Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 45

Thread: [20.12.12] Hajari the mighty Warrior o' wait!

Forum Fledgling

Default [20.12.12] Hajari the mighty Warrior o' wait!

Om dig selv IRL:
    Jacob Frederik Jensen
    Jeg er 26 år gammel, og læser i øjeblikket til Maskinchef på SIMAC i Svendborg.
    Før jeg startede på SIMAC i Svendborg boede jeg i Køge hos de "gamle".
    Lige nu bor jeg i Svendborg sammen med en kammerat. Jeg bruger det meste af min tid foran computeren, eller læse op på skole sager, tid til venner og drikke mig fuld er skal der vel også være plads til

Om dig selv ingame:
    Jeg har spillet siden 1.6, da jeg startede med en Warlock "back then". Det hele blev dog hurtigt kedelig, da jeg ikke var i guild, og der ikke var mange muligheder for at gear "nemt" op på det tidspunk. Jeg startede så op igen, inden TBC udkom, sammen med en masse irl venner. Denne gang som rogue på Al'Akir. Da Sunwell Plateau udkom skiftede jeg over til at spille priest. Jeg nåede dog aldrig at raide i TBC som priest.
    Da WOTLK så udkom, begyndte jeg at raide på min priest sammen med en irl ven, i en ny guild. Vi raidede ca 5-6 gange om ugen og da vi kunne clear alt content pre Ulduar på en aften var det tid til en pause til. Da der var en masse af mine irl venner der var begyndt igen, tænkte jeg at det kunne være sjovt at starte igen på et hygge plan. Jeg fik så startet min priest op igen, og begyndte at raide 2 dage om ugen denne gang, lidt mere casual. Lige før sommerferien 2010, holde vi et kæmpe LAN for alle i guilden. Da LAN var overstået havde stort set alle members fået nok, og guilden gik på hold. Jeg har siden da været i et par foskellige guild's. Lige nu er jeg GM i en guild på Auchindoun, det har kørt godt, men der har været lidt interne problemer over de sidste par måneder. Jeg søger derfor lidt nyt pust til min WoW char.

http://eu.wowarmory.com/character-sh...ndoun&n=Hajari

Hvad gør du for at raidet bliver succesfuldt?
    Jeg har inden raid, fundet ud af hvad vi skal lave den pågældende aften, og læst/set tacs fra flere vinkler. Og gjort alt klar dagen inden, eller i værtfald i god tid inden raid. Så jeg kan være 100% klar til raid start. I et raid handler det om samarbejde, derfor skal vi alle behandle hinanden godt, samt have et super godt sammen hold til at fortsætte selv i de sværeste situationer. Vi er et team og derfor skal vi også samarbejde, ikke modarbejde hinanden.
    Jeg har selvfølgelig også læst op på alt hvad der er omkring de enkelte fights og tanking, samt eventuelt snakket med en der har lavet lige præcis denne fight før.

Hvad har du af raid erfaring? (nævn gerne evt. vanilla og tbc erfaring):

Vanilla:
    Desværre nåede jeg aldrig at raide i de gode gamle 40 mands raid's.
    Men fik clearet AQ 20, og prøvet et par enkelt bosser i MC.

TBC:
    Kara: Clearet
    Zul'Aman: Clearet
    Gruul's Lair: Clearet
    Magtheridon's Lari: Clearet
    Tempest Keep: The Eye: Clearet
    Serpentshrine Cavern: Clearet
    Black Tempel: 4/9
    Hyjal Summit: Clearet
    Sunwell Plateau: 0/9

WOTLK:
    Naxxramas10: Clearet
    Naxxramas25: Clearet
    The Eye of Eternity 10: Clearet
    The Eye of Eternity 25: Clearet
    The Obsidian Sanctum 10: Clearet
    The Obsidian Sanctum 3d 10: Clearet
    The Obsidian Sanctum 25: Clearet
    The Obsidian Sanctum 3d 25: Clearet
    Ulduar 10: 11/14
    Ulduar 25: 10/14
    ToTc 10: Clearet
    ToTGc 10: Clearet
    ToTc 25: Clearet
    ToTGc 25: 3/5
    Icecrown Citadel 10: Clearet
    Icecrown Citadel 10 hc: Clearet
    Icecrown Citadel 25: Clearet
    Icecrown Citadel 25 hc: 11/12

(Ikke super sat op, men den driller mig lidt )

