Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 48

Thread: [30.10.12] Myzti/Henriette søger ind i SD hvor hun har familie & venner

Default [30.10.12] Myzti/Henriette søger ind i SD hvor hun har familie & venner

INDLEDNING:

Hej alle sammen i SD. Efter en god pause i wow på mere end et år, er jeg i gang igen.
    Jeg ved godt at der er ansøgnings stop i SD, men da min mand @Kodimagnyl , lillebror @Nerthus & svigerinde @Missingangel spiller her, ville det glæde mig meget
    hvis i kunne gøre en undtagelse i mit sted. Jeg venter selvfølgelig gerne de ca 14 dage der er stop. Af andre personer kender jeg også @Marwen & @Najsen.

OM MIG:

Jeg hedder Henriette Borch & er 33 år. Bor sammen med min mand Kodimagnyl (Jesper), & sammen har vi 2 børn.
    Bosat i Brøndby Strand på sjælland. Jeg er uddannet social & sundhedshjælper & har endvidere lige taget en HG på Niels Brock Universitet i KBH, med visse fag på højt niveau.
    Dette fordi jeg har meget dårlige knæ som jeg er blevet opereret i op til flere gange. Menisken, korsbånd, slimsække m.m. Det ville derfor være rart med et stille sidende job i retning af noget økonomi / kontor.
    Pt er jeg vikar som sosu, indtil jeg finder mig en elev plads som økonomi elev.
    Dagligdagen får jeg til at gå med huslige pligter, mine børn & ikke mindst mit 3 barn (min mand).

WOW HISTORIK:

Jeg har spillet wow fra ca 2005 & frem til nu. Har dog haft en pause på et lille års tid. Dette skyldtes nok både det at jeg er guild løs & så personlig travlhed, uddannelse osv.
    Startede ud på Ravencrest Alliance med min paladin Lightneos, men er siden gået mage. Denne nu lvl 90. Jeg har været i et par raid guilds, hvor jeg deltog aktivt i SSC, TK osv. (Guild: Lunar Eclipse).
    Senere (Guild: The Fellowship) hvor jeg deltog i Ulduar m.m.
    Jeg er en stabil & hygsom spiller, som altid gerne giver en hånd med når det kniber for andre medlemmer. Er social på VT, måakw lidt genert i starten, men det er kun lige til jeg lærer hvem der er hvem.

AFSLUTNING:

Ja, afslutningsvis vil jeg da så loge gøre opmærksom på at jeg har læst SD's regelsæt, samt SD's værdier & ser intet problem i disse.
    Jeg er MEGET ordblind, så min man har stavet ansøgningen efter, så /poke ham hvis noget ser forkert ud.
    Håber at jeg hører fra jer snarest.

Mange hilsner fra

Henriette Borch - Myzti http://eu.battle.net/wow/en/characte...l/Myzti/simple

SD Medlem Forum Elder Najsen's Avatar

Hejsa!

Dejligt at se du endlig søger ind, det har jeg ventet på
    Jeg ser dig uden tvivl rigtig gerne i SD, da jeg mener at det er lige noget for dig, og ligeledes er du ligeledes noget for SD

Jeg vil lade @Galicia om det med at ansøgningsstop, og regler her om, når nu du har familie osv i guilden

Held og lykke.

Najsen.

Forum Knight Stormlord's Avatar

Hvis Kodi kommer og gi'r thumbs up, er han den største tøffelhelt i SD

Velkommen til Henriette,

Som du rigtig er inde på, så holder vi en lille pause med nye ansøgere. Dels fordi der er kommet mange nye ansigter ind i WoW afdelingen på kort tid, men også lige for at give vores rekruttering et lille pusterum. Nu er du familie til en SD'er, så du må lige væbne dig med tålmodighed. Om det er en eller to uger, det vil jeg lade være op til Galicia.
    Indtil da, så join /semperdanica channel ingame og forsøg at komme til at løbe med så mange SD'ere som muligt. På den måde, kan du måske få et par thumbs ups på forhånd og det vil hjælpe dig når ansøgningspausen er overstået.

Happy hunting

/Storm

SD Medlem Forum Senior Kodimagnyl's Avatar

@Stormlord - Tak for de fine ord.

Jeg giver ikke Thumps up eller noet, men jeg vil da ikke ligge skjul på at det kunne være rart at få hende ind i folden.
    Det er jeg også sikker på de andre ovenstående som er nævnt med "@" gerne ser...

Kodi

Jeg skal nok losse hende på VT & join channel etc...

Forum Knight Stormlord's Avatar

hehe Kodi, den betegnelse vil du alligevel ikke ha' på dig

Men kan selvfølgelig godt forstå at du gerne vil spille sammen med din kone under samme guildtag

Officer Forum Warden Harpos's Avatar

Hejsa Henriette

Rigtig fin og god ansøgning, der er dog lige én vending som falder i øjnene, "dit tredje barn" Kodimagnyl nu må du op og marker dig...

