Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 40 of 40

Thread: [08.01.13] Silentpower Ansøgning til Semper Danica

Forum Warden Lingmao's Avatar

bump
    Battletag: Vantage#2621
    Steam: Nimmeth
    Twitch: Nimmeths

SD Medlem Forum Disciple Doomgrip's Avatar

Quote Originally Posted by Doomgrip View Post
    Var på raid med Silentpower. Hun virker bestemt som om hun passer godt til SD.
    Efter talrige raids med Silentpower har jeg på ingen måde ændret min mening om hende. Tværtimod.

SD Medlem Forum Warden Palihz's Avatar

Mit indtryk af silent er også at hun er mere aktiv i guildet end antallet af thumbs tilkendegiver. Måske nogle folk sidder derude med lidt dårlig samvittighed, og godt lige kunne skære en tommelfinger af og give hende ?

Helt klart SD materiale

Get Her In NOW!

SD Medlem Forum Elder Marwen's Avatar

Jeg ved ikke helt - jeg har faktisk kun set hende snakke med jer på fastforward, og en enkelt gang med nogle andre - så aktiv har hun vel været, men rundt omkring? Tja. Undskyld min skepsis.

@Marwen
    Du har ret. Jeg har brugt meget af min tid på Team >>. Det var også 10 nye mennesker, som jeg skulle lære at kende :-) Jeg har haft lidt for travlt i mit RL, og har desværre ikke haft helt så meget online tid, som jeg ellers meget gerne ville og normalt har. Jeg har muligvis prioriteret min tid forkert, og skulle have brugt tiden på at tage nogle flere heroics, men der er ingen tvivl om, at jeg gerne vil lære andre SD medlemmer at kende. Jeg er, som jeg skrev i min ansøgning og vi snakkede om til min samtale, bare meget genert, så det har virket naturligt for mig, at starte med at Team >> først.

Jeg håber stadig, at jeg kan nå at lære folk i SD at kende, og håber naturligvis at jeg kan blive en af jer :-)

Forum Warden Lingmao's Avatar

ja @Marwen har ret.
    Silentpower er ikke hvad man kalder super aktiv. hun er online. men som også plagede mig, lidt generthed, jeg blev også massivt hjulpet igennem af team >>.
    men som tiden går. synes jeg at silent bliver mere og mere aktiv. også på ventrillo under raids.
    men køre nogle hc'er med @Bøhtrold og hvis @Silentpower har tid imorn. så også hende
    og vil gerne invitere folk til at komme med og desuden spammer jeg (med måde) guild chatten imorn
    Last edited by Lingmao; 08-02-2013 at 13:30.
    Battletag: Vantage#2621
    Steam: Nimmeth
    Twitch: Nimmeths

@Lingmao - Vil meget gerne med i morgen, lyder super

@Metahut - Tak for et hyggeligt heroic, samt en tur i ToES igår Håber vi kan gøre det igen engang, måske når jeg har lært at heale på Silent, så vi slipper for den lange kø til LFR

SD Medlem Forum Adept Blamage's Avatar

Quote Originally Posted by Marwen View Post
    Jeg ved ikke helt - jeg har faktisk kun set hende snakke med jer på fastforward, og en enkelt gang med nogle andre - så aktiv har hun vel været, men rundt omkring? Tja. Undskyld min skepsis.
    Som jeg kan se det har @Silentpower det antal thumbs up der kræves.

Nogle føler de er anmassende ved at prikke til folk " vil du være sød at skrive i min ansøgnings post" og har problemer med at samle thumbs up andre kan samle 20 på langt mindre aktivitet.

SD brug for alle typer der kan gå ind for vores værdier og deler vores interesse, så vi ikke ender med SD kun består af politikere og brugtvognshandlere :-)

Generelt er jeg enig i SD's regler om optagelse.

bare mine 50 øre-
    • Before you diagnose yourself with depression or low self-esteem, first make sure that you are not, in fact, just surrounded by assholes. :-)€

SD Medlem Forum Convert

Quote Originally Posted by Blamage View Post
    Som jeg kan se det har @Silentpower det antal thumbs up der kræves.

Nogle føler de er anmassende ved at prikke til folk " vil du være sød at skrive i min ansøgnings post" og har problemer med at samle thumbs up andre kan samle 20 på langt mindre aktivitet.

SD brug for alle typer der kan gå ind for vores værdier og deler vores interesse, så vi ikke ender med SD kun består af politikere og brugtvognshandlere :-)

Generelt er jeg enig i SD's regler om optagelse.

bare mine 50 øre-
    @Blamage - dine 50 ører er guld værd :-)
    @Silentpower - velkommen til :-)

@Fragglen, @Grevsen, @HolgerDK, @Jaybiep, @Konrax, @hald og @Harpos - Mange tak for nogle hyggelige timer fredag aften fyldt med en masse Heroics

SD Medlem Forum Warden Palihz's Avatar

Quote Originally Posted by Silentpower View Post
    @Fragglen, @Grevsen, @HolgerDK, @Jaybiep, @Konrax, @hald og @Harpos - Mange tak for nogle hyggelige timer fredag aften fyldt med en masse Heroics

En anden gang skal du jo bare lige lave et mention hvis du har behov for hjælp. Men ser ud til at rigeligt med andre flinke SD'ere gad spille med dig

SD<3U
    U<3SD

og YOLO og SWAG og alt det der...

Officer Marquis of the Board HolgerDK's Avatar

Quote Originally Posted by Silentpower View Post
    Ja det var sjove runs, selv om jeg ikke var med så længe

"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic." - Arthur C. Clarke.

SD Medlem Forum Disciple

Hej silent,

På trods af din generthed osv, så har du bestemt formået at få en del aktivitet i din ansøgning, hvilket er super godt gået. Det glæder mig at byde dig velkommen til Sd som medlem :-)

Tillykke med det :-)

Venligst

Galicia