Page 1 of 5 12345 LastLast
Results 1 to 25 of 104

Thread: [16.02.13] Teos - Et gammelt medlem (p alle mder) sger ind igen

Forum Apprentice Teos's Avatar

Default [16.02.13] Teos - Et gammelt medlem (p alle mder) sger ind igen

Hej SD!

De gamle af jer der er i SD endnu vil genkende mit navn, Teos aka. "No Fear".

Det er efterhnden en del r siden jeg var i SD, jeg tog afsked d. 28/5-2007, snart 5 r siden. (post findes her http://www.semperdanica.dk/threads/1...highlight=teos)

Jeg er i mellemtiden, sjovt nok, selv blevet ldre. Er pt. 31 r og arbejder fast i Kina, 2 timer sydvest for Beijing. Jeg har en pap-datter jeg tager mig af s meget jeg kan, og ud over det er der meget arbejde. Jeg har dog en del tid jeg bruger p wow, og jeg vil gerne have lidt socialt ind i mit online liv igen, specielt nr man bor 9000km vk.

Jeg er klar over at mit brud med SD ikke var det flotteste i sin klasse, dog heller ikke det vrste, men jeg hber at folk er klar over at jo ldre man bliver, jo klogere bliver man ogs

For at tage alle facts frst der skal vre p plads!:

*Du er dansk, bosiddende i danmark. Du skriver og taler dansk (undtagelser kan vre danskere i udlandet, eller udlndinge der har bosat sig i Danmark).

Jeg er Dansk som ind i helvede, men bor i verdens rvhul, Zhuozhou, Hebei provinse, China....

*Du er moden, fornuftig, og har noget mellem rerne. Dette skal forsts p den mde, at SD har nogle krav og forventninger til folks modenhed og situationsfornemmelse. Vi spiller for sjov, og joker selvflgelig med hinanden, men man tager Semper Danica og vores aktiviteter serist, og man respekterer alle.

Den er jeg helt med p, og de gamle medlemmer tror jeg kan vouche for den? (hber jeg da)

*Som ansger er du fyldt 18 r. Visse undtagelser for 15-17 rige kan forekomme, hvis det er venner/familie til medlemmer etc. De enkelte undtagelser vurderes enkeltvis i ledelsen.
    Du spiller for Semper Danicas interesser, og deltager i fllesskabet. Semper Danica er ikke en sovepude, hvor du fr det hele forret. Alle yder sit for at Semper Danica bliver en af de bedste guilds at vre i. Det er helt i orden at spille for sig selv fra tid til anden, men du skal vre mindst lige s engageret i det sociale aspekt og i teamwork.

Ja den er fin' med mig, igen hber jeg nogen af de gamle kan genkende disse ting i mig (venligst ikke blive blndet af mit leave...)

*Man deltager i Semper Danicas aktiviteter hvis man kan. Disse vil s vidt muligt vre planlagt i god tid. Dette glder for bde ingame raids og events svel som sociale arrangementer ude i den virkelige verden.

Jeg har altid vret med til SD fester, tror ikke jeg missede en eneste som medlem, har billeder der kan bevise det!

*Semper Danica er bde en hyggeklub hvor man mder nye venner, men ogs et sted for den serise. Flles er dog, at vi er sammen p et sted og har det godt sammen. Vi behandler ALLE med respekt, s Semper Danica fr et godt rygte udadtil, og et godt sammenhold p hjemmebanen. S hvis man slagter en fjende bagfra med en kse, s hopper man ikke p liget, men man bukker som tak for kampen hvis der er tid til det. Sagt p en anden mde - hvis vi har fjender, s kmper vi med RE.

Aye!

*Vi hjlper hinanden, og vores allierede s godt som muligt. I Semper Danica tager vi os af hinanden. Vi forventer, at du er hjlpsom, sympatisk og ikke mindst empatisk. Dette komme sig til udtryk p alle tnkelige mder. Bde indenfor det givne spils rammer (bl.a. hjlpe med missioner el. kb og salg), men ogs ud fra et menneskeligt syn i forhold til forstelse, benhed og respekt.

Det har jeg altid vret tilhnger af.

*Opstr der uenigheder, bringes sagen for lederen som afgr problemet, evt. i samrd med nogle officerer. Det dur ikke hvis vi har nogen der internt er sure p hinanden, for det delgger samarbejdet i guilden. S ls problemer i stedet for at lade dem irritere (eller lad en leder hjlpe med at lse dem!)

Jeg er enig hele vejen...

