Page 1 of 3 123 LastLast
Results 1 to 25 of 51

Thread: [20.01.13] Ansøgning til Semper Danica - Cowabungaa the Patient

Forum Nestling Cowabungaa's Avatar

Default [20.01.13] Ansøgning til Semper Danica - Cowabungaa the Patient

Hej SD'ere,

Hermed vil jeg gerne ansøge om, at blive en del af Jeres fællesskab.

Lad mig indledningsvist blot ridse kort op, at World of Warcraft har været en ret stor del af min tilværelse, mit liv, siden det udkom (dog med en pause fra før TBC og frem til lige før Cataclysm). Jeg bruger meget tid på spillet, og hygger mig rigtig godt med det. Dog er jeg en meget social spiller, og derfor ærgrer det mig, at min nuværende guild (Wolf Pack på Zenedar) praktisk talt kun er sociale med dem de raider med. Det er en ret stor guild og de er ret engagerede i raids, men jeg har ikke været en del af dem, da jeg i første omgang er en social person, som ikke nødvendigvis behøver at raide.

Nåh, hvem er jeg så som person, tænker du nok. Jeg er en gut på 30, som bor i Roskilde med min kæreste og en kammerat. Til daglig arbejder jeg i kundeservice hos Komplett.dk, og bruger meget af min tid, når jeg har fri, foran min computer i enten WoW eller LoL (som jeg spiller lidt ind imellem). Herudover elsker jeg at se film sammen med min kæreste, og gerne i biografen ca. en gang om måneden.

Som det måske fremgår af min indledning, søger jeg primært en guild, hvor jeg, udover at få lov at deltage aktivt i et fællesskab, har respekt for forskellighed i højsædet sammen med hygge. For mig er det ret vigtigt, at jeg kan have det sjovt, når jeg bruger så mange timer foran skærmen på noget jeg holder så meget af. Hvorfor så ikke dele det med andre mennesker, som jeg fornemmer holder lige så meget af det som jeg? - Med det sagt, så er jeg en person, der kan tilføje noget humør, både på chatten og evt. VT/Skype, samt en masse lyst til at udforske alle spillets aspekter indenfor PvE. (PvP tiltaler mig ikke, men det kan jo være, at jeg bliver inspireret)

Pt. kender jeg Relephant som anbefalede mig, at sende Jer denne ansøgning - jeg har spillet med ham før og har kendt ham siden vi var 6 år gamle.
    Jeres 5 værdier rammer lige i øjet synes jeg, og burde, i min verden, slet ikke behøve at blive ridset op - for mig er det åbenlyst og de fleste en del af dét at være menneske.

Min nuværende primære karakter hedder Cowabungaa på Zenedar (link til Armory) og jeg er Tauren Boomkin (Balance Druid til de, som tvivler )
    Hvis I vil have mig, og hvis I føler jeg kan bidrage med noget positivt til Jeres fællesskab, så vil jeg med det vuns flytte min ko over på Tarren Mill og danse med Jer alle sammen. :-)

Jeg glæder mig til at høre fra Jer.
    // Casper
    Last edited by Cowabungaa; 06-01-2013 at 22:59.
    Where ever light shines a shadow is born.

SD Medlem Forum Senior Huntnez's Avatar

Hej Casper
    Velkommen til vores forum og rigtig fin ansøgning, ville bare lige sige jeg ikke har overset dig vender tilbage til dig imorgen hvis ikke @Marwen eller @Galicia når det før mig.

//Hunt

Hej Hunt,

Det er helt fin, det haster jo heller ikke - som skrevet er jeg "patient"
    // Casper

Forum Fledgling

Mine varmeste anbefalinger skal klistres på Casper.

Som han selv skriver er vi ældgamle venner, en større hardware nørd eng jeg selv og altid venlig og tilgængelig hvis man har brug for ham.

SD Medlem Forum Disciple

Hej Casper og velkommen til vores forum.

