Results 1 to 23 of 23

Thread: [13.12.2012] Relefant genansøger til WOW

Forum Fledgling

Default [13.12.2012] Relefant genansøger til WOW

Vær hilset SD!

Anden gang jeg skriver en ansøgning til jer, men før i begynder at kaste tomater vil jeg gerne forklare!
    Var i SD noget tid hvor vi raidede Firelands sammen. Jeg husker det som en hyggelig periode hvor jeg blandt andet deltog i en munter LOC koncert, samt en ret våd julefrokost. I er og var en samling hyggelige mennesker at tilbringe tid sammen med, hvilket jeg forestiller mig sjældent er noget man kan skrive om gamle wow guilds, da muligheden for at få be/afkræftet det sjældent melder sig.

Nå, men tiden gik og ligesom så mange andre gik jeg død i Cata. Jeg blev træt af at lave de samme heroics igen og igen, og træt af at være en af få pre-sd venner som stadig spillede wow aktivt. Jeg stoppede dog aldrig med at følge wow (ser stadig PST og Weekly Marmot hver uge!) og af hvad jeg har hørt der tog wow et ret stort dyk i abonnementer i denne periode. Jeg var med andre ord langt fra den eneste, der opleve der var et eller andet alvorligt galt med wow i denne periode.

Jeg søgte efter noget til at udfylde det som wow havde efterladt i mig, og selv om jeg stadig syntes Tera har et bedre kampsystem end wow er der samlet set stadig ingen konkurrent. Jeg havde en del andre venner som også startede på GW2 da det udkom, men meget tyder også på at det er på vej ud i tågerne. Grundet GW2s betalingsopbygning er det dog sværere at finde dokumentation for dette.

For nogen måneder siden fik jeg en privat besked fra administratorerne herinde angående at jeg havde stået inaktiv i SD i noget tid, og at jeg skulle vise lidt aktivitet inden det var for sent og at de blev nød til at fjerne mig fra guildet. Jeg var på daværende tidspunkt i gang med at forsøge at få mig selv til at holde af GW2 et par uger efter jeg oprindeligt havde startet spillet, men det gik ikke så godt. Jeg meldte dog tilbage til administrationen at jeg ville forsøge at komme ind i SDs GW2 afdeling, men længere kom jeg aldrig. Jeg er usikker på årsagen til dette, men at jeg aldrig lærte at holde af GW2 har nok haft noget at sige.

Alt i alt en dum udmelding fra mig at jeg gerne ville ind i GW2 afdelingen når jeg ikke brød mig om spillet, men måske var jeg ikke så klar omkring min egen holdning på daværende tidspunkt. Jeg kan kun spekulere om årsagen, men sket er sket.

Uanset hvad står jeg nu og er kommet i gang med MOP, dog en del mere forsinket end jeg normalt er hvad angår wow expands.

Ligesom mange andre er jeg meget imponeret over MOP som helhed. Jeg føler Blizzard har ramt plet og givet alle noget at lave på den bedst mulige måde.

Startede oprindeligt op på en gammel paladin jeg ikke havde spillet på i lang tid, men da den rundede 86 hørte jeg en underlig lyd i det fjerne. Skal jeg beskrive den, var det som at høre en bjørn, kat, flagermus, elsdyr og søko jamre og kalde på deres ejer. Jeg navigerede igennem den dybe skov og til min overraskelse stod for anden af regnbuen en trolde druide! Forstil jer min forbløffelse da det viste sig at være min egen gamle! Pt er den 89, men der er meget kort til 90.

Min gamle ansøgning kan findes her: http://www.semperdanica.dk/threads/3...ight=relephant
    Jeg linker til den da alle andre spørgsmål som besvares i en ansøgning kan findes der. Er det lidt for dovent må i skrive det, så tilføjer jeg det gerne i overstående tekst.

Venlig hilsen osv fra Anders / Rele.

SD Medlem Forum Knight Trine's Avatar

Hej Anders.

Ja, det er så mig der er den "onde adminstrator" som har smidt dig ud. Som du selv skriver, så meldte du desværre ikke tilbage da jeg prøvede at komme i kontakt med dig. Men det har vi snakket om via PM's

Du skal være velkommen til at genansøge, og jeg er sikker på at Galicia og Marwen tager godt imod dig

Held og lykke med din genansøgning.
    Hilsen Trine.