Tidligere guilds og grunden til at du har valgt at leave eller er blevet kicked?
    Tilbage i TBC var jeg med i et par forskellige guilds. Række følgen og enkelte navne kan jeg altså ikke huske. Men Shrek's Lair er en af de guilds jeg husker bedste. Alle guild jeg var med i, i TBC gik i opløsning. Dog ikke den sidste da jeg valgte at holde en pause på det tidspunkt.
    I WOTLK startede jeg som sagt sammen med en irl ven i en simi-hardcore guild ved navn "Theocracy" det er klart den bedste guild jeg har været i. Vi havde et kanont sammenhold. Og vi havde rigtig mange gode spille. Vi gik desværre lidt død i det da vi ventede, i hvad der føltes som 100år på Ulduar.
    Og jeg valgte derfor at holde en pause fra WoW

Hvorfor lige Semper Danica?
    Jeg kikket en del på jeres guild på wowprogress.com, min grund for at ansøge lige denne guild, er at i ser ud til at have et kanont socialt forhold, dette kunne jeg godt tænke mig at blive en del af. Det sociale i guild's har altid, og vil altid være et stort plus hos mig. Den anden grund til at jeg skriver denne ansøgning er at komme til at raide lidt seriøst, som er en anden stor ting for mig i WoW.

SD Medlem Forum Disciple

Hej Jacob og velkommen til vores forum.

Det er en rigtig flot ansøgning og jeg gætter, at du primært søger for at komme ind på vores 25 mands raid hold?

Du kommer godt omkring wow og din char ingame, hvilket vores raidleadere @Regio og @Oliria vil være meget glade for :-). Jeg kunne dog godt ønske mig lidt mere end et par linjer omkring dig som person - for i sidste ende er det dig som person vi tager ind og ikke din char. Har du været inde omkring vores ansøgnings info og værdier http://www.semperdanica.dk/forums/56...tig-skal-læses! og læse om SD er noget for dig?

Du skriver at din char stadig er på Auchindoun og dertil vil jeg sige, at vi har mulighed for at tage dig ind til en vt samtale inden du flytter din char, men du kommer ikke på trial før du har mulighed for at spille med os på Tarren Mill. Der er ingen forhåndsgodkendelse af et medlemsskab, da vi har en lidt anderledes ansøgningsprocedure end så mange andre guilds.

Lad mig høre om du stadig er interesseret efter at have gennemlæst ovenstående.

Lidt praktisk info:
    Vejen ind i SD er at gøre sig positivt bemærket og samle en masse anbefalinger - her er du godt hjulpet på vej af en mulig plads på 25 mands holdet, men vi forventer at du også får spillet med andre medlemmer og får kigget dig via og bredt om i SD. Husk at det i sidste ende ikke er din char eller din måde at spille på vi vurderer, men dig som person. Derfor har du mange andre muligheder for at gøre dig positivt bemærket. Du kan rende HC’s eller raids, men du kan også hygge på vt, hjælpe ingame, bruge forum eller fx deltage i et irl/ingame arrangement. Vigtigst er at du aktivt gør dit for at lære vores medlemmer at kende og jeg kan kun opfordre til, at du går i gang allerede nu, da vi vurderer hele din ansøgning lige fra du postede den.

Du er velkommen på vores vt eller lave en /join semperdanica ingame. SD kanalen kan være ret død, men det er en god mulighed for at gøre os opmærksom på, at du er derude, så det skal du ikke lade dig skræmme af.

Jeg lader din ansøgning stå en uges tid, hvor vores medlemmer har mulighed for at hilse på dig og vi får mulighed for at se, hvad du er for en starut ud fra din aktivitet og medlemmernes tilbagemeldinger. Derefter vil vi invitere dig til en vt samtale.

Hvis vi efter samtalen begge er enige om at fortsætte ansøgningen, så vil vi på dette tidspunkt gerne tilbyde dig en trial.

Husk endelig at nævne for dem du snakker og spiller med, at du er ansøger og at de meget gerne må bevæge sig forbi din ansøgning og smide et par ord.

Skulle du have spørgsmål undervejs, så vil vores Regler eller Information som regel kunne svare på det meste og ellers er du meget velkommen til at kontakte mig.

Ellers vil jeg ønske dig held og lykke med din ansøgning.

