Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 39

Thread: [28.11.12] (Andronkos) Masire - Mage - Tidligere medlem som genansger

Default [28.11.12] (Andronkos) Masire - Mage - Tidligere medlem som genansger

Hejsa igen SD'ere

Jeg vil ikke opstte min ansgning efter bom bom bom mden men derimod bare skrive hvor jeg vil komme rundt om det hele som er p krvet til ansgning.

http://www.semperdanica.dk/threads/2...ghlight=Masire min ansgnings trd fra - 16-06-2009, 15:25 -
    http://www.semperdanica.dk/threads/3...ghlight=Masire min afskeds trd fra - 01-09-2010, 21:45 -

Jeg ansger om medlemskab da jeg forlod SD for at spille p en anden server sammen med dem jeg spillede mest sammen med men stoppede kort efter med og spille WoW for lidt over 2 r siden og har ikke vret specielt aktiv i hele cataclysm jeg kbte det bare for at have det installeret just in case man nu skulle f lyst en aften og se om gnisten kunne komme tilbage men nok om det

Mit navn er Chris Christensen og jeg er 24 (25 per 7. December) og jeg er pt. bosat i Holstebro hvor jeg bor sammen med Macfaiden som er blevet medlem igen og Archomon ogs et tidligere medlem af SD, jeg sger ind da jeg ikke rigtig har kunne finde nogle guilds der er noget vrd og da jeg ved hvad SD str for og hvem de er. Der kan selvflgelig vre sket meget p den tid siden jeg forlod SD, jeg er ogs blevet opfordret til og ansge ind igen p det groveste af min far Harpos og Macfaiden s jeg er bukket under for det enorme pres og ansger igen for hyggens skyld og hvem ved om der mske vil blive lidt tid til og raide igen engang Jeg er pt. stadigvk igang med og levele min mage op da jeg kun er 87 da jeg tager det stille og roligt op og ikke har helt vildt travlt med det jeg skal jo nok n det fr eller siden ikke?

I min fritid bruger jeg rigtig meget tid og penge p min dyreste hobby til dato nemlig Hardball og til dem som skulle vre i tvivl om hvad dette er, s er det den militre del af det der ligner paintball bare vi bruger sm 6mm kugler og vben der er tro kopier af den gte vare samt uniformer er den gte vare ogs. Denne hobby deler jeg med Macfaiden hvor vi tager ud s ofte vi kan nr vi har fri og resten af det hold vi spiller med som vi pt er 7 medlemmer. Udover det motion jeg fr fra de dage bliver der ikke rigtig dyrket noget sport men gr med overvejelser om at starte op til fodbold igen da det er en rigtig stor interesse og se alt det fodbold jeg kan i fjerneren i weekenderne nr jeg har tid Nr jeg ikke gr og nyder mine 18 dages fri om mneden arbejder jeg til dagligt som natte vagt hos Dansikring som har skifte navn til Securitas idag men hvor lnge ved man aldrig eftersom der er rigtig mange hj stende ledere der er blevet fyret. S man m krydse fingre for at lorten ikke lige pludselig rammer jorden og spreder sig p os der tjener pengene til firmaet

Hvad kan jeg s tilbyde jer ... Ja det med og slge sig selv p den gode mde har aldrig vret mig men jeg er en helveds flinker fyr og er altid frisk p og hjlpe dem som har brug for hjlp og springer gerne til p raids hvis der er en som lige skal g afk i et hvis antal tid for at til se brn eller whatever det nu kan vre. Jeg er trofast og loyal overfor den guild som jeg nu er i og vil altid fremst som et godt eksempel ud af til med overskud og overblik over en given situation og mit agressions niavue er blevet meget lavt som rene bag skrmen er get forbi da jeg i mine teenage r var meget let til og blive sur hvis det ikke lige gik min vej eller hvis nogen blev ved med og fejle p raids men det er heldigvis overstet er mest den casual type spiller nu som ikke gider og g op i en spids over et computer spil. Jeg har ganske okay erfaring med lidt af hvert bde PvP og PvE i dungeons og raids og spiller min mage ganske udemrket. Jeg spillede Arcane dengang i Cataclysm da alle folk mente Frost var den eneste vej frem og kunne side om side eller hjere end andre Frost mages i Arcane spec.

Det var s lidt om mig og lidt af min erfaring hvis i har sprgsml eller ting i s jeg rettede til er i velkomne til og sige det til mig ogs skal jeg p bedste mde prve og opfylde DIT nske.

Mvh Chris aka Andronkos.

SD Medlem Forum Apprentice

Quote Originally Posted by Masire View Post
    Hejsa igen SD'ere
    men jeg er en helveds flinker fyr
    Mvh Chris aka Andronkos.
    kan s diskuteres men helt klart og kom da for helvede igang med det leveling s vi kan komme igang med pvp

SD Medlem Forum Elder Breael's Avatar

jeg sger ind da jeg ikke rigtig har kunne finde nogle guilds der er noget vrd og da jeg ved hvad SD str for og hvem de er
    Det er ikke sikkert du mener noget slemt med ovenstende, men umiddelbart lyder det ikke super smigrende. Kan du ikke uddybe den lidt, bare for at imdekomme evt. misforstelser.

