Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 43

Thread: [20.12.12] Ratkuul, formerly known as Fizzkarl - X-realm mage søger om optagelse i SD

Default [20.12.12] Ratkuul, formerly known as Fizzkarl - X-realm mage søger om optagelse i SD

Rutineret mage leder efter nyt eventyr, i gode sociale rammer.http://eu.battle.net/wow/en/characte...izzkarl/simple

Mit Navn er Thomas, jeg er 36 år gammel, gift på 3 år. Har en dejlig lille søn på 19 mdr, og er salgsdirektør i en mellemstor virksomhed på fyn.

Jeg vælger ikke at skrive mit efternavn på dette tidspunkt, da mit job er af den karakter hvori man har en sikkerhedgodkendelse fra den danske stat, Jeg håber I forstår.

Jeg spiller WOW da det er mit fristed fra en normal hektisk hverdag, og jeg nyder hver gang jeg logger på, selvom det ikke er så ofte , som jeg kunne ønske.

Jeg har i noget tid søgt efter et nyt realm, og en ny guild hvori jeg vil kunne finde mig til rette. Og efter at have læst om regler og kerneværdier, er jeg ikke et sekund i tvivl om at SD er det rigtige sted for mig at prøve lykken.
    Jeg spiller lige nu en 10 mands guild på laughing Skull, men for det første er serveren very low populatet, og folk i guildet er stort set kun online på raiddage. Så man kan til tider godt føle sig ensom i en MMO verden på denne server
    For mig er WOW ikke kun om progress, gearlvl,& farm gametime. For mig er WOW et socialt medie, med et godt udgangspunkt, idet alle deler samme interesse.
    Det kan kun skabes gode relationer, gode historier og på sigt gode minder.

Jeg har tidligere raidet semi harcore. De tidligere guilds har også været "danske guilds" såsom Lokes List, Dynamic, Zen, Hordelicious.
    Sidstnævnte guild er den jeg er i på dette tidspunkt.

Der er ingen tvivl om at jeg går efter en raidplads, da jeg er en kegle til PvP, men jeg besidder også skills til at kunne opfylde de krav boss encounters kræver af min class, og selvfølgelig indgår i teamwork i form af div rotations, der evt er påkrævet.

Jeg ser mig selv som aktiv når jeg logger på, er ikke bleg for en HC eller 3, eller lave daylis sammen. Jeg deltager gerne i guildchat & forum, hvis jeg har noget at byde ind med, og ellers en helt almindelig wow gamer der gør hvad jeg kan, for at få en god spiloplevelse, solo, eller sammen med andre guildies.
    Det vil være en sand fornøjelse at køre en HC i guildparty, det er ikke sket siden pre raid, på min nuværende server

Jeg kan sagtens fortælle vidt og bredt om hvilken person Jeg mener jeg er, men i bund og grund er det jo andres opfattelse af mig der giver det rigtige billede.

Men hvis jeg skal beskrive mig selv, så er jeg et meget imødekommende menneske, med stor tålmodighed og tolerance. Er også meget dedikeret til de ting jeg brænder for, og utroligt målrettet, samt et konkurrencegen der ligger over gennemsnittet.

(har tidligere spillet håndbold, på absolut topniveau)
    I min fritid er jeg en del af den lokale håndbold klub, hvor jeg træner u12 drenge. Da vi et tilflyttere til denne by hvor vi bor, må man jo selv gøre lidt for at skabe sig et netværk, som jeg også vil gøre i SD.
    Udover håndbold, lever jeg jo også det dejlige familie liv, dog med en hustru der bare synes jeg er en nørd, fordi jeg spiller WOW
    Jeg siger jo nok lidt det samme om hendes utallige realityserier

Brænder i øvrigt meget for musik, med en stor kærlighed til hård rock. Men ellers alt der har energi og gennemslagskraft, og hvor man kan mærke at det er vel arrangeret og produceret, samt musikerne kan deres håndværk

Men igen det er lidt svært at få ens personlighed til at skinne igennem på en apply

Til sidst vil jeg da sige, at jeg er stadig er på Laughing Skull, og vil også være der, indtil der er taget stilling til tingene.
    Jeg vil gerne være en del af SD, så bolden ligger hos Jer.
    Last edited by Ratkuul; 16-12-2012 at 22:42.

