Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 31

Thread: Ansøgning til Guild Wars 2: Djeib

Forum Neophyte Djeib's Avatar

Default Ansøgning til Guild Wars 2: Djeib

Navn: Jeppe Pedersen
    Alder: 23
    Køn: Mand
    By: Holstebro, Vestjylland
    Nick: Djeib

Jeg har læst ingame værdier, optagelses regler og forum regelsættet igennem og kan sagtens forstå og acceptere disse.

Hej Semper Danica.
    Herunder er min ansøgning til at blive en del af jeres fællesskab, som jeg ved i har brugt mange hundrede timers arbejde på at opbygge, og som jeg respektere til det yderste. Jeg har aldrig være medlem af sådan en social guild før, men nu mener jeg det er på tide at jeg prøve noget nyt og større, og søger derfor ind til jer.

Personlige oplysninger:
    Mit rigtige navn er Jeppe Pedersen, jeg er 23 år gammel og kommer fra Holstebro som er placeret i det kolde vestjylland. Jeg er pt. singel, men går da lidt i by for at udbedre det . Jeg blev i 2009 færdiguddannet som Tømrer, hvorefter jeg arbejde som "Svend" i et halvt års tid, inden jeg aftjente min værnepligt i Aalborg. I 2010 begyndte jeg så at læse til Bygningskonstruktør, da jeg ikke følte at tømrerarbejdet gav mig nok udfordringer i hverdagen, og da det er en 3½ årig affære, mangler jeg små 1½ år endnu.

Da jeg desværre ikke kan leve på en SU alene, supplere jeg indkomsten ved at 3D projektere huse, som freelancer for mindre arkitektvirksomheder i nærområdet. Jeg har derudover også en lidt arbejde for det lokale Musikteateret, som "Teknisk Hands". Hvor jeg hjælper til med at sætte scener op til div. begivenheder osv.

I min fritid bruger jeg meget tid sammen med mine roomies (Jeg bor sammen med 2 kammerater i en 4-værelset lejlighed i Holstebro) og mine venner. Vi går ofte i biograften, ser en fodboldkamp/NFL, eller bare sidder og får et godt stykke kød.

Når jeg ikke går i skole, arbejder, hænger ud, eller gamer, spiller jeg Amerikansk football i den lokale klub "Holstebro Dragons". Hvor jeg også sidder i bestyrelsen som næstformand. Jeg har nu spillet i lidt over 2 år, og syndes det er den første sportsgren der faktisk har fanget mig. Jeg har ellers gået til alverdens sportgrene som ung, men hvis man er glad for kage (som jeg er ) er det ofte lidt svært at følge med de hurtigere drenge.

Af spille-karriere i MMORPG spil kan jeg nævne følgene:
    World og Warcraft, Har raidet on-off siden vanilla, og frem til 2011 hvor jeg blev træt af det.
    Lineage2, Elsker deres PVP og den måde man respektere andre spillere i spillet på.

Jeg har det sidste år flakket lidt rundt mellem mindre spil, og ventet på at Diablo 3 kom. Da jeg så havde spillet det i 1 måned, var jeg kørt godt træt i det, og det var faktisk først for en lille uge siden at jeg fik øjenede op for Guild Wars 2, og blev da straks forelsket. Da det havde alt jeg manglede fra WOW, og mere til .

Hvad jeg kan tilbyde Semper Danica:

• Jeg har som sagt ikke det store erfaring indefor GW2. Men til gengæld har jeg meget erfaring indenfor PVP og PVE i WOW, som jeg er optjent igennem 5 års gaming.
    • Jeg er en frisk person, som ikke er bange for at sige min mening, hvis det er miljø til det.
    • Jeg er en "mature" person, som godt kan føle på stemningen om det er tid til at holde kæft, eller have det sjovt.
    • En aktiv VT/TS bruger, som gerne vil snakke, mens han gamer.

Hvad jeg forventer af Semper Danica:

• En seriøs guild, hvor man får gensidig respekt blandt medlemmerne
    • På nuværende tidspunkt er jeg nok mere til at sociale miljø, pga. jeg nok "kun" har 15-20 timer om ugen til gaming, og for nyligt er startet på GW2. Men på længere sigt vil jeg nok gerne op og lege lidt med de store drenge

Jeg kender @DarkWaiter i reallife, og det var ham der anbefalede guilden til mig, og fik mig til at lave en ansøgning.

Dette er første gang jeg ansøger til Semper Danica.

Med venlig hilsen:

Jeppe aka. Djeib
    Last edited by Djeib; 27-09-2012 at 21:25. Reason: Stavefejl :)

SD Medlem Forum Apprentice DarkWaiter's Avatar

Super god ansøgning, og du faar helt sikkert den største fra mig, saa har jeg ogsaa en der kan passe paa mig (eller jeg skal passe på?) til julefrokosten..

SD Medlem Forum Senior PulvenDK's Avatar

Hej og velkommen til
    vi kan altid bruge endnu en NFL fan i guilden, vi er eftehånden en del
    super lækker ansøgning du har fået stykket sammen der, giver et rigtigt godt billede
    af hvem du er som person
    Inden længe vil der komme en rekrutterings officer forbi og give dig en officiel velkomst

Held og lykke med ansøgningen

PulvenDK

@DarkWaiter
    Mange tak... og så vidt jeg husker var det til en nytårsaften ?? Men det var jo mange år siden, så lad nu det ligge
    @PulvenDK
    Lyder fedt at i har nogle medlemmer der går op i NFL, det vil jeg glæde mig til at snakke om , og mange tak for den positive respons..

