Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 33

Thread: [20.01.13] Ansgning til SD Daim

SD Medlem Forum Learner

Default [20.01.13] Ansgning til SD Daim

Mit navn er Martin og er 32 r og arbejder som vvsr og er bosat i Horsens som en gang om ret gr i ren middelalder

Har lst jeres regler for optagelse samt forum og kan overholde vrdierne i gr ud fra, passer nu meget godt med hvem jeg er.

Hvorfor er det aldrig nemt og skrive om sig selv. N hedder som sagt Martin og er 32 og bor i Horsens, kbte for en mneds tid siden et hus som jeg nu gr og renovere, dog med lidt hjlp fra min familie samt venner nr der skal trkkes de store ls. Eftersom det fylder meget i min hverdag udover mit arbejde er det ikke som raider men som social jeg henvender mig, men man ved aldrig om 6 mneder og der er ved og vre ro p renoveringen.
    I min fritid som er ikke existerende pt. dyrker jeg en hel del sport, fodbold, cykler samt golfer engang imellem (sjldent), krer ogs motorcykel nr vejret er til det.
    Mit arbejde er groft sagt og lave andre folks lokummer nr de er i stykker

Jeg kan bidrage med godt humr 90 % af tiden og er det uheldigt at det lige er de sidste 10 % er det ikke helvedes ild der kommer ud af min mund. jeg er rlig og hvis jeg har lavet en aftale holder jeg den.
    Stter stor pris p at folk fortller mig hvis der er noget galt eller jeg har lavet noget lort istedet for og gemme sig.

I SD vil jeg for det frste nyde det social aspekt da jeg ikke har tid til raiding lige nu, det vre heroics eller normale dungeons/lvl en alt eller bg (er ikke pvp psykopat men kan lide et par stykker engang imellem) eller bare snakke om lst og fast i gchat eller p vent, samt et hygge raid hvis det lige passer med tiden.

Min karriere:

Warlock Petr http://eu.battle.net/wow/en/characte...r%C3%A0/simple

Min Priest Daim http://eu.battle.net/wow/en/characte...m%C3%AA/simple