SD Medlem Forum Senior PulvenDK's Avatar

Hej og velkommen til
    kunne godt tænke mig at vide noget mere om dig som person da det jo er dig og ikke din char vi optager

Tilført et lille afsnit på apply, hvori jeg prøver at beskrive lidt mere om hvem jeg er

SD Medlem Forum Knight Trine's Avatar

Hej Thomas og velkommen til SD's forum.

Jeg skriver til dig, da jeg simpelthen er nødt til at kommentere på dit valg af forum navn. Har du været forbi vores tråd "Regler for optagelse" hvor der er et afsnit omkring SD's navnepolitik?

Der står blandt andet at ens navn: "Ikke på nogen måde være stødende, provokerende eller grænse til noget som kan misforstås. Det inkluderer sexuelt, politisk eller racistisk indhold eller underforståelse." Og jeg må nok indrømme at dit navne valg skuer lidt i mine øjne.

Hvis du bliver tilbudt en trial, hvad er din holdning så til, et evt navneskift når du så endte på Tarren Mill?

Hilsen Trine.

Hej Trine.
    Tak for dit input.
    Jeg har i snart 4 år brugt dette nick, og jeg har til dags dato ikke mødt en der har følt sig forudrettet at det valgte navn, nok nærmere tværtimod.
    Før i tiden hed min char Ratkuul, men i et svagt øjeblik, engang for længe siden spillede alliance,og var en lille grim gnome, kunne jeg gøre andet end at name min char for "Fizzkarl"
    At ændre nick, er en detalje, dog vil jeg sige at mit nick på ingen måde er skabt til at lave rav i den, mere som en joke, og måske også afspejler at jeg har et job, hvori alt er meget seriøst, og ikke meget tid til jokes og grin.
    og når jeg logger ind i wow, virkelig giver slip, og slapper af.
    Er en slags Jekyll & Mr. Hide

SD Medlem Forum Warden

Hej Fizzkarl

Spændende ansøgning, mon ikke du kan finde det du søger i SD - vi har i hvert fald masser af det sociale du søger og raiding skulle heller ikke været et problem. Hiv fat i mig hvis du har nogle spørgsmål omkring guilden, ellers er det jo Galicia eller Marwen der står for rekrutteringen. Personligt er jeg ikke berørt at dit navn, men det må i lige tage her i opløbet
    "Mana.... Hva fanden er det? Det lyder som en undskyldning for at slacke i raid!"
    - Oliria

I5 2500k @ 4,6GHz | MSI P67A-GD53 | Asus GTX 670 DirectCU II Top | 8gb Kingston HyperX T1 1600MHz | 128gb Crucial M4 | Barracuda 750gb 7200rpm | Asus Xonar DS | Antec Truepower New 650W

SD Medlem Forum Knight Tristanas's Avatar

Hej Fizz

Virkelig interessant læsning omkring din ansøgning.

hehe.. kan godt lide du beskriver det som noget din kone "synes" du er nørd, som jo bestemt ikke er sandheden når man spiller WoW eller andre spil Det gode er, at du er i nøjagtig samme båd som resten af os herinde. Nåh jeg råber op "yes.. Skat, se lige den her upgrade", så kigger hun bare ånsvagt på mig.

Derudover.. så må du have held og lykke med ansøgningen.

