Page 1 of 3 123 LastLast
Results 1 to 25 of 54

Thread: [16.03.13] Ansøgning til SD WoW - Agetor.. Hunter! :)

Forum Initiate Agetor's Avatar

Default [16.03.13] Ansøgning til SD WoW - Agetor.. Hunter! :)

Hej SD..
    Jeg har i et stykke tid ledt efter en god social guild, medvenlige hjælpsomme personer, som jeg selver.. men syntes nu godt nok det er svært indtil nu!, lige indtil jeg stødte påjeres guild, her ser det ud til at i er meget Engageret i medlemmerne og gør et stortstykke arbejde udad at holde pæn stil og ordenlig tone, det kan jeg rigtig godtlide og så er i danske! .. jeg startedemed at spille wow i 2004 på Bloodhoof server dengang var det jo helt anderledes alt sammen og man havde som kun tidtil at spille på sin main char! dengang hed det sig at vi havde 5 raids om ugen fra kl 20-24.. der skulle jo også farmestil raid hverdag og det var ikke småting der skulle samles!.. hehe, det erheldigvis blevet meget bedre idag meget nemmere altsammen anyway, efter jeghavde været med i bloodhoof største horde guild og været top tunet hardcoreraider! ( helt uden liv til sidst, hehe ) valgte jeg at stoppe pga. reallive,det var jo helt glemt på det tidspunkt i 2009 så med377 dage playedtime, slettede jeg spillet!. det blev jeg simpelthen nød til, tror nok jegvar addicd!! hehe
    så indtil for ca 5 måneder siden, poppede der en gammel mailop fra blizzard og straks med smil på læben, skulle jeg jo lige se hvordanAgetor havde det.. hehe, så jeg betalte og loggede på, og blev jo grebet meddet samme igen..elsker jo det wow spil så jeg lvlede op på Dreanor servere i en lille bitte dansk guild, på kun15 medlemmer og kun 2-3 styk aktive hver aften, det var lidt kedeligt!.. ingenraids og ingen sammenhold, så jeg sagde pænt farvel til dem for et par dagesiden. derefter transferred jeg her til Tarren mill.. her er der jo masse afdanske spillere at snakke med, fandt jeg udaf
    jeg ved som ikke hvad jeg kan bidrage med i jeres guild, andetmit evig altid gode hjælpesomme humør og humor, jeg er jo lidt grøn i hardcoreraiding lige pt! da jeg ikke har haft chancen til at være i et raid team!
    jeg har gemmen slidt Raidfinder og har raidet alle instancestil hudløshed!, så jeg har da en god fornemmelse af hvordan de skal takles deforskellige bosses .. men ved godt det slet ikke er det sammen
    lidt info om Agetor:
    http://eu.battle.net/wow/en/characte.../Agetor/simple

jeg er åben for alle raids og sociale sammenkomster, god sjov venlig snak på t3/vt..
    og er ivrig efter at lære nye mennensker at kende

lidt om mig:
    Mit navn er Johnny Flink, jeg er 38 år bor i Herlev og erdesværre nyskilt, med 2 piger på 12 og 14 år
    tildagligt er jeg tekniker for telecom og køre lige pt medat opgradere de forskellige telefon selskaber til 4G mobilbredbånd det kræveren masse nyt udstyr
    ellers jeg er en stille og rolig gut der ikke tage tingenealt for tungt og er næsten altid smilende , jeg dyrker som ingen hobbyerandet ind wow , ohh jo jeg ser en del ishockey når de ellers spiller over iskøjtehallen ellers hygger jeg jo bare med mine tossede teenage døtre og dekan sq godt være belastende!! griiner
    jeg er som ikke så god til at skrive om mig selv, men villeda være rigtig glad for at besvare jeres spørgsmål hvis i havde sådan nogle!
    håber at høre fra jer

Mvh
    Johnny Flink.... / Agetor

SD Medlem Forum Senior Huntnez's Avatar

Hej hr. Flink! (Mega Fedt efternavn)

