Page 1 of 3 123 LastLast
Results 1 to 25 of 52

Thread: [08.01.13] Cheacia - Ansøgning til Semper Danica.

Default [08.01.13] Cheacia - Ansøgning til Semper Danica.

Halløj derude!

Jeg har længe ledt efter en guild, som har kunne leve op til mine forventninger, og det må jeg sørme sige i gør!
    Nå, lidt om mig selv. Jeg er en pige på 22 år, jeg hedder Katrine og bor i centrum af Odense. Til daglig studere jeg til datamtiker, hvor jeg lærer at programmere i C#, udover dette, elsker jeg at se film, gå til koncert og stand-up.
    Selvfølgelig elsker jeg også at sidde og spille wow. Faktisk tør jeg nærmest ikke tænke på, hvor mange timer jeg om dagen befinder mig foran en computer.

Jeg søger mest det sociale i en guild, da jeg nok som pige, har den evne, at jeg elsker at snakke i timevis.
    PT. har jeg ikke mulighed for at raide i min nuværende guild, da pladserne er meget fastlagte.
    I er en meget større guild og derfor burde der også være en del flere muligheder.
    Jeg elsker at gøre noget ud af mine chars. Jeg kan bruge timer på at sidde og farme transmog gear, pets, mounts osv :i Nok igen en pigeting xD

Det jeg kan tilbyde jer, er en pige der altid er glad og er frisk på at hjælpe hvor der er brug for det. Wow er intet, hvis man ikke har nogle søde mennesker at spille sammen med.
    Uanset om det er raid, hc, pvp eller low lvls raid, nyder jeg at bruge tid med folk jeg kender i wow og sammen skabe et godt netværk.

Jeg kender desværre ingen i Sd, men jeg har læst jeres 5 værdier, forum regler og jeres regler for optagelse og kan kun, sidde at nikke godkende til det hele SD er helt klart lige stedet for mig!

Lige til sidst: PT spiller jeg som alliance. Men ligeså snart jeg får grønt lys herfra, vil jeg flytte hende over på Tarren Mill som horde
    http://eu.battle.net/wow/en/characte...Cheacia/simple

Glæder mig meget til at høre fra jer!
    Katrine

PS: Jeg har to low lvl char på Tarren Mill i kan kontakte mig på: Cayleé eller Traciá
    Last edited by Cheacia; 03-01-2013 at 20:01.

SD Medlem Forum Disciple

Hej Katrine og velkommen til vores forum.

Jeg synes, at din ansøgning er rigtig god og giver et fint billede af dig som person. Du lyder til at være en afslappet person der der ønsker nogle fede mennesker at spille med. Er der noget SD kan tilbyde, så må det være det :-)

Vejen ind i SD er at gøre sig positivt bemærket og samle en masse anbefalinger. Husk at det ikke er din char eller din måde at spille på vi vurderer, men dig som person. Derfor har du mange muligheder for at gøre dig positivt bemærket. Du kan rende HC’s eller raids, men du kan også hygge på vt, hjælpe ingame, bruge forum eller fx deltage i et irl/ingame arrangement. Vigtigst er at du aktivt gør dit for at lære vores medlemmer at kende og jeg kan kun opfordre til, at du går i gang allerede nu, da vi vurderer hele din ansøgning lige fra du postede den.

Du er velkommen på vores vt eller lave en /join semperdanica ingame. SD kanalen kan være ret død, men det er en god mulighed for at gøre os opmærksom på, at du er derude, så det skal du ikke lade dig skræmme af.

Jeg lader din ansøgning stå en uges tid, hvor vores medlemmer har mulighed for at hilse på dig og vi får mulighed for at se, hvad du er for en starut ud fra din aktivitet og medlemmernes tilbagemeldinger. Derefter vil vi invitere dig til en vt samtale.

Hvis vi efter samtalen begge er enige om at fortsætte ansøgningen, så vil vi på dette tidspunkt gerne tilbyde dig en trial.

Husk endelig at nævne for dem du snakker og spiller med, at du er ansøger og at de meget gerne må bevæge sig forbi din ansøgning og smide et par ord.