// Trist

WoW: Tristánas, Paladin Tank (MAIN) // Tristanas, Hunter
    Diablo 3: Tristanas#2716

SD Medlem Forum Adept Cuber's Avatar

Held og lykke med ansøgningen. Du virker som en person der vil passe rigtig godt ind i SD og derudover en spændende ansøgning du har lavet.
    Jeg har heller ikke et problem med dit navn, men som Oliria skriver så kan det lige tages her i opløbet

Officer Forum Adept Strexx's Avatar

Kan nu heller ikke se de store problemer med valget af nick

Held og lykke med ansøgningen

Held og lykke med ansøgningen.
    Apropos nørd... så må du bare få konen til at spille med -det var det min mand overbeviste mig om for snart 7 år siden og så har jeg været bidt af mmo siden

Held og lykke med ansøgningen. Apropos nørd... så må du bare få konen til at spille med -det var det min mand overbeviste mig om for snart 7 år siden og så har jeg været bidt af mmo siden

Wall of of of of text Regent of the Board wOOOOt's Avatar

Quote Originally Posted by Fizzkarl View Post
    Hej Trine.
    Tak for dit input.
    Jeg har i snart 4 år brugt dette nick, og jeg har til dags dato ikke mødt en der har følt sig forudrettet at det valgte navn, nok nærmere tværtimod.
    Før i tiden hed min char Ratkuul, men i et svagt øjeblik, engang for længe siden spillede alliance,og var en lille grim gnome, kunne jeg gøre andet end at name min char for "Fizzkarl"
    At ændre nick, er en detalje, dog vil jeg sige at mit nick på ingen måde er skabt til at lave rav i den, mere som en joke, og måske også afspejler at jeg har et job, hvori alt er meget seriøst, og ikke meget tid til jokes og grin.
    og når jeg logger ind i wow, virkelig giver slip, og slapper af.
    Er en slags Jekyll & Mr. Hide
    Jeg synes Ratkuul er ret cool i forhold til Fizzkarl.
    SD har sin lidt strenge navnepolitik af den simple årsag, at når du er i SD, så repræsenterer du en guild,
    som har til mål at fremstå moden og seriøs over for andre guilds vi møder ingame. Derudover er der mange uden for SD
    som følger med på vores forum, så her gælder samme regel.

Jeg synes din ansøgning er rigtig fin, men et navneskift vil klart være en forbedring ;o)
    Grundlægger af Semper Danica
    Forlod SD i okt 2015 - Men faldt i WOW Classic, og søgte ind igen.
    Pt. aktiv i WOW Classic og PUBG. - Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR spørgsmål, så post eller pm.

som sagt, så at ændre mit nick ikke noget issue for mig, det er bare en detalje

SD Medlem Forum Disciple

Hej Fizzkarl og velkommen til vores forum.

Jeg synes, at din ansøgning er rigtig god og interessant. Den giver et godt billede af dig som person efter du fik tilhøjet lidt ekstra, så har ikke umiddelbart noget at tilføje til det punkt andet end at trine vender tilbage omkring dit navn :-)

I SD ansøger du til guilden uanset om du er social eller hardcore, PvE eller PVP, ikke til et raidhold eller lign og derfor afviser vi sjældent ansøgere, hvis de ligger en vilje og lyst i at komme ind i guilden.
    Her det ansøgeren selv som langt hen af vejen selv vurderer, om de vil ligge det stykke arbejde i at blive medlem, som der kræves. Istedet for at vi vurderer dine evner som raider, så har vi valgt at vores medlemmer skal vurdere om de synes, at du passer ind i guilden. Man kan sige at istedet for at samle gear/læse tacs til et hold skal du ligge din tid i sociale skills. Det kræver en del af de fleste, så det er her du skal vurdere om det er noget du har lyst til inden du skifter server.

Punkt 1 er nu overstået = god ansøgning. Herfra kan vi tilbyde dig en vt samtale, hvor vi snakker om hvad du forventer af SD og hvad vi forventer af dig som ansøger.

Springet herfra kræver at du har en lvl 90 på Tarren Mill og vi kan ikke give dig trial før, da du får brug for hver eneste dag i den måned en trial varer til at skaffe dig thumps.

Lidt praktisk info:
    Vejen ind i SD er at gøre sig positivt bemærket og samle en masse anbefalinger. Husk at det ikke er din char eller din måde at spille på vi vurderer, men dig som person. Derfor har du mange muligheder for at gøre dig positivt bemærket. Du kan rende HC’s eller raids, men du kan også hygge på vt, hjælpe ingame, bruge forum eller fx deltage i et irl/ingame arrangement. Vigtigst er at du aktivt gør dit for at lære vores medlemmer at kende og jeg kan kun opfordre til, at du går i gang allerede nu, da vi vurderer hele din ansøgning lige fra du postede den.

