Page 2 of 3 FirstFirst 123 LastLast
Results 26 to 50 of 51

Thread: [20.01.13] Ansøgning til Semper Danica - Cowabungaa the Patient

Forum Nestling Cowabungaa's Avatar

Quote Originally Posted by Galicia View Post
    Jeg vil jo nødigt skræmme dig allerede ved samtalen ;-)
    Årh mon dog
    Where ever light shines a shadow is born.

Forum Learner

Var lige på et par hc runs med @Cowabungaa her til middag flink fyr med en fin dps i betragtning af gear ind med ham

Forum Learner

Quote Originally Posted by Galicia View Post
    Jeg vil jo nødigt skræmme dig allerede ved samtalen ;-)
    Du ka altså ikk skræmme nogen undtaget er dog lige når du smøger ærmerne op og bruger store bogstaver som raidleader @Galicia

SD Medlem Forum Adept Dimse's Avatar

Tak for en runde dalies

/Dimse(R)
    ~ I'm a lady with the vocabulary of a well educated sailor !

SD Medlem Forum Elder Marwen's Avatar

Var med ham i LFR samt en heroic - virker som en flink fyr som ikke er bange for at snakke på VT. Thumbs!

Quote Originally Posted by Freejack View Post
    Var lige på et par hc runs med @Cowabungaa her til middag flink fyr med en fin dps i betragtning af gear ind med ham
    Det var nogle fede HC's vi lavede der. Super hyggelig snak på vt også. Tak for runs'ne.

Quote Originally Posted by Dimse View Post
    Tak for en runde dalies

/Dimse(R)
    Selv tak, det var rigtig hyggeligt. Dejligt med lidt vt snak imens!

Quote Originally Posted by Marwen View Post
    Var med ham i LFR samt en heroic - virker som en flink fyr som ikke er bange for at snakke på VT. Thumbs!
    Tak og lige over. Det var en god tur i LFR, og hurtig effektiv tur i HC.

SD Medlem Forum Senior Huntnez's Avatar

Hej Casper

Vi var i LFR igår, super fedt at se du støtter op om vores aktiviter og kunne da også lige høre dig på vt i ny og næ når det var muligt at bryde ind imellem alle de andre sludre hoveder hehe, jeg var vist en af dem

//Hunt

Forum Warden Lingmao's Avatar

flinker gut
    Battletag: Vantage#2621
    Steam: Nimmeth
    Twitch: Nimmeths

Forum Fledgling

Behøver jeg at tomle? Uanset om jeg gør eller ej fortjener Casper det. Har som sagt kendt fyren siden jeg var en knøs på kun 6 år, så jeg har god samvittighed med at tomle.

Han har trods alt været på trial hos mit personlige guild i 24 år.

Jeg var i LFR igår sammen med @Agge, @Huntnez og en masse andre. Det kunne være rigtig fedt, at høre tilbagemelding fra nogle af dem, som ikke allerede har skrevet i min ansøgning.
    @reaper, @Trine, @Zorahn, @Deadlock, @Paige, @Blamage, @Hajari, @stoicism, @Sylah, @Pixiebelle, @Cronis, @Fragglen, @Kodimagnyl, @Manics, @Missingangel, @Nerthus, @Thezeuz

Der er muligvis nogle af dem, som ikke var med, som blev udskiftet med andre - dette er jeg selv lidt i tvivl om, samt om jeg har fået alles korrekte forum navne. Hvis jeg har fejlet, så bare se bort fra det og jeg undskylder på forhånd.

Mange tak.

// Casper

Quote Originally Posted by Huntnez View Post
    Hej Casper

Vi var i LFR igår, super fedt at se du støtter op om vores aktiviter og kunne da også lige høre dig på vt i ny og næ når det var muligt at bryde ind imellem alle de andre sludre hoveder hehe, jeg var vist en af dem

//Hunt
    Det var super fedt, at få lov at være med. Og jeg synes det gik godt, trods et par wipes - det gik bedre end jeg havde turde håbe på.
    Mht. vt så er det selvfølgelig altid lidt svært, at komme ind i mellem en masse folk, man ikke kender, så jeg skulle lige føle chargongen før jeg åbnede næbbet (boomkin) en smule.
    Tak for en fed aften.

Quote Originally Posted by Lingmao View Post
    flinker gut
    Tak og lige over Ling. Det var fedt at se, at du ikke døde (så vidt jeg husker) i den efterfølgende HC - du havde vidst brugt dine deaths i LFR, hva? (Er det ikke kun katte der har 9 liv?)

Quote Originally Posted by Relephant View Post
    Behøver jeg at tomle? Uanset om jeg gør eller ej fortjener Casper det. Har som sagt kendt fyren siden jeg var en knøs på kun 6 år, så jeg har god samvittighed med at tomle.

Han har trods alt været på trial hos mit personlige guild i 24 år.
    Har jeg kun været på trial de sidste 24 år? :O Hvornår pokker bliver jeg så fuldbyrdigt medlem af din personlige guild? - Jeg burde vel være officer, eller endda guild leader på nuværende tidspunkt?

