Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 28

Thread: [16.03.13] Ansøgning til SD WoW - Evildane

Post [16.03.13] Ansøgning til SD WoW - Evildane

Hejsan alle.

En hurtig præsentation af mig selv, jeg hedder Jesper er 28 år og bosat i Herlev. Er uddannet Klima- & miljøtekniker men går desværre ledig lige for tiden.
    Er forlovet med en dejlig og sød pige (som giver mig lov til at spille engang imellem, er lidt under tøflen )
    Er lige begyndt at spille wow igen efter en mindre pause ( da guild wars 2 lige skulle afprøves. ).
    Har læst jeres regler for optagelse samt de 5 værdier, og kan vedkende mig dem, giver god mening at der skal være en god stemning/atmosfære i guilden.
    Hvad jeg kan bidrage guilden med? Er ikke den store raiding haj, selvom jeg gerne ville. Og min pvp erfaring er slim to none. (Ærlighed )
    Kunne godt tænke mig at afprøve flere aspekter af spillet end kun leveling, så vil da give mig i kast med at lære "alt" om raiding og pvp i nærmeste fremtid.
    Som i nok kan gætte nu, har jeg mest været en casual spiller.
    Ellers vil jeg beskrive mig selv som en glad og hygsom person med let til grin.
    Fandt frem til jer via en google search, læste lidt på jeres forum, og tænkte det lyder som noget for mig.
    skyndte mig ind på Tarren Mill og spurgte en tilfældig member et par hurtige spørgsmål. Har desværre glemt hans navn. Men min spørge char hed "Opsyn".
    Det hele lød meget godt og fik lavet en character transfer af min lvl 90 hunter Evildane.
    Har også en IRL ven som er igang med at flytte til Tarren Mill. Han kommer højst tænkeligt til at hedde "Bloodywrath" eller noget tilsvarende. Han er en 90 priest.
    Har desværre aldrig været god til at sælge mig selv på skrift, så hvis I synes der er noget som mangler må i endelig skrive.

På forhånd tak

Jesper / Evildane

SD Medlem Forum Senior Huntnez's Avatar

Hej Jesper og velkommen til vores forum

Din ansøgning ser fin og godt at se at du har brugt lidt tid på din ansøgning.

Vejen ind i SD er at gøre sig positivt bemærket og samle en masse anbefalinger. Husk at det ikke er din char eller din måde at spille på vi vurderer, men dig som person. Derfor har du mange muligheder for at gøre dig positivt bemærket. Du kan rende HC’s eller raids, men du kan også hygge på vt, hjælpe ingame, bruge forum eller fx deltage i et irl/ingame arrangement. Vigtigst er at du aktivt gør dit for at lære vores medlemmer at kende og jeg kan kun opfordre til, at du går i gang allerede nu, da vi vurderer hele din ansøgning lige fra du postede den.

Du er velkommen på vores vt eller lave en /join semperdanica ingame. SD kanalen kan være ret død, men det er en god mulighed for at gøre os opmærksom på, at du er derude, så det skal du ikke lade dig skræmme af.

Jeg lader din ansøgning stå en uges tid, hvor vores medlemmer har mulighed for at hilse på dig og vi får mulighed for at se, hvad du er for en starut ud fra din aktivitet og medlemmernes tilbagemeldinger. Derefter vil vi invitere dig til en vt samtale.

Hvis vi efter samtalen begge er enige om at fortsætte ansøgningen, så vil vi på dette tidspunkt gerne tilbyde dig en trial.

Husk endelig at nævne for dem du snakker og spiller med, at du er ansøger og at de meget gerne må bevæge sig forbi din ansøgning og smide et par ord.