Velkommen til vores forum er glad for du fandt her hen, hvad du nok ike ved er at du ramte mig ingame da du spurgte ind til hvad og hvordan SD virkede var på min warrior "Geeknez"

Syntes det er en rigtig fin ansøgning du har lavet og den kommer godt rundt om det hele, mangler lige at du accepter vores 5 værdier som findes under ansøgning reglerne
    @Galicia og jeg selv er de 2 rekrutterings officer i wow, hun står for det meste på forum og vil helt sikkert også snart kigge ind og give dig yderligere Info om hvordan din vej ind i SD gerne skulle komme til at forløbe. Jeg selv vil mest være at finde ingame hvor jeg vil følge dig og se hvordan det går dig og være behjælpelige med hvad der nu måtte dukke op. Du kan starte med at joine /j semperdanica ingame, og hilse på de første af vores medlemmer og tage en hc eller to, her kan du også bare råbe efter mig så skal jeg svare hvis jeg er online ellers er du også meget velkommen til at hive fat i mig her med et @ foran mit navn eller sende mig en pm

Held og lykke med din ansøgning og vi ses ingame

//Hunt
    Last edited by Huntnez; 04-03-2013 at 11:45.

Hej Huntnez oki det var dig jeg snakkede med igår fedt! ja efter vores snak, fik jeg jo kikket på siten her. Det der gjorde det sidste udfald, til at lave en ansøgning var jeres 5 værdier. det er jo helt klart DET! en super social guild skal bygges omkring.. go tone og venlige rolige personer, det kan jeg lide her kan jeg så godt leve op til mit efternavn.. hehe jamen jeg vil da straks joine jeres chat channel! og helt klart frisk på et par HC runs og hvad der ellers dukker op!! noproblems vi ses ingame og tak for din henvendelse!

SD Medlem Forum Disciple

Hej Johnny og velkommen til vores forum.

Jeg synes, at din ansøgning er rigtig god og giver et fint billede af dig som person, så har ikke umiddelbart noget at tilføje, men hold da op, du er med i opløbet til medaljen af flest brugte smileys i posts ;-)

Vejen ind i SD er at gøre sig positivt bemærket og samle en masse anbefalinger. Husk at det ikke er din char eller din måde at spille på vi vurderer, men dig som person. Derfor har du mange muligheder for at gøre dig positivt bemærket. Du kan rende HC’s eller raids, men du kan også hygge på vt, hjælpe ingame, bruge forum eller fx deltage i et irl/ingame arrangement. Vigtigst er at du aktivt gør dit for at lære vores medlemmer at kende og jeg kan kun opfordre til, at du går i gang allerede nu, da vi vurderer hele din ansøgning lige fra du postede den.

Du er velkommen på vores vt eller lave en /join semperdanica ingame. SD kanalen kan være ret død, men det er en god mulighed for at gøre os opmærksom på, at du er derude, så det skal du ikke lade dig skræmme af.

Jeg lader din ansøgning stå en uges tid, hvor vores medlemmer har mulighed for at hilse på dig og vi får mulighed for at se, hvad du er for en starut ud fra din aktivitet og medlemmernes tilbagemeldinger. Derefter vil vi invitere dig til en vt samtale.

Hvis vi efter samtalen begge er enige om at fortsætte ansøgningen, så vil vi på dette tidspunkt gerne tilbyde dig en trial.

Husk endelig at nævne for dem du snakker og spiller med, at du er ansøger og at de meget gerne må bevæge sig forbi din ansøgning og smide et par ord.

Skulle du have spørgsmål undervejs, så vil vores Regler eller Information som regel kunne svare på det meste og ellers er du meget velkommen til at kontakte mig.

Ellers vil jeg ønske dig held og lykke med din ansøgning.

