Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 49

Thread: [31.10.12] Ansøgning til SD. Akustisk Druid

Forum Initiate

Default [31.10.12] Ansøgning til SD. Akustisk Druid

• Navn, alder og by.

Morten Horn, 25år gammel kanel-mand, Skødstrup(Århus)

Har intet imod jeres regler, og jeg anerkender dem

• Beskrivelse af dig som person, Hobbies, sport, arbejde. Det er dig vi optager, ikke dine ingame pixels.

Tja.. En ung frisk gut, som er klar på det hele - til dagligt er jeg på kontanthjælp, men søger efter et arbejde med fuld drøn på. - i fritiden bruger jeg meget tid på computeren, bl.a. WoW / HoN(wannabe Dota) / og lidt skydespil (CS osv) - Sport, der må jeg så trække mig fra, da jeg har fået en knæskade som gør, at jeg ikke kan løbe så langt mere - men sådan noget sker jo, ellers spiller jeg jo computeren som en "sport"

• Skrive hvad du kan tilbyde Semper Danica. Class og erfaring

Yes sir! Jeg kan tilbyde en go' hjælpene hånd til alle som måske lige har brug for en mand til hvad som helst..
    Ellers har jeg spillet wow siden det udkom, hvor jeg også har holdt nogle pause
    Ellers har jeg spillet utroligt meget på min warlock - og der vil jeg skyde på at jeg har brugt 140dage på den (ingame-time) - men jeg synes ikke rigtig om lock mere, så nu er jeg gået over i druid som Restro eller boomkin. - og efter det, er min druid blevet main, og er altid frisk på at prøve noget nyt
    Druid:
    http://eu.battle.net/wow/en/characte...kustisk/simple (Som bliver flyttet over til jeres server nu ) (opdateret)
    Warlock: http://eu.battle.net/wow/en/characte...laeryan/simple (stadigvæk 85 - men leveler den meget snart op )
    Priest: http://eu.battle.net/wow/en/characte...Gyroman/simple (85'er - bare en hyggealt jeg har mig )
    Og jeg har lavet et lille tabel over hvad jeg evt har lavet

Vanilla Warcraft:
    Cleared at 60?
    Molten Core - Yes / No
    Blackwing Lair - Yes / No
    AQ40
    - Yes / No
    Naxxramus - Yes / No
    The Burning Crusade:
    Cleared at 70 - pre 3.0?
    Kharazan - Yes / No
    Serpentshrine Caverns - Yes / No
    Tempest Keep - Yes / No
    Mount Hyjal - Yes / No
    Black Temple - Yes / No
    Sunwell - KJ killed?
    - Yes / No
    Armani War Bear run completed
    - Yes / No
    Wrath of the Lich King:
    Alone in the Darkness (25) - Yes / No
    The Immortal - Yes / No
    Algalon the Observer (25) - Yes / No
    Trial of the Grand Crusader - Tribute to Insanity (25) - Yes / No
    Sartharion 3 Drakes (25) - Yes / No
    One Light in the Darkness (25) - Yes / No
    The Lich King Heroic (25) - Yes / No
    Herald of the Titans - Yes / No
    He feeds on your tears
    - Yes / No
    Cataclysm:
    Nefarian (25)
    - Yes / No
    Glory of the Cataclysm Hero - Yes / No
    Defender of the Shattered World Yes / No
    og skal nok også lige huske og understrege DS -6/8 på hc - og den nye panda-instance (der har jeg kun lagt første bossen ned pt. som druid-healer )

• Skrive hvad du forventer/ønsker af Semper Danica. Er det sociale aspekt eller mere seriøs raiding der trækker.

Altså det jeg håber på, er at komme i et seriøst raiding team - men ellers kan jeg nu godt overleve på et "hygge-raiding-team" - det har jeg intet imod - men savner bare og være i en dansk guild, nu hvor min den gamle guild begyndte og flytte server efter hver måned.. og det gider jeg ikke mere..

• Hvis du har relationer til SD medlemmer, via familie, kæreste eller gode venner er det en fordel for at komme ind, men ikke en garanti. Disse kan du notere i din ansøgning også.

Har et par barndoms venner som spiller på denne server, og vist nok i jeres guild - men kan ikke lige huske deres navne - men det kan jeg finde ud af, når de engang kommer på - (Ved at den ene hedder Casper aka Twisti )

• Skulle du have ting du vil fortælle som du ikke mener, skal ligge på et open forum, så kan du sende en PM til Trine, som så vil tage kontakt tilbage.

Jeg har ikke noget at holde tilbage.. men hvis i vil vide mere, er i mere end velkommen og spørge løs
    Last edited by Akustisk; 25-10-2012 at 22:51.

SD Medlem Forum Disciple

Hej Morten,

Jvf. denne tråd http://www.semperdanica.dk/threads/4...B8gnings-pause så har vi pt ansøgningspause i wow afdelingen. Med det sagt, så er du stadig meget velkommen til at følge med på vores forum, finde SDerne ingame, snakke med dem måske endda hoppe på vt.

Men andre ord - lære os endnu bedre at kende.

Jeg vender tilbage når vi igen åbner op for ansøgere.

Venligst

Galicia

Forum Initiate

Hejsa Galicia
    Aha okay.. synes bare at jeg havde været over det hele for at læse - men sådan noget sker, jo, når man overser noget
    Og jeg er skamt på VT - men jeg jumper ikke bare ind i nogle rooms, uden grund - men jeg er altid klar på at snakke med folk osv

Men det glæder jeg mig til at se fremt til

mvh.