Quote Originally Posted by Breael View Post
    Det er ikke sikkert du mener noget slemt med ovenstende, men umiddelbart lyder det ikke super smigrende. Kan du ikke uddybe den lidt, bare for at imdekomme evt. misforstelser.
    Det kan du tro jeg kan der er absolut ikke noget ondt ment i det, men folk opfre sig bare ikke ordentligt og taler svinsk i guild chat og opfre sig meget umodent og da jeg ved at SD er meget modne og alle er +18 ved jeg hvad jeg gr ind til igen.
    Ogs savner jeg og kunne spille med danskere og ikke folk fra alle mulige andre lande som kan have svrt ved og formulere sig p engelsk. S der er intet ondt ment bare mig der har drligt formuleret det.

I'm sorry if it came out wrong Breael

SD Medlem Forum Disciple

Hej Masire,

Jeg er ikke helt sikker p at jeg helt husker hvem du er, men du skal i hvert fald have et velkommen til... igen herfra.

Det er en rigtig god ansgning du har lavet - god lsning :-)
    @Trine vil tage over for nu og s kommer vi nok til at snakke mere sammen senere. Jeg vil lige minde dig om, at vi har indfrt en lvl 90 regel i SD, s ja, som Mcfaiden siger s er det bare igang med at f lvlet op.

God fornjelse med det hele.

Galicia

Paladin of the Board Jeoparty's Avatar

@Masire fr min . Fin gut

Quote Originally Posted by Galicia View Post
    Hej Masire,

Jeg er ikke helt sikker p at jeg helt husker hvem du er, men du skal i hvert fald have et velkommen til... igen herfra.

Det er en rigtig god ansgning du har lavet - god lsning :-)
    @Trine vil tage over for nu og s kommer vi nok til at snakke mere sammen senere. Jeg vil lige minde dig om, at vi har indfrt en lvl 90 regel i SD, s ja, som Mcfaiden siger s er det bare igang med at f lvlet op.

God fornjelse med det hele.

Galicia
    Det er modtaget jeg er i fuld gang nsten 88 s der kun 2 lvl's to go

Officer Forum Warden Harpos's Avatar

Hejsa igen min dreng.
    Jeg vidste det og hvad var det lige Far sagde, "Du kommer tilbage, min dreng" for verden undefor SD, i WoW, er ikke det samme...

Men en fordi du gr som Far siger, bare en gang i mellem.

Forum Knight Stormlord's Avatar

hhhh nej endnu et af gammelnoks afkom

Vil bare lige sige at jeg godt kan sige god for masire... Kan huske nogle runs tilbage i icc med dig og husker kun positivt. herfra ihvertfald

Officer Forum Warden Harpos's Avatar

Quote Originally Posted by Stormlord View Post
    hhhh nej endnu et af gammelnoks afkom
    Hov hov unge mand skal du over knet...

SD Medlem Forum Elder Breael's Avatar

Hej igen, fin forklaring, s lgger jeg ikke noget videre i det

25 millioner exp tilbage, Hvem skal jeg kontakte nr jeg rammer de 90?

SD Medlem Forum Elder Marwen's Avatar

Skriv herinde p din ansgning og lav en mention til hende slacker @Galicia :P

Quote Originally Posted by Marwen View Post
    Skriv herinde p din ansgning og lav en mention til hende slacker @Galicia :P
    Det er modtaget Marwen

SD Medlem Forum Knight Trine's Avatar

Hej Chris.

Det er egentlig slacker Trine du skal have fat i :-)

Jeg beklager den lange svar tid. Jeg har lige kigget lidt historik igennem, og kan ikke finde nogen grund til at du ikke skulle f lov til at genansge. - og "afkom af Harpos" tller i mine jne som et stort plus.
    @Galicia tager over herfra :-)

S er jeg endelig dinget 90. wuuuu!

SD Medlem Forum Adept Swup's Avatar

Er du kommet dig over dine Rage-quits fra grupper? :P Det er du vel... det er jo lnge siden du spillede med SD

SD Medlem Forum Disciple

Hej Masire,

Har du tid og lyst til en vt samtale p torsdag kl 21?

Galicia

Quote Originally Posted by Galicia View Post
    Hej Masire,

Har du tid og lyst til en vt samtale p torsdag kl 21?

Galicia
    Hey Galicia, det kan jeg desvrre ikke da jeg arbejder om natten og skal arbejde i viborg der. Jeg er ledig fredag og sndag aften hvis du har tid der

SD Medlem Forum Disciple

Lad os prve at stte lidt tid af sndag aften kl 20 :-)

Der kan jeg i hvert fald s det kan vi godt aftale

SD Medlem Forum Disciple

Jeg er p vej :-)

SD Medlem Forum Disciple

Du er ikke dukket op, s jeg vil logge af igen og s m vi finde en anden dag :-)

Havde fuldstndig skudt det ud af hovedet desvrre @Galicia jeg er online nu i hvert fald hvis du skulle se denne besked! Jeg beklager mange gange.
    Last edited by Masire; 25-11-2012 at 19:48.

@Galicia Jeg er online iaften hvis du vil have samtalen jeg havde benbart fri s jeg er fri til samtale hvis du har tid.

Jeg er p VT hvis du skulle komme online.
    Last edited by Masire; 26-11-2012 at 18:59.