Jeg synes, at din ansøgning er rigtig god og giver et fint billede af dig som person.
    I SD tager vi udgangspunkt i at alle mennesker er flinke, søde og rare folk, som fortjener at være en del af vores guild. Der kan selvfølgelig forekomme enkelte tilfælde, hvor med fra start siger nej tak, men det hører til sjældenhederne, så det er nærmere et spørgsmål om ansøgerne har lyst til at begive sig ind på vores noget anderledes ansøgningsprocedure - end andre guild anvender.

Vejen ind i SD er at gøre sig positivt bemærket og samle en masse anbefalinger. Husk at det ikke er din char eller din måde at spille på vi vurderer, men dig som person. Derfor har du mange muligheder for at gøre dig positivt bemærket. Du kan rende HC’s eller raids, men du kan også hygge på vt, hjælpe ingame, bruge forum eller fx deltage i et irl/ingame arrangement. Vigtigst er at du aktivt gør dit for at lære vores medlemmer at kende og jeg kan kun opfordre til, at du går i gang allerede nu, da vi vurderer hele din ansøgning lige fra du postede den.

Du er velkommen på vores vt eller lave en /join semperdanica ingame. SD kanalen kan være ret død, men det er en god mulighed for at gøre os opmærksom på, at du er derude, så det skal du ikke lade dig skræmme af.

Jeg lader din ansøgning stå en uges tid, hvor vores medlemmer har mulighed for at hilse på dig og vi får mulighed for at se, hvad du er for en starut ud fra din aktivitet og medlemmernes tilbagemeldinger. Derefter vil vi invitere dig til en vt samtale.

Hvis vi efter samtalen begge er enige om at fortsætte ansøgningen, så vil vi på dette tidspunkt gerne tilbyde dig en trial.

Husk endelig at nævne for dem du snakker og spiller med, at du er ansøger og at de meget gerne må bevæge sig forbi din ansøgning og smide et par ord.

Skulle du have spørgsmål undervejs, så vil vores Regler eller Information som regel kunne svare på det meste og ellers er du meget velkommen til at kontakte mig.

Ellers vil jeg ønske dig held og lykke med din ansøgning.

Venligst

Galicia

Hej Galicia,

Mange tak for dit svar, og din uddybende gennemgang af Jeres ansøgningsprocedure.
    Som jeg nævner i min ansøgning er min primære char på en anden server lige nu, og jeg vil selvfølgelig flytte den over, skulle jeg blive optaget hos Jer. Så indtil det sker (forhåbentlig ), så vælger jeg nok bare at oprette et par hygge chars, så jeg, som du skriver, kan vise mit flag og værd.

Vi snakkes ved i nærmeste fremtid.
    // Casper

SD Medlem Forum Disciple

Hej Casper,

Der ligger det i det, at du ikke kan starte på trial, før du har en lvl 90 char på vores server. Du kan godt deltage i en vt samtale, hvor vi kan snakke frem og tilbage omkring dine forventninger til os og omvendt. Så hvis du vurderer at SD er noget for dig og du gerne vil give dig i kast med en trial hos os, så vil jeg da foreslå at du skifter server så snart du har mulighed for det.

Galicia

Hej Galicia,

Det forstår jeg, det koster jo blot en del penge at transfer en karakter, og som jeg skriver i min ansøgning, så er jeg en meget social person, og det vil derfor ikke give mening for mig, at transfer min karakter, hvis jeg ikke bliver medlem af Semper Danica. Af den årsag tænkte jeg, at jeg kunne starte et par hygge karakterer, for, som sagt, at lære Jer at kende, og for Jer at lære mig bedre at kende, og derved være bedre rustede til at træffe Jeres beslutning.

// Casper

EDIT: Glem hvad jeg lige skrev tidligere, jeg har sat en transfer igang med det samme, og så må jeg jo bare bevise, at det rigtige valg er at invitere mig med.
    Last edited by Cowabungaa; 07-01-2013 at 18:02.

