Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 39

Thread: Ansøgning - Semper Danica - SWTOR - Assiona

Forum Greenhorn

Default Ansøgning - Semper Danica - SWTOR - Assiona

30.01.12
    Første gang jeg søgte om ansøgning

Navn: Mads Aamand
    Ingame: Assiona
    SD Forum: Assiona
    Alder: 35år, 080576
    By: Odense C
    Jeg har støvsuget forum og kan fuldt ud acceterer Regler for Optagelse, Forum Regler og de 5 værdier. Jeg er klar over min ansøgning vil blive låst, men håber at kunne komme på trial i fremtiden.
    Arbejder som sælger ved Royal Unibrew, og har ansvaret for salg af vores produkter i en række butikker i odense og omegn.
    Langt det meste af fritiden går med med gaming, men har også interesse for at lave mad sammen med kammerater og øl i køkkenet.
    Ellers tager jeg indimellem en tur på mountainbike i skoven. Koncerter, bio og ps3 kan jeg også finde tid til.
    Møder mange forskellige udfordringer og mennesker i hverdagen, og skal hurtigt kunne omstille og agere, men det er også en af mine forcer.
    Desuden er jeg meget tålmodig og empatisk, som også gavner mig med min datter på 4mdr hehe….fars guldklump! Men har heldigvis en super kæreste som også tilgode ser min Mads tid).
    Jeg er meget hjælpsom og ærlig, og giver altid en hånd hvis det er muligt. Resektere andre og holder mine aftaler, da jeg bla vedr raiding ved hvor træls det kan være,

at skulle vente på andre når man har til-side-sat irl.

Håber at finde ligesindede med samme interesse for mmo, som deler samme behov for et tilflugtssted fra hverdagens rutiner.
    Det sociale aspekt fremmer sammenholdet, og ønsket for flere fælles oplevelser og udfordringer, dermed også raiding.
    Mine erfaringer med mmo startede med WoW beta, da WoW blev frigivet startede jeg på Ravencrest som så mange andre dansker.
    Har altid spillet healer enten som resto shaman, resto druid eller holy pala. I min primetime spillede jeg holy pala i Banana. Stoppede for ca 2års tid siden, men kunne mærke behovet
    for mmo igen da SWTOR var på trapperne.

Har jeg glemt noget så bliver det rettet ved påtale, gl and hf til alle som
    kigger forbi.

Assiona

20marts 2013

Hej igen...efter min første ansøgning har jeg været med i Unrivaled, og var med på KP og EV nightmare. Et par mdr efter DC smuldrede guilden, og mange smuttede tilbage til Rift. Jeg har siden været i Lord of the Drinks som er en pvp guild, men kan mærke jeg savner pve aspektet, og håber derfor det er muligt at komme ind som trial.

50 - Sage Dps - Assiona
    50 - Scoundrel Heal - Aamand
    50 - Vanguard Tank - Assional
    50 - Sentinel
    ....plus 5 andre.

Mvh Assiona
    Last edited by Assiona; 26-03-2013 at 22:23.
    "Een for alle, og alle for een". Kollektivet fremfor een selv!

SD Medlem Forum Disciple Moody's Avatar

Hej Mads. Godt at se din ansøgning. Den er lidt specielt sat op, i excel stil, men ellers hvad en ansøgning skal indeholde . Du skal være velkommen til at "/cjoin SD" i spillet, som er vores fælles kanal for SD'ere og ansøgere. Ellers kan og vil jeg opfordre dig til at hoppe på ventrilo så meget som du kan, da det er et godt sted at få kontakt til os andre swtor hoveder.
    Desuden er du self. mere end velkommen til at hive fat i os hvis du står og har lyst til at lave noget - dailies, ops, flashpoints, pvp osv. (Good luck med at få mig med i pvp, dog ).

Jeg vil skyde på at der vil komme en officer i form af @Trailblazer eller @Black Phoenix forbi og tager hånd om din ansøgning. Held og lykke med den .

Forum Learner

Hey mads - velkommen til (holy f... der er mange firkanter, er det skrevet i excel ?), generelt synes jeg du kommer fint omkring det meste.. Din datter er hun stadig 4mdr? eller er hun blevet lidt ældre =) Kunne være fedt lige at se en opdateret version, istedet for "genbrug", ikke at der er noget som helst galt med genbrug... Og tag endelig ikke fejl er helt klart glad for du ansøger..
    The Pathfinder Family
    Trailblazer(55), Dragaoria(55), Slacker(55), Afrodite(55), Superior(55), Nosferátu(55), Spradebassen(55), Nebukandezer(55), Anastascia(55), Crimefighter(55)

Forum Initiate The_Mop's Avatar

Hej velkommen til :-)

/Mop out

SD Trial Forum Elder Iznogood's Avatar

velkommen til.