Venligst

Galicia

Forum Warden Lingmao's Avatar

Hej @Agetor, Vi kan eventuelt tage nogle hc'er sammen hvis du har tid her i de kommende dage kombineret med noget ventrillo
    Battletag: Vantage#2621
    Steam: Nimmeth
    Twitch: Nimmeths

smiler.. ja den medalje må da simpelthen være min!! (siger jeg så med kæmpesmil på, hehe) men jo, jeg må nok indrømme at jeg nok mere eller mindre er blevet miljø-skadet af mine 2 teenage tøser!, jeg skal nok prøve ikke at smile så meget fremover i chatten altså!.. ) jeg er glad for at få chancen til at vise jer at.. jeg er Mr Flink hihi tak for din hurtige henvendelse Galicia ... (og så skulle der jo have været en smiley mere her, hehe )

@Lingmao.. jeg er frisk, lad os gøre det, du siger bare til

SD Medlem Forum Knight Trine's Avatar

Hej Johnny

Jeg havde så ikke liiiige set at du allerede havde fundet vej til vores forum, og ikke mindst smidt en ansøgning afsted. Så der venter dig et brev ingame i wow fra mig

Held og lykke med din ansøgning!
    Hilsen Trine.

Hej johnny

vi spiller netop nu sammen i random senarios(staves) og vi har det sku sjovt

KOMPETENT spiller må man sige

jeg siger helt klart thumes up for ham selv om jeg selv er ansøger ! !

held og lykke her fra mate!

mvh
    Grokio / Marray

Hej.. Grokio / Marray.. ja det var sjovt ,gang i den mere af det tak! hehe.. håber så at Brainwipe ikke sidde fast næste gang..griiner, god tur vi havde der

SD Medlem Forum Elder Marwen's Avatar

@Metahut

Du har vidst løbet med denne person ;-)

SD Medlem Forum Neophyte

jeg har kørt et par sena med ham og han virker som en flink os sjov gut og så spiller han godt så thumps op herfra da meta out

SD Medlem Forum Knight Agge's Avatar

Har været i LFR med Agetor. Var en hyggelig tur.

Tak for i aften i LFR
    Division 2: DuskyReaper

ja selv tak , det var en hyggetur, sammen med dig @reaper og alle de andre SDer(godt sammenhold i har ) ,bare lidt ærgerligt, det hele altid drillet lidt efter patch update, især addons men en fornøjelse at raide med jer.. mere af det Tak!

Forum Recruit wbush's Avatar

tak for et godt run i hc agetor

en skam jeg var nød til at smutte men vi må lige gøre det om en anden dag :P

ja selv tak det var hyggeligt, ja klart det må vi gøre om igen da , du virker også som en fin fyr på vt ..

@Agetor har sku lige været ude og sejle. men har du tid til nogen hc'er imorn aften?

Jamen ohøj skipper!! hehe ja lads os tage et par hc, jeg er altid frisk.. tør bare ik lige love dig det 100%.. det er jo lørdag aften du vil i krig, vi ser på det! @Lingmao ...
    Last edited by Huntnez; 08-03-2013 at 18:38. Reason: Hjalp med mention

SD Medlem Forum Elder Marwen's Avatar

Ageator var behjælpelig med en af de nye group quest på IoT. Var ikke på vt, men fedt han lige kunne hjælpe! Fortsæt den gode stil og du får min tommel ;-)

jeg er altid frisk på at hjælpe, bare sig til

SD Medlem Forum Elder Najsen's Avatar

Har spillet bgs med Johnny og han virker til at være en flink gut. til ham.

SD Medlem Forum Senior Huntnez's Avatar

Johnny møde op til min hygge aften for ansøger

Efternavnet passer Mr. Flink du får en

Fin dps, hyggelig fætter på ventrillo, værd en

jamen altså man bliver jo helt rørt her , det må jeg sige, det er jo en fornøjelse at spille/snakke med jer alle sammen, sådan guild har jeg aldrig oplevet!! mere af det tak.. i er sq Fantastiske, thats for sure!