Page 1 of 3 123 LastLast
Results 1 to 25 of 57

Thread: [13.11.12] Phasmo - Monk (Tidligere GW2 Ansøger)

Forum Initiate Phasmo's Avatar

Red face [13.11.12] Phasmo - Monk (Tidligere GW2 Ansøger)

Hej igen SD!
    Jeg har tidligere ansøgt til guilden i GW2, men midstede interesse for spillet inden jeg nåede videre i systemet. Nu har jeg så været i gang med WoW i snart en måned og syntes faktisk rigtig godt om expansion end til videre! Lige pt. er jeg i en guild der raider 4 gange om ugen, og det er lige i overkanten for mig da jeg er studerende. Derfor har jeg valgt at søge ind i SD. Det skal dog lige nævnes at jeg også har en åben applikation hos Prosperity Gaming, som også ligger på Tarren Mill. Lige nu i skrivende stund er jeg lidt splittet omkring hvor jeg helst vil hen, men jeg vil bruge den kommende uge til at klargøre dette for mig selv (er i Skotland pr. 5/11 - 12/11). Lige nu hælder jeg nok mest til PG, men tvivler stærk på at jeg bliver optaget da deres roster ser ret fuld ud.

Tidligere applikation kan findes her: http://www.semperdanica.dk/threads/4...B8gning-Phasmo

Lidt info om mig selv
    Jeg hedder Mikkel, jeg er 19 år og er i gang med 3. år på HHX uddannelsen. Jeg bor hjemme sammen min mor, far og lillebror. Ydermere har jeg også en dejlig kæreste som der går noget tid med når hun endelig er hjemme, hun rejser en del i perioder. Derudover er jeg træner i en rulleskøjteklub, i Farum, hver mandag, det har jeg været i 3 år nu. Jeg har løbet på rulleskøjter siden jeg var 11 år, men stoppede så da jeg blev 15, og har siden da kørt lidt en gang imellem, og har taget nogle træner kurser, og lavet nogle træner jobs. Da jeg var aktiv i rulleskøjtesporten sluttede jeg af med en personlig 5. plads på 1000m bane løb til EM i Danmark, og en 3. Plads i stafet, 3000m vej (også em i Danmark), ydermere deltog jeg samme år til VM i Spanien. Bare det syntes jeg vidner om at jeg dedikeret til jeg laver, når jeg for alvor sætter mig ind i det. Dette gælder også for WoW. I øjeblikket går der dog lidt for meget tid med det, da jeg er dårlig til at prioritere lektier over spillet, og derfor vil det helt klart være fordelagtigt for mig at gå ned i raid dage :-)
    Jeg er en meget tale-glad person, jeg elsker at diskutere, specielt økonomiske og politiske emner! Internationalt økonomi er helt klart mit yndlingsfag hvilket jo så også bekræfter det før nævnte. Udover at spille wow, træne på rulleskøjter og være sammen med min kæreste, bruger jeg naturligvis også tid på min venner i min fritid. Her af spiller en af dem + hans storebror i guilden. @Shamzinator & @Oliria.

Til slut kan det hurtigt nævnes at jeg også har kørt nogle challange mode dungeons sammen med @Abn (& Oliria)

WoW & min character
    Jeg spillede foralvor WoW da wotlk kom ud, her clearede jeg naxx (priest), og tog så på efterskole, men kom stærkt tilbage efter release af ToC, hvor jeg clearede det hele på hc, både 10 & 25 mands og +45 attempts. Derefter clearede jeg LK10/25, 10/12 HC (warlock). Så holdte jeg en pause med WoW. Da jeg kom tilbage i starten af cata clearede jeg noget early game content, kan ikke huske præcist hvad, men fik da et par HCs med på 25 mands(warrior). Derefter droppede jeg WoW men kom så tilbage i slutningen af cata, hvor jeg nåede 6/8 HC pre nerf i min egen guild sammen med nogle irl venner (Druid, Warrior, Warlock). Nu har jeg rerollet monk, jeg lagde ud som tank men spiller kun dps nu. Jeg ligger et sted mellem top 30 og top 100 på et par fights (http://www.worldoflogs.com/guilds/22...alendar/10-12/).
    Lige nu er min monk på Twisting Nether (H), alt imens resten af mine characters er på Terenas (A). Min monk bliver naturligvis flyttet asap hvis jeg bliver accepteret :-)

Monk: http://eu.battle.net/wow/en/characte...hasmo/advanced
    Warrior: http://eu.battle.net/wow/en/characte...%B8vl/advanced
    Warlock: http://eu.battle.net/wow/en/characte...ender/advanced
    Druid: http://eu.battle.net/wow/en/characte...ejern/advanced

