Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 33

Thread: [25.01.13] Bhtrold - ansgning om tilladelsese til at komme ombord!

Default [25.01.13] Bhtrold - ansgning om tilladelsese til at komme ombord!

Hvem er jeg!?
    Peter.

Jeg er 36, og har spillet wow siden det udkom i tidernes morgen. Jeg har vret stoppet i en rum tid, men fik lyst til at vende tilbage. Dette er hermed gjort.
    Jeg kender i forvejen Rakuul i guilden, og har spillet med ham fr p en anden server. Det er pga. ham jeg ansger, da han fortller det er en coolio guild!

Jeg arbejder som pdagog og spiller i trommer i et par bands.

Jeg har smidt en del af min sidste jobansgning med - der str det meste:

"Mit navn er Peter Johansen, og jeg er 36 r gammel. Jeg har ca. 10 rs praktisk pdagogisk erfaring - lige fra vuggestue, bofllesskab for ldre mennesker, forsorgshjem for hjemlse til mennesker med psykiske lidelser og misbrugere. Jeg arbejder pt. p dgninstitution i Haslev, og jeg bor i Nstved.
    Lidt om mig selv:
    Jeg er en fleksibel og en ben person, der elsker udfordringer. Jeg er meget socialt anlagt, bruger meget min personlighed i det pdagogiske arbejde, men er samtidig meget bevidst om selvafgrnsning og professionel refleksion.
    Jeg er kreativ, glad og meget ppasselig og grundig med de ting jeg foretager mig - det viser sig i svel arbejde, som i mine fritidsinteresser. Jeg har humor, er tillidsvkkende og er god til at opmuntre og motivere folk. Psykisk og fysisk er jeg robust, og jeg har en tlmodighed der er ”mange kilometer” lang. Derudover er jeg meget computer interesseret og kyndig. Mine fritidsinteresser er at spille musik (trommer), lave teater/happenings og spille computerspil samt optage og redigere video. Disse interesser gr, at man er skal vre fleksibel, og at man kan lre at se tingene p en anden mde.

Jeg sger jobbet hos jer, fordi jeg nsker at udvikle min pdagogiske praksis i en anden retning end der pt. er tilfldet. I arbejdet med min nuvrende mlgruppe, som er unge misbrugere, fler jeg ikke, at jeg fr brugt mine kvaliteter fuldt ud. Jeg har et nske om at vre en del mere kreativ p mit arbejde, og efter at have lst omkring jeres sted, kan jeg forst at der er stor mulighed for at vre det.
    Relationsbygning er en selvflelig del af mit arbejde. Jeg stter omsorg, motivation og tilknytning i hjsdet, da det er gennem disse begreber man skaber en god, positiv relation, og det er igennem relationen man kan styrke det pdagogiske arbejde og de unges og ens egen udvikling. Jeg er endvidere meget interesseret i socialkonstruktivisme, da jeg mener at vi alle i fllesskab pvirker hinanden, dette i bde gode og drlige henseende, og for bde beboere og ansatte. Dvs. jeg er bevidst om, hvordan mine handlinger pvirker andre. Det er vigtigt at reflektere hver eneste dag, og vurdere om det man gr, er det rigtige.

En af mine andre hobbyer er, at gro planter i selvbygggede, automatiserede systemer kaldet ’hyhdroponics”. Disse systemer kan vre udfordrende, men sjove at bygge, og der er mange forskellige slags – lige fra dryp- til tgevandingsmetoder. Disse systemer gror planter helt uden jord. Man kan bygge dem til indendrs og udendrs brug. Man har brug for viden for at planterne fr optimale forhold ift. lys, nring, varme etc. og det kunne mske vre en id til et lrerigt kontinuerligt projekt/vrksted.

Det var kort om mig selv, og nogle af de vrdier jeg besidder og str for. Jeg vil se frem til et mde, hvor jeg kan hre mere om jeres arbejdskultur og metoder, og I kan sprge mere ind til mig.

Jeg hber at hre fra jer."

Det Praktiske!

Jeg har lst los reglos, og er i den forbindelse indforstet med dem.

