Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 27

Thread: Gw2 Ansøgning - CamoDog

Forum Greenhorn

Default Gw2 Ansøgning - CamoDog

Navn: Jan P.
    Værdierne og reglerne er læst indforstået og godkendt

Mig:
    Kort info: Først og fremmest Hej til dem der nu end læser dette her, for at beskrive mig selv mest muligt og for at give et indblik i hvem jeg er som person.
    Kan det siges at jeg er en 30årig gut som bor lige i yderkanten af Kbh (Nærmere betegnet Brønshøj), til dagligt render jeg lige for tiden rundt der hjemme og trille tommelfinger, og slapper af med diverse MMO spil, Film og Serier da det er noget jeg godt kan li at bruge min fritid på, er dog udannet inden for Vagt og Sikkerhed, og kigger så lidt omkring med at finde noget job inde for dette i aften/natte timerne da jeg er noget af en natteravn og ikke rigtig er den bedste til at komme op kl 07-10 om morgenen ^^
    Er typen som efterhånden mener at det ikke er hvor mange folk man omgiver sig med, men mere hvem det er man har omkring sig, så istedet for at tage i byen ville jeg hellere vælge at holde det noget hyggeligt sammen med få af dem man holder nærmest, det sker dog i ny og næ, og så kan man fange mig inde på den store Sams ved strøget (I Kbh self.).
    Nu lyder alt dette som om jeg faktisk er en utrolig doven person, hvilket så ikke lige er tilfælde, der findes intet bedre end at rende rundt om sommeren og spille fodbold sammen med en masse folk, og har så også haft trænet kickboksning igennem 2års tid (4gange ugentlig), måtte dog stoppe og slappe lidt af med de mere fysiske aktiviteter da jeg fik en skade. men derfor er humøret nu stadig højt, og man fanger mig nærmest aldrig uden et smil på læberne (medmindre man ringer og vækker mig kl 06 om morgenen :P).
    ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Hobby udvidet:
    Som nævnt kan jeg godt li at bruge min tid på MMO spil og diverse andre spil, og har spillet alt lige fra ->
    Ultima Online (2år) | DaoC (et par måneder) | Warhammer Online (et par måneder) | Everquest1 (1år) | WoW (Closed beta +7år ca.)
    Perfect World (2måneder) | DaoC (½ års tid) | AoC (2måneder) | Aion (freeshard server 3måneder) | Rift (3måneder).
    Current spil: er så Everquest2 og Guild Wars2.

Så overall har jeg en pæn lang liste af forskellige mmo's igennem tiden, dog så spillede jeg på Gunner's Hold til at starte med og er nærmest lige flyttet til FS (kunne ikke rigtig før da serveren var Full), min spilstil er nok mere casuel, og social hvor man hygge sludre mens man foretager sig noget, det kan være alt lige fra dungeon-runs, til at lave WvW (WvW er nok der jeg er mest, da jeg allerede har 100% world map exploration, eller også er jeg på en alt og stener lidt og de er fra lvl 20-55), er også altid med på at give en hånd hvis folk skulle ha brug for det, og jeg har tiden til det.

Ud over det så har jeg jo også nævnt film / serier som hobby, og det bruger jeg også utrolig meget tid på, det er så noget med at starte med episode 1 og så køre jeg fuldstændig igennem indtil jeg når til vejs ende (eller der kommer nye afsnit), og film der har jeg nærmest set alt hvad der findes med de kendte action helte.
    Genrene er blandt andet Action / Komedie, og ja selv nogen af dem for de yngre (disney filmene, som Highschool musical osv.).
    ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Mine forventning og hvad I får retur:
    Altså hvad jeg forventer fra SD, er vel i bund og grund faktisk bare en masse folk at snakke, og ha det hyggeligt med både i og uden for spillet, venlige, åbne og imødekommende folk da jeg selv er sådan, og så kan jeg godt snakke som et vandfald til tider :s - men samtidig også andre dage bare sidde og slappe af og være lidt stille men lyttende.
    og så selvfølgelig i bund og grund bare et community som der holder sig aktivt.