Izno out

Wall of of of of text Regent of the Board wOOOOt's Avatar

Excel done wrong
    Grundlægger af Semper Danica
    Forlod SD i okt 2015 - Men faldt i WOW Classic, og søgte ind igen.
    Pt. aktiv i WOW Classic og PUBG. - Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR spørgsmål, så post eller pm.

SD Medlem Forum Trainee

Velkommen til

velkommen til og held og lykke med din ansøning

Forum Initiate

velkommen til, held og lykke med ansøgningen

velkommen til og held og lykke med din ansøgning

SD Medlem Forum Elder JesperM's Avatar

Velkommen til og nice weird opsætning af din ansøgning den vil man da huske.
    SWTOR.COM NICK: JesperM
    Ingame navn (Republic) Alias, Aliaskuku, Blalock, Devasha, Joless, Tungston.
    (Empire) Darkalias, Dark-alias, Goijra, Tungstan, Wilrosty.

Forum Greenhorn

Auden....glemte at nævne jeg er weekend-far, så denne weekend vil jeg ikke være ret meget online. Men vil betræbe mig på at få lavet dailys imorgen xD......cya ingame

SD Trial Forum Elder Iznogood's Avatar

hmmm gear stealer men men men stadig herfra. hyggelig på VT

hyggelig fyr tak for et fint run i aftes herfra tror bestemt du vil passe godt ind

@Assiona husk at påminde folk om at kigge på din ansøgning efter du har spillet med dem, har været i ops med dem eller bare har snakket på VT. Mange glemmer det, så det er ok at prikke lidt til folk .

Dette er nemt gjort ved at smide et "@" foran deres forumnavn, som jeg har gjort ved dig i denne post (i tilfælde af du ikke er bekendt med metoden)

SD Medlem Forum Trainee Drex's Avatar

Cool fyr, frisk på at deltage i alt - selv pvp!. Så herfra.

Forum Learner

Hej @Assiona tak for snakken på VT - og vil gerne være den første til at sige velkommen på trial
    The Pathfinder Family
    Trailblazer(55), Dragaoria(55), Slacker(55), Afrodite(55), Superior(55), Nosferátu(55), Spradebassen(55), Nebukandezer(55), Anastascia(55), Crimefighter(55)

Forum Greenhorn

Quote Originally Posted by Trailblazer View Post
    Hej @Assiona tak for snakken på VT - og vil gerne være den første til at sige velkommen på trial
    Fantastisk...betyder virkelig meget at jeg får chancen for at være en del af SD som et socialt aktiv vedr spil og andet.

welcome du skal nok kunne blive til noget når du bliver "stor"
    spøg til side så tror jeg du passer godt ind her håber på mange flere hyggelige timer med samtale og godt spil med dig

velkommen til

Forum Initiate

super hyggelig fætter, også er han fra fyn så det er lige med en her fra

Fin gut, herfra. Var dog ved at trække den tilbage da han er endnu en fynbo

SD Medlem Forum Recruit Drago's Avatar

Lord of the Drinks - min gud hvor har jeg fået tæsk af dem mange gange i PVP - er helt sikker på at de snyder

Men velkommen til @Assiona
    “The Dark Side of the Force is the pathway to many abilities some consider to be… Unnatural.”

Forum Acolyte Electricardo's Avatar

Jeg er lige kommet hjem fra byen, Assiona er online på Mumble. De få ord jeg kan høre lyder som om han har det lige som mig Skål, vi snakkes senere når jeg er vågen igen... zzzzzzz
    "Med tid kommer rod"

Forum Greenhorn

Quote Originally Posted by Electricardo View Post
    Jeg er lige kommet hjem fra byen, Assiona er online på Mumble. De få ord jeg kan høre lyder som om han har det lige som mig Skål, vi snakkes senere når jeg er vågen igen... zzzzzzz
    Må ærlig erkende det er rimelig sløret selv da du nævnte det for mig hehe....havde været ude og drikke lidt spise, og en hel del mere drikkeri med arbejdet. En ølmand siger ikke nej når en kunde siger skål xD