Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 33

Thread: [03.10.12] Badhairday -Ansøgning til SD, flere classes

Default [03.10.12] Badhairday -Ansøgning til SD, flere classes

Navn, alder og by
    Nikolaj, 29, Farum

Skriv du har læst vores Regler for optagelse, Forum regler og accepterer vores 5 værdier.
    tjek, kan ikke se noget skidt ved dem

Beskrivelse af dig som person, Hobbies, sport, arbejde.
    Jeg arbejder til daglig på en specialskole og når jeg ikke lige gør det studerer jeg (pædagog), og når jeg ikke lige gør det fordriver jeg tiden med at spille wow, og hvis ikke der sker noget spændende i wow så drikker jeg øller med gutterne eller spiller fodbold.

Skrive hvad du kan tilbyde Semper Danica. Class og erfaring
    Hvad kan jeg tilbyde? jah jeg har spilleet wow siden vanilla, og har alle classes i spillet i 85 (næsten). Når de engang er kommet i 90, er jeg naturligvis klar til at kunne stille op med den nødvendige class i et evt raid hvis der er mangel på tank/healer/dps.
    har raidet i alle expansions primært med en horde guild på kazzak (macabre) men nu har Cuber (mikkel) fået lokket mig herover på tarren mill. har pt min mage og min hunter herovre.

Skrive hvad du forventer/ønsker af Semper Danica. Er det sociale aspekt eller mere seriøs raiding der trækker.
    Jeg forventer i første omgang at kunne komme med i det sociale, også grundet i min manglende tid til at kunne spille i eventuelle eksamenssituationer, men når der er tid fra min side vil jeg meget gerne kunne bruge den med guilden til at få nakket de store farlige bosser

Til slut vil jeg bare lige sige jeg håber i vil tage min application op til revidering, og håber naturligvis i vil lukke mig ind, har os en masse historier om cuber der involverer druk og mikrobølgeovne uuhhhhh, teaser

det var vist det for nu, håber der kommer noget godt ud af det, det er lidt steneren på en ny server hvor man ikke kender nogen

/Nikolaj (badhairday 86 mage)

Forum Convert Vejovis's Avatar

Hej Nikolaj - og velkomme til SD's forum.

Fedt, at du vælger at ansøge hos Semper Danica.
    Jeg er VILDT interesseret i, hvad du som person kan tilbyde SD... det er fedt, at du har kendskab til dine classes, men vi er i SD ret fokuseret på personen bag skærmen. Så udover sladder om Cuber, hvad kan du så ellers tilbyde?

Når det er sagt, så kommer der inden længe en WoW Officer forbi og giver dig en rigtig velkomst.
    <center></center>“You're the predator right up until you're prey.”

SD Medlem Forum Adept Cuber's Avatar

Kan kun give thumps up for Nikolaj. Har kendt ham i en del år og han er sgu en dejlig person Hmm men der er vidst ikke brug for mere sladder om mig

Jamen hvad jeg kan tilbyde.
    Jeg var altid den som spredte god stemning under de langsommelige og til tider dræbende forsøg på nye bosser, det fedeste var i de gode gamle dage med BWL og MC med 39 mand i ryggen lige at smide en kæk bemærkning ud inde Raid lederen skulle til at slagte folk fordi de havde misset et eller andet :P eller for eksempel glemme den der rune douse ting i banken (en dims man skulle bruge i MC for at kunne komme videre til de næste bosser) der ligger vist en video af mig på nettet hvis man søger på nazzak the noob shadowpriest.
    Så go stemning og højt humør er hvad der kan forventes af mig

SD Medlem Forum Disciple

Quote Originally Posted by Vejovis View Post
    Hej Nikolaj - og velkomme til SD's forum.

Fedt, at du vælger at ansøge hos Semper Danica.
    Jeg er VILDT interesseret i, hvad du som person kan tilbyde SD... det er fedt, at du har kendskab til dine classes, men vi er i SD ret fokuseret på personen bag skærmen. Så udover sladder om Cuber, hvad kan du så ellers tilbyde?