Shaman: http://eu.battle.net/wow/en/characte...peske/advanced
    Rouge:
    http://eu.battle.net/wow/en/characte...ekniv/advanced
    Det var vist det hele! spørg endelig hvis der er noget så vender jeg tilbage hurtigts muligt!

ps. jeg er stadig aktiv på forums mens jeg er i Skotland.
    pss. muligvis også wow
    psss. Så kom der svar fra PG, og som forventet var roster alligevel fuld;
    "Hello and thanks for applying!
    You look very promising though I'm afraid we just evaluated our roster and as it looks atm we can't take any dpers unless they bring spellhaste buff and are able to heal as OS on 3 heal fights
    Good luck with finding a guild"
    Last edited by Phasmo; 04-11-2012 at 19:57.

& jeg har naturligvis læst, forstået og accepteret jeres 5 værdier, regler for optagelse og forum.

SD Medlem Forum Warden

Som jeg også skrev i Phasmos GW2 ansøgning så kan jeg sagtens stå inde for ham. Han er en rigtig flink fyr, meget nede på jorden og venlig og hjælpsom.

Han er tilmed en dygtig spiller og en god guildmate.
    "Mana.... Hva fanden er det? Det lyder som en undskyldning for at slacke i raid!"
    - Oliria

I5 2500k @ 4,6GHz | MSI P67A-GD53 | Asus GTX 670 DirectCU II Top | 8gb Kingston HyperX T1 1600MHz | 128gb Crucial M4 | Barracuda 750gb 7200rpm | Asus Xonar DS | Antec Truepower New 650W

Forum Acolyte Arissa's Avatar

Quote Originally Posted by Phasmo View Post
    Derfor har jeg valgt at søge ind i SD. Det skal dog lige nævnes at jeg også har en åben applikation hos Prosperity Gaming, som også ligger på Tarren Mill. Lige nu i skrivende stund er jeg lidt splittet omkring hvor jeg helst vil hen, men jeg vil bruge den kommende uge til at klargøre dette for mig selv (er i Skotland pr. 5/11 - 12/11). Lige nu hælder jeg nok mest til PG, men tvivler stærk på at jeg bliver optaget da deres roster ser ret fuld ud.
    Hej Mikkel

Godt at se du lige giver os "heads up" ang din ansøgning. Husk at give os besked hvad du finder ud af. God tur til Skotland.

When its dark enough, you can see the stars......

Quote Originally Posted by Jolei View Post
    God tur til Skotland.
    Mange tak!

Officer Forum Warden

Hvad gør at du hælder mest til Prosperity Gaming, fremfor Semper Danica?

Forum Elder Deadlock's Avatar

Jeg har tidligere ansøgt til guilden i GW2, men midstede interesse for spillet inden jeg nåede videre i systemet. Nu har jeg så været i gang med WoW i snart en måned og syntes faktisk rigtig godt om expansion end til videre! Lige pt. er jeg i en guild der raider 4 gange om ugen, og det er lige i overkanten for mig da jeg er studerende. Derfor har jeg valgt at søge ind i SD. Det skal dog lige nævnes at jeg også har en åben applikation hos Prosperity Gaming, som også ligger på Tarren Mill. Lige nu i skrivende stund er jeg lidt splittet omkring hvor jeg helst vil hen, men jeg vil bruge den kommende uge til at klargøre dette for mig selv (er i Skotland pr. 5/11 - 12/11). Lige nu hælder jeg nok mest til PG, men tvivler stærk på at jeg bliver optaget da deres roster ser ret fuld ud.
    Er fint du spiller med rene kort, foretrækker selv helst at være ærlig omkring min egen gøren, men jeg kan ikke lade være med at tænke på at hvis du så i første gang bliver afvist pga. de er fyldt og så søger ind i SD og de så efterfølgende skriver til dig at de har en plads nu, hvor står SD så i det her regnskab?

Kan som sagt godt lide du er ærlig, men jeg syntes lidt det virker som om vi er en plan B hvis plan A ikke lykkedes.

Quote Originally Posted by Gadrielz View Post
    Hvad gør at du hælder mest til Prosperity Gaming, fremfor Semper Danica?
    PG er en 10 mands guild og lige i øjeblikket syntes jeg at 10 mands raiding er hyggeligere, der bedre mulighed for at lære alle spillerne bedre at kende. Derudover raider de 3 gange om ugen, hvilket virker fornuftigt for mig, som nævnt vil jeg gerne gå ned i raid tid, 4 gange er lige i overkanten, 3 gange viker fornuftigt, og 2 gange er måske lidt for lidt til et 16 boss tier, men et dansk community trækker op, og er ikke i tvivl om at hvis jeg er i Semper Danica er der større mulighed for at komme ud og lave challange dungeons og andre events, hvor mulighederne for det i PG er en anelse mindre. Hvis jeg kunne ville jeg et eller andet sted gerne være i begge guilds!

