Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 45

Thread: [16.03.13] Ansøgning til Semper Danica- Kenneth-Goomir.

SD guild member Forum Convert

Default [16.03.13] Ansøgning til Semper Danica- Kenneth-Goomir.

Så kom tiden jeg ville prøve horde igen....

Hej med jer i Semper Danica.

Hvem er jeg..?

Mit navn er Kenneth, er 29 (bliver 30 til sommer puhaa) er gift og har to børn, en knægt på 3 og en datter på knapt 5 mrd. Jeg arb fuldtids som privat handicaphjælper, men er udd. håndværker men ville prøve noget nyt.
    Derud over køre jeg som deltidsbrandmand for Falck og er med i div. bestyrelser der har min interesse.
    I fritiden er der rallybilen der bliver luftet når der er løb, og for at holde humøret højt bliver der kørt MTB og styrketrænet.
    at person er jeg positiv, rolig og til at snakke med, har ikke de store armbevægelser. Jeg håber på at blive optaget på udd. som ambulance elev her til efteråret men vi må se hvordan det går, det er ikke sådan lige til. Jeg har skiftevagter så har nogle nattevagter hvor jeg bruger tiden på at læse lidt hf for sjov.

Hvorfor Semper Danica?
    Jeg spiller wow fordi jeg syntes det er hyggeligt og det skal med streg under skal være sjovt ellers ser jeg ingen grund til at side og glo..
    men men derfor syntes jeg stadig det høre til spillet at man wiper 1000 gange på en boss eller lige skal prøve at ændre en lille smule for at kunne gøre det bedre..
    Det jeg søger er en dansk guild som har det sociale i højsæde og hjælper hinanden når det er muligt, og at alle er lige hvad enten der er core raider eller casuel hygge spiller.
    Da jeg næsten altid har spillet i danske guilds på nær nogle enkelte blandet har jeg fundet ud af at danske guilds kan noget andre ikke kan, den stemning der er plus så meget andet er unik og det er jeg sikker på Semper Danica oss kan give. Håber guilde kan give mig nogle hyggelig timer da jeg til tider bruger meget tid online.( mine nattevagter/dagvagter)

Hvad kommer jeg med til Semper Danica?
    Lidt om hvem jeg søger med.
    Har spillet i en dansk guild som ally på Shadowsong og har stadig mine 3 lvl 90ér der pga nogle ilr venner som jeg gerne vil ha muligheden for at løbe hc/bgs med til tider.
    Jeg hørte fra en ven om Semper Danica og tænkte at jeg ville lvl horde Goomir op og søge hos jer. Dinget 9o for ca 2 dage siden. han er en kopi at den main ally jeg spillet med siden start TBC, holdt lidt pauser her og der, raidet helt socialt og top hardcore, har pvp lidt for lang tid siden og tænker at det oss skal have et skud igen.

Hvad søger jeg?
    Hmm ja. Jeg søger ikke som Hardcore raider men mere som en der gerne vil raide et par gange om ugen, når jobbet og alt andet passer.
    men søger os en guild der har de vædier som i har, og et sted der er tid til hcs, bgs og bare hoppe i firkanter i orgrimmer.. Kan Semper Danica give mig dette?? så er jeg sikker på jeg er den rigtig for Semper Danica..

/Kenneth
    Last edited by Goomir; 07-03-2013 at 9:02. Reason: Mere gennemskulighed.

SD Medlem Forum Disciple

Hej Kenneth,

Tak for din ansøgning og velkommen her til vores forum.

Jeg synes at jeg mangler lidt forskellig information. Har du læst vores regler og værdi sæt? På hvilken server spiller du? Hvad forventer du af SD og hvilken person kan vi forvente at få af se?
    Evt tag et kig rundt på de andre ansøgninger og læg mærke til hvordan der er taget imod deres ansøgninger og hvad vi forventer af en ansøgning :-)

Rigtig god fornøjelse.

Galicia

Hej, Galicia.
    Jeg syntes nu jeg har skrevet omkring det du søger, jeg har læst jeres regler og værdier ja, har spillet på Shadowsong PvE og har 3 stk lvl 90 der en rogue, en mage og en druide. fik lyst til at lege horde igen og lvl derfor en troll rogue op på Tarran Mill som jeg så er igang med at gear op til LFR osv. har stadig nogle irl venner på Shadowsong som allys så derfor har jeg ikke ville flytte mine toons over da jeg gerne ville kunne nuppe en hc eller pvp men dem, når jeg er på job eller lignene. har os skrevet hvad jeg forventer af SD en dansk guild der sætter det sociale i højsæde og som hjælper hinanden.

Har rettet i min ansøgning så den skulle være noget mere gennemskuelig nu. plus tilføjet lidt mere info.