Skulle du have spørgsmål undervejs, så vil vores Regler eller Information som regel kunne svare på det meste og ellers er du meget velkommen til at kontakte mig.

held og lykke med det vi ses ingame

//Hunt

SD Medlem Forum Disciple

Hej Jesper

Velkommen til vores forum og tak for din ansøgning :-)

Den ser rigtig fin ud, men du skal lige forbi vores regler og værdisæt og se om det er noget du kan stå inde for.
    http://www.semperdanica.dk/forums/56...tig-skal-læses!

God fornøjelse med det hele.

Venligst

Galicia

Hej @Galicia.

Har været inde og læse på reglerne og værdisættene. Og jeg kan ærligt sige at jeg kan stå 100% inde for det.

Hilsen

Jesper / Evildane

SD Medlem Forum Apprentice

Kan kun give
    Rigtig flink at snakke med, ikke så sjov at pvp med han han kill stealer som en sindsygt men ja han skal da ind i SD
    ses på slagmarken
    Last edited by Macfaiden; 09-03-2013 at 11:50.

Hehe sry for kill stealing. Kan åbenbart ikke styre mine kraftige bue skud. Hehe

Fik lige lavet et par Bg's med Evil, så skulle der laves aftensmad kl 2055 :P godt kæresten/konen havde sørget for han blot skulle tænde ovnen hehe det var hyggeligt her fra

Forum Warden Lingmao's Avatar

fik sku ikke lige fanget dig igår, men er du frisk på et par hc'er senere @Evildane ?
    Battletag: Vantage#2621
    Steam: Nimmeth
    Twitch: Nimmeths

Hvad tid havde du tænkt dig @Lingmao ?

Hej Jesper

Jeg har lidt en lang uge, så ville gøre om du evt kunne finde tid til en samtale enden lørdag eller søndag imellem 12 - 16?

//Hunt

her fra har været i et par hc med Evildane og virker meget flink og stille og rolig

Forum Trainee

han da med i guild så er dps også godt med.. selv jeg har lort gear på min hunter hehe en med ham
    WoW Diablo: Jimbba86dkk#2948, Steam: Whisper86dk, Origin: Jimbba86dk, BF4: Jimbba86dk, LoL: Jimbba86dk Add mig så er jeg også frisk på andet en wow

Quote Originally Posted by Huntnez View Post
    Hej Jesper

Jeg har lidt en lang uge, så ville gøre om du evt kunne finde tid til en samtale enden lørdag eller søndag imellem 12 - 16?

//Hunt
    Hej @Huntnez Lørdag ville passe mig helt perfekt. men gerne efter kl 14.

Det er noteret, får lige overblik over jer alle sammen og vender tilbage med et tidspunkt

bare iorden

Hvad siger du til samtale lørdag kl 1400?

Hej @Huntnez passer mig helt perfekt

Det er en aftale hvis du bare er på VT så skal jeg nok hive dig op til mig når der er plads

Velkommen på Trial og rigtig go fornøjelse med det
    @Galicia vil du gøre det der skal gøres her på forum tak

//Hunt

SD Medlem Forum Disciple

Tillykke med det :-)

Tak skal I have

Grundet opstart af nyt job er jeg nok ikke så meget online som jeg gerne ville. Håber dette har forståelse.. SD er ikke glemt

SD Medlem Forum Learner

jeg sidder og level med en af min alt´s og det går rigtig godt. så der er en
    Last edited by Noxes; 01-04-2013 at 10:11.

SD Medlem Forum Warden

Sad og snakkede lidt med Evildane på Mumble her til aften. Han virker som en fin fyr.
    "Mana.... Hva fanden er det? Det lyder som en undskyldning for at slacke i raid!"
    - Oliria

I5 2500k @ 4,6GHz | MSI P67A-GD53 | Asus GTX 670 DirectCU II Top | 8gb Kingston HyperX T1 1600MHz | 128gb Crucial M4 | Barracuda 750gb 7200rpm | Asus Xonar DS | Antec Truepower New 650W

Forum Recruit wbush's Avatar

hade et par gode runs igen den den anden aften. og du gør det sku nu godt som healer så du får en fra mig