SD Medlem Forum Knight Tristanas's Avatar

Hej @Cowabungaa

Vil bare lige sige velkommen til, og synes du har skrevet en super god ansøgning, og ikke mindst valg af navn held og lykke med det

// Trist

WoW: Tristánas, Paladin Tank (MAIN) // Tristanas, Hunter
    Diablo 3: Tristanas#2716

SD Medlem Forum Disciple

Quote Originally Posted by Cowabungaa View Post
    Hej Galicia,

Det forstår jeg, det koster jo blot en del penge at transfer en karakter, og som jeg skriver i min ansøgning, så er jeg en meget social person, og det vil derfor ikke give mening for mig, at transfer min karakter, hvis jeg ikke bliver medlem af Semper Danica. Af den årsag tænkte jeg, at jeg kunne starte et par hygge karakterer, for, som sagt, at lære Jer at kende, og for Jer at lære mig bedre at kende, og derved være bedre rustede til at træffe Jeres beslutning.

// Casper

EDIT: Glem hvad jeg lige skrev tidligere, jeg har sat en transfer igang med det samme, og så må jeg jo bare bevise, at det rigtige valg er at invitere mig med.
    Super :-)

SD Medlem Forum Senior Huntnez's Avatar

Hej Galicia,

// Casper

Så ses vi jo snart ingame

SD Medlem Forum Knight Agge's Avatar

Nåede lige en enkelt HC med @Cowabungaa. Var en hyggelig tur, selvom mit pet tågede rundt.

Har lige kørt lidt HC med Cowabunga virker som en super flink fyr Thumbs up fra mig
    https://www.semperdanica.dk/signaturepics/sigpic3311_1.gif
    Quickly Alfred to the bat cave!

Selv tak @Masire og @Agge. Det var en fornøjelse, selvom det kan være svært at holde styr på pets (*host* og starfall *host*).

Har spillet et par HCs med MR. bungaa. Det var godt og dejligt (INTET seksuelt i den forbindelse). Hvis jeg må og kan, vil jeg gerne give en tommel op!

Det var nemlig rigtig godt, og RIGTIG dejligt. (Nu er du jo kedelig, hihi) - Spøg til side, så var det en super oplevelse!

SD Medlem Forum Disciple Darwynnia's Avatar

Jeg har lige været igennem SM sammed med Cowabungaa og snakket med ham på VT lidt - han virker ganske flink og godt selskab! /thumbs up herfra

Jeg glæder mig til flere HCs.

SD Medlem Forum Trainee Maggius's Avatar

har lige haft fornøjelsen af at lave en hc med Cowabungaa det var en fornøjelig tur så jeg kan kun sige at det er en Thumbs up fra mig

Tak skal I have @Maggius og @Darwynnia, det var en rigtig hyggelig snak på vt og en god tur i HC.

SD Medlem Forum Apprentice Jamez's Avatar

vis det er bliver der kørt lfr hof 1+2 og tears kan skriv op http://www.semperdanica.dk/threads/4...en-hver-onsdag vis det er itemlvl 470 skal dog havs
    How I felt after killing my first boss on heroic...

How I felt after killing Madness on heroic!

|
    "Fuck yeah bitches!"

SD Medlem Forum Disciple

Hej Casper,

Huntnez og jeg kører nogle ansøgningssamtaler søndag og vi vil derfor gerne tage en snak med dig kl 16.30, hvis du har mulighed for det.

Venligst

Galicia

Hej Galicia,

Det vil jeg meget gerne. Jeg går ud fra, at du mener på VT, er det korrekt? :-)

// Casper

Officer Marquis of the Board HolgerDK's Avatar

Hej Galicia,

Det vil jeg meget gerne. Jeg går ud fra, at du mener på VT, er det korrekt? :-)

// Casper
    Nej du skal møde op på hendes hjemadresse :-P
    "Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic." - Arthur C. Clarke.

Quote Originally Posted by HolgerDK View Post
    Nej du skal møde op på hendes hjemadresse :-P
    Uhh det lyder som en fræk date. Mere info, plx. Gogogo.

Det kunne jo godt være der var tale om skype eller chat jo - derfor mit spørgsmål. Men det er meget sjovere face 2 face - gief home address naow!

SD Medlem Forum Disciple

Jeg vil jo nødigt skræmme dig allerede ved samtalen ;-)