Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 48

Thread: [30.10.12] Myzti/Henriette søger ind i SD hvor hun har familie & venner

Default [30.10.12] Myzti/Henriette søger ind i SD hvor hun har familie & venner

INDLEDNING:

Hej alle sammen i SD. Efter en god pause i wow på mere end et år, er jeg i gang igen.
    Jeg ved godt at der er ansøgnings stop i SD, men da min mand @Kodimagnyl , lillebror @Nerthus & svigerinde @Missingangel spiller her, ville det glæde mig meget
    hvis i kunne gøre en undtagelse i mit sted. Jeg venter selvfølgelig gerne de ca 14 dage der er stop. Af andre personer kender jeg også @Marwen & @Najsen.

OM MIG:

Jeg hedder Henriette Borch & er 33 år. Bor sammen med min mand Kodimagnyl (Jesper), & sammen har vi 2 børn.
    Bosat i Brøndby Strand på sjælland. Jeg er uddannet social & sundhedshjælper & har endvidere lige taget en HG på Niels Brock Universitet i KBH, med visse fag på højt niveau.
    Dette fordi jeg har meget dårlige knæ som jeg er blevet opereret i op til flere gange. Menisken, korsbånd, slimsække m.m. Det ville derfor være rart med et stille sidende job i retning af noget økonomi / kontor.
    Pt er jeg vikar som sosu, indtil jeg finder mig en elev plads som økonomi elev.
    Dagligdagen får jeg til at gå med huslige pligter, mine børn & ikke mindst mit 3 barn (min mand).

WOW HISTORIK:

Jeg har spillet wow fra ca 2005 & frem til nu. Har dog haft en pause på et lille års tid. Dette skyldtes nok både det at jeg er guild løs & så personlig travlhed, uddannelse osv.
    Startede ud på Ravencrest Alliance med min paladin Lightneos, men er siden gået mage. Denne nu lvl 90. Jeg har været i et par raid guilds, hvor jeg deltog aktivt i SSC, TK osv. (Guild: Lunar Eclipse).
    Senere (Guild: The Fellowship) hvor jeg deltog i Ulduar m.m.
    Jeg er en stabil & hygsom spiller, som altid gerne giver en hånd med når det kniber for andre medlemmer. Er social på VT, måakw lidt genert i starten, men det er kun lige til jeg lærer hvem der er hvem.