Results 1 to 4 of 4

Thread: BioWares Co-founders gr p "pension"

Forum Adept Snowsarn's Avatar

Default BioWares Co-founders gr p "pension"

Kunne ikke lige finde en trd med det s sorry hvis den har vret oppe fr, er ikke s gode venner med sgefunktionen.

Der er info omkring deres fratrden fra BioWare her om end ikke meget end sdan noget standard noget, derfra er der links til deres individuelle blogs omkring hvorfor de holder op som er ok spndende lsning imho

De har i hvert fald vret med til at gre meget for gaming industrien gennem de sidste 20 r...p godt og ondt.
    "Der findes 10 slags mennesker i verden, dem der forstr binre tal og dem der ikke gr"

"Never ever approach a computer saying, or even thinking, 'I will just do this quickly'"

SD Medlem Forum Acolyte Cox's Avatar

Jeg er helt enig.

Da jeg lige lste det frste gang, s tnkte jeg: "N for pokker nu forlader kaptajnerne den synkende skude", men efter jeg har lst deres blogs, s kan jeg egentlig godt forst dem. De har helt sikkert fet en pn skilling, da EA kbte Bioware, og nu er det jo efterhnden begrnset, hvor meget mere de kan drive det til. Deres indflydelse er sikkert ogs skrumpet lidt, nr nu det i sidste ende er en samling bestyrelsesmedlemmer i EA, der har det sidste afgrende ord.

Der er dog ingen tvivl om, at de har betydet meget for videospilbranchen, s de skal have en stor tak og held og lykke fremover
    SWTOR: Cox, Coox, Coxx, Joldat
    Diablo3: Tapre#1240
    Steam: Ritard
    Origin: CoxSD
    Wow: Tapre
    Wow Classic: Coox

SD Medlem Forum Elder JesperM's Avatar

Tror nok vi kan forvente dem i en eller anden form p kickstarter, hvis ikke de har en noncompete klausul de skal overholde i en periode.
    SWTOR.COM NICK: JesperM
    Ingame navn (Republic) Alias, Aliaskuku, Blalock, Devasha, Joless, Tungston.
    (Empire) Darkalias, Dark-alias, Goijra, Tungstan, Wilrosty.

SD Medlem Marquis of the Board Kebra's Avatar

Quote Originally Posted by JesperM View Post
    Tror nok vi kan forvente dem i en eller anden form p kickstarter, hvis ikke de har en noncompete klausul de skal overholde i en periode.
    Jeg tror roligt vi kan regne med de har en konkurrence klausul som forhindrer det. Grunden til de vil prve noget andet (end spil) er ikke af lyst men af tvang.

EA har krt Bioware i snk som en pengemaskine der stter kvantitet over kvalitet. De er get fra "intet er godt nok" til "s godt som det er ndvendigt". Det har de to herrer uden tvivl vret kede af og det er nok en del af deres valg om at g p pension.