Hvad kan jeg tilbyde!?
    Humor, bizzareness og generelt ordklveri!
    (Jeg er uddannet pdagog, s rolig!)

Hvad forventer jeg?
    Hygge, hejsa og en masse fede stunder med drops, lir og rare mennesker.

MvH

Peter
    Last edited by Bhtrold; 03-01-2013 at 13:59.

SD Medlem Forum Senior PulvenDK's Avatar

hej og velkommen til
    i frste omgang skal du ha udvidet din ansgning med noget info om hvem du er som person og hvad du render rundt og laver
    da vi optager personen og ikke dennes char's

held og lykke med ansgningen

SD Medlem Forum Acolyte Moonster's Avatar

Quote Originally Posted by PulvenDK View Post
    hej og velkommen til
    i frste omgang skal du ha udvidet din ansgning med noget info om hvem du er som person og hvad du render rundt og laver
    da vi optager personen og ikke dennes char's

held og lykke med ansgningen
    /This

Ls nogle af de andre ansgninger der ligger og f inspiration til din egen og s prv n gang til.

Held og lykke med det!

/Moonster

Wall of of of of text Regent of the Board wOOOOt's Avatar

Navnet alene giver jeg nsten en thumbsup for
    Grundlgger af Semper Danica
    Forlod SD i okt 2015 - Men faldt i WOW Classic, og sgte ind igen.
    Pt. aktiv i WOW Classic og PUBG. - Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR sprgsml, s post eller pm.

Kender Peter fra way back, hvor jeg og nogle flere praktisk talt boede i hans netcafe
    Utrolig sympatisk fyr, som jeg alt for lidt ser irl.
    Men nu har jeg chancen for at lege med ham her online.
    S stor thumpsup herfra .

Der er mske nogle der kender ham som Radiant fa Lokes List

SD Medlem Forum Disciple

Hej Peter og velkommen til vores forum.

Det er en meget fin opdatering du fik lavet og ja, det er nsten som at sge et job her hos hos. Men alt i alt er vi bare rigtig glade for at vide, hvilken person det er at vi har med at gre. Din ansgning er blevet rigtig god og giver et fint billede af dig som person, s har ikke umiddelbart noget at tilfje.

Vejen ind i SD er at gre sig positivt bemrket og samle en masse anbefalinger. Husk at det ikke er din char eller din mde at spille p vi vurderer, men dig som person. Derfor har du mange muligheder for at gre dig positivt bemrket. Du kan rende HC’s eller raids, men du kan ogs hygge p vt, hjlpe ingame, bruge forum eller fx deltage i et irl/ingame arrangement. Vigtigst er at du aktivt gr dit for at lre vores medlemmer at kende og jeg kan kun opfordre til, at du gr i gang allerede nu, da vi vurderer hele din ansgning lige fra du postede den.

Du er velkommen p vores vt eller lave en /join semperdanica ingame. SD kanalen kan vre ret dd, men det er en god mulighed for at gre os opmrksom p, at du er derude, s det skal du ikke lade dig skrmme af.

Jeg lader din ansgning st en uges tid, hvor vores medlemmer har mulighed for at hilse p dig og vi fr mulighed for at se, hvad du er for en starut ud fra din aktivitet og medlemmernes tilbagemeldinger. Derefter vil vi invitere dig til en vt samtale.

Hvis vi efter samtalen begge er enige om at fortstte ansgningen, s vil vi p dette tidspunkt gerne tilbyde dig en trial.

Husk endelig at nvne for dem du snakker og spiller med, at du er ansger og at de meget gerne m bevge sig forbi din ansgning og smide et par ord.

Skulle du have sprgsml undervejs, s vil vores Regler eller Information som regel kunne svare p det meste og ellers er du meget velkommen til at kontakte mig.

Ellers vil jeg nske dig held og lykke med din ansgning.

Venligst

Galicia

Der gr vist lige lidt tid inden jeg flytter min karakter over p Tarren Mill. Dette er desvrre pga. Blizzards 1-3 dages gennemgangs politik af overfrelser.

