op. Han er lige omkring de 70 nu, så har været på i noget tid.

Jeg havde nok regnet med, at der ville være nogle flere der spillede Monk alts op og var interesserede i at joine på mine dungeon farms osv, men mange var tilsyneladende stadig ved at geare deres mains til raids osv.
    Så alt i alt har jeg snakket meget i g-chat og forsøgt at hjælpe med brugbar viden hvor jeg kunne, men har ikke haft mulighed for at spille meget med medlemmerne.

Jeg var faktisk på et enkelt run i DM med en priest fra SD. Og han ville også skrive i min ansøgning. Uheldigvis glemte jeg at nævne at jeg hed Roomservice i min ansøgning og ikke Yogan (doh!), så han har sikkert ikke kunne finde den. Og jeg kan self. ikke huske hvad han hed på sin main. :P

Nu hvor jeg sidder omkring de 70, og nok minimum skal bruge en uges tid på at ramme i hvert fald de 85, er det nok tvivlsomt at jeg vil få spillet nok med medlemmerne til, at de vil kunne give nogen anbefalinger.
    Så, som jeg ser det, skal jeg enten ansøge igen når min Monk kommer højere op, hvor jeg vil have mulighed for at hoppe med i lvl 90 content, eller når min Druide kan blive flyttet. Hvad end kommer først.
    Hvis dette selvfølgelig ikke er noget problem for jer?

Jeg vil selvfølgelig hellere end gerne spille Yogan op i SD regi, men jeg ser bare ikke nok muligheder for at spille med medlemmerne til at møde de kriterier det stilles til en ansøgning.
    Lad mig vide hvad i synes og tænker?

//Martin

WoW - 90 Druid - Phul

Hey Room

Jeg spiller lidt wow igen, pt. ved at level en 86 mage, men fang mig på vt, så kan vi om ikke andet lige sludre lidt indtil du indhenter mig (leveler ikke så hurtigt for tiden). Ellers tager det heller ikke lang tid fra 70-85.

Hey Dunc

Godt at høre. Jeg har lige taget 4 lvl's her til morgen, så burde ikke vare længe før jeg er i Cata content.
    Jeg ser lige om jeg kan fange dig på vt i løbet af weekenden.

WoW - 90 Druid - Phul

Hurtig update:

Igår hoppede jeg fra 68-80. Idag regner jeg med at komme igennem det meste af Cata. Så forhåbentligt vil der være lidt hygge-dungeons i weekenden.

WoW - 90 Druid - Phul

SD Medlem Forum Disciple

Det lyder rigtig godt :-)

Kort update:

Brugte dagen igår på at løbe fra 80-85, så nu vil resten af weekenden gå med MoP content.
    Vi ses derude!

WoW - 90 Druid - Phul

Forum Trainee crissi's Avatar

jeg kogte lidt rundt i et par dungeons med manden og ud over at han ikke kunne holde os i live var det jo en meget fin oplevelse

/crissi
    to live - Umaku iku yo ni
    "i det mindste er jeg ikke blevet smidt ud af min mor ..."

Update:

Så fik vi den "lille" Panda op på 90.
    Så mangler vi bare lidt gear, så vi kan få ham kastet i nogle HC's. Dem ser folk ud til at være mere villige til at løbe.

//M

WoW - 90 Druid - Phul

Så kommer den længe ventede update og status på min mains realm-transfer!

Jeg transferede idag min Rogue til Tarren Mill, og fandt ud af at han havde alle faction specific mounts.
    Dette inkluderer bl.a. TB, WG, Honor, JP, Chopper, Argent Tournament og Dun Niffelem mounts.
    Hvilket betyder at man nu igen, ved faction-change får de faction-specifik modstykker når man skifter fra Alli til Horde eller omvendt.
    Ergo, betyder dette at jeg nu kan transfer min lvl 90 Druide med 473 ilvl til Tarren Mill! Oh happy days!
    Transfer kan pga komplikationerne fra sidste transfer dog først udføres på lørdag, hvis jeg regner rigtigt, så indtil da vil jeg hygge rundt på min Rogue og få ham i nærheden af lvl 90 for "Terrific Trio".

//M

WoW - 90 Druid - Phul

SD Medlem Forum Apprentice

rigtig hjælpsom person og skide hyggelig på vt