Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 40

Thread: [06.03.13] En ansøger Druidnigh (Casual)

Default [06.03.13] En ansøger Druidnigh (Casual)

• Navn: Morten
    • Alder: 23/02-1993. = 19 år. (Meget snart 20 :P)
    • Jeg har læst & jeg accepter jeres 5 værdier ! Da jeg selv er meget enig i de forskellige kategorier!!

Min beskrivelse af mig selv:
    Som sagt tidligere hedder jeg Morten og er bosiddende i Skive, jeg har spillet World Of Warcraft siden burning Crusade. Jeg har vært medlem i raiding guilds før i tiden og raidet en del! . Som har vært på både Ravencrest/Skullcrusher. Så endte jeg på Tarren Mill, da Gaudly spillede der, og nogle andre bekendte spillede der. Jeg går op i at nå mine mål, og hjælpe andre så godt som jeg kan! I min fritid passer jeg selvføllig min skole, da jeg er igang med min svendeprøve som tømrer. Jeg træner også 3 gange i ugen, hvis jeg kan komme afsted til det Jeg har også en kæreste som jeg har vært sammen med i 5 år nu. Og som jeg bruger en del tid på Jeg er en rar, og hjælpsom fyr, som hjælper hvor jeg kan. Jeg er nem og snakke med, og jeg er rigtig villig til og lærer nyt Jeg skulle gerne være udlært her til marts, derfra går jeg arbejdsløs som situationen er lige nu. Jeg skal ind som værnepligtig, til December Som varer i 8 mdr. Da det er den kongelige livgarde..

Hvad kan jeg tilbyde Semper Danica?:
    Jeg kan tilbyde jer en humoristisk og tillidsfuld person, som har spillet wow over en lang periode, og som kender til spillet!. Jeg behandler folk godt, og hjælper hvor jeg kan!

Hvad ønsker jeg af Semper Danica?
    Jeg ønsker og komme ind i et godt fællesskab, hvor vi holder sammen! Jeg savnede i de andre guilds det fællesskab, hvor man sidder og snakker sammen. Joker, osv. Hvis jeg er blandt de heldige og komme ind, ville jeg i starten være med på det sociale. Da jeg er igang med min svendeprøve. Og muligvis opstarte som raider, hvis i mangler en.

Andet info:
    Jeg kender John / Gaudly. Mødt ham ingame, og irl. Vi har snakket sammen i mange år!

Mine Chars:
    Druidnigh: (PVE) Resto healer level 90. (Main char)
    Plynze: (PVE) Fire Mage. Level. 90.
    Tulipan (PVE) Windwalker Dps. Level 90.

Hvis i vil vide mere, er i meget velkommen til og kontakte mig ingame eller over email Håber min ansøgning lever op til jeres standard

Email: Frydenlund60@hotmail.com (Det er også mit liveID)

Last edited by Druidnigh; 19-02-2013 at 14:26.

SD Medlem Forum Warden Palihz's Avatar

Tjah. Meget kortere kan det vel ikke gøres . Men på trods af du ikke har skrevet en lang ansøgning, synes jeg faktisk jeg får svar på de fleste af de ting jeg gerne vil vide. Som du sikkert ved kommer der en officer forbi snarest og fortæller hvordan det hele hænger sammen

God fornøjelse og held og lykke

Tak skal du have

SD Medlem Forum Senior Huntnez's Avatar

Hej Morten

Velkommen til vores forum, og tak for din ansøgning.
    Som skrevet så kommer du godt rundt om tingende, dog kunne jeg godt tænke mig bare lidt mere kød på. Vi vil gerne lære DIG at kende for det er dig og ikke din toon vi vil have ind i SD. Lidt flere ord omkring dig selv kunne være rigtig fint. Du kan evt kigge lidt på nogen af de mange andre ansøgninger, for lidt inspiration.

Vi kalder lige en gang på @Galicia så vil hun komme forbi med alt den praktiske info til dig, vi er de to rekrutterings officer i SD wow og du vil primært have med Galicia at gøre på forum og ville kunne finde mig ingame på en mine toons, du kan bare kalde på Huntnez så skal jeg nok gi mig til kende . Men du kan starte med at joine vores ingame channel Semperdanica og se om du ikke kan fange et par af vores medlemmer til lidt sjov og hygge og du er selvfølgelig også velkommen til at hoppe på vores VT og snakke med dem.

Endnu en gang velkommen til, og held og lykke med din ansøgning.

//Hunt

SD Medlem Forum Disciple

Hej Morten,

Ligesom Huntnez skrive, så vil jeg se frem til lidt mere uddybelse omkring hvem DU er :-)

Ellers er vejen ind i SD at gøre sig positivt bemærket og samle en masse anbefalinger. Husk at det ikke er din char eller din måde at spille på vi vurderer, men dig som person. Derfor har du mange muligheder for at gøre dig positivt bemærket. Du kan rende HC’s eller raids, men du kan også hygge på vt, hjælpe ingame, bruge
    forum eller fx deltage i et irl/ingame arrangement. Vigtigst er at du aktivt gør dit for at lære vores medlemmer at kende og jeg kan kun opfordre til, at du går i gang allerede nu, da vi vurderer hele din ansøgning lige fra du postede den.

Du er velkommen på vores vt eller lave en /join semperdanica ingame. SD kanalen kan være ret død, men det er en god mulighed for at gøre os opmærksom på, at du er derude, så det skal du ikke lade dig skræmme af.

Jeg lader din ansøgning stå en uges tid, hvor vores medlemmer har mulighed for at hilse på dig og vi får mulighed for at se, hvad du er for en starut ud fra din aktivitet og medlemmernes tilbagemeldinger. Derefter vil vi invitere dig til en vt samtale.

