Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 33

Thread: [20.01.13] Ansgning til SD Daim

SD Medlem Forum Learner

Default [20.01.13] Ansgning til SD Daim

Mit navn er Martin og er 32 r og arbejder som vvsr og er bosat i Horsens som en gang om ret gr i ren middelalder

Har lst jeres regler for optagelse samt forum og kan overholde vrdierne i gr ud fra, passer nu meget godt med hvem jeg er.

Hvorfor er det aldrig nemt og skrive om sig selv. N hedder som sagt Martin og er 32 og bor i Horsens, kbte for en mneds tid siden et hus som jeg nu gr og renovere, dog med lidt hjlp fra min familie samt venner nr der skal trkkes de store ls. Eftersom det fylder meget i min hverdag udover mit arbejde er det ikke som raider men som social jeg henvender mig, men man ved aldrig om 6 mneder og der er ved og vre ro p renoveringen.
    I min fritid som er ikke existerende pt. dyrker jeg en hel del sport, fodbold, cykler samt golfer engang imellem (sjldent), krer ogs motorcykel nr vejret er til det.
    Mit arbejde er groft sagt og lave andre folks lokummer nr de er i stykker

Jeg kan bidrage med godt humr 90 % af tiden og er det uheldigt at det lige er de sidste 10 % er det ikke helvedes ild der kommer ud af min mund. jeg er rlig og hvis jeg har lavet en aftale holder jeg den.
    Stter stor pris p at folk fortller mig hvis der er noget galt eller jeg har lavet noget lort istedet for og gemme sig.

I SD vil jeg for det frste nyde det social aspekt da jeg ikke har tid til raiding lige nu, det vre heroics eller normale dungeons/lvl en alt eller bg (er ikke pvp psykopat men kan lide et par stykker engang imellem) eller bare snakke om lst og fast i gchat eller p vent, samt et hygge raid hvis det lige passer med tiden.

Min karriere:

Warlock Petr http://eu.battle.net/wow/en/characte...r%C3%A0/simple

Min Priest Daim http://eu.battle.net/wow/en/characte...m%C3%AA/simple

Startede i vanilla som resto druid p Mazrigoz i et meget hyggeligt raiding guild og var der helt fra MC til BWL, fik desvre aldrig set Naxx da vi simpelthen bare ikke var gode nok Og lige som alle andre var vanilla det fedeste, mske fordi at det var nyt.

Startede en Warlock i Starten af TBC p Bronzebeard eftersom guildet p Mazrigos gik i stykker inden TBC gik live, men kom til og snakke med en anden dansker i Serenity p Bronzebeard og inden jeg vidste af det var jeg blevet medlem og raidede fra SSC til BWL,
    Sunwell var vi bare ikke gode nok til eller gad forsge inden WTLK kom.

I WTLK raidede jeg med Serenity i Naxx, ony, eye of eternity. Skiftede guild da jeg ville raide mere serist og joinede ram, i ram var det jo s Ulduar samt hardmodes og Trial samt hardmodes (verdens ringeste instance) fik aldrig downed anub, blev s igen ramt af et guild crash og raidede ikke ICC udover PUG raids.

Hele Cata var jeg mere eller mindre casual dog med mindre perioder i raiding guilds, den ene periode var i BWD samt Bastion of twilight samt Throne of the four winds, hvor det var normal of efterflgende heroics hvilket resulteret i en clear af BWD med et dejligt Neferian heroic kill.
    Havde en kort periode i Flours de mal i Firelands samt nogle andre guilds, med normals samt et par heroic kills og skrive om. Resten af tiden var jeg mere eller mindre stille og casual.

Har for en 14 dage 3 uger siden lavet et par runs med @Sylah og @Turbotrold om det er godt eller skidt m de svare p, hvis de kan huske det

Jeg har headset samt mic, men kan ikke tillade mig og snakke alt for meget der hvor jeg bor lige nu af respekt for andre. Og er ikke til og trffe fra imorgen til den 3 Januar da jeg tager til Tyskland og fejre nytr sammen med nogle venner.