Når det er sagt, så kommer der inden længe en WoW Officer forbi og giver dig en rigtig velkomst.
    Haha Vejovis godt skrevet

Nikolaj, hjertelig velkommen til SDs forum. Vi er et utroligt nysgerrigt folkefærd og derfor kan vi rigtig godt tænke os at høre mere om dig som person. Ikke kun hvad du fordriver tiden med, men hvem er Nikolaj egentlig.

Godt fornøjelse og jeg glæder mig til at læse endnu mere om dig.

Galicia

Quote Originally Posted by Galicia View Post
    Haha Vejovis godt skrevet

Nikolaj, hjertelig velkommen til SDs forum. Vi er et utroligt nysgerrigt folkefærd og derfor kan vi rigtig godt tænke os at høre mere om dig som person. Ikke kun hvad du fordriver tiden med, men hvem er Nikolaj egentlig.

Godt fornøjelse og jeg glæder mig til at læse endnu mere om dig.

Galicia
    Hehe jamen som jeg postede lige inden du skrev så er jeg altid i godt humør og prøver altid at sørge for god stemning, hvadenten det er i et raid eller bare hyggesnak på VT en stille aften.

BTW så er jeg at fange når jeg er online på min huntard ishootppl lige for tiden hvis der er nogen der vil i kontakt med mig ingame

SD Medlem Forum Disciple

Hej Nikolaj,

Har du tid og lyst til en vt samtale onsdag kl 20.30?

Galicia

Jamen det har jeg da onsdag 20.30 it is then.

Nikolaj

SD Medlem Forum Disciple

@Jeoparty - @Shade

Vil en af Jer ændre forumnavnet til Ishootppl?

SD Medlem Forum Disciple

Velkommen på trial Nikolaj.

Nu må du ud og lære endnu flere af vores medlemmer at kende og får derfor trial den næsten månedstid.

Rigtig god fornøjelse.

Galicia

yehes er allerede godt igang, har netop været i et par hc runs med @Stormlord, @Intodeep, @calithæus, @Najsen og ikke minds @Cuber. så nu må vi se om i kan bruge en hunter der ikke feign death'er og sender sit pet til at angribe alt muligt mystisk

Forum Knight Stormlord's Avatar

Var med Nikolaj i et par HC's i går aftes og havde hygge på vt. Tror du vil passe godt ind i SD så hermed

Btw Calithæus --> @Manics på forum

Forum Initiate

Var i et par hc og hyggeligt var det du får en halv herfra

takker takker, havde os lige et par runs i dag med @HolgerDK og @Pixiebelle, hygge hygge

SD Medlem Forum Knight Romulus's Avatar

har løbet nogle runs med badhairday i aften og han får et herfra.

SD Medlem Forum Learner

her fra

takker takker hyggeligt at kunne give en hånd til folk der lvl alts osv, og når man nu har en char i samme lvl så hvorfor ikke lige tage et par dungeon runs :P

SD Medlem Forum Disciple

Quote Originally Posted by Galicia View Post
    @Jeoparty - @Shade

Vil en af Jer ændre forumnavnet til Ishootppl?
    Badhairday beholder sit nuværende navn, så vi ser bort fra denne.

Var lige i et par runs med @Najsen og et par trials @Sequana og @Purgathory her til aften, super hygge
    Last edited by badhairday; 11-10-2012 at 20:22.

SD Medlem Forum Elder Najsen's Avatar

Det var rigtig hyggeligt, og ligeledes var VT snakken, du vil passe ganske fint ind her hos os, så du får fra mig

Psssst @Varoksenrok var også med

DEt var jeg nemlig.

Og ja det var hyggeligt, også på VT. Så du får den her af mig
    Give a man a stolen credit card & he'll eat like a king for a day.
    Teach a man to phish & he'll be set for life.
    -- Ancient Nigerian proverb

Mange tak for runs, ja! Håber det kan gentages

lavede også et par runs med @stoicism og @Nidapmi ima loot run for vore super tank :P

Hahaha, ja fik da lige lidt flere upgrades til sættet...
    Og smiger virker altid.. Så herfra.

Du virker som en fin fyr, lidt stille men ellers hyggelig. Du skal bare byde ind på Vent, og stikke lidt til @stoicism dårlige dps..
    "Last time I played a perfectly balanced game it was chess and I'm pretty sure one person started before the other one, so idk maybe it wasn't even perfectly balanced." - Kripperian