Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 36

Thread: [03.02.13] Ansøgning til SD WoW - Wolfbreeder

Default [03.02.13] Ansøgning til SD WoW - Wolfbreeder

Hej med jer

Jeg har i et stykke tid kigget mig om efter en ny guild og et nyt raidhold.

Jeg har siden 2009 spillet på Silvermoon serveren som alliance men syntes nu at jeg har brug for et sceneskifte.

Silvermoon er endnu mere ’fast-track’ end den var da jeg kom dertil. Mange af de større guilds er forsvundet og spillerne guild-jumper mere end de nogensinde har gjort før i jagten på boser og loot. Nogen gange er det faktisk nemmere at downe bosser i pugs end i guildruns, hvilket heller ikke gør det nemmere at holde spillerne i guildene. De fleste guilds er der for forholdsvis små og meget følsomme overfor spillere der dropper ud.

Min nuværende guild er et typisk eksempel på dette. En kerne af gode seriøse spillere, men frafald af nogle spillere samt en opstart på mop med en ikke så heldig raidleader gør at mange af vores raiddage er gået med endeløse vipes samt aflyste raids ’en mass’.

Da jeg ikke er den store fan af pug-runs har det derfor været et lidt magert efterår på raid fronten. Vi har snakket meget om hvad vi skulle gøre i guilden, men af masser af grunde er vi så nået dertil hvor guilden fast har brug for 4-5 pugs hvert raidrun.

Selv om jeg er rigtig glad for personerne i raidgruppen, har jeg alligevel besluttet mig for at det var på tide med et sceneskifte.

Og når det så er hvorfor så ikke vende det hele på hovedet og se hvordan verdenen ser ud på hordesiden og på en anden server (horder på Silvermoon kan tælles på 2 hænder ).

Som sagt så gjort. Jeg begyndte at kigge mig om og faldt hurtig over Semper Danica på Tarren Mill. Ikke tilfældigt, da min nuværende guild på Silvermoon også hedder Semper Danica. Jeg begynde at læse på jeres hjemmeside og kunne godt lide hvad jeg læste og hørte fra snakke med nogen af jeres guildies.

Mange guildies. Flere raidhold. Fornuftige værdier og regler. Masser af IRL aktivitet. Perfekt

Så derfor denne ansøgning.

Lidt om mig selv
    jeg hedder Kjell Erik Hansen, er 49 år og bor i København. Bor sammen med min kæreste og vores 2 børn (min søn på 17år spiller også wow). Bruger det meste af min tid på mit lille firma og min familie. Når jeg har fri spiller jeg gerne wow og sejler/fisker.

Jeg er ikke altid den mest aktive på VT. Det skal ikke ikke tage jer af. Det skal nok komme. En combo af at jeg lige skal ’finde ud af’ folk samt at jeg nogengange mangler en ekstra finger til min push-to-talk knap. Når jeg falder til i guilden og på VT så plejer det at komme

Ingame erfaring
    Jeg har spillet wow siden slut Vanilla og fra TBC har jeg kørt fast på min trofaste hunter wolfbreeder (skifter pt. mellem sv/bm)

http://eu.battle.net/wow/en/character/silvermoon/Wolfbreeder/simple

http://eu.battle.net/wow/en/characte...breeder/simple (er i transit)

Jeg startede så småt med at raide i TBC (clearede alt med undtagelse af BT/SUN) og fik så fart på i WOTLK hvor alle raids blev klaret på 10/25 mands raidhold. Alle raids i Cataclysm er også clearet (DS på 8/8HC). I MOP har jeg indtil videre fået 4 bosser ned.

Et succesfuldt raid
    Som raider syntes jeg der er to ting man skal have styr på:
    1. Forbered dig ordentligt. Det gør både holdets og raidlederens opgave meget nemmere. Hvis fight mekanik etc. er på plads så er der overskud til at optimere i forhold til de andre spillere samt måske at redde en af de mange uventede situationer der altid opstår i en fight.
    2. Tag ved lære. Reflekter over dine fejl/uheld. Hvad skete der? Hvad kan jeg gøre anderledes næste gang? Fights er ikke statiske og desto flere situationer du er forberedt på desto bedre.