Så i store træk syntes jeg at der fordele ved begge guilds, tror ikke jeg kan give dig entydigt svar, som sagt vil jeg også bruge lidt tid til at overveje det nærmere i den kommende uge.

Håber det var svar nok :-)

Quote Originally Posted by Deadlock View Post
    Er fint du spiller med rene kort, foretrækker selv helst at være ærlig omkring min egen gøren, men jeg kan ikke lade være med at tænke på at hvis du så i første gang bliver afvist pga. de er fyldt og så søger ind i SD og de så efterfølgende skriver til dig at de har en plads nu, hvor står SD så i det her regnskab?

Kan som sagt godt lide du er ærlig, men jeg syntes lidt det virker som om vi er en plan B hvis plan A ikke lykkedes.
    Hvis jeg får afslag fra PG og de senere henvender sig mens jeg er i SD, vil jeg udentvivl blive i SD.

Jeg syntes som udgangspunkt det er vigtigt at være tro overfor sin guild, det skulle kun ske hvis der var andre forhold der talte for at skifte guild, men så ville det jo være irrelevant om PG henvendte sig eller ej, så ville jeg søge ud i andre guilds der passede til de nye behov. Som sagt er det en holdning. Tvivler stærkt på at mine behov ændre sig, så hvis jeg kommer ind i en af guildsne bliver jeg der helt sikkert.

Er også af den holdning at hvis PG ikke har svaret mig i løbet af næste uge, og i har accepteret mig, joiner jeg jer (uanset om de så acceptere mig et par dage efter eller ej). Som nævnt i min kommentar ovenfor ser jeg fordele ved begge guilds.

Jeg vil prøve at give et entydigt svar senere på ugen, hvor jeg helst vil hen. Jeg hælder mere og mere til SD, fordi jeg et eller andet sted også nyder et aktivt forum.

SD Medlem Forum Adept saks's Avatar

PG er en 10 mands guild og lige i øjeblikket syntes jeg at 10 mands raiding er hyggeligere, der bedre mulighed for at lære alle spillerne bedre at kende. Derudover raider de 3 gange om ugen, hvilket virker fornuftigt for mig, som nævnt vil jeg gerne gå ned i raid tid, 4 gange er lige i overkanten, 3 gange viker fornuftigt, og 2 gange er måske lidt for lidt til et 16 boss tier, men et dansk community trækker op, og er ikke i tvivl om at hvis jeg er i Semper Danica er der større mulighed for at komme ud og lave challange dungeons og andre events, hvor mulighederne for det i PG er en anelse mindre. Hvis jeg kunne ville jeg et eller andet sted gerne være i begge guilds!

Så i store træk syntes jeg at der fordele ved begge guilds, tror ikke jeg kan give dig entydigt svar, som sagt vil jeg også bruge lidt tid til at overveje det nærmere i den kommende uge.

Håber det var svar nok :-)
    Vi har altså både 25 mands + 10 mands hold.
    SD har ikke kun et raid hold, PT er der :
    1x 25 mand
    2-3 10 mands hold er ved at være klar til at køre.
    Nogle er mere "hardcore" og progress minded end andre.
    Vi har hold der kun køre 1 gang om ugen i 3 timer, og andre der kører mere.

Blot til info

Quote Originally Posted by saks View Post
    Vi har altså både 25 mands + 10 mands hold.
    SD har ikke kun et raid hold, PT er der :
    1x 25 mand
    2-3 10 mands hold er ved at være klar til at køre.
    Nogle er mere "hardcore" og progress minded end andre.
    Vi har hold der kun køre 1 gang om ugen i 3 timer, og andre der kører mere.

Blot til info
    Det var jeg faktisk ikke klar over. Vidste godt at i havde mange i Cata, og var også opmærksom på at der var et 10 mands hold undervejes (i følge jeres open forum). Det er helt klart et + for mig at der findes flere hold, jeg har også snakket med Oliria & Shamzinator om søtrelsen af holdet, hvor shamzinator ikke var i tvivl om at det var muligt at starte 10 mands hold med nogle af de lidt mere "hardcore" spilleres alts. Personligt er jeg progress minded, så hvis der findes 10 mands hold lige så progress mindede som jeres 25 mands hold vægter SD helt klart mere end PG. På den anden side kunne det også være man skulle give 25 mands en chance ;-)

Forum Elder Mortor's Avatar

Jeg må indrømme at jeg ikke helt forstår at du søger ind flere steder på samme tid. For jeg tænker da også lidt at SD bliver en "nødløsning" for dig hvis du ikke kommer ind det andet sted.