Hvis vi efter samtalen begge er enige om at fortsætte ansøgningen, så vil vi på dette tidspunkt gerne tilbyde dig en trial.

Husk endelig at nævne for dem du snakker og spiller med, at du er ansøger og at de meget gerne må bevæge sig forbi din ansøgning og smide et par ord.

Skulle du have spørgsmål undervejs, så vil vores Regler eller Information som regel kunne svare på det meste og ellers er du meget velkommen til at kontakte mig.

Ellers vil jeg ønske dig held og lykke med din ansøgning.

Venligst

Galicia

Forum Warden Lingmao's Avatar

ja. ansøgningen er kort, men runder det hele af som jeg læser det.
    spillede også lige en hc med ham. og lidt pre dungeon / bg. var sku fint.
    passer fint ind i sd imho

lovede lige @Jaybiep at refere ham hertil
    Battletag: Vantage#2621
    Steam: Nimmeth
    Twitch: Nimmeths

Jeg var afsted med Druidnigh i den længste HC evar, men det var hyggeligt så herfra.

Har hygge talt med Morten lidt og han virker da som en flinker fyr og tale med!
    https://www.semperdanica.dk/signaturepics/sigpic3311_1.gif
    Quickly Alfred to the bat cave!

Forum Trainee

kan varmt anbefal slacker her kende ham IRL ... og han salcker mest lige så meget IRL som ingame og husk og ha lidt Eks G med når i laver hcs hehe ... og i især som healer

WoW Diablo: Jimbba86dkk#2948, Steam: Whisper86dk, Origin: Jimbba86dk, BF4: Jimbba86dk, LoL: Jimbba86dk Add mig så er jeg også frisk på andet en wow

Hej Morten

Der er gået et par dage uden vi har hørt så meget til dig her inde, går det som det skal med at møde nogle SD'er ?

//Hunt

Quote Originally Posted by Huntnez View Post
    Hej Morten
    9
    Der er gået et par dage uden vi har hørt så meget til dig her inde, går det som det skal med at møde nogle SD'er ?

//Hunt
    Hej jeg har kun mødt positive personer i sd. Hvilket giver en lyst til og joine!! Jeg har her i den sidste uge og her til vært beskæftiget med min svendeprøve. Som. Var en case opgave som vare i en uge. Har vært online bare ikke særlig meget på vt. Desværre. Og Holte min 20 års fødselsdag i weekenden og damen har vært her. Og skulle øve alt igennem til eksamen så der har vært nok og se til ved godt jeg ikke har fået særlig mange anbefalinger. Men når jeg er færdig med min svende prøve til jeg gøre hvad jeg kan for og få flere. Eller jeg vil selvfølgelig også gøre hvad jeg kan nu

Quote Originally Posted by Druidnigh View Post
    Hej jeg har kun mødt positive personer i sd. Hvilket giver en lyst til og joine!! Jeg har her i den sidste uge og her til vært beskæftiget med min svendeprøve. Som. Var en case opgave som vare i en uge. Har vært online bare ikke særlig meget på vt. Desværre. Og Holte min 20 års fødselsdag i weekenden og damen har vært her. Og skulle øve alt igennem til eksamen så der har vært nok og se til ved godt jeg ikke har fået særlig mange anbefalinger. Men når jeg er færdig med min svende prøve til jeg gøre hvad jeg kan for og få flere. Eller jeg vil selvfølgelig også gøre hvad jeg kan nu
    Helt forståligt Morten

SD Medlem Forum Disciple

Hej Morten,

Dejligt at høre at du stadig er hooket på at fortsætte din ansøgning :-)

Jeg kan læse, at du har en del at se til og jeg sidder netop og roder lidt med, hvornår vi skal holde samtaler næste gang. Så snart din trial starter vil du skulle bruge tid på at få spillet med vores ansøgere og nok også et par gange med de samme medlemmer. Derfor vil jeg høre dig, om det passer bedre, hvis vi venter til i næste uge med en samtale og evt start af trial eller om du hellere vil igang hurtigst muligt? SD løber ingen steder :-)

På mandag ? Så har jeg en uge.

SD Medlem Forum Disciple

Det vil blive enten søndag i denne uge eller onsdag/torsdag i næste uge.

Så må det blive onsdag. Hvor lang tid bedømmer i over?

SD Medlem Forum Disciple

En samtale varer ca 30 min og derefter kommer du på trial i 1 måned.

Hej igen du kan ikke undtagelsesvis tage en samtale idag ? Ved en 7 tiden eller senere?

SD Medlem Forum Adept saks's Avatar

@Galicia - laver lige mention, større chance for hun ser det så

SD Medlem Forum Disciple

Hej Morten,

Har først set din besked nu - er du stadig frisk i aften eller vil du vente til i næste uge?
    Vil lige tilføje at alle posts gælder fra du lavede ansøgningen, så fra vores side er der ingen stress, hellere at du tager dig tiden og har lysten og muligheden for at være aktiv :-)

Galicia

Jeg er frisk nok men lad os bare vente til næste uge. Er ikke så aktiv de næste par dage

Velkommen på Trial og go fornøjelse med det!
    @Galicia vil du sørge for det der skal klares på forum

SD Medlem Forum Disciple

Den er i vinkel :-)

Tillykke med din trial Druidnigh

SD Medlem Forum Knight Agge's Avatar

Var en tur i LFR med Druidnigh. Var hygsomt.

Forum Greenhorn

Havde en hyggelig aften i LFR