*Flg med I fllesskabet og flg med p forum. Der er ikke krav om at man skal skrive xx antal poster, eller markere sig p specielle omrder, men hvis man er fuldstndig passiv og virker ligeglad, s ryger man ud til sidst.

Love it

*Overhold SD's navnepolitik p bde forum og ingame.

Yes sir!

*SD accepterer ikke at man exploiter, bruger bots eller p nogen som helst mde spiller spillet p en mde det ikke er tiltnkt. Spil spillet som det er tnkt fra udviklernes side og vr et godt eksempel og report enhver form for abuse eller Bug. Det er heller ikke i orden at udvise ligegyldighed overfor spiludviklernes regler eller vores, det glder bde her p forummet, p VT og i ingame chatten. Husk vi er SDer og vi handler ikke i ond tro.

En af de bedste regler for SD, DON'T SCAM PEOPLE... HADER folk der prver p det lort...

Sidste praktiske, chars: (ravencrest chars er ikke i brug, men betaler 20 euro per char for transfer nr jeg er klar til det)

Tarren Mill:

Badcop - Level 88 Druid (Tank/healer)
    Goodcop - Level 42 Monk (Tank)
    Tes - Level 86 Priest (Healer)

Ravencrest: (to be moved when needed)

Teoz - Level 85 Paladin (Tank/Healer)
    Teozz - Level 85 Death Knight (Tank)
    Toz - Level 85 Warrior (Tank)
    Seen - Level 85 Rouge (DPS)
    Tos - Level 85 Shaman (Healer)
    Teeos - Level 85 Hunter (DPS)
    Tez - Level 51 mage (DPS)

Og s tilbage til alt det andet!

Jeg vil gerne fremhve min tid i SD i "gamle dage". Jeg har brugt meget af min tid p at raid leade mange raids, specielt da det var de store 40 mands raids. Jeg har altid haft det sindssygt sjovt med det, og det kom der ogs en video ud af. Linket her er fra de gode gamle dage med "NO FEAR" raids afholdt af mig

http://www.youtube.com/watch?v=pBgfHBgXR4Y

Jeg er en gammel mand der er casual player der gerne vil ind i stalden igen

Best regards
    Teos AKA "No Fear" AKA Steen sterfoft 1981

SD Medlem Forum Knight Romulus's Avatar

Citeter lige min post i din afskedstrd:

Tak for nogle geniale oplevelser, jeg glemmer aldrig da du dansede etbens polka p Kizzas sofabord...
    S selvflgelig fr du et herfra.

Undskylder for stavefejl!

Jeg sidder her flad af grin, tak

Quote Originally Posted by Romulus View Post
    Citeter lige min post i din afskedstrd:

S selvflgelig fr du et herfra.

Forum Warden Eworc's Avatar

Man kan ikke andet end anbefale Steen. Han er flink og hjlpsom og har altid vret klar til at give en hnd med. Jeg har kendt ham en del r nu og er sikker p at han vil passe rigtig godt ind i guilden!

Stor tommelfinger op herfra!
    It is difficult to be evil. Not impossible, just difficult.. But I love a challenge.

Forum Senior Nilfen's Avatar

Lidt OT - men der er vildt s f orange tags der er i den afskedspost!

Og har heller ingen probs med at se Teos i SD igen.
    Nilfen

World of Warcraft
    Nilfen undead shadowpriest (tailor/enchanter)

Quote Originally Posted by Eworc View Post
    Man kan ikke andet end anbefale Steen. Han er flink og hjlpsom og har altid vret klar til at give en hnd med. Jeg har kendt ham en del r nu og er sikker p at han vil passe rigtig godt ind i guilden!

Stor tommelfinger op herfra!

Du vil bare have min krop!

Wall of of of of text Regent of the Board wOOOOt's Avatar

Du skriver at din afsked med SD ikke var en af de vrste.
    Det var det for mig!

Den scene du fyrede af i Expired's bne forum glemmer jeg ikke Teos.
    Men du skriver du er blevet klogere, s det vil jeg da gerne hre lidt om, nr du tnker tilbage?
    Normalt brer jeg ikke nag, men der kan vre ting som folk fr sagt, som srer s hrdt, at tiden ikke lger alle sr.
    Du kan pm mig hvis du vil.

Bare rolig, jeg er ikke lngere ene bestemmende over folks skbne i SD, det er noget som afgres
    i ledelsen og til sidst i SD's verste rd. Men min stemme i rdet er et nej, medmindre du kan ndre
    min holdning med en go personlig snak! Jeg gr ind for at gi folk en second chance, men det er en
    du skal gre dig fortjent til.

