Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 40

Thread: [08.01.13] Silentpower Ansøgning til Semper Danica

Default [08.01.13] Silentpower Ansøgning til Semper Danica

Jeg hedder Gyrithe og er bosiddende i Brabrand ved Århus. Jeg bor på et kollegie sammen med min kæreste, og arbejder i en vuggestue og en lille brugs. Jeg er 34 år, og har spillet Wow siden begyndelsen af Wrath of the Lich King. Som person er jeg meget social, men er meget genert til jeg lærer folk at kende. Jeg bruger det meste af min fritid på WoW samt at være sammen med venner og bekendte. Generelt er jeg vist lidt af en spillefugl(kort,brætspil o.s.v.) Jeg elsker leg og fest og har gerne en travl hverdag. Jeg er meget loyal og arbejdsom, og vil meget gerne hjælpe andre både privat og i WoW.

Jeg startede med at spille med mine rl venner. Det blev til hyggeraid onsdag og søndag, og efterfølgende mødtes vi til en øl og snakkede. Jeg blev imidlertid hurtigt klar over, at jeg gerne ville noget mere og raidede derfor sideløbende med folk jeg havde mødt igennem wow på et lidt mere seriøst niveau. Jeg har de se sidste 9 måneder spillet i en guild med nogle rigtig fantastiske mennesker, men jeg har manglet et stabilt raidhold og flere mennesker online. Jeg har haft en rigtig dejlig tid med WoW, og mødt dejlige mennesker jeg stadig holder af og snakker med. Men nu leder jeg efter et sted, hvor jeg kan blive og hvor jeg kan raide, lege og snakke med mennesker, som nyder wow ligesom jeg. Jeg søger et sted, hvor jeg kan finde mig til rette både socialt og forhåbentlig på et raidhold. Håber jeg finder det hos Jer

Jeg har lært Jaybiep at kende igennem WoW, og han har på det varmeste anbefalet jeres guild, som en der kunne være noget for mig. Jeg håber han har ret, samt at jeg er noget for jer Jeg tror på skrivende tidspunkt ikke, at jeg kender andre i SD, men jeg ser meget frem til at lære jer at kende.

Jeg har en nylig transfered shadowpriest ved navn Silentpower på Tarren Mill. Jeg har ikke healet på hende siden Wrath, så foretrækker helt klart at lege dps, men skal gøre mit bedste for at være fleksibel.

Jeg har naturligvis læst jeres regler for optagelse, jeres forum regler og accepterer uden tøven jeres 5 værdier.

Håber jeg kom omkring det meste,
    med venlig hilsen
    Gyrithe

Hej Gyrithe,

Godt at se du fik lavet en ansøgning, som en "fellow" shadow priest har vi brugt meget tid på at snakke taktikker, addons og generelt sludder.
    Hun er et er altid hjælpsom og hyggelig at snakke med, udover det er hun en fantastisk shadowpriest (ikke helt så god som mig selvfølgelig :-P)

Hun hører bestemt hjemme i Semper Danica så fra mig

Wall of of of of text Regent of the Board wOOOOt's Avatar

Jeg er nysgerrig, dit navn er jo ret specielt. Hvor stammer det fra? Sidder lidt og gætter noget Færørsk, Islandsk eller Norsk?
    Grundlægger af Semper Danica
    Forlod SD i okt 2015 - Men faldt i WOW Classic, og søgte ind igen.
    Pt. aktiv i WOW Classic og PUBG. - Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR spørgsmål, så post eller pm.