Skulle du have spørgsmål undervejs, så vil vores Regler eller Information som regel kunne svare på det meste og ellers er du meget velkommen til at kontakte mig.

Ellers vil jeg ønske dig held og lykke med din ansøgning.

Venligst

Galicia

Tusind tak
    Jeg har nu fået flyttet min dk, så jeg venter bare på, at jeg kan begynde at spille på hende Jeg GLÆDER mig til at møde jer allesammen!!

SD Medlem Forum Elder Marwen's Avatar

Hej, og velkommen til! Det med at farme Pets, T-gear og mounts er nok en pigeting, men bare rolig vi har tøser i guilden som gør det samme. / point @Regio

Held og lykke med ansøgningen, glæder mig til at spille med dig.

Jeg er nu kommet over
    Joiner nok en vt senere. Ellers er mit brugernavn Cheacia

SD Medlem Forum Elder Regio's Avatar

bla bla bla

sikke ham Marwen ka snakke når der er nye piger i farvandet...
    FindUser("Regio")->postCount++;

Regio - Level 100 bloodelf mage (dps)
    Regi - Level 100 undead deathknight (tank)
    Sylenced - Level 93 orc rogue (dps)
    Baalade - Level 90 bloodelf paladin (healer/tank)

I det mindste har han da overskud til at sige velkommen..
    Åbenbart ikke alle de rhar det o.O HAHA

Forum Learner

"Jeg elsker at gøre noget ud af mine chars. Jeg kan bruge timer på at sidde og farme transmog gear, pets, mounts osv :i Nok igen en pigeting xD " ikke sandt @Dax

Held og lykke med ansøgningen.

SD Medlem Forum Elder Regio's Avatar

Quote Originally Posted by Trinsedk View Post
    jamen velkommen
    og sig så ikke at jeg ikke forstår en hentydning!
    FindUser("Regio")->postCount++;

Regio - Level 100 bloodelf mage (dps)
    Regi - Level 100 undead deathknight (tank)
    Sylenced - Level 93 orc rogue (dps)
    Baalade - Level 90 bloodelf paladin (healer/tank)

Alle kan tåle lidt drilleri, så længe det kærlig ment
    Men man bliver ret afhængig af at finde det rigtige outfit også en mount der passer til i farver. Dejligt når folk kan "kende" en, blot på ens outfit :P

Quote Originally Posted by Wyatt View Post
    "Jeg elsker at gøre noget ud af mine chars. Jeg kan bruge timer på at sidde og farme transmog gear, pets, mounts osv :i Nok igen en pigeting xD " ikke sandt @Dax

Held og lykke med ansøgningen.
    Det var da satans som du stalker forummet @Wyatt. Du kunne bruge den tid mere effektivt, som fx at logge ind og spille lidt!!!!!!
    Every day a gazelle wakes up. It knows it must outrun the fastest lion or it will die. Every day a lion wakes up. It knows it must run faster than the slowest gazelle or it will starve. It doesn't matter if you're a lion or gazelle, when the sun comes up you better be running.

Rådsmedlem Forum Elder Obse's Avatar

Quote Originally Posted by Thranedk View Post
    Det var da satans som du stalker forummet @Wyatt. Du kunne bruge den tid mere effektivt, som fx at logge ind og spille lidt!!!!!!
    Hov hov - forum er en vigtig del af vores hverdag :-).

PS: Velkommen til @Trinsedk - held og lykke med ansøgningen :-)
    ​[uhb-see-kwee-uhs] –adjective

characterized by or showing servile complaisance or deference; fawning: an obsequious bow.
    servilely compliant or deferential: obsequious servants.
    obedient; dutiful.

Jeg havde fornøjelsen af Kathrine et par timer, og alene på baggrund af hendes enorme evne til at skaffe mig det loot jeg mangler mener jeg det alene kan retfærdiggøre den Thumps up hun får af mig:P

At hun virker som en sød og venlig/hjælpsom person er jo også helt fint. LIDT stille på VT, men så igen når man ikke kender nogen så er det måske også lidt grænseoverskridende at plabre løs som en gal
    @Trinsedk du er ikke færdig med at gearer mig op endnu

Wall of of of of text Regent of the Board wOOOOt's Avatar

Velkommen til.

