Page 1 of 3 123 LastLast
Results 1 to 25 of 57

Thread: [13.11.12] Phasmo - Monk (Tidligere GW2 Ansøger)

Forum Initiate Phasmo's Avatar

Red face [13.11.12] Phasmo - Monk (Tidligere GW2 Ansøger)

Hej igen SD!
    Jeg har tidligere ansøgt til guilden i GW2, men midstede interesse for spillet inden jeg nåede videre i systemet. Nu har jeg så været i gang med WoW i snart en måned og syntes faktisk rigtig godt om expansion end til videre! Lige pt. er jeg i en guild der raider 4 gange om ugen, og det er lige i overkanten for mig da jeg er studerende. Derfor har jeg valgt at søge ind i SD. Det skal dog lige nævnes at jeg også har en åben applikation hos Prosperity Gaming, som også ligger på Tarren Mill. Lige nu i skrivende stund er jeg lidt splittet omkring hvor jeg helst vil hen, men jeg vil bruge den kommende uge til at klargøre dette for mig selv (er i Skotland pr. 5/11 - 12/11). Lige nu hælder jeg nok mest til PG, men tvivler stærk på at jeg bliver optaget da deres roster ser ret fuld ud.

Tidligere applikation kan findes her: http://www.semperdanica.dk/threads/4...B8gning-Phasmo

Lidt info om mig selv