Results 1 to 1 of 1

Thread: Hest - GM i GW2

SD Medlem Forum Knight Trine's Avatar

Default Hest - GM i GW2

1. Dit Navn, køn og Alder?
    Jeg hedder Henk, mand og er omkring 34 år gammel.

2. Fortæl lidt om dig selv som person:
    Jeg er single og bor i en lejlighed i Aabenraa hvor jeg bruger ALT for meget tid foran computeren

3. Hvor længe har du været i SD?
    Siden 2009 hvor jeg tilmeldte mig for at komme med i SWTOR.

4. Fortæl lidt om din MMO og guild fortid før du kom til SD?
    Jeg har spillet/prøvet de fleste MMO'er siden EverQuest 2, men det var først i SWG jeg kom i en større guild for første gang. Jeg har siden dengang kun været i 2 større guilds.

5. Er der en historie bag det forum Nick du har valgt?
    Ikke andet end at heste er seje.

6. Hvilken type MMO spiller er du?
    Jeg er til både PvE og PvP. Prøver de fleste ting i de MMO's jeg spillet. Kan godt lide at solo'e da jeg synes man lettere kan udforske ting og vælge at lave noget andet som man har lyst og man kan samtidig spille i sit eget tempo.

7. Hvad er din nuværende status, og hvor ser du dig selv om 6 måneder i SD?
    Er officer i GW2 og det regner jeg med at være længe fremover

8. Fortæl os om din main char:
    Jeg er ikke aktiv i et spil i øjeblikket da jeg arbejder på at få GW2 op at køre i SD. Spørg igen når GW2 er udkommet

9. Hvad er din hidtil bedste oplevelse med SD ingame?
    Helt klart at være med til starten af SWTOR og se alle SD'ere vælte ind på serveren.

10. Har du en anden sjov, spændende eller anderledes SD historie du vil dele med os?
    Ikke noget konkret, men jeg sidder ofte og griner af folk på VT (på den gode måde), fordi de kommer med en del gas.

11. Har SD givet dig noget som du ikke har fået i andre guilds?
    Meget mere sammenhold. Synes folk er en større del af SD end de har været i andre guilds.

12. Er der noget du selv mener du er god til at bidrage med i SD?
    For mange info posts om SWTOR og GW2? Forsøger at hjælpe hvor jeg nu kan.

13. Hvis du skulle gøre noget bedre i SD, hvad kunne det så være?
    Være bedre til at gruppe op og komme på VT.

14. Har du et godt råd med på vejen til SD's ledelse?
    Keep up the good work. Vi gør alle hvad vi synes er bedst for SD, så hvis nogen skal svare på det, må det være medlemmerne.

Hurtige skud fra hoften (Korte spørgsmål):

Spørgsmål hvor du kun må nævne navne (1-5 nicks):

15 - Hvem spiller du mest med i SD? Har spillet med en del forskellige, ingen nævnt ingen glemt.
    16 - Hvem i SD vil du gerne lære bedre at kende? Igen, ingen nævnt ingen glemt. Der er mange sjove og spændende folk i SD og jeg vil gerne lære alle nærmere at kende med tiden.
    17 - Hvem fortjener noget ekstra ros i SD? Panser Anden for hans store tålmodighed med "jumpers" og wOOOOt der har brugt enormt meget tid på SD og vist har tilsidesat RL nogle gange undervejs. Tineea der har været rigtig god raid leader på operations i SWTOR.
    18 - Hvem er SD's sjoveste personer? Alle der kan li' bacon
    19 - Hvem er de mest hjælpsomme i SD? Ingen bestemt, der er rigtig mange hjælpsomme personer der alle bidrager med deres eget og på deres egen måde. Det kan både være på forum eller ingame hvor de altid er klar.
    20 - Nævn nogle stykker der klart skal med til næste SD fest? Alle i SD

Sjov info om dig:

21 - Hvor i Danmark bor du?
    Aabenraa
    22 - Hvad er din livret? Stuvede kartofler med pølser og tarteletter
    23 - Hvis du var et dyr, hvilket dyr var du så? En hest selvfølgelig
    24 - Hvis du vandt 1 million i lotto, hvad ville du så købe? Alt for meget slik og så tage hele familien med til Australien hvor min søster bor.
    25 - Hvilke 3 ting ville du tage med på en øde ø? Solcreme, en hængekøje og en båd så jeg kan sejle hjem igen.

2. 22-09-2012, 16:23

Reason
    Vi poster ikke her