Jeg respektere selvfølgelig din ærlighed, men jeg syntes ikke at man børn ansøge til en guild med mindre man har sat sig ind i hvilken type det er og er sikker på at det er det man vil.

SD Medlem Forum Adept saks's Avatar

Det var jeg faktisk ikke klar over. Vidste godt at i havde mange i Cata, og var også opmærksom på at der var et 10 mands hold undervejes (i følge jeres open forum). Det er helt klart et + for mig at der findes flere hold, jeg har også snakket med Oliria & Shamzinator om søtrelsen af holdet, hvor shamzinator ikke var i tvivl om at det var muligt at starte 10 mands hold med nogle af de lidt mere "hardcore" spilleres alts. Personligt er jeg progress minded, så hvis der findes 10 mands hold lige så progress mindede som jeres 25 mands hold vægter SD helt klart mere end PG. På den anden side kunne det også være man skulle give 25 mands en chance ;-)
    Vi har 2 gamle hold der er ved at starte op + 1 nyt ( det på open forum ) der er ved at starte op igen.

Men held og lykke med ansøgningen.

Quote Originally Posted by Mortor View Post
    Jeg må indrømme at jeg ikke helt forstår at du søger ind flere steder på samme tid. For jeg tænker da også lidt at SD bliver en "nødløsning" for dig hvis du ikke kommer ind det andet sted.

Jeg respektere selvfølgelig din ærlighed, men jeg syntes ikke at man børn ansøge til en guild med mindre man har sat sig ind i hvilken type det er og er sikker på at det er det man vil.
    Kan sagtens følge logikken i at folk ser det som at jeg har SD i baghånden som en nødløsning. Det var nu ikke tanken da jeg ansøgte, som sagt var jeg ret splittet om hvor jeg helst ville hen, er stadig en smule, og begge guilds tilbyder værdier som jeg sætter pris på. Derudover var der jo ingen garanti for at jeg kommer ind i nogle af de 2 guilds, derfor følte jeg at nu (fordi jeg rejser til Skotland) var et godt tidspunkt at ansøge til begge guilds på, da det kan være en længere process at gennemgå en ansøgning. Derudover giver det også mig pusterum til at tænke over hvor jeg helst vil hen. Men som nævnt ovenfor så hælder jeg efterhånden mest til SD da i egentlig tilbyder alt hvad PG gør, og lidt til.

Håber det var et præcist nok svar :-)
    Last edited by Phasmo; 05-11-2012 at 9:07.

Quote Originally Posted by saks View Post
    Vi har 2 gamle hold der er ved at starte op + 1 nyt ( det på open forum ) der er ved at starte op igen.

Men held og lykke med ansøgningen.
    Takker :-)

Som konklusion på overstående kommentarer vil jeg sige at min første prioritet nu ligger hos SD, jeg har dog ikke lukket ansøgningen i PG, da 1. det kunne være meget sjovt at se hvad en top guild som deres svarer, 2. i ikke har accepteret/afvist mig endnu, og så kan jeg vende mig mod dem i tilfælde af at i ikke vil have mig :-)

Grunden til beslutningen ligger i flere ting, som blandt andet er blevet klargjort af overstående kommentarer, men kort sagt er det; Det danske community, det aktive forum, den store player base og flere raiding teams.

SD Medlem Forum Warden

Godt at høre, jeg tror du vil finde at SD har alt det du leder efter og mere til. Man skal bare vænne sig til at en guild er mere end bare folk man raider med.
    "Mana.... Hva fanden er det? Det lyder som en undskyldning for at slacke i raid!"
    - Oliria

I5 2500k @ 4,6GHz | MSI P67A-GD53 | Asus GTX 670 DirectCU II Top | 8gb Kingston HyperX T1 1600MHz | 128gb Crucial M4 | Barracuda 750gb 7200rpm | Asus Xonar DS | Antec Truepower New 650W

Så kom der svar fra PG, og som forventet var roster alligevel fuld;
    "Hello and thanks for applying!
    You look very promising though I'm afraid we just evaluated our roster and as it looks atm we can't take any dpers unless they bring spellhaste buff and are able to heal as OS on 3 heal fights
    Good luck with finding a guild"

SD Medlem Forum Warden

Du vil alligevel blive meget mere glad for SD. Vi tilbyder så meget mere, og samtidig god raiding.
    - Oliria

SD Medlem Forum Disciple

Hej Phasmo,

Jeg vil da starte med at sige tak for din opmærksomhed til SD og jeg beklager, at jeg ikke tidligere har fået svaret på din ansøgning.