Med omkring 2-3000 ansøgere over 10 år i SD, så skal du ikke blive skuffet, hvis ikke alle kommer ud af busken,
    og ønsker dig velkommen til. 400 medlemmer der kommer og poster til alle ansøgere ville også være lidt for meget af det gode ;o)
    Så det er naturligt droslet ned til et niveau hvor folk hilser på, når en ansøger fanger opmærksomheden
    Grundlægger af Semper Danica
    Forlod SD i okt 2015 - Men faldt i WOW Classic, og søgte ind igen.
    Pt. aktiv i WOW Classic og PUBG. - Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR spørgsmål, så post eller pm.

SD Medlem Forum Knight Tristanas's Avatar

love this comment

så fik vi lige sat Reg på plads

Velkommen til herfra. Håber du finder dig godt til rette både ingame og her på forum. Har lagt mærke til, at du faktisk er aktiv i de forskellige tråde, hvilket er et plus i min bog. Er nysgerrig.. nu når du elsker film, hvilket filmgenre hælder du så til?

// Trist

WoW: Tristánas, Paladin Tank (MAIN) // Tristanas, Hunter
    Diablo 3: Tristanas#2716

@wOOOOt: Nu var det heller ikke ment som en sur bemærkning overhovedet
    @Tristanas: Jeg er mest til gysere og de mere..hm specielle film, hvor man ikke regner slutningen ud før til sidst Tarantino og Tim Burton verdensklasse er efter min mening verdensklasse!
    Last edited by Cheacia; 06-01-2013 at 10:50.

Forum Learner

@Thranedk min spand er gået kold, og vi har lige fået en lille ny, vil ellers meget gerne!!

@Jubas
    Uh mange tak xD Og ja, jeg sagde jo at jeg var en lykkepille, lol.
    Men det er rigtigt, jeg er en MEGET stille pige, indtil man lærer mig at kende, så ændre det sig tilgengæld også

Det med jeg er stille, skyldes at jeg som lille ikke kunne tale, og derfor gennem mit liv er blevet hakket meget på, når jeg endelig åbent munden. Bare lige så folk ikke tror jeg ikke vil snakke, men bare lige skal overvinde nogle grænser

SD Medlem Forum Elder Najsen's Avatar

@Jubas
    Uh mange tak xD Og ja, jeg sagde jo at jeg var en lykkepille, lol.
    Men det er rigtigt, jeg er en MEGET stille pige, indtil man lærer mig at kende, så ændre det sig tilgengæld også

Det med jeg er stille, skyldes at jeg som lille ikke kunne tale, og derfor gennem mit liv er blevet hakket meget på, når jeg endelig åbent munden. Bare lige så folk ikke tror jeg ikke vil snakke, men bare lige skal overvinde nogle grænser
    Nu har jeg ikke snakket med dig, men ser det som et klart plus at du er åben omkring hvorfor du er stille i starten
    Held og lykke med din ansøgning
    Hilsen Naja.

SD Medlem Forum Disciple

Hej trinsedk,

Vi holder lidt samtaler i morgen tirsdag, så jeg vil derfor gerne høre om du har tid til at være med kl 22?

Venligst

Galicia.

Råds Formand Forum Warden Shakazu's Avatar

Enhver der kan sætte Regio på plads, skal bare ind i guilden med det samme. Derefter vil jeg bare nyde showet på forum, og guild chatten hvor Regio verbalt misbrugt.

@Galicia

Jeg er på vt imorgen kl 22 Ser frem til at snakke med jer!

SD Medlem Forum Elder Marwen's Avatar

Tak for runs i diverse instance og for at være på VT... den lille Chiuaua som hverken ved hvor hoved og hale er! :P Mener helt bestemt du er SD materiale (du er lidt stille på VT.. Men det kommer nok efterhånden!) Fra min side

SD Medlem Forum Trainee Missingangel's Avatar

Hej Katrine.

Velkommen til, og tak for farm-runs igår...
    Som både Jubas og Marwen nævner, er du lidt stille, men det kommer når man lærer tosserne at kende :P

Du får en fra mig bare for at have holdt marwen ud så længe :P

Christina/Missmagnet