Ja men kan også kun sige rigtig god Ansøgning jeg er godt nok Trial men derfor man godt show some love

Min næstformand i AFC Holstebro Dragons og en rigtig dygtig gamer.

har spillet wow med ham siden lvl 60 og har næsten været igennem alt det jeg har.

Ellers en rigtig fed person som man altid kan stole på og have det sjovt med
    *Asbjørn Viller #66*
    Clear eyes full hearts Can't lose

SD Medlem Forum Knight Tristanas's Avatar

Hej @Djeib.

Det var virkelig en fornøjelse at læse din ansøgning. Virkelig beskrivende omkring dig som person. Nu har @Asmus jo fortalt mig, at I var i Køge (my town) og spille en kamp - faktisk vidste jeg slet ikke min hjemby havde et hold indenfor den sportsgren.

Vi har pt. lukket for nye ansøgere, men da du er IRL ven med @DarkWaiter, så har du stadig mulighed for at ansøge.

Vejen ind i SD er at gøre sig positivt bemærket og samle en masse anbefalinger. Husk at det ikke er din char eller din måde at spille på vi vurderer, men dig som person. Derfor har du mange muligheder for at gøre dig positivt bemærket. Udover at gøre dig positiv bemærket ingame og grupperer med SDer, kan du også hygge på vt, bruge forum eller fx deltage i et irl/ingame arrangement. Vigtigst er at du aktivt gør dit for at lære vores medlemmer at kende.

På et tidspunkt finder vi lige et tidspunkt og tager en sludder på Ventrilo - ganske uformelt. hold eventuelt øje med denne tråd, hvor jeg skriver, når jeg har mulighed for at snakke lidt med jer

Du er velkommen på vores vt. Husk at gøre opmærksom på, at du er ansøger når du spiller med medlemmere.

Hvis der skulle opstå spørgsmål undervejs, så vil vores Regler eller Information som regel kunne svare på det meste og ellers er undertegnede eller @chrella til rådighed.

// Trist

WoW: Tristánas, Paladin Tank (MAIN) // Tristanas, Hunter
    Diablo 3: Tristanas#2716

Hehe... Køge Marines som vi spillede imod er også et nyt hold, som startede for 1 år siden, så det er nok derfor du ikke har hørt om dem..

Jeg vil se frem til den VT snak

SD Medlem Forum Adept

herfra super hyggelig gut på VT havde en lang god snak med ham, tror helt sikkert han er SD materiale.

SD Trial Forum Elder Iznogood's Avatar

tak for run i CM og synd vi ik ku komme i AC :/ men du er nu meget hyggelig på VT også

Forum Initiate

totalt hyggelig gut så får en lige en

Var i et CM run med @Iznogood @kalmani @Impetuz @Athalel (tror jeg... Jeg mødte mange nye navne igår), hvorefter vi explorede Lion's Arch og en anden storby, samt lavede et par jumping puzzles, tak for en god aften

SD Trial Forum Elder Iznogood's Avatar

ja det var jo ren hygge

SD Medlem Forum Disciple chrella's Avatar

Hey Djeib

Så blev du den sidste i aften der kom igennem Vt og som aftalt bliver du ændret til trial.
    Er svaret ikke gaffatape, er spørgsmålet stillet forkert.

SD Medlem Forum Convert

Du virker som en flink fyr, har snakket med dig på VT et par gange og også lavet et lille dungeon run. herfra

SD Medlem Forum Knight Romulus's Avatar

:good herfra efter et hyggeligt run.

SD Medlem Forum Trainee

tak for hyggeligt run

Lavede en del WvWvW med @Dax @Harzul @Nerror og @Soulmonkey iaftes... Tak for en hyggelig aften drenge.. Er stadigvæk imponeret over hvad 4 mand kan lave i et borderland med lidt "snilde"

SD Medlem Marquis of the Board Nerror's Avatar

Ja det var sgu sjovt nok.

Djeib får også et fra mig.

SD Medlem Forum Convert Harzul's Avatar

- ren hygge!

Forum Apprentice Soulmonkey's Avatar

Djeib virker som en flinker fyr, thumbs up herfra!

Jeg siger mange tak for den positive tilbagemelding...
    Glæder mig meget til at have flere gode og sjove stunder med jer i fremtiden

Forum Elder Beawolf's Avatar

Djiby virker som en hjælpsom og reel fyr
    'BeaWolf' since 2008

SD Medlem Forum Elder Breael's Avatar

Flot ansøgning. Var en tur i en dungeon her i eftermiddags. Babyen sov lige udenfor så kunne ikke så godt sidde og råbe med på vt, men havde en hyggelig tur alligevel og du virker som Bea så fint formulerer det både hjælpsom og reel. herfra.

SD Medlem Forum Knight Tristanas's Avatar

Vil gerne smide min også.. har deltaget i rimelig mange puzzle events nu sammen med @Djeib - altid hyggelig at have med

WoW: Tristánas, Paladin Tank (MAIN) // Tristanas, Hunter
    Diablo 3: Tristanas#2716

Har været i WvW omkring 3-4 timer med @Dax @Desoco @Harzul @Jay @MaaG @Malediction @PriestDK @wOOOOt @Havdreng @grymok
    Tak for en fed dag drenge, men en masse god pvp (Keep up the good commander work @Dax )