SD Medlem Forum Disciple

Hej Martin og velkommen til vores forum.

Tak for din ansgning. Det var da en dejlig en af slagsen, hvor du kommer godt rundt om det hele.

Jeg tnker lidt, at vi blot lader din ansgning st indtil du er tilbage i danmark - du m gerne lige give en heads up med et @ foran mit navn = @Galicia. Planer kan jo pludselig ndres.

Her fr du ellers lidt generel info og nr du er tilbage s finde i en dag til en samtale.

Vejen ind i SD er at gre sig positivt bemrket og samle en masse anbefalinger. Husk at det ikke er din char eller din mde at spille p vi vurderer, men dig som person. Derfor har du mange muligheder for at gre dig positivt bemrket. Du kan rende HC’s eller raids, men du kan ogs hygge p vt, hjlpe ingame, bruge forum eller fx deltage i et irl/ingame arrangement. Vigtigst er at du aktivt gr dit for at lre vores medlemmer at kende og jeg kan kun opfordre til, at du gr i gang allerede nu, da vi vurderer hele din ansgning lige fra du postede den.

Du er velkommen p vores vt eller lave en /join semperdanica ingame. SD kanalen kan vre ret dd, men det er en god mulighed for at gre os opmrksom p, at du er derude, s det skal du ikke lade dig skrmme af.

Jeg lader din ansgning st en uges tid, hvor vores medlemmer har mulighed for at hilse p dig og vi fr mulighed for at se, hvad du er for en starut ud fra din aktivitet og medlemmernes tilbagemeldinger. Derefter vil vi invitere dig til en vt samtale.

Hvis vi efter samtalen begge er enige om at fortstte ansgningen, s vil vi p dette tidspunkt gerne tilbyde dig en trial.

Husk endelig at nvne for dem du snakker og spiller med, at du er ansger og at de meget gerne m bevge sig forbi din ansgning og smide et par ord.

Skulle du have sprgsml undervejs, s vil vores Regler eller Information som regel kunne svare p det meste og ellers er du meget velkommen til at kontakte mig.

Ellers vil jeg nske dig held og lykke med din ansgning J

Venligst

Galicia

SD Medlem Forum Disciple

Hej Martin,

S er du ved at vre tilbage? Nytret er ved at vre overstet og dagligdagen vender tilbage.

Er du stadig frisk p at fortstte?

Venligst

Galicia
    Last edited by Galicia; 03-01-2013 at 9:42.

SD Medlem Forum Learner

Hej Galacia

Jeg kom hjem igr lige en dag forsinket, vi havde lige et uheld p autobahn som gjorde frden til Danmark lidt svrt, men ingen personskade.

Jeps jeg er ganske klar til og fortstte, det er jo som sagt det sociale aspekt som jeg sger imens jeg spiller lidt.

Martin

Har lige krt en HC med Daim virker som en super flink fyr og snakke med og forstr da ogs godt og heale nr man kommer til og aggro 6 mobs nr man drejer rundt om et hjrne

Thumbs up herfra
    https://www.semperdanica.dk/signaturepics/sigpic3311_1.gif
    Quickly Alfred to the bat cave!

SD Medlem Forum Knight Agge's Avatar

Nede lige en enkelt HC med @daim. Var en hyggelig tur, selvom mit pet tgede rundt. (Var i hvert fald ikke mig der kastede Death Coils p alt der kunne rammes)

Forum Nestling Cowabungaa's Avatar

Jeg har lige krt et par HC's med @daim, som virker som en helt fin fyr. Flere HC's med dig, mange tak!
    Where ever light shines a shadow is born.

SD Medlem Forum Learner

Selv tak for de par runs ogs selvom der var et pet med sin egen ide, det var dejligt og rent faktisk snakke lidt i et run igen selvom det kun var i chat, gr ligesom det hele noget sjovere.