Morten

Forum Convert Vejovis's Avatar

Du skal være mere end velkommen til at hoppe ind, hvor du end kan finde mig - er altid klar på en løgnhistorie eller andet lir'
    <center></center>“You're the predator right up until you're prey.”

Forum Initiate

Hehe - det glæder jeg mig til så - men spørgsmålet er bare hvor du gemmer dig

Forum Convert Vejovis's Avatar

Fik lige spillet, sludret og set Rum-spring sammen med @Akustisk idag... så vi brugte godt 5 timer sammen på VT. Hyggelig fyr og virker yderst hjælpsom og rolig. Så vil faktisk allerede godt sætte en halv i banken, til når han kommer på trial i SD.
    <center></center>“You're the predator right up until you're prey.”

Forum Initiate

Vejovls: Det var skide hyggeligt og snakke med dig - Vi fik brugt en go' slat tid på vt - Og ser fremt til det vi skal lave idag - når du engang står op :P

og til resten af SD - Har i brug for hjælp eller noget lign, er i altid velkommen til at spørge mig om alt! - så skal jeg gøre mit bedste og svare på det og om jeg kan hjælpe med det

SD Medlem Forum Elder Breael's Avatar

Lad os bare få Morten ind med det samme. Han kommer helt sikkert til at blive top-contributor til den nye smiley-afgift jeg ved ledelsen har planer om at indføre

Ej; velkommen til forum Morten, håber du kommer til at synes om at være her.

Forum Initiate

Hehe Breael -Tja.. smileys er godt helbredet - og hvis der nu kom smiley-afgift på, så ligner jeg jo en muggen røv :P haha...

men ihverfald mange mange tak - jeg nyder endda og sidde her og skrive fremt og tilbage med folk, og jeg sidder skamt også på VT, hvis folk nu havde lyst til en lille sludder

SD Medlem Forum Disciple

Var lige i en HC med ham (randomly) - meget godt at han kender dungeon, så han kan vise vej, når jeg ikke har været der før

SD Medlem Forum Knight Romulus's Avatar

var i en heroic med Akustisk og kan godt give en selv om han er på sandby, virker som en hyggelig og hjælpsom fyr.

Forum Initiate

Jeg takker mange gange for de søde ord - Og, det gik jo som smurt, vil jeg da sige.. selvom man ikke skal skrive og heale på samme tid, så kan det gå lidt galt :P hehe..

Men ja, det var lidt random, at vi lige fandt hinanden i random HC - men vi kom igennem det,og naller fik skamt også nyt gear

SD Medlem Forum Disciple

Hej @Akustisk

Har du tid og lyst til en vt samtale onsdag kl 21.30?

Galicia

Forum Initiate

Hejsa

Jeg skal prøve mit aller bedste, og se om jeg kan nå og komme hjem til den tid, da jeg ved at jeg skal arbejde længe over på onsdag. Men skal nok holde sig opdateret. Mht hvornår jeg har fri.

//akustisk

Forum Initiate

Jeg har tid i aften, hvis det er

Forum Initiate

Jeg skal godt nok til et møde her kl 19.00 til 21.00 stykker. det er noget med kontanthjælp værk noget.. så.. det er jeg tvunget til at tage til

men gør alt for at komme hjem til 21.30

SD Medlem Forum Disciple

ok, ellers kan vi måske tage en af de andre før dig. Lykkes det ikke så får du bare en invitation til i næste uge.

Forum Initiate

Jeg kan godt idag.. ringede bare til dem og sagde at jeg var "syg" :P - sååå men vi ses bare i aften du

SD Medlem Forum Disciple

Velkommen på trial og god fornøjelse :-)

Du fanger bare en officer for ingame invite.
    Last edited by Galicia; 31-10-2012 at 21:00.

Forum Initiate

Quote Originally Posted by Galicia View Post
    Velkommen på trial og god fornøjelse :-)

Du fanger bare en officer for ingame invite.

Mange dak :P

Nu er jeg jo blevet invitet til guilden - og ser fremt i denne ene måned, eller mere

SD Medlem Forum Apprentice Jamez's Avatar

var i challenge med ham her i nat, healer rigtig godt og spille sin classe godt skrev lidt med ham og virke som en hyggelig person
    How I felt after killing my first boss on heroic...

How I felt after killing Madness on heroic!

|
    "Fuck yeah bitches!"

Forum Initiate

Quote Originally Posted by Jamez View Post
    var i challenge med ham her i nat, healer rigtig godt og spille sin classe godt skrev lidt med ham og virke som en hyggelig person
    Tak for et hyggeligt run - Det var noget af en omgang, vi fik :P (Daily Heroic) bronze er jo bedre end ingenting

og her vil jeg takke af for i nat :P - men vi ses nok til noget mere sjov og spas

Forum Trainee

han skal helt klare en en super gut og spiller bgs med og meget undholde
    WoW Diablo: Jimbba86dkk#2948, Steam: Whisper86dk, Origin: Jimbba86dk, BF4: Jimbba86dk, LoL: Jimbba86dk Add mig så er jeg også frisk på andet en wow

Forum Initiate

Quote Originally Posted by Gaudly View Post
    han skal helt klare en en super gut og spiller bgs med og meget undholde
    Jo tak og ilm - Vi fik da ihverfald pwned nogle små noobs :P ( og være heldig med bots )

SD Medlem Forum Neophyte

har lavet hc med ham og han virker som en flink og sjov gut og han ved hva han laver så helt klart thumps op herfra meta out