Har tænkt mig at logge lidt ind på Ventrilo så man kan fange mig der også, og muligvis lige lære nogen folk bedre at kende ^^ - ellers så er jeg også til at fange via skype stort set hele døgnet på -> jinx_swush <- hvis der skulle være yderlige spørgsmål, er jo heller ikke en livs-historie som der skal tastes ned her.

//Camodog aka Jan

SD Medlem Forum Knight Tristanas's Avatar

Hej @CamoDog, og tak fordi du ansøger SD.

Til at starte med, vil jeg gerne høre, hvordan du fandt frem til os?

Din ansøgning giver et rigtig godt indblik af, hvem du er som person, og vil give et godt grundlag for vores medlemmere at lære dig at kende på Er nysgerrig, hvilket serier du følger med i pt. Som du kommer til at erfare, så er der mange seriefanatiker her i SD (mig inkl.), så anbefalinger er altid gode at få.

Vejen ind i SD er at gøre sig positivt bemærket og samle en masse anbefalinger. Husk at det ikke er din char eller din måde at spille på vi vurderer, men dig som person. Derfor har du mange muligheder for at gøre dig positivt bemærket. Udover at gøre dig positiv bemærket ingame og grupperer med SDer, kan du også hygge på vt, bruge forum eller fx deltage i et irl/ingame arrangement. Vigtigst er at du aktivt gør dit for at lære vores medlemmer at kende.

På et tidspunkt finder vi lige et tidspunkt og tager en sludder på Ventrilo - ganske uformelt.

Du er velkommen på vores vt. Husk at gøre opmærksom på, at du er ansøger når du spiller med medlemmere.

Hvis der skulle opstå spørgsmål undervejs, så vil vores Regler eller Information som regel kunne svare på det meste og ellers er undertegnede til rådighed.

// Trist

WoW: Tristánas, Paladin Tank (MAIN) // Tristanas, Hunter
    Diablo 3: Tristanas#2716

SD Medlem Forum Apprentice

Hejsa og velkommen til forum held og lykke med ansøgning.

Forum Elder Mortor's Avatar

Hejsa og velkommen til SD som ansøger.

Det er en rigtig fin ansøgning du har lavet og du er i rigtige gode hænder hos Tristanas så det kan kun gå godt

SD Medlem Forum Adept Mushizo's Avatar

hey og velkommen til Det var super hyggeligt at spille lidt med dig her til aften og snakke på vt. Jeg holder lige min thumb lidt endnu indtil jeg har fået spillet lidt mere med dig, men det tegner godt indtil videre

Forum Greenhorn

Takker for velkomst hilsnerne - godt at føle sig modtaget så hurtigt når man er inde og kigge (:

Tristanas: fandt vejen frem til dette forum, ved at jeg faktisk sad og surfede lidt på nettet efter noget community, har førhen været medlem af et europæisk igennem 10års tid, hvor jeg stadig indimellem snakker med nogen af de folk, og mens jeg så sad og læste lidt omkring selve SD - dukkede der nogen muligheder op for et dansk community hvor man havde lidt flere muligheder ved at møde nye folk, og skabe nogen nye venner og bekendtskaber.
    Og du er da velkommen til at fange mig på VT når du har tiden til det, er dog tit jeg lige er lidt fraværende mens jeg ser lidt film/serie, men svare faktisk altid hvis jeg er i nærheden
    og well kan lave en liste over de serier jeg sådan lige har fulgt med i og set indtil videre
    The Big Bang Theory (alle afsnit) - Scrubs (sæson 1-8) - The Vampire Diaries (alle afsnit) - True Blood (alle afsnit)
    NCIS (sæson 1-8) - Game of Thrones (alle afsni) - Doctor Who (alle afsnit) - How I met your mother (alle afsnit)
    Merlin (alle afsnit) - Teen Wolf (alle afsnit) - Legend of the Seeker (alle afsnit) - Bones (alle afsnit)
    Lie to me (alle afsnit) - Pair of Kings (alle afsnit) - Chuck (alle afsnit) - Fringe (alle afsnit) - Eureka (alle afsnit).
    CSI (sæson 1-7) - CSI Miami (sæson 1-8) - CSI NY (Sæson 1-6).