Du er velkommen på vores vt eller lave en /join semperdanica ingame. SD kanalen kan være ret død, men det er en god mulighed for at gøre os opmærksom på, at du er derude, så det skal du ikke lade dig skræmme af.

Jeg lader din ansøgning stå en uges tid, hvor vores medlemmer har mulighed for at hilse på dig og vi får mulighed for at se, hvad du er for en starut ud fra din aktivitet og medlemmernes tilbagemeldinger. Derefter vil vi invitere dig til en vt samtale.

Hvis vi efter samtalen begge er enige om at fortsætte ansøgningen, så vil vi på dette tidspunkt gerne tilbyde dig en trial.

Husk endelig at nævne for dem du snakker og spiller med, at du er ansøger og at de meget gerne må bevæge sig forbi din ansøgning og smide et par ord.

Skulle du have spørgsmål undervejs, så vil vores Regler eller Information som regel kunne svare på det meste og ellers er du meget velkommen til at kontakte mig.

Ellers vil jeg ønske dig held og lykke med din ansøgning.

Venligst

Galicia

Jeg vil flytte min til Tarren Mill sent i aften eller imorgen tirsdag.
    Og så skal jeg nok gøre mit til, at dette kan blive en succes for både SD og mig
    Jeg kommer til serveren med nick "Ratkuul"
    kan dog ikke edit mit nick her på forum, ved ikke lige om det er mig der bare er en kegle
    Last edited by Ratkuul; 17-12-2012 at 18:40.

SD Medlem Forum Elder

velkommen. håber alt går vel. så kan vi evt. duo slacke lidt min alt "kussekost"
    Druids are PvE

@Nerror, @Jeoparty eller @Stormlord burde kunne gøre dette for dig...

Og velkommen til...
    "Last time I played a perfectly balanced game it was chess and I'm pretty sure one person started before the other one, so idk maybe it wasn't even perfectly balanced." - Kripperian

Paladin of the Board Jeoparty's Avatar

Velkommen til Ratkuul. Jeg har ændret dit forum navn, og edited din ansøgningstopic lidt, så alle ved det er sket

Held og lykke med ansøgningen

SD Medlem Forum Knight Trine's Avatar

Quote Originally Posted by Ratkuul View Post
    Jeg vil flytte min til Tarren Mill sent i aften eller imorgen tirsdag.
    Og så skal jeg nok gøre mit til, at dette kan blive en succes for både SD og mig
    Jeg kommer til serveren med nick "Ratkuul"
    kan dog ikke edit mit nick her på forum, ved ikke lige om det er mig der bare er en kegle
    Super, og en for navne skiftet fra mig!

Jeg glæder mig til at se dig ingame

Status- Pending
    Destination : Tarren Mill

Så er jeg landet på Terran Mill, glæder mig til at lege med Jer
    Last edited by Ratkuul; 17-12-2012 at 22:38.

SD Medlem Forum Disciple

Hej,

Har du tid og lyst til en samtale torsdag kl 21.30?

Galicia

kan vi sige kl 22, da er jeg helt sikker på jeg er hjemme

SD Medlem Forum Disciple

Velkommen på trial og god fornøjelse :-)

SD Medlem Forum Senior Kodimagnyl's Avatar

Den her dude sider i g-chat og spørger efter folk til hc.
    Jeg er en af de første til at svare, andre gør os. Man hører intet fra ham derefter.
    Da jeg så whisper ham sker der stadig intet. Laaaang tid efter igen spørger han så efter healer og dps i g-chat igen.
    Skriver til ham at det er ubehøvlet slet ikke at reply på nogen måde. Det får jeg heller ingen respons på.

Dårlig start som trial imo.
    Last edited by Kodimagnyl; 20-12-2012 at 21:11.

Officer Marquis of the Board HolgerDK's Avatar

han kan også have været afk begge gange du skriver?
    "Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic." - Arthur C. Clarke.