Page 5 of 5 FirstFirst 12345
Results 101 to 104 of 104

Thread: [16.02.13] Teos - Et gammelt medlem (p alle mder) sger ind igen

Forum Apprentice Teos's Avatar

Jeg tankede shar den anden dag, der var nogle SD'er med, hvis i ser det her, please comment
    /Teos

Forum Apprentice Teos's Avatar

Jeg har lagt mrke til at min ansgning tager lang tid, det er ogs helt O.K., men vil gerne lige forklare hvad der sker.

Nummer 1:
    Jeg er casual, og det vil jeg vre s lnge jeg er i Kina. Jeg er nd til at prioritere kunder, folk fra virksomheden, folk fra staten frst. Det er ikke noget jeg har lyst til, men noget der krves af mig. Jeg har oven i det flyttet i mellemtiden og har vret uden internet (og er det stadigt, hber det er ok nr jeg kommer tilbage).

Alting i Kina er meget meget svrt, og jeg er nd til at fje alverdens ting jeg ikke har lyst til. Jeg hber nogle af de folk der har vret med til at lege vil smide et par ord, ogs selv om jeg har spillet med en kammerat og drukket som en satan, vi havde det sjovt og det hber jeg ogs i havde :P

Jeg vil stadig komme til at spille p skve tidspunkter indtil jeg er tilbage, jeg sger tilbage for at have mere end et guild, jeg vil gerne have festerne, komme til at kende folk, vre en del af et fllesskab.

Men jeg er klar over at det fles som om jeg ikke er der, men strste delen af det er pga. min +7timer til DK. Giv mig en chance, luk mig ind, jeg vil vre en stor del af SD s snart jeg fr en chance.

ps. jeg hader ikke at kunne bruge mere tid end casual gaming!
    /Teos

SD Medlem Forum Senior Huntnez's Avatar

Hej Teos

Vil bare lige sige du er ikke glemt, og jeg har forstelse for at dine 7 timers forskel kan gre det svrt at sammen ind i mange ingame

SD Medlem Forum Disciple

Hej Teos,

Vi vil gerne tilbyde dig et medlemsskab i SD, da rigtig mange gerne ser dig tilbage i guilden. Pga tidsforskellen er det svrt for dig at finde alle thumps, men vi har kun set positivt omkring dig og derfor - velkommen tilbage :-)

Der er mulighed for at sige tillykke jer: http://www.semperdanica.dk/threads/3...e-SD-medlemmer
    @Huntnez et styk password og ingame medlemsskab :-)

Godt fornjelse.

Gallicia