…og selvfølgelig er man toppet op med flasks/potions/food/nyttige pets og har optimeret ens gear.

Mit største ønske
    Selvfølgelig vil jeg gerne raide hvis det er muligt og der er plads på et af holdene. Det optimale vil være et par gange om ugen på et 10-mandshold. Gerne efter 20.00.

Håber at vi ses ingame.

Med venlig hilsen
    Kjell Erik (Wolfbreeder)

SD Medlem Forum Disciple

Hej Kjell og velkommen til.

Din ansøgning ser fin og godt at se at du har brugt lidt tid på din ansøgning.

Vejen ind i SD er at gøre sig positivt bemærket og samle en masse anbefalinger. Husk at det ikke er din char eller din måde at spille på vi vurderer, men dig som person. Derfor har du mange muligheder for at gøre dig positivt bemærket. Du kan rende HC’s eller raids, men du kan også hygge på vt, hjælpe ingame, bruge forum eller fx deltage i et irl/ingame arrangement. Vigtigst er at du aktivt gør dit for at lære vores medlemmer at kende og jeg kan kun opfordre til, at du går i gang allerede nu, da vi vurderer hele din ansøgning lige fra du postede den.

Du er velkommen på vores vt eller lave en /join semperdanica ingame. SD kanalen kan være ret død, men det er en god mulighed for at gøre os opmærksom på, at du er derude, så det skal du ikke lade dig skræmme af.

Jeg lader din ansøgning stå en uges tid, hvor vores medlemmer har mulighed for at hilse på dig og vi får mulighed for at se, hvad du er for en starut ud fra din aktivitet og medlemmernes tilbagemeldinger. Derefter vil vi invitere dig til en vt samtale.

Hvis vi efter samtalen begge er enige om at fortsætte ansøgningen, så vil vi på dette tidspunkt gerne tilbyde dig en trial.

Husk endelig at nævne for dem du snakker og spiller med, at du er ansøger og at de meget gerne må bevæge sig forbi din ansøgning og smide et par ord.

Skulle du have spørgsmål undervejs, så vil vores Regler eller Information som regel kunne svare på det meste og ellers er du meget velkommen til at kontakte mig.

Ellers vil jeg ønske dig held og lykke med din ansøgning.

Venligst

Galicia

Tak for det Galicia

Jeg logger på VT lidt senere

Kjell

SD Medlem Forum Senior Huntnez's Avatar

Hej Kjell, vil også lige hilse på, fin ansøgning du har smidt til os, galicia har været omkring alt det praktiske, så det holder jeg mig fra. Men vi snakkes jo nok ved ingame, er dog lidt presset på arbejde denne uge men det jo snart weekend!

held og lykke med ansøgningen

//Hunt

SD Medlem Forum Acolyte Enforcer's Avatar

Var på et HC run her til aften med Daimê, Wolfbreeder, Checia og Cowabungaa. Der var var vigtigst af alt rigtig god stemning på vt, men der var heller ikke noget at udsætte på spillet.
    WoW

Dizpair the lock / Sarz the Demon hunter

I swear to drunk, officer, I´m not God

Jeps. Var hyggeligt at få snakket med nogle af jer

Regner med at jeg kan få løbet nogen runs med flere af jer igennem weekenden, så invite hvis i mangler en til en HC/LFR eller andet.

:-) Kjell

SD Medlem Forum Learner

jeg har kørt et par hc med wolfbreed og det var hyggeligt og som Enforcer siger var der da lidt snak på vent. Er godt nok selv på trial men stadig

Officer Forum Warden Harpos's Avatar

Jeg havde den stor fornøjelse af at møde Wolfbreed i går aftes på VT og ingame, vi havde da en hyggelig aften med HC og LFR. Der var da lidt gang i den på VT og du kan da godt ligge en dps ud i hc/lfr, wauv, og som jeg sagde i går, på VT, så alene din alder giver jeg min thumbs up for.
    Du var da også godt med på VT, når du ikke lige havde microfonen i panden, eller andre steder...
    Men jeg tror du passer godt in i SD, du virker som en rar og hyggelig gut.