SD Medlem Forum Disciple

Hvor ser det fint ud nu :-)

Vi lader din ansøgning stå i nogle dage, hvor du kan snuse lidt rundt på forum og spille lidt med vores medlemmer. Derefter følger en vt samtale.

Vejen ind i SD er at gøre sig positivt bemærket og samle en masse anbefalinger. Husk at det ikke er din char eller din måde at spille på vi vurderer, men dig som person. Derfor har du mange muligheder for at gøre dig positivt bemærket. Du kan rende HC’s eller raids, men du kan også hygge på vt, hjælpe ingame, bruge forum eller fx deltage i et irl/ingame arrangement. Vigtigst er at du aktivt gør dit for at lære vores medlemmer at kende og jeg kan kun opfordre til, at du går i gang allerede nu, da vi vurderer hele din ansøgning lige fra du postede den.

Du er velkommen på vores vt eller lave en /join semperdanica ingame. SD kanalen kan være ret død, men det er en god mulighed for at gøre os opmærksom på, at du er derude, så det skal du ikke lade dig skræmme af.

Jeg lader din ansøgning stå en uges tid, hvor vores medlemmer har mulighed for at hilse på dig og vi får mulighed for at se, hvad du er for en starut ud fra din aktivitet og medlemmernes tilbagemeldinger. Derefter vil vi invitere dig til en vt samtale.

Hvis vi efter samtalen begge er enige om at fortsætte ansøgningen, så vil vi på dette tidspunkt gerne tilbyde dig en trial.

Husk endelig at nævne for dem du snakker og spiller med, at du er ansøger og at de meget gerne må bevæge sig forbi din ansøgning og smide et par ord.

Skulle du have spørgsmål undervejs, så vil vores Regler eller Information som regel kunne svare på det meste og ellers er du meget velkommen til at kontakte mig.

Ellers vil jeg ønske dig held og lykke med din ansøgning.

Venligst

Galicia

det lyder super tak.

fine hc runs her i aften

Ja det var spas, tak for turene.
    Syntes dog jeg har lidt svært ved at fange jer i den chat i har lavet det kan self være det er pga 5.2 at fokus er der.. men håber da at støde på flere af jer hen af vejen.
    /Kenneth

SD Medlem Forum Greenhorn

Fint run vi havde igår

(Digestíve)

SD Medlem Forum Elder Najsen's Avatar

Jeg har spillet pvp med Kenneth, og han virker super rar. fra mig.

SD Medlem Forum Senior Huntnez's Avatar

Kenneth var første mand på VT sammen med mig så fik snakket lidt med ham på 2 mands hånd, rigtig go fyr som godt kunne passe til SD her fra

Og GL&HF med barnedåb imorgen!

Forum Recruit wbush's Avatar

Hejsa Kenneth

håber i får en dejlig dag med barnedåb.
    Og et stort tillykke her fra wbush/georg

Forum Warden Lingmao's Avatar

hej @Goomir har du tid til nogle hc'er imorn aften? (mandag)
    Battletag: Vantage#2621
    Steam: Nimmeth
    Twitch: Nimmeths

@Lingmao Ellers er jeg online nu her.. stener bgs pt..

Hej Kenneth

Jeg har lidt en lang uge, så ville gøre om du evt kunne finde tid til en samtale enden lørdag eller søndag imellem 12 - 16?

//Hunt

Bestemt. lad os aftale nærmer når vi kommer til fradag ?

Yes får lige tilbage meldinger fra de andre og skruer en tidsplan sammen så jeg ikke har 5 samtaler spredt ud over hele dagen

Hvad siger du til samtale lørdag kl 1430?

Jo det kan vi godt aftale. kan dog være jeg er blevet kaldt til brand har nemlig vagt der men tror nu ikke der sker..

Det finder vi nok ud af "ses" på VT skal nok hive dig op til mig når der er plads

Velkommen på Trial og rigtig go fornøjelse med det
    @Galicia vil du gøre det der skal til på forum

//Hunt

Mange tak. Ser frem til nogle gode timer..

SD Medlem Forum Disciple chrella's Avatar

@Goomir hvilke guilds har du været i på shadowsong, med din ally??
    Er svaret ikke gaffatape, er spørgsmålet stillet forkert.

Knights of dannebrog. en hygge guild. hvad da? @chrella

SD Medlem Forum Disciple chrella's Avatar

Quote Originally Posted by Goomir View Post
    Knights of dannebrog. en hygge guild. hvad da? @chrella
    Har selv spillet ally på shadowsong da jeg spillede wow, var aesir descendants.

så var bare nysgerrig.
    Last edited by chrella; 16-03-2013 at 16:44.
    Er svaret ikke gaffatape, er spørgsmålet stillet forkert.