Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 39

Thread: Ansøgning - Semper Danica - SWTOR - Assiona

Forum Greenhorn

Default Ansøgning - Semper Danica - SWTOR - Assiona

30.01.12
    Første gang jeg søgte om ansøgning

Navn: Mads Aamand
    Ingame: Assiona
    SD Forum: Assiona
    Alder: 35år, 080576
    By: Odense C
    Jeg har støvsuget forum og kan fuldt ud acceterer Regler for Optagelse, Forum Regler og de 5 værdier. Jeg er klar over min ansøgning vil blive låst, men håber at kunne komme på trial i fremtiden.
    Arbejder som sælger ved Royal Unibrew, og har ansvaret for salg af vores produkter i en række butikker i odense og omegn.
    Langt det meste af fritiden går med med gaming, men har også interesse for at lave mad sammen med kammerater og øl i køkkenet.
    Ellers tager jeg indimellem en tur på mountainbike i skoven. Koncerter, bio og ps3 kan jeg også finde tid til.
    Møder mange forskellige udfordringer og mennesker i hverdagen, og skal hurtigt kunne omstille og agere, men det er også en af mine forcer.
    Desuden er jeg meget tålmodig og empatisk, som også gavner mig med min datter på 4mdr hehe….fars guldklump! Men har heldigvis en super kæreste som også tilgode ser min Mads tid).
    Jeg er meget hjælpsom og ærlig, og giver altid en hånd hvis det er muligt. Resektere andre og holder mine aftaler, da jeg bla vedr raiding ved hvor træls det kan være,

at skulle vente på andre når man har til-side-sat irl.

Håber at finde ligesindede med samme interesse for mmo, som deler samme behov for et tilflugtssted fra hverdagens rutiner.
    Det sociale aspekt fremmer sammenholdet, og ønsket for flere fælles oplevelser og udfordringer, dermed også raiding.
    Mine erfaringer med mmo startede med WoW beta, da WoW blev frigivet startede jeg på Ravencrest som så mange andre dansker.