Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 33

Thread: [25.01.13] Bhtrold - ansgning om tilladelsese til at komme ombord!

Default [25.01.13] Bhtrold - ansgning om tilladelsese til at komme ombord!

Hvem er jeg!?
    Peter.

Jeg er 36, og har spillet wow siden det udkom i tidernes morgen. Jeg har vret stoppet i en rum tid, men fik lyst til at vende tilbage. Dette er hermed gjort.
    Jeg kender i forvejen Rakuul i guilden, og har spillet med ham fr p en anden server. Det er pga. ham jeg ansger, da han fortller det er en coolio guild!

Jeg arbejder som pdagog og spiller i trommer i et par bands.

Jeg har smidt en del af min sidste jobansgning med - der str det meste:

"Mit navn er Peter Johansen, og jeg er 36 r gammel. Jeg har ca. 10 rs praktisk pdagogisk erfaring - lige fra vuggestue, bofllesskab for ldre mennesker, forsorgshjem for hjemlse til mennesker med psykiske lidelser og misbrugere. Jeg arbejder pt. p dgninstitution i Haslev, og jeg bor i Nstved.
    Lidt om mig selv:
    Jeg er en fleksibel og en ben person, der elsker udfordringer. Jeg er meget socialt anlagt, bruger meget min personlighed i det pdagogiske arbejde, men er samtidig meget bevidst om selvafgrnsning og professionel refleksion.
    Jeg er kreativ, glad og meget ppasselig og grundig med de ting jeg foretager mig - det viser sig i svel arbejde, som i mine fritidsinteresser. Jeg har humor, er tillidsvkkende og er god til at opmuntre og motivere folk. Psykisk og fysisk er jeg robust, og jeg har en tlmodighed der er ”mange kilometer” lang. Derudover er jeg meget computer interesseret og kyndig. Mine fritidsinteresser er at spille musik (trommer), lave teater/happenings og spille computerspil samt optage og redigere video. Disse interesser gr, at man er skal vre fleksibel, og at man kan lre at se tingene p en anden mde.