Mvh
    w
    Grundlgger af Semper Danica
    Forlod SD i okt 2015 - Men faldt i WOW Classic, og sgte ind igen.
    Pt. aktiv i WOW Classic og PUBG. - Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR sprgsml, s post eller pm.

SD Medlem Forum Adept

Str stadig ved at du lavede nogle af de fedeste mc runs.

Ser heller ikke problem med dig i SD igen
    Last edited by Shoc; 22-01-2013 at 18:29.

SD Medlem Forum Acolyte Enforcer's Avatar

jeg giver ogs gerne Teos en thumbs up.
    WoW

Dizpair the lock / Sarz the Demon hunter

I swear to drunk, officer, Im not God

Forum Warden Eworc's Avatar

Quote Originally Posted by wOOOOt View Post
    Det var det for mig!

Men du skriver du er blevet klogere, s det vil jeg da gerne hre lidt om, nr du tnker tilbage?
    Normalt brer jeg ikke nag, men der kan vre ting som folk fr sagt, som srer s hrdt, at tiden ikke lger alle sr.

Bare rolig, jeg er ikke lngere ene bestemmende over folks skbne i SD, det er noget som afgres
    i ledelsen og til sidst i SD's verste rd. Men min stemme i rdet er et nej, medmindre du kan ndre
    min holdning med en go personlig snak! Jeg gr ind for at gi folk en second chance, men det er en

Mvh
    w
    Her vil jeg godt lige kort smide en kommentar, da jeg ogs fint husker den periode. Det er ikke fordi jeg synes der skal rippes op i gamle sager, men jeg synes det er lidt en dobbeltmoralsk udmelding for at vre helt rlig. Den mde du og Reyven konstant postede meget lidt positivt indhold og p ingen mde respekterede forumregler gjorde en del folk bde sure og kede af det. At du stemmer nej kan sagtens respekteres og det skal der ikke hres noget negativt for. Men lige det du nvner der er et meget drligt eksempel.
    It is difficult to be evil. Not impossible, just difficult.. But I love a challenge.

Quote Originally Posted by wOOOOt View Post
    Det var det for mig!

Mvh
    w
    WooT, p davrende tidspunkt skete der meget der gjorde at alle folk havde forsvar/angreb oppe. Jeg mener personligt at jeg ikke gjorde noget forket i at lege med andre ting. Hvis jeg er en af de vrste afskeder du har haft med at gre, s er jeg da ked af det. Jeg synes jeg har gjort mere godt for SD end jeg har gjort skidt, det er dog op til individet at bedmme dette. Jeg vil altid kunne se tilbage p 3 r med raid, fun-raids, parties osv.

Jeg ved ikke hvad jeg skal gre andet end at sige undskyld hvis jeg svinede folk til... Det eneste jeg har i sinde i dag er at sidde her i Kina og vre social med nogle andre Danskere.

/Teos

Her vil jeg godt lige kort smide en kommentar, da jeg ogs fint husker den periode. Det er ikke fordi jeg synes der skal rippes op i gamle sager, men jeg synes det er lidt en dobbeltmoralsk udmelding for at vre helt rlig. Den mde du og Reyven konstant postede meget lidt positivt indhold og p ingen mde respekterede forumregler gjorde en del folk bde sure og kede af det. At du stemmer nej kan sagtens respekteres og det skal der ikke hres noget negativt for. Men lige det du nvner der er et meget drligt eksempel.
    Det er ok hvis vi linker til emnerne, folk kan selv se hvad der skete, og jeg skal nok svare ud fra en 5 r ldre fyr med et barn p armen

/Teos
    Last edited by Teos; 22-01-2013 at 17:51.

Der skete rigtigt meget dengang med Expired, som folk forhbentlig ville gre anderledes i dag... Spiller ikke selv WoW mere; men ser meget gerne Teos tilbage i SD - regner du ogs med at n de nste SD-fester?

Quote Originally Posted by Mighty Knight View Post
    Der skete rigtigt meget dengang med Expired, som folk forhbentlig ville gre anderledes i dag... Spiller ikke selv WoW mere; men ser meget gerne Teos tilbage i SD - regner du ogs med at n de nste SD-fester?
    Jeg nr s lidt for tiden, det er svrt at n alting nr man sidder 9000km vk, men den vil vre hjt prioriteret

/Teos

Det kan godt vre at du husker episoden Eworc, men der er bare nogle ting du s ikke er klar over.