Officer Forum Warden Harpos's Avatar

Løb lige en Hc med Cowabunga og det gik fint JEG døde ikke hehe så en Thumbs up herfra

Forum Elder Deadlock's Avatar

hey @Cowabungaa syntes du allerede har gjort dig positivt bemærket i guild chat, det er noget jeg sætter pris på at man ikke holder sig tilbage og er bange for at sige noget, og er svært at gøre et indtryk på LFR med 25 mand på kanalen i VT, så jeg vil gerne spille lidt mere med dig inden jeg giver min endelige tommel (noget HC eller lign), men indtil videre er mit indtryk af dig positivt

SD Medlem Forum Acolyte Enforcer's Avatar

Var på et HC run her til aften med Daimê, Wolfbreeder, Checia og Cowabungaa. Der var var vigtigst af alt rigtig god stemning på vt, men der var heller ikke noget at udsætte på spillet.
    WoW

Dizpair the lock / Sarz the Demon hunter

I swear to drunk, officer, I´m not God

SD Medlem Forum Knight Trine's Avatar

Hej Casper.

Ja tak for et rigtig fint LFR. Jeg hørte ikke så meget til dig på VT, men det er nu også forståeligt nok med alle de snakke hoveder der sidder derpå (). Men du gjorde dig heller ikke negativt bemærket - hvilket jo er godt

Men jeg vil rigtig gerne snakke og spille lidt mere med dig inden jeg smider en thumbs up afsted i din retning

Quote Originally Posted by Deadlock View Post
    hey @Cowabungaa syntes du allerede har gjort dig positivt bemærket i guild chat, det er noget jeg sætter pris på at man ikke holder sig tilbage og er bange for at sige noget, og er svært at gøre et indtryk på LFR med 25 mand på kanalen i VT, så jeg vil gerne spille lidt mere med dig inden jeg giver min endelige tommel (noget HC eller lign), men indtil videre er mit indtryk af dig positivt
    Fedt, tak for den positive respons. Det ville glæde mig, at spille lidt mere sammen - du virker også som en flinker gut. Lad os da snakkes lidt ved på vt så.

Quote Originally Posted by Trine View Post
    Hej Casper.

Ja tak for et rigtig fint LFR. Jeg hørte ikke så meget til dig på VT, men det er nu også forståeligt nok med alle de snakke hoveder der sidder derpå (). Men du gjorde dig heller ikke negativt bemærket - hvilket jo er godt

Men jeg vil rigtig gerne snakke og spille lidt mere med dig inden jeg smider en thumbs up afsted i din retning
    Hey Trine,

Jeg skulle lige lure stemningen af på vt og hvad der blev snakket om under et raid osv. Så det var meget lærerigt for mig at være med i LFR med Jer alle sammen.
    Tit og ofte sidder jeg og småsludrer med folk på VT, det ville være fedt, hvis du joinede også. Jeg vil ihvertfald kigge efter og se om du er på, når jeg kommer på, så vi kan få snakket lidt mere sammen.

Tak for din feedback!

SD Medlem Forum Knight Trine's Avatar

Quote Originally Posted by Cowabungaa View Post
    Hey Trine,

Jeg skulle lige lure stemningen af på vt og hvad der blev snakket om under et raid osv. Så det var meget lærerigt for mig at være med i LFR med Jer alle sammen.
    Tit og ofte sidder jeg og småsludrer med folk på VT, det ville være fedt, hvis du joinede også. Jeg vil ihvertfald kigge efter og se om du er på, når jeg kommer på, så vi kan få snakket lidt mere sammen.

Tak for din feedback!
    Det er bare super Så ses vi lige pludselig!

Hyggelig fyr, fin gamer,
    tommel op herfra

SD Medlem Forum Senior Kodimagnyl's Avatar

Cow får min , jeg behøver ikke rende hc med ham for at vide han passer ind i SD. VT virker også
    Oprigtig behagelig fyr som fortjener et medlemskab.

Kodi

SD Medlem Forum Neophyte

jeg har kørt et par scenarios med ham og han virker som en flink gut selv om han og marwen mobbede på vt ^^
    så klart thumps op herfra meta out

Forum Convert

Hay @Cowabungaa

super fedt og snakke med dig på vt idag. Det var nogle rigtige hyggelige timer vi havde sammen.

dejligt og kunne give dig et stor Synes virkelig du er en fed fyr og kommer helt sikkert til at passe rigtigt godt ind i SD

/BuggeBugge
    http://www.enjin.com/" alt="swtor guild hosting">https://sigs.enjin.com/sig-swtor/5e9...ef66a.png"></a>

Det er fedt at folk er så venlige og dejlige at snakke med på vt og ingame. Det bekræfter min fornemmelse, at SD er stedet for mig.
    Tak @Ratkuul, @Kodimagnyl, @Metahut og @Bugge

SD Medlem Forum Neophyte

så lidt

Forum Apprentice Teos's Avatar

Hey!

Har vi har lige leget lidt HC, det var ganske i SD ånd, sjov og ballade. Thumbs up her fra (selv om jeg er low life trial)
    /Teos