Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 32

Thread: [03.10.12] Ansøgning til SD, Rzor Shaman

Default [03.10.12] Ansøgning til SD, Rzor Shaman

Navn, alder og by
    Daniel, 35, København.

Skrive du har læst vores Regler for optagelse, Forum regler og accepterer vores 5 værdier.
    Det er læst og jeg accepterer værdierne.

Beskrivelse af dig som person, Hobbies, sport, arbejde.
    Livslang gamer der ser frem til en frisk start på en ny server og med et fedt dansk guild der kommer anbefalet af alle jeg har snakket med. Jeg har prøvet stort set alle store MMO titler der er udkommet siden EverQuest men siden blizzard kom ud med wow har det altid været mit "goto" spil. Jeg har nydt alle aspekter af wow fra hogger raids til hardcore raiding til rated battlegrounds og glæder mig til at se hvad for kvaliteter MOP har at byde på.
    Jeg er arbejdsløs for tiden så der er rigtigt meget tid der går på at game, for tiden er det klart mest wow og dota2 der bliver spillet.

Skrive hvad du kan tilbyde Semper Danica. Class og erfaring
    Semper Danica kan få en veteran gamer der gerne giver 110% for at opnå fælles mål og ikke gemmer sig i hjørnet hvis ting ikke lige går som det skal. jeg har erfaring fra hardcore guilds både som leder og efterfølger.
    I cata har jeg mest spillet som tank på min paladin eller druide men har også fra tid til anden spillet dps på min druide, mage, shaman og warlock. Jeg clearet de fleste cata raids på heroic og jeg har også spillet en del rated battlegrounds.

Skrive hvad du forventer/ønsker af Semper Danica. Er det sociale aspekt eller mere seriøs raiding der trækker.
    Jeg sætter stor pris på at guilds også har et socialt aspekt ud over spillet og det passer jo bare bedst sammen med andre danskere, med hvad jeg så samtidigt hører af historier fra Pickx tror jeg det bliver en god match. Jeg regner med at mit fokus her i MOP nok bliver 50/50 på raiding og rbgs.

Jeg har lige flyttet min shaman til serveren sammen med @Dulwen som også har søgt ind i SD, og jeg kender allerede nogle stykker jeg har spillet med tidligere nemlig @Lookie, @Swup, @stoicism og @Sylah.

Jeg glæder mig til at lære jer at kende og håber på vi får mange fede stunder sammen.

Rzor - Shaman
    aka Daniel

Forum Apprentice

kan stå 100% inde forr daniel super cool gut thumps up her fra kener ham fra den cafe på amatager hvor jeg spille sammen med swup sylah stoicism og Dulwen

SD Medlem Forum Elder Najsen's Avatar

Først rigtig mange gange velkommen til vores forum, og tak for din ansøgning. Dog vil jeg gerne have du skriver noget mere om dig selv, SD er en social guild, og derfor er det vigtigt for os at vide noget mere om dig som person
    Din ansøgning får lov at stå et par dage, så folk kan få lov til at se der er kommet en ny ansøgning. Der efter kommer du til en hyggelig vt samtale med nogen af os der sidder med ansøgninger
    Selvom du endnu ikke er på trial, så vil jeg opfordre dig at komme på vores vt, vi er rimelig rare mennesker. Samt join vores channel in game /join semperdanica den kan virke lidt stille til tider, men det kan dog lykkes at få hils på nogen af vores medlemmer

Så er der ikke andet at sige end held og lykke med din ansøgning .
    Mvh.
    Najsen/Naja.

SD Medlem Forum Disciple

Hej Daniel og velkommen til.

Vi vender som sagt tilbage og et par dage mht en vt samtale og imellemtiden skal du endelig få snakket og spillet med vores medlemmer :-)

God fornøjelse.

Galicia

SD Medlem Forum Disciple

Hej Daniel,

Får du spillet/snakket lidt med vores medlemmer? Du skal i hvert fald bare kaste dig ud i det :-)

Jeg vi gerne invitere dig til en samtale onsdag kl 21.00, er du frisk på det?

Galicia

Jeg var med Rzor i et par instance runs, han virker bestemt som en behalig person så herfra.

SD Medlem Forum Adept Swup's Avatar

Hey der Daniel ;O)

Så havnede du også i SDs indslusningsmaskine! GL med ansøgning, du har min stemme :P

@Galicia jeb jeg er helt frisk på en samtale onsdag, jeg har hængt en del ud på vt og gennem Dulwen gruppet så meget som muligt med guildies.
    @Jaybiep mange tak vi havde et par hyggelige instances :-)
    @Swup YO DER! Se at få røven online nu hvor jeg endeligt spiller her

SD Medlem Forum Disciple

Hej Daniel,

Velkommen på trial den næste måneds tid. Nu gælder det at få spillet med vores medlemmer og holde din ansøgning aktiv.

Galicia

Tak for invitationen, så er det bare om at overbevise folk om jeg ikke er en nekrofil seriemorder mens jeg er på trial

Quote Originally Posted by Rzor View Post
    Tak for invitationen, så er det bare om at overbevise folk om jeg ikke er en nekrofil seriemorder mens jeg er på trial
    Præcis! Det var jo bare en tema-fest ! Syntes også politiet totalt overreagerede.

Tak for instance runs til @Dragonslair @Oliria @Cucan og @Stinkbox
    Last edited by Rzor; 04-10-2012 at 15:52.

selv tak det for runs

SD Medlem Forum Warden

Ja tak for runs, umiddelbart virker du jo som en hyggelig fyr. Så du må gerne få min
    "Mana.... Hva fanden er det? Det lyder som en undskyldning for at slacke i raid!"
    - Oliria

I5 2500k @ 4,6GHz | MSI P67A-GD53 | Asus GTX 670 DirectCU II Top | 8gb Kingston HyperX T1 1600MHz | 128gb Crucial M4 | Barracuda 750gb 7200rpm | Asus Xonar DS | Antec Truepower New 650W

SD Medlem Forum Disciple dragonslair's Avatar

selvtak for runs super hyggelig på VT har intet ondt at sige så herfra

Forum Learner Stinkbox's Avatar

fra en shammy til en anden

har været med rzor på et par runs og han virker virkeligt cool og synes godt jeg kan stå inde for ham

good luck

Officer Forum Warden Harpos's Avatar

Lovede lige at slå et kryds. X det er hermed gjort...
    Aj spøg til side vi havde et par gode runs i de nye HC's og vi var på VT og Rzor havde ikke været i de 2 HC's, men det gik fint og uden problemer.

En thumbs up skal du da også ha.

Forum Recruit Sylah's Avatar

Ikke så meget at sige. Jeg har altid syntes godt om Daniel, så kan også kun sige god for ham :0).

- Sylah

Tak allesammen for nogle fede grupper og

SD Medlem Forum Initiate

Lige pvpet lidt med ham og det var superfedt... helt sikkert herfra

SD Medlem Forum Adept Cuber's Avatar

TAK FOR RAID ! Helt klart thumps herfra!

SD Medlem Forum Elder Marwen's Avatar

Tak for raid..

Har været med på 25 mands holdet et par gange, og du har lært alle dine skills frem for andre personer (@Cuber)

Thumps up!

Tak for raid og tak for thumps upperne

Du skal da også lige have en fra mig, rigtig godt arbejde og god stemning på raids.
    Tarkin - Hunter
    Muhara - Shaman

We've got to hold on to what we've got
    Cause it doesn't make a difference
    If we make it or not
    We've got each other and that's a lot
    For love - well give it a shot ...No homo