Og 80% af dem i SD kender ikke til historien fra dengang, s nej vi skal ikke rippe op i den.
    Netop derfor skriver jeg ogs at Teos gerne m PM mig. I stedet for bare at stemme kraftigt nej,
    s giver jeg Teos en chance til at forklare sig, og mske gi en undskyldning.

Du m gerne pm mig og forklare hvad du mener der er dobbeltmoralsk, for der er jeg uenig,
    men det er ogs baseret p ting du ikke ved. Det er imo meget unfair af dig at stte mig og Reyven i samme stning der! =(
    Pt. aktiv i WOW Classic og PUBG. - Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR sprgsml, s post eller pm.

Quote Originally Posted by Teos View Post
    WooT, p davrende tidspunkt skete der meget der gjorde at alle folk havde forsvar/angreb oppe. Jeg mener personligt at jeg ikke gjorde noget forket i at lege med andre ting. Hvis jeg er en af de vrste afskeder du har haft med at gre, s er jeg da ked af det. Jeg synes jeg har gjort mere godt for SD end jeg har gjort skidt, det er dog op til individet at bedmme dette. Jeg vil altid kunne se tilbage p 3 r med raid, fun-raids, parties osv.

Jeg ved ikke hvad jeg skal gre andet end at sige undskyld hvis jeg svinede folk til... Det eneste jeg har i sinde i dag er at sidde her i Kina og vre social med nogle andre Danskere.

/Teos
    Teos, du var et super medlem og go officer i SD dengang, mens du var i SD.
    Og jeg har intet problem med dig eller nogen andre som nskede at prve noget nyt.
    Jo et par enkelte, men det var mere mden de gjorde tingene p.

Mit issue med dig er netop tilsviningen, da du i ophedet vrede postede ting om mig p Expireds bne forum.
    Det var dig der startede den vrste trd jeg nogen sinde har stet model til, med personlige angreb.
    Dit svar her virker nrmest som om du har glemt det igen. Det er ellers mig som er en glemsom type,
    men den episode glemmer jeg ikke, og det var din trd der netop startede den ballade som Eworc nvner.
    At det s endte kaotisk derefter, var mere andre som kastede sig frdende over en go boardwar.

Igen, du er velkommen til at PM mig om resten hvis du vil, da kun f som lser denne trd rent faktisk
    var i SD dengang.

Mvh
    w

Tak for PM Teos, vi fortstter der. Fik lige krydset min sidste post her.

w

SD Medlem Forum Warden Persephone's Avatar

Teos! Et eller andet sted i ungdommens tger gemmer sig nogle minder om en meget hj, meget rar fyr ovre fra det mrke Jylland. Du skal da ogs have en fra mig,

Til dem, der ikke var med dengang, kan det siges at Teos var fast inventar til de sociale komsammener og bl.a. str bag No fear-videoen. Alle var frustrerede i strre eller mindre grad dengang Expired blev dannet, og vi fik allesammen sagt nogle dumme ting til hinanden. Med mindre ting har ndret sig drastisk er Teos ogs en virkelig flink og social person.
    /Perse.

Having the balance of a cat (a blind, deaf one ... with three legs ... wearing silk slippers ... on ice ... with seizures)

<-- Scatterbrain og druepresse

Romulus, det m have vret et godt sofabord, var en stor gut den gang

Undskyldning for gamle dage er modtaget i PM, s jeg slr en streg i sandet.
    Min stemme er neutral i denne sag.

w

SD Medlem Forum Knight Talnox's Avatar

Hva satan Steen, det havde du da lige glemt at nvne Du fr da lige 2 tommelfingre herfra. Du er jo en super fin fyr og mener bestemt du hrer til i SD. Hber du kommer ind igen.
    Never argue with an idiot, he will just drag you down to his level and beat you with experience.

SD Medlem Forum Knight Romulus's Avatar

Quote Originally Posted by Teos View Post
    Romulus, det m have vret et godt sofabord, var en stor gut den gang
    Det var heller ikke uden en vis frygt at jeg s p...

Quote Originally Posted by Romulus View Post
    Det var heller ikke uden en vis frygt at jeg s p...
    Gad godt at have den p video, det kan vre vi fr en chance mere for at fange det

/Teos

SD Medlem Forum Disciple

Hej Teos,

Jeg kender dig ikke fra gamle dage, men vil da alligevel gerne sige hej og velkommen tilbage. Der er jo allerede mange positive meldinger i trden :-)

Galicia