Page 75 of 75 FirstFirst ... 25657172737475
Results 1,851 to 1,854 of 1854

Thread: Star Citizen

Marquis of the Board Barahir's Avatar

Jeg bruger HOTAS med keyboard til nogle funktioner.

⋐█╬╬╬╬╬╬°¯°█|
    ▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓۝

SD Medlem Forum Acolyte Driogan's Avatar

Quote Originally Posted by Flagg View Post
    Jeg spiller en del og flyver med hotas med stor succes. Er hoppet med i en org der er temmelig stor og ekstremt aktiv. Jeg har virkelig haft nogle fede oplevelser allerede. Altså nogle imponerende skibe de har investeret i. Selv har jeg brugt penge til en carrack.
    Jeg savner dog nogle danske gamers... Hvor hyggen er nemmere og humoren mere indforstået.
    Jeg kommer når de slutter med at wipe, hver 3 månede og syntes der er meget snak om det det sker i 3.8.x så inden for de næste 3 måneder.

SD Medlem Forum Apprentice Flagg's Avatar

Quote Originally Posted by Driogan View Post
    Jeg kommer når de slutter med at wipe, hver 3 månede og syntes der er meget snak om det det sker i 3.8.x så inden for de næste 3 måneder.
    Bare husk de stadig reserverer retten til at wipe, hvis behovet melder sig... Men ja, jeg glæder mig også til en følelse af progress og formål.

Folk må sige til, hvis i tænker at tage en aften hvor vi kan dele erfaringer, eller hvis der er behov for hjælp til et eller andet

SD Medlem Forum Acolyte Driogan's Avatar

Quote Originally Posted by Flagg View Post
    Bare husk de stadig reserverer retten til at wipe, hvis behovet melder sig... Men ja, jeg glæder mig også til en følelse af progress og formål.

Folk må sige til, hvis i tænker at tage en aften hvor vi kan dele erfaringer, eller hvis der er behov for hjælp til et eller andet
    Yep i know men så kan det være man at der min går 6 måneder imellem wipes og kommer jo ihverfald et til beta og et til live version