Har sikkert glemt et par stykker eller nogen sæsoner undervejs, men lige dem jeg kunne komme i tanke om.

Mushizo: Jeps takker for en hyggelig aften med lidt sludder, giver lidt ekstra når man kan snakke med en imens man spiller et spil, om det så lige blev Eq2 gjorde jo ikke rigtig nogen forskel ^^ - og skam helt iorden, er i hvert fald på en del så er stort set altid frisk på et spil, om det er Gw2 - Eq2 eller andet (:

Jamen, det lyder jo til at du har en rimelig bred smag - ligesom mig selv følger selv med i ca. halvdelen af dem du nævner ovenfor inkl. et dusin mere Fringe er min nr. 2 bedste serie.. Spartacus topper serielisten for mig.

Et lille råd. Når du har spillet sammen med folk, så anvend vores mention system her i din ansøgning. fx, hvis du har spillet med mig: "Tak til @Tristanas for en skide hyggelig aften. Han snakker som et vandfald, men det hele gik smurt" Næste gang jeg logger på, vil jeg få en notifikation og kunne se, at jeg er blevet omtalt i din tråd, og derved blive påmindet Nu havde Mushi selvfølgelig skrevet før du gjorde, så i det tilfælde er det ligemeget, men blot til fremtiden brug

Forum Greenhorn

@Tristanas ahhh den må jeg lige huske, var faktisk en ret smart feature ^^
    Fringe er nu også en super god serie, men ja ser lidt af hvert alt efter hvad humøret lige er til på det tidspunkt, der er dog nogen serier man gerne ville ha set fortsætte noget mere, eller at de fik smidt hurtigere afsnit på banen (: - har dog ikke lige fået set Spartacus, men kunne være det er den næste serie man skulle komme igang med, altid godt med nogen nye forslag

og ja Mushi er en lyn hurtig, han blev også ved med at løbe fra mig inde i spillet :b - må se at få nogen nye løbe støvler for at følge med :b

Hej @CamoDog

Har du mulighed for at tage en sludder med mig i aften omkring kl. 20:15 i aften på ventrilo?

// Trist

SD Medlem Forum Disciple Jay's Avatar

Hej @CamoDog
    Fin ansøgning, kan være vi kan lave lidt sammen i WvW en af dagene?
    Jeg er primært på fra kl 20 til hverdage, er dette dit navn ingame?
    Spilkoordinator i GW2, Jay.5604

Forum Greenhorn

@Tristanas : Det har jeg da i hvert fald ^^ - tror faktisk kun der er en enkelt dag siden jeg lavede ansøgningen hvor jeg ikke lige har været inde på VT om aftenen (: - men det var så også lovlig undskyldt, en veninde lokkede mig ind og høre noget Bob Marley Jam og så få et par enkelte øl

@Jay : Jamen jeg er skam helt klart frisk på noget WvW - er nok en af de primære grunde til at jeg spiller Gw2 (: - og du fanger mig skam bare over VT da jeg næsten ikke logger ind medmindre der er noget socialt i at spille spillet (: - og ingame hedder min ranger "Jinx Swush" - dog kan du også fange mig via account name som er "CamoDog"
    Last edited by CamoDog; 03-12-2012 at 15:38. Reason: (indsatte bare lige et mellemrum) :b

tak for samtalen i dag Camo.

som aftalt har jeg ændret din status til trial og du har nu adgang til det interne forum.