Venligst

Galicia

SD Medlem Forum Warden

Hej Hajari, jeg vil meget gerne snakke raid med dig hvis du er interesseret. Det haster ikke videre da Julen alligevel har overtaget raidskemaet de næste 2 uger. Men du er velkommen til at hive fat i mig med spørgsmål omkring raiding, selve rekrutteringsprocessesn er Galicias område !
    "Mana.... Hva fanden er det? Det lyder som en undskyldning for at slacke i raid!"
    - Oliria

I5 2500k @ 4,6GHz | MSI P67A-GD53 | Asus GTX 670 DirectCU II Top | 8gb Kingston HyperX T1 1600MHz | 128gb Crucial M4 | Barracuda 750gb 7200rpm | Asus Xonar DS | Antec Truepower New 650W

Forum Fledgling

Hej igen, kan da godt se der mangler lidt info omkring mig

Som person er jeg meget stille anlagt, det vil sige at jeg ikke løber rundt med de helt store armbevægelser, eller går og skaber mig underligt i det offentlige rum. Jeg er altid klar på at hjælpe venner og bekendte vis de mangler en hånd, til feks. at flytte eller der skal laves noget andet, de kunne bruge min hjælp med.
    Jeg går meget op i computere, det er altid mig, min familie kommer til hvis de har computer problemer. De fleste af mine venner er også store computer "nørder" og vi holder derved et par LAN's årligt. Dog er det blevet svært efter at mange af dem har fået børn eller er gift. En anden lille ting jeg har som hobbie er DSLR kamera som jeg har brugt lidt penge og tid på, men ikke så meget tid som jeg måske gerne vil. Til daglig går jeg på SIMAC, som er en international søfartskole. Jeg har også været ude og sejle i alt ca. 225 på lidt forskellige skibe, og mange interessante steder. Pt. er jeg ansat og Mærsk og har kontrakt med dem til jeg færdig plus 1 års effektiv sejltid.

Jeg kan tilbyde guilden en person, som altid er klar på at hjælpe folk, om det så er med hc's, boost, gamle raid's etc. eller bare spørgsmål, så er jeg altid klar. I de guild's jeg har været i før, har jeg altid fået skabt mig nogle gode venner. Det er vigtigt for at mig at kende de fleste/alle i guilden. Dette gjorde jeg i min nuværende guild med et par guild møder/lan, bla. hjemme hos mig hvor vi fik lidt og spise og ellers drak og i hegnet.

Håber dette hjælp lidt på at beskrive hvem jeg er som person. Har i nogen spørgsmål, så skriv endelig.

Best Regards,

Hajari aka Jensen

SD Medlem Forum Disciple

Det er en rigtig god opdatering og det lyder til at du gerne vil til en samtale, så har du tid og lyst torsdag kl 22?

Venligst

galicia

Forum Fledgling

Quote Originally Posted by Galicia View Post
    Det er en rigtig god opdatering og det lyder til at du gerne vil til en samtale, så har du tid og lyst torsdag kl 22?

Venligst

galicia
    Ja det vil jeg gerne, samt det passer mig fint der

Forresten @Oliria du kan bare adde mig på min realID: Hajari#2498

SD Medlem Forum Disciple

Hej hajari,

Vil du have mulighed for at være klar kl 21.30 istedet?

Galicia

Forum Fledgling

Quote Originally Posted by Galicia View Post
    Hej hajari,

Vil du have mulighed for at være klar kl 21.30 istedet?

Galicia
    Ja det kan jeg godt
    Intel Core i7-3770K @ 4.6GHz
    16GB Corsair Dominator GT
    2x Asus 7970 DirectCU II
    ASUS Maximus V Extreme
    Samsung SSD 830 256GB
    Corsair HX1050 PSU
    Dell U3011
    2x Dell E2011H

SD Medlem Forum Senior Kodimagnyl's Avatar

Første tommel op kommer fra mig.
    Iorden hyggelig fyr. Rar at sludre med på vent & så han rigtig dygtig tank
    Glædelig jul. Vi ses i det nye år & held & lykke til med ansøgningen

Forum Fledgling

Quote Originally Posted by Kodimagnyl View Post
    Første tommel op kommer fra mig.
    Iorden hyggelig fyr. Rar at sludre med på vent & så han rigtig dygtig tank
    Glædelig jul. Vi ses i det nye år & held & lykke til med ansøgningen

Mange tak for de pæne ord
    Ja vi havde et par gode runs, og fik lavet et par achiev. Selv om dine CD's ikke nåede at blive klar

Jeg forreste læst jeres regler og værdier, og er fuldt ud forstående overfor dem, og acceptere dem.
    2x Asus 7970 DirectCU II
    ASUS Maximus V Extreme
    Samsung SSD 830 256GB
    Corsair HX1050 PSU
    Dell U3011
    2x Dell E2011H

spillede en del Hc´s med Hajari forleden, ved ikke om min stemme tæller, men jeg hyggede med den unge mand
    Tror vi kommer til at lege meget sammen i fremtiden, hvis vi bliver en del af SD.