Jeg kan naturligvis ikke svare på om SD er valget for dig, men der er et par ting, som jeg vil gøre helt klart og som du skal have med i dine overvejelser. I SD rekutterer vi ikke til et fast raid hold og vi kan slet ikke garantere dig et spot på et hold. Du er velkommen til at tage kontakt til de forskellige holds raidleadere, som du finder interessante og høre om mulighederne. Du kan sagtens være i SD og gerne ville raide, men ikke kunne finde et egnet hold eller der er måske ikke plads til dig på noget hold. Du kan også sagtens starte et raidhold op og håbe at du kan finde de spillere, som du skal bruge. Du kan også sagtens komme på et fedt hold med nogle fede mennesker - men vi garanterer dig ikke noget.

Vi godkender ikke en ansøgning sådan lige med et - vil du SD skal du igennem et forløb med en trial periode, hvor du i en måned ligger et stykke arbejde i at skaffe dig selv vores medlemmers vote for, at du skal ind i SD. Det står i denne http://www.semperdanica.dk/threads/4...September-2012 og har du ikke læst den grundigt, så vil det være en rigtig god ide, da vi her beskriver forløbet.

I SD accepterer vi ikke at du sideløbende kører en ansøgning andet steds. Vil du ind i SD, så er det fordi du har gjort dig nogle tanker omkring vores guild, måden den fungerer på og har besluttet, at det er det helt rigtige sted for dig. Vi er ikke et 2nd choice, så du skal være afklaret omkring dig selv mht PG og føle efter om du hellere vil vente på et spot fra dem. Jeg vil foreslå dig, at du bruger den næste uges tid indtil du kommer hjem igen med at gøre op, hvad du rigtig gerne vil.

SD kan sagtens være stedet for dig og da det er personen bag skærmen vi tager ind, så kan vi garantere dig søde og rare medlemmer - men det er jo spørgsmålet om det er nok, hvis du ikke får et raidspot et sted.

God tænkepause og jeg ser frem til dit svar, når du kommer hjem.

Venligst

Galicia

@Galicia Tak for den relativt hurtige respons!

Inden jeg fik svar fra PG nævnte jeg allerede at SD var min første prioritet. En halv dags tid senere fik jeg så et svar fra PG (afvist), som også er nævnt i både kommentarerne og ansøgningen (edit).
    Jeg har skam gjort mig flere tanker, og selvom selve ansøgningen måske ligger op til at jeg kun søger raiding, er der langt flere ting ved SD jeg sætter pris på, som blandt andet også er nævnt i kommentarerne. Med hensyn til accept var det i forbindelse med trail periode, og hvis det kan lade sig gøre vil jeg meget gerne spille sammen med jer. Uanset om der et fast raid spot eller ej. Grunden til dette er som nævnt at jeg i alt sin simpelhed raider for meget lige pt. Dog flytter jeg nok først server den 12/11, måske mens jeg er Skotland men jeg kommer helt sikkert ikke til at spille specielt meget.

Om SD er det helt rigtige sted for mig kan jo være svært at give et entydigt svar på (i hvert fald før man har prøvet det), men det tror og håber jeg det er :-)

Så bottomline, jeg vil meget gerne på trail fordi jeg tror i er noget for mig :-) spørgsmålet er så om i tror at jeg er noget for jer :-)
    Last edited by Phasmo; 05-11-2012 at 19:32.

Jeg tog min bærbar med til Skotland fordi jeg troede det var relevant i forhold til skolen, men det var det så ikke, så nu er det min lille gamestation i stedet for... Jeg kommer nok bare ikke rigtig til at bruge den så meget, men her er den.

Jeg flytter min monk over på Tarren Mill i aften. Jeg kommer dog ikke til at spille særlig meget, måske lige lave nogle dalies + dungeons for valor cap, men har generelt ikke så meget tid til at spille. De fleste aftner skal vi nok på bar/pub, og i weekenden skal den have en ordentlig omgang! (altså byen) :-)

SD Medlem Forum Warden

Vi glæder os til at se dig
    - Oliria

SD Medlem Forum Warden Freakazoide's Avatar

KAN IKKE OVERSKUE FLERE AF MATHIAS'S VENNER!!!!!!!!!!!!!!!!!!! dennis ansøger også snart afaik -.-

CS:GO på ESEA http://play.esea.net/?r=1245364
    lvl 99 Path of exile