PS. Dr. Von (Lummer) læssede dig jo bare i vores VT kanal og sagde her er en ansøger ta godt i mod ham og han mangler nogle at løbe hc/lfr med og at snakke med i SD. Jeg håber da vi tog godt i mod dig og ikke skræmte dig væk...

SD Medlem Forum Disciple

Han var med Tosseholdet http://www.semperdanica.dk/threads/2...-hygge/page141 i dag og det gik godt - super dps, hyggelig fætter og alting

SD Medlem Forum Convert Zorahn's Avatar

Wolfbreed var med som afløser på Team Oldschool og det var en fornøjelse. Både en god spiller og virker også som en hyggelig fyr på VT, så klart en Thumbs up herfra.

Forum Adept

Hey Wolf

Tak fordi du hjalp til på vores raid hertil aften Du virker som en flinker fyr, som helt sikkert vil passe ind i SD - og du overlevede en aften med tosseholdet, så kan du klare det meste hehe

herfra

SD Medlem Forum Acolyte Moonster's Avatar

Wolf var med ToSse holdet på raid nu her i aften. Det gik mega godt og der var med til progress kill og wipefest på Elegon.

Passer rigtigt godt ind og er ikke bange for at snakke på VT

Der er helt klar en til dig! og du skal være velkommen til et hjælpe til på tosseholdet en anden gang!

/Moonster

Forum Learner

Super fin ansøgning du har lavet, Wolf. Og tak for en hyggelig aften på ToS. Aftenen gik jo fortrinligt og jeg synes bestemt du virker som en fyr der har SD potentiale. Så du skal da helt klart også have et fra mig.

Håber du har lyst til at afløse for os igen en anden gang.

SD Medlem Forum Disciple Jirin's Avatar

Det var godt gået, ser da gerne mere til dig i fremtiden
    Spiller:
    Minecraft
    |worten
    WoW - Tarren Mill
    |Jirin, Rouga, Fashionubly
    ESO
    |Jirin, Esuan, Seigan

SD Medlem Forum Knight Trine's Avatar

Helt sikkert en hyggelig raid aften som vi havde i dit selskab - det gør jeg helt klart gerne igen.

Jeg tror du passer super godt ind i SD

Hej med jer ToSser

Skide hyggelig aften Stiller gerne op igen.

:-) Wolf

SD Medlem Forum Elder Regio's Avatar

Ja det var go hygge på vt (som det plejer), du faldt hvis meget godt ind på det hold (er det så et plus eller et minus?)

/maskotten
    FindUser("Regio")->postCount++;

Regio - Level 100 bloodelf mage (dps)
    Regi - Level 100 undead deathknight (tank)
    Sylenced - Level 93 orc rogue (dps)
    Baalade - Level 90 bloodelf paladin (healer/tank)

SD Medlem Forum Disciple

Hej Kjell,

Har du tid og lyst til en vt samtale søndag kl 16?

Venligst

Galicia

Hej Galicia

Ser jeg frem til Jeg vender lige tilbage med om jeg kan der.

@Galicia: Søndag kl. 16 er ok.

Last edited by wolfbreed; 01-02-2013 at 15:20.

SD Medlem Forum Elder Marwen's Avatar

Quote Originally Posted by wolfbreed View Post
    @ Galicia: Søndag kl. 16 er ok.

Du skal ikke lave mellemrum mellem @ og hendes forum navn;
    @Galicia

learning by doing

SD Medlem Forum Disciple

Velkommen på trial og rigtig god fornøjelse.

Hvis der er noget i løbet af den næste måneds tid, så er du meget velkommen til at kontakte mig.

Galicia

SD Medlem Forum Acolyte Moonster's Avatar

Sådan Gz!

SD Medlem Forum Acolyte Lummer's Avatar

Hov jeg har da helt glæmt at skrive her

har fået snarkket en del på VT med WolfBreed og han er sgu en hyggelig fyr
    så han få en

om han kan spille må jeg lade andre om at bedømme
    PS. Stavefejlene er helt gratis