Men thomps up fra min side af, hvis det tæller

SD Medlem Forum Apprentice Jamez's Avatar

var i et par hc med hajari, meget dygtig dk tank og var hyggelige i chat så må give thumps her fra
    How I felt after killing my first boss on heroic...

How I felt after killing Madness on heroic!

|
    "Fuck yeah bitches!"

SD Medlem Forum Elder Marwen's Avatar

Har haft ham med på 10 mand iaften og han er en SUPER tank. Han fortjener sku en thumps up!

SD Medlem Forum Recruit

han var med os i 10 mands her til aften cool fyr og kanon tank så thumps up her fra

Forum Recruit Sylah's Avatar

Jeg har gruppet lidt med ham - både hcs og msv normal. Han er en god tank - ikke så god som Stoic - men hey, jeg er ikke helt objektivt på det område ;0) Jeg giver en

- Sylah

Råds Formand Forum Warden Shakazu's Avatar

God tank... Ehm... Ja? Er ikke den bedste til det her, men han virker som en flink gut.

Forum Fledgling

Tak for alle de thumps up jeg har fået ind til nu, det er jeg rigtig glad for

Vil også benytte lejligheden til at sige mange tak for et par rigtig gode raids ind til nu med Marwen's 10mans hold, det lover godt.
    2x Asus 7970 DirectCU II
    ASUS Maximus V Extreme
    Samsung SSD 830 256GB
    Corsair HX1050 PSU
    Dell U3011
    2x Dell E2011H

Quote Originally Posted by Hajari View Post
    Tak for alle de thumps up jeg har fået ind til nu, det er jeg rigtig glad for

Vil også benytte lejligheden til at sige mange tak for et par rigtig gode raids ind til nu med Marwen's 10mans hold, det lover godt.
    Ja det kanont. Fedt du gider, selv om du er temmelig godt gearet og ikke rigtig mangler en disse.
    Et par mogushan runs mere, lidt Hof så er vi godt på vej. Igen stor herfra

Har talt med Hajari og han har da også hjulpet mig en del gange med diverse ting super flink og er helt klart SD materiale
    https://www.semperdanica.dk/signaturepics/sigpic3311_1.gif
    Quickly Alfred to the bat cave!

SD Medlem Forum Neophyte

spiller med ham på marws raid team og han gør det sku godt ved hva han laver er sjov på vt så thumps op herfra meta out

Hodja virker som en fin fyr der vil passe godt ind i SD dog lader han mig ikke ligge øverst på trash altid og det er jo ikke så godt!!!!!

SD Medlem Forum Disciple

Hej Hajari,

Det er et par dage siden at der sidst var aktivitet i din ansøgning, så jeg vil lige høre, hvordan det går?
    Du søgte jo ind med 25 mands holdet i tankerne og nu hvor det er nedlagt, er SD så stadig stedet for dig?

Venligst

Galicia

Hajari raider aktivt med os på @Marwen holdet & har gjort dette næsten lige siden han joinede. 25 Rawr gik jo på standby & vi tilbød ham et spot
    Så det er ihvertfald ikke fordi han ikke er aktiv, ser ham da også ofte online. Han deltog da også i sidste LFR.
    Men måske Hajari er nødt til at tagge folk efter et sådan event så de kommer ud af busken & herind & giver ham tomlen?

Kuni

SD Medlem Forum Disciple

Ok det lyder rigtig godt :-)

Tak for update Kodi.

SD Medlem Forum Apprentice Jamez's Avatar

vis det er bliver der kørt lfr hof 1+2 og tears kan skriv op http://www.semperdanica.dk/threads/4...en-hver-onsdag vis det er
    How I felt after killing my first boss on heroic...

How I felt after killing Madness on heroic!

|
    "Fuck yeah bitches!"