SD Medlem Forum Warden Freakazoide's Avatar

Quote Originally Posted by wOOOOt View Post
    Jeg er nysgerrig, dit navn er jo ret specielt. Hvor stammer det fra? Sidder lidt og gætter noget Færørsk, Islandsk eller Norsk?
    det er et "Nordisk navn" der er et par danskere der hedder det, men ikke ret udbredt heller ikke i andre nordiske lande, men det betyder gud eller smuk

Held og lykke med ansøgningen sikker på marwen eller galacia snart kommer og kigger på den

CS:GO på ESEA http://play.esea.net/?r=1245364
    lvl 99 Path of exile

SD Medlem Forum Senior Huntnez's Avatar

Har lige lavet et par HC med silent, vi var på vt og fik snakket lidt om tykt og tyndt Det var rigtig hyggeligt og hun virker som et rigtig venligt menneske som jeg overhoved ikke ser nogen grund til ikke skulle på trail Kæmpe fra mig!

//Hunt

Host host @Galicia og @Marwen get to work

Tak for HCs igår, det rigtig hyggeligt, og naturligvis mange tak for jeres thumbs Håber vi kan lege lidt mere en af dagene.
    Ang. mit navn, er det jo blevet dækket godt ind, tak for det og tak for hilsenen Kan tilføje, at mine forældre vist fandt det i en bog, så det var selvfølgelig nøje overvejet, da de valgte det

SD Medlem Forum Disciple

Hej Gyrithe og velkommen til.

Mange tak for din ansøgning, det er rigtig god læsning. Sd er jo en blandet skare af folk der både er meget casual til at game på et noget mere seriøst niveau, så vi har lidt for enhver smag. Samtidigt er vi en guid med en noget anderledes ansøgningsprocedure, hvor det hele vejen er op til ansøgere at gøre opmærksom på sig selv. Det skal du lige have med i din overvejelse, at det kræver en del socialt og lidt gå på mod :-)

Men håber da at du stadig har blod på tanden til at fortsætte. Efter nytår vender jeg tilbage med en dato for en samtale, så har du et par dage til at hilse på endnu flere af vores medlemmer.

Du får lidt praktisk info:

Vejen ind i SD er at gøre sig positivt bemærket og samle en masse anbefalinger. Husk at det ikke er din char eller din måde at spille på vi vurderer, men dig som person. Derfor har du mange muligheder for at gøre dig positivt bemærket. Du kan rende HC’s eller raids, men du kan også hygge på vt, hjælpe ingame, bruge forum eller fx deltage i et irl/ingame arrangement. Vigtigst er at du aktivt gør dit for at lære vores medlemmer at kende og jeg kan kun opfordre til, at du går i gang allerede nu, da vi vurderer hele din ansøgning lige fra du postede den.

Du er velkommen på vores vt eller lave en /join semperdanica ingame. SD kanalen kan være ret død, men det er en god mulighed for at gøre os opmærksom på, at du er derude, så det skal du ikke lade dig skræmme af.

Jeg lader din ansøgning stå en uges tid, hvor vores medlemmer har mulighed for at hilse på dig og vi får mulighed for at se, hvad du er for en starut ud fra din aktivitet og medlemmernes tilbagemeldinger. Derefter vil vi invitere dig til en vt samtale.

Hvis vi efter samtalen begge er enige om at fortsætte ansøgningen, så vil vi på dette tidspunkt gerne tilbyde dig en trial.

Husk endelig at nævne for dem du snakker og spiller med, at du er ansøger og at de meget gerne må bevæge sig forbi din ansøgning og smide et par ord.

Skulle du have spørgsmål undervejs, så vil vores Regler eller Information som regel kunne svare på det meste og ellers er du meget velkommen til at kontakte mig.

Ellers vil jeg ønske dig held og lykke med din ansøgning.

Venligst

Galicia

SD Medlem Forum Acolyte Moonster's Avatar

Quote Originally Posted by Jaybiep View Post
    Hej Gyrithe,

Godt at se du fik lavet en ansøgning, som en "fellow" shadow priest har vi brugt meget tid på at snakke taktikker, addons og generelt sludder.
    Hun er et er altid hjælpsom og hyggelig at snakke med, udover det er hun en fantastisk shadowpriest (ikke helt så god som mig selvfølgelig :-P)

Hun hører bestemt hjemme i Semper Danica så fra mig
    Nu har jeg tilfældigvis været med i 4-5 dungeons med dig og Silent..... og når hun kan tendere dig/slå dig når hun tager sig sammen, vel at mærke en dag hvor hun mildest talt er bagstav efter en nytårsaften, så tør jeg slet ikke tænke på hvor meget smadder du ville få en dag hun er frisk

herfra. det var super sjovt og go aktivitet på vt.