Ja det gr det bestemt. Lad os snakkes ved p VT ogs s!

SD Medlem Forum Disciple Darwynnia's Avatar

Jeg har lige vret igennem SM sammed med Daime - han har styr p sin figur det er klart, men jeg vil meget gerne hre lidt mere fra ham fr jeg kan give en /thumbs up. Jeg ser frem ude til flere HCs hvor jeg kan bedre lre ham at kende!

SD Medlem Forum Trainee Maggius's Avatar

Quote Originally Posted by Darwynnia View Post
    Jeg har lige vret igennem SM sammed med Daime - han har styr p sin figur det er klart, men jeg vil meget gerne hre lidt mere fra ham fr jeg kan give en /thumbs up. Jeg ser frem ude til flere HCs hvor jeg kan bedre lre ham at kende!
    hvad Hun sagde :P

SD Medlem Forum Learner

Det skal i nok f lov til, grunden til min knap s meget snak p vt er grundet at jeg bor ved nogle imens jeg renovere mit hus, s kan ikke tillade mig og larme alt for meget
    Men tak for hcn alligevel.

SD Medlem Forum Apprentice Jamez's Avatar

vis det er bliver der krt lfr hof 1+2 og tears kan skriv op http://www.semperdanica.dk/threads/4...en-hver-onsdag vis det er itemlvl 470 skal dog havs
    How I felt after killing my first boss on heroic...

How I felt after killing Madness on heroic!

|
    "Fuck yeah bitches!"

SD Medlem Forum Learner

Har godt set trden men er pt kun ilvl 460 s m lige kre lidt normal lfr, ville ellers gerne med men kan jo ikke nytte noget uden gear

SD Medlem Forum Disciple

Hej Martin,

Huntnez og jeg tager nogle ansgningssamtaler sndag og vil gerne tage en lille snak med dig kl 15, hvis du kan der.

Venligst

Galicia

SD Medlem Forum Learner

Hej Galicia.

Det er ikke sdan vi kan gre det efter 16 ? Jeg er nemlig lidt presset i weekenden i huset, skulle gerne n og have krt sand ind samt isoleret i bryggers samt badevrelse, s kan jeg n lidt mere uden og skal stresse helt vildt.

SD Medlem Forum Disciple

Jeg har ndret din tid til kl 16 - er det ok?

SD Medlem Forum Learner

Det er ok, s blev der lidt mere luft. Tak for det.

SD Medlem Forum Disciple

Hej Daime,

Velkommen p trial og du skriver bare til en officer for at f et invite ingame :-)

God fornjelse.

Galicia

@daim: Tillykke med trial.

SD Medlem Forum Learner

Tak for det Folkens. Nu m jeg hellere lige komme online og f det invite, faldte i svn igr nemlig

SD Medlem Forum Elder Marwen's Avatar

Invite er givet ingame.

SD Medlem Forum Acolyte Enforcer's Avatar

Var p et HC run her til aften med Daim, Wolfbreeder, Checia og Cowabungaa. Der var var vigtigst af alt rigtig god stemning p vt, men der var heller ikke noget at udstte p spillet.
    WoW

Dizpair the lock / Sarz the Demon hunter

I swear to drunk, officer, Im not God

Forum Warden Lingmao's Avatar

Vil lige rykke den her lidt op. var inde i lfr med martin. og var med til min rekord try i lfr. dde kun 2 gange

p trods af flere konspirationer

tak for lfr martin, var hyggeligt
    Last edited by Lingmao; 30-01-2013 at 22:02.
    Battletag: Vantage#2621
    Steam: Nimmeth
    Twitch: Nimmeths

SD Medlem Forum Disciple

Hej Daime,

Der har ikke vret s meget aktivitet i din ansgning siden du kom p trial. Fr du mdt nogle medlemmer og brugt lidt tid sammen med dem?
    Husk at det er ok at rykke dem man spiller med for at f dem til at kigge herind.

Galicia