SD Medlem Forum Disciple

Hej Anders og velkommen tilbage :-)

Du skal igennem ansøgningsforløbet igen og samle thumps for at komme ind. Så du kan roligt gå igang med at spille med de forskellige medlemmer og ellers hive andre herind, der gerne vil sige et par ord om dig. Ellers ses vi til en vt samtale inden så længe :-)

Galicia

Forum Fledgling

Lyder godt med en samtale Galicia. Du kan bare skrive her eller sende mig en pm med tider, der nu passer til den person jeg skal tale med.

SD Medlem Forum Disciple

Hej Anders,

Har du tid og lyst til en samtale torsdag kl 20.30?

Galicia

Forum Fledgling

Lyder godt Galicia.

Vi snakkes ved torsdag 2030! Jeg vil være at finde på venten.

Forum Fledgling

Angående samtalen i aften: Det ser ud til der er bøvl med VT serveren, så jeg vil hele aftenen være at finde på charen "relephant". Når vi har kontakt der kan vi bruge skype eller tilsvarende hvis ikke VT er blevet rask til den tid.

Officer Marquis of the Board HolgerDK's Avatar

Vt-serveren virker fint.
    "Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic." - Arthur C. Clarke.

Forum Fledgling

Quote Originally Posted by HolgerDK View Post
    Vt-serveren virker fint.
    Får denne fejl når jeg forsøger at logge ind:
    Connected to server but unable to authenticate your login name and password. Make sure you entered the correct global server password or the password for your unique login name. You will be automatically banned if you try connecting with the wrong password several more times, so be sure you have the correct password before you try again. Passwords are case sensitive and must be completely retyped if you are making a change to it. The password will always be displayed as 8 (*'s or dots) even if the actual length of the password is shorter or longer then 8. You should also verify that you entered the correct IP address (or hostname) and Port number. If the port number is wrong you are connecting to the wrong server.
    Ifølge sidste indlæge i denne tråd http://www.semperdanica.dk/threads/4...Server-Flyttet er jeg vist heller ikke den eneste med det problem. Måske det kun er gæster, som oplever det?

Officer Marquis of the Board HolgerDK's Avatar

Det kan ikke være et server problem når Styxed er på mens jeg skriver det her.

Og jeg kan logge på vt uden noget password.
    "Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic." - Arthur C. Clarke.

SD Medlem Forum Elder Marwen's Avatar

Det kan måske have noget at gøre med du ikke er slettet fra VT og du stadig har en gammel kode liggende i din mail som du kan bruge med navnet "Relephant"

Forum Fledgling

Ok, ser ud til at mit gamle PW stadig virker.

Er på venten nu, venter i en eller anden afk kanal

Officer Forum Warden Harpos's Avatar

Løb lige en del HC's med Relefant og vi havde da nogle hyggelige runs, virker som en rar gut.

Så jeg vil da gerne give min

Forum Elder Deadlock's Avatar

samme som harpos, var i nogle HCs med Relefant og virker som en hyggelig fyr, så en fra mig

SD Medlem Forum Acolyte Enforcer's Avatar

Var i nogle HCs med Relefant i går både hvor han var healer og dps, han spillede upåklageligt i begge spec og der var god stemning på vt.

thumbs up herfra.
    WoW

Dizpair the lock / Sarz the Demon hunter

I swear to drunk, officer, I´m not God

Er selv på trial lige pt. men spillede med Anders igår og virker som en super flinker fyr at spille

SD Medlem Forum Senior Kodimagnyl's Avatar

nuff said

kan godt give
    virker som en fin fyr, og healer også fint nok

SD Medlem Forum Disciple

Du er altid hjælpsom og klar på en hc hvis man står og mangler. Vi har taget et par stykker, så thumps up for det :-)

SD Medlem Forum Knight Romulus's Avatar

Havde et par heroic runs med Relefant i går. Han virker som en fin fyr, så herfra.

SD Medlem Forum Knight Agge's Avatar

Løb et par HC med Relephant i går. Var nogle hyggelige ture.

SD Medlem Forum Elder

jeg fik hjælp da jeg noobede rundt i black temple. en STOR thumbs op for hjælpsomhed
    Druids are PvE

SD Medlem Forum Disciple

Hej Relephant

Du har samlet et rigtig fint antal anbefalinger og derfor får du et stort velkommen til :-)

Her er der mulighed for at smide en hilsen:

http://www.semperdanica.dk/threads/3...e-SD-medlemmer

Venligst

Galicia