/Moonster

Tak for velkomsten - skal gøre mit bedste for at blive positivt bemærket
    Moonster - Tak for nogle hyggelige dungeons den anden dag, og naturligvis tak for din thumb :-) Har hørt Jaybiep har været ude og samle udstyr, så det skal nok blive sjovt næste gang vi skal ud og lege :-)

Team >> har lige haft silent med på raid i 4 timer Det var en fornøjelse, tak for kampen og sov godt

SD Medlem Forum Disciple Doomgrip's Avatar

Var på raid med Silentpower. Hun virker bestemt som om hun passer godt til SD.
    Last edited by Doomgrip; 03-01-2013 at 23:22.

SD Medlem Forum Disciple

Hej Gyrithe,

Vi har ansøgnings samtaler tirsdag og vil derfor meget gerne se dig kl 21.30. Har du mulighed for det?

venligst

Galicia

Forum Learner

Var på raid med Silent igår, virker som om hun passer fint ind her i sd

Forum Initiate Shaolín's Avatar

Silent var med os og Team >> i går. Det gik rigtig godt, og syntes helt sikker hun fortjener at komme på trail og komme med på flere raids

Så den fede fordrukne bubbibjørn siger: *hik*
    "You got two kinds of people in this world. You've got your talkers, and you've got your doers. Most people are just talkers. All they got is talk. But when all is said and done, the doer's change the world"

Ser frem til min samtale - Det passer mig fint med tirsdag kl 21.30.

Tak til Team >> for at dejligt raid i torsdags, og tak for jeres kommentarer I var super at raide med, og glæder mig meget til næste gang.

SD Medlem Forum Warden Palihz's Avatar

Og med det mener jeg

Hun er super dygtig, super rar ... super SD potentiale!

Forum Learner

Nu skal hun altså på trial, super sød og dygtig spiller ind med hende

@Silentpower
    Jeg fik vist ikke gemt mit reply i går.
    Det var hyggeligt på VT. Lads os tage en hc eller 2. Fang mig ingame
    Give a man a stolen credit card & he'll eat like a king for a day.
    Teach a man to phish & he'll be set for life.
    -- Ancient Nigerian proverb

Skal nok prøve at fange dig ingame, @Varoksenrok - Det var bestemt en hyggelig onsdag aften på VT, så vil se frem til en heroic eller to

Forum Warden Lingmao's Avatar

Ganske behageligt personlighed, kører bare på selvom at der bliver wiped på 30th gang, fortjener 100%
    Last edited by Lingmao; 14-01-2013 at 16:09.
    Battletag: Vantage#2621
    Steam: Nimmeth
    Twitch: Nimmeths

SD Medlem Forum Apprentice Jamez's Avatar

vis det er bliver der kørt lfr hof 1+2 og tears kan skriv op http://www.semperdanica.dk/threads/4...en-hver-onsdag vis det er itemlvl 470 skal dog havs
    How I felt after killing my first boss on heroic...

How I felt after killing Madness on heroic!

|
    "Fuck yeah bitches!"

SD Medlem Forum Adept Blamage's Avatar

@Silentpower får min behagelig at spille med, siger ikke meget - men men det er der så mange andre der der gør i rigelige mængder.
    • Before you diagnose yourself with depression or low self-esteem, first make sure that you are not, in fact, just surrounded by assholes. :-)€

Mange tak for de sidste par thumbs - Det har jeg vist ikke fået sagt @Jamez - tak for info, har desværre rigtigt svært ved at nå det onsdag.