Brug lige en halv times tid på at læse de forskellige info-posts. Jeg ved godt det kan virke lidt uoverskueligt i starten, men du skal nok vende dig til det hurtig

Du tager som sagt bare fat i mig, hvis der skulle være noget

// Trist

Forum Adept

Velkommen på trial, bliver godt med lidt mere liv i guild channel.
    EVE:Majaharet,Khaan,Monique,Khayman
    GW2:Khaan Memnoch,Maja Meklare
    PS2:Khanan|D3:Khaan#2104
    Inaktiv:Rift:Maja,Khaan|AoC:Maja,Khanan,Majaharet, Mother|SW:Maj'a,Khaan'noch,Mhemnon,Van'yel
    DC:Khaan,Maja|WoW:Maja,Khanan,Sicarii,Lorvarian|EQ 2:Ahida,Khaan,Majaharet,Vanthyel

Har sidet på vt med camo et par gange og spillet lidt med ham.
    Han er en rigtig flink og hjælpsom fyr som jeg er sikker på vil passe godt ind i sd

Forum Greenhorn

@Tristanas .. mange tak for snakken, det var hyggeligt også lige at få sat en stemme på endnu en person ^^ - og skal nok lige sige til hvis der er noget undervejs (:
    @Khaan .. jo tak da, er dog mest lige for tiden på VT så folk kan fange mig med hvilke spil de nu end har lyst til, men hvis du er frisk på noget WvW eller andet så bare hiv fat i mig ^^
    @Sitara .. takker for de varme ord, og ja det har været nogen hyggelige sludre vi har haft mens vi har siddet og spillet lidt (: - vare jo nok ikke længe før det sker igen igen (:

SD Medlem Marquis of the Board Nerror's Avatar

Jeg vil også gerne lige give en til CamoDog. Har siddet med ham på VT og spillet lidt dungeon og WvW m.m. Virker som en fin fætter.

Forum Greenhorn

@Nerror ... det er jo også hyggeligt når vi sidder om natten, og løber fra 27 og en halv fjende der jagter os tværs over landskabet ^^

SD Medlem Forum Convert Impetuz's Avatar

Super hyggelig ture vi har haft

SD Medlem Forum Apprentice

Tak for hygge i www her til aften beklager jeg var lidt træt må tage frygteligt revance en anden dag

SD Medlem Forum Disciple Jay's Avatar

Beklager også jeg ik fik taget mig sammen, ligner mig ikke når det gælder WvW.
    Men havde været på en stor omgang juleshopping forinden, det havde drænet min energi
    Spilkoordinator i GW2, Jay.5604

Forum Greenhorn

@Makhai ... det gør skam ikke spor, var selv godt udmattet, og endte også med at gå lidt kold til en film kort efter du var hoppet af ^o^ - vi fik dug generet vores modstandere en smule selv om vi begge var lidt udmattet

@Jay ... heh, der er jo nok fjender at tage af, så mon ikke de nok skal være der en anden dag også.
    det er jo trods alt jul, så folk er jo ikke helt så aktive ingame pga. alt det julestress

Forum Adept

herfra for ihærdighed og tolmodighed, du er en af dem jeg stort set har kunde se på VT dagligt den sidste uges tid plus mere, du er i forskellige kanaler osv, har kun haft fornøjelsen af at snakke med dig ganske kort lige i starten da du ansøgte, men der var du en flinker gut. og specielt i den her tid hvor antallet af online spillere er stort set lig med nul ved jeg hvor svært det kan være at få thums up nok.

SD Medlem Forum Adept Mushizo's Avatar

yup, du får lige en thumbs up herfra også

Forum Greenhorn

@PriestDK > Mange tak da ^^ - og ja, der har ikke rigtig været så mange på VT her det seneste i hvert fald, logger jo primært kun lige ind i Gw2 hvis jeg ved der foregår noget socialt (WvW - eller hvis nogen mangler lidt hjælp til dungeon) (: - har dog fået spillet en del LoL med Impetuz på det seneste ^^ - må dog også indrømme der er et par gange jeg ikke lige holder øje med VT eller glemmer den er tændt, men så har jeg højtalere på og man skal bare råbe højt nok så vågner jeg

@Mushizo > ^^ Danke til dig også, vi må lige finde ud af hvor der er lidt mere tid til noget Eq2 afslapning ^^

Hej @CamoDog

Jeg har sendt dig en PM, som du gerne må svare på ved første mulige lejlighed.

// Trist