Velkommen til glæder mig til at spille/snakke med dig..

SD Medlem Forum Disciple

Hej Henriette,

Rigtig meget velkommen til vores forum og SD. Det er da rigtig uheldigt, at du røg ind under vores ansøgningspause for jeg ser da bestemt gerne en til "familiesammenføring" herinde :-)
    Jeg kan desværre ikke liige gøre en undtagelse, da rigtig mange af vores ansøgninger kommer fra familie og venner, så ville der ikke reelt ikke komme nogen pause ud af det - desværre. Pausen er lagt for at give ansøgerne/de nye medlemmer tid til at finde fodfæste og det er der brug for lige i øjeblikket.

Jeg vil derimod rigtig gerne have dig klar, som en af de første der kommer ind til samtale, når vi igen åbner op og jeg kan varmt anbefale dig, at du holder din ansøgning aktiv, spiller sammen med kodi og vores andre medlemmer og på den måde viser os alle at det her vil du rigtig gerne.

God fornøjelse med det hele.

Galicia

SD Medlem Forum Trainee Missingangel's Avatar

Hej Henriette.

Rart at se at du endelig ansøger..
    Selvfølgelig er der en kæmpe thumps up herfra... håber da at se dig med SD-tag på meget snart.

Christina/ Missmagnet

SD Medlem Forum Senior Kodimagnyl's Avatar

Quote Originally Posted by Harpos View Post
    Hejsa Henriette

Rigtig fin og god ansøgning, der er dog lige én vending som falder i øjnene, "dit tredje barn" Kodimagnyl nu må du op og marker dig...

Velkommen til glæder mig til at spille/snakke med dig..
    Pga at jeg har haft 2 hjerne blødninger & kraniebrud, ja så døjer & kæmper jeg med noen issues i min hverdag. Et af de store problemmer er at jeg bliver hurtigt træt / fyldt op mentalt.
    Når det sker så bliver jeg Jesper 5 år med ADHD & andre godter... Ergo er jeg nok mere pleje krævende end jeg har været engang, selv om jeg ikke vil indrømme det.

Kodi

Hej Galicia

Jeg kan godt forstå at I ikke kan gøre en undtagelse og jeg venter gerne til pausen er over.

Myzti

Jeg ved godt ikke at jeg har været så meget på da jeg har haft en del aften vagt som vikar i de sidste 14 dag, men jeg har eftersår ferie i næste uge så det kommer jeg til at være en del på.

Myzti

SD Medlem Forum Knight Romulus's Avatar

Var i en Heroic med Myzti - herfra.

SD Medlem Forum Elder Marwen's Avatar

Ind med hende! Det kan kun gå for langsomt!
    Jeg har kendt smølfen (Henriette) i en del år nu, både irl og i sin tid som alliance på Ravencrash. Hun er klart SD materiale!

SD Medlem Forum Disciple

Hej @Myzti

Har du tid og lyst til en vt samtale onsdag kl 20.30?

Galicia

Hej @Galicia

Jeg har lyst til en vt samtale, jeg kan bare ikke på onsdag da jeg er på arbejde på det tidspunkt, jeg kan kun i morgen i denne uge ellers kan jeg mandag, tirsdag, fredag, lørdag og søndag i næste uge.

Myzti

SD Medlem Forum Disciple

Hej Myzti,

Jeg prøver lige at se om jeg kan nå det i morgen.

galicia

Hej @Galicia

Jeg bare lige høre om du kan nå det i dag eller om vi skal vente til i næste uge

Myzti

SD Medlem Forum Disciple

Jeg har tid her kl 20.30. Hvad siger du til det?

SD Medlem Forum Recruit

kan kun sige at ja jeg kender hende, hun er jo min storesøster (lille) :P men har også spillet wow med hende i et godt stykke som ally. så kan kun sige at hun skal havde en her fra

SD Medlem Forum Disciple

Velkommen på trial og rigtig god fornøjelse :-)

SD Medlem Forum Senior PulvenDK's Avatar

er klart SD matriale

SD Medlem Forum Acolyte Enforcer's Avatar

Har lige spillet et par runs med Myzti, der bliver ikke sagt så meget på vt, men der er ikke en finger at sætte på spillet.

thumbs up herfra.
    WoW

Dizpair the lock / Sarz the Demon hunter

I swear to drunk, officer, I´m not God

SD Trial Forum Elder Cookiebo's Avatar

Vi var her til aften, lige i et par runs med full SD party.. selvom jeg ikke kunne joine på VT, synes jeg det hele kørte godt :-) så du skal da klart ind.
    SD's Mowgli & Ironman

SD Medlem Forum Apprentice

Spillet et par hcs med @Myzti her til aften lidt stille men det skal vi nok få lavet om på
    men et stort fra mig

Macfaiden over and out