Jeg synes nu ikke der plejer at g mere end 1 time, selvom de skriver at der kan g lngere tid
    Every day a gazelle wakes up. It knows it must outrun the fastest lion or it will die. Every day a lion wakes up. It knows it must run faster than the slowest gazelle or it will starve. It doesn't matter if you're a lion or gazelle, when the sun comes up you better be running.

Sidst jeg skulle overfre penge, tog det 2 dage.

MEN - nu er pengene overfrt, og Bhtrold er p vej ind p Tarren Mill.

SD Medlem Forum Senior Huntnez's Avatar

Har lige vret i et par hc eller tre med Bh, han virker sq som en rigtig fint fyr som man har nemt ved at snakke med.. Det var rigtig hyggelig og du fr sq en af mig

//Hunt

( @Dimse @Jaybiep og @Gadrielz var ogs med p et par af dem )

Jaja, jeg var der ogs, men han lod mig jo d

Spg til side, Bhtrold virkede som en stille, rolig og hyggelig ftter og at min lille DK tank kun dde en gang var et mirakel i sig selv s herfra.

Forum Nestling Cowabungaa's Avatar

Jeg har lige haft fornjelsen af at kre et par HC's igennem med denne vidunderlige prst. Godt humr og dejlig stemme p vt.
    Tommel op fra mig, hvis jeg kan/m.
    Last edited by Cowabungaa; 08-01-2013 at 15:28.
    Where ever light shines a shadow is born.

Officer Forum Warden

Hej Peter,

Du er kommet med p Team Win Win's hold til imorgen. S vi glder os til at spille sammen med dig.

Medbring selv flasks. (Holdet giver 100g pr raid til hver deltager, s der burde ikke vre de store omkostninger for dig).

/Gadrielz

SD Medlem Forum Acolyte Enforcer's Avatar

tja hvad kan jeg sige.. jeg dde 13 gange p dagens raid. s det er 13 gange thumbs down

ej spg til side, det gik sku godt idag.

Thumbs up herfra.
    WoW

Dizpair the lock / Sarz the Demon hunter

I swear to drunk, officer, Im not God

Officer Forum Warden

herfra ogs.

Peter var s flink og springe til som aflser p Team Win Win. Og det var en hyggelig fornjelse.

SD Medlem Forum Apprentice Jamez's Avatar

vis det er bliver der krt lfr hof 1+2 og tears kan skriv op http://www.semperdanica.dk/threads/4...en-hver-onsdag vis det er itemlvl 470 skal dog havs
    How I felt after killing my first boss on heroic...

How I felt after killing Madness on heroic!

|
    "Fuck yeah bitches!"

Forum Learner Snehvide's Avatar

Jeg fik hvis ikke i sin tid fet givet Men fedt at radierede dig i sidste uge.

Sne

Officer Forum Warden

Team Win Win kommer til at mangle en healer i aften, hvis det har din interesse. Vi starter ved 20 tiden.

SD Medlem Forum Disciple

Hej Peter,

Huntnez og jeg krer nogle ansgningssamtaler sndag og vi vil derfor gerne tage en snak med dig kl 15.30, hvis du har mulighed for det.

Venligst

Galicia

SD Medlem Forum Disciple

Da jeg ikke har hrt fra dig, finder vi en dag i nste uge til samtaler.

Hey. Jeg var ude og klke, s havde ikke set du havde skrevet
    Alle dage pnr torsdag og lrdag/sndag i nste uge er ok for mig

Forum Nestling Cowabungaa's Avatar

Quote Originally Posted by Bhtrold View Post
    Hey. Jeg var ude og klke, s havde ikke set du havde skrevet
    Alle dage pnr torsdag og lrdag/sndag i nste uge er ok for mig
    Klkning for the win
    Last edited by Cowabungaa; 22-02-2013 at 11:16. Reason: Gief staveplade
    Where ever light shines a shadow is born.

SD Medlem Forum Disciple

Hej Peter,

Skal vi prve at f en vt samtale op at st p fredag kl 20.30? Har du tid der?

Galicia

Ja det gr vi!

SD Medlem Forum Disciple

Hej Peter,

Velkommen p trial og rigtig god fornjelse.

Galicia