Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 38

Thread: [30.03.13] Ansøgning til Semper Danica WoW - Warlock - Alkana

Forum Initiate Alkana's Avatar

Default [30.03.13] Ansøgning til Semper Danica WoW - Warlock - Alkana

Navn, alder og by.
    Tim, 23, Samsø atm. "Regler for optagelse" "Forum regler" og "de 5 værdier" er læst.

Historie:
    Jeg har i et godt stykke tid ledt efter en ny guild og spille i, jeg kan godt li en god udfordring ingame. Har ikke været på raid i et godt stykke tid, og det kræver nok en forklaring..

jeg begyndte og raide i slutningen af WotLK i guilden Danish Legends (Ally - Ghostlands). Jeg lærte rigtig meget derover, og blev også selv Raidleader (blev dog mest kun til backup og få runs). Men i slutningen af Cata begynde interessen for raiding og forsvinde lidt, så jeg søgte mod nye mål, jeps.. jeg ville prøve noget 25mans.. så jeg sendte en ansøgning til guilden "Pandamonium" (tidligere BRB)på ghostlands serveren. og fik da også grønt lys og kom med på progress holdet.. men efter vi havde clearet MsV normal (eneste raid på det tidspunkt) syntes jeg det var for nemt.. Jo det var fint nok og ligge nr1 på serveren.. men som sagt, ville jeg helst lave raid for udfordringens skyld. Derfor er jeg også begyndt og pille ved PvP-delen af spillet

Jeg hørte om Semper Danica fra en tidligere raid-team-mate (som er i SD) og har i længere tid overvejet og skifte til Horde.

Som Person
    Uha.. som person kan jeg være stille til jeg føler mig velkommen, men kan også være fin og snakke med. Ser mig selv som meget tålmodig, fornuftig og til tider lidt af en pushover. men jeg vil da også gerne kalde mig selv troværdig, da jeg efter bedste evner vil ogverholde de aftaler jeg laver.

øhm, jeg tror bare så jeg skal skrive, at jeg er flink. så vil jeg lade jer selv bedømme når jeg kommer på trail

På progress
    jeg vil ikke boostes eller booste andre.. alle skal ku løfte sin egen vægt, og støtte sin side-mand.. ofc skal folk lige lære fighten og kende. men der er ikke meget progress hvis ham/hende man har med, kun er med for gearets skyld.. har før set det, vi havde nye spillere med, vi hjælper dem med og geare op.. og imens vi geare dem op, ansøgere de i andre guilds.

Hvad jeg laver
    Fortiden leder jeg efter en læreplads som it-supporter eller Datatekniker da jeg lige er blevet færdig med grundforløbet på Århus Tech.

Hvad jeg forventer
    Jeg forventer i en guild at de "ofre" jeg er villig til og lave for guilden.. er Guilden også villige til og lave for mig. f.eks. hvis jeg skal side over en fight (progress) fordi man lige skal have en healer, tank eller anden type dps ind, at det så ikke er første og sidste gang man tager den boss.

Ellers ser jeg en guild som en gruppe af mennesker der er friske til og udvikle sit spil og blive bedre, både ingame og IRL..

Hvad jeg vil i SD
    Raide.. man skal aldrig sige aldrig, men jeg vil rigtig gerne kunne raide på samme måde som jeg har gjort engang. hvor man som et hold kæmper om og få bossen ned. og vide at man virkelig har gjort en forskel for holdet.

Hvad Jeg tilbyder Semper Danica
    En rutineret spiller der læser på lektien. Arbejder altid på og forbedre min gameplay og gøre det godt.

Mine mains gennem tiden
    WotLK - Death Knight
    Cata - Death Knight, Priest (healer)
    MoP - Priest (Shadow), Warlock

Da min Shadow Priest kun er pvp-geared, søger jeg med min warlock

Hvis du har relationer til SD medlemmer, via familie, kæreste eller gode venner er det en fordel for at komme ind, men ikke en garanti. Disse kan du notere i din ansøgning også.
    Jeg kender 1 hos jer.. "Shaolín" - monk

Andet vigtigt
    Min lock er Ally lige nu.. men regner med og skifte når jeg får grøn lys fra jer.. 335DKK!!!... så ved i jeg mener det.
    da min lock ikk er den bedst geared i verden lige fortiden(har været på skole) er det først som social jeg søger ind.. og senere som raider(da jeg hader og blive boosted).

motto: life is a game, if you cant win, then dont play... or just reboot

SD Medlem Forum Disciple

Hej Tim og velkommen til vores forum.

Jeg synes, at din ansøgning er rigtig god og giver et fint billede af, hvem du er. Dog bliver jeg lidt i tvivl om du ansøger til SD eller om du ansøger til et raid hold? I SD er det personen vi tager ind i guilden og derfra er det op til den enkelte om man selv vil starte et raidhold eller om man kan/vil joine et eksisterende. Vi har ikke et officielt hold, hvor vi kan "love" et raidspot.

Dernæst kan jeg ikke se om du allerede har din main char på Tarren Mill? For at kunne opnå trial skal du have din char på vores server, da vi kræver at vores medlemmer lærer dig at kende for at kunne godkende et evt medlemsskab senere. Vi kan sagtens tage en samtale inden du flytter dine chars, men jeg synes, at du skal overveje at flytte den/dem herover hurtigst muligt, hvis du rigtig gerne vil SD.

Lidt generel info:
    Vejen ind i SD er at gøre sig positivt bemærket og samle en masse anbefalinger. Husk at det ikke er din char eller din måde at spille på vi vurderer, men dig som person. Derfor har du mange muligheder for at gøre dig positivt bemærket. Du kan rende HC’s eller raids, men du kan også hygge på vt, hjælpe ingame, bruge forum eller fx deltage i et irl/ingame arrangement. Vigtigst er at du aktivt gør dit for at lære vores medlemmer at kende og jeg kan kun opfordre til, at du går i gang allerede nu, da vi vurderer hele din ansøgning lige fra du postede den.

Du er velkommen på vores vt eller lave en /join semperdanica ingame. SD kanalen kan være ret død, men det er en god mulighed for at gøre os opmærksom på, at du er derude, så det skal du ikke lade dig skræmme af.

Jeg lader din ansøgning stå en uges tid, hvor vores medlemmer har mulighed for at hilse på dig og vi får mulighed for at se, hvad du er for en starut ud fra din aktivitet og medlemmernes tilbagemeldinger. Derefter vil vi invitere dig til en vt samtale.

Hvis vi efter samtalen begge er enige om at fortsætte ansøgningen, så vil vi på dette tidspunkt gerne tilbyde dig en trial.

Husk endelig at nævne for dem du snakker og spiller med, at du er ansøger og at de meget gerne må bevæge sig forbi din ansøgning og smide et par ord.

Skulle du have spørgsmål undervejs, så vil vores Regler eller Information som regel kunne svare på det meste og ellers er du meget velkommen til at kontakte mig.

Ellers vil jeg ønske dig held og lykke med din ansøgning.

Venligst

Galicia

SD Medlem Forum Senior Huntnez's Avatar

Hej Tim

Velkommen til vores forum, det sq en fin ansøgning du har lavet dig

Som galicia nævner er der lige et par ting der skal på plads/afklares men håber da vi finder ud af det.

Held og lykke med din ansøgning

//Hunt

Jeg søger ind som Social, med hensigt på og søge ind som Raider senere (når jeg har fået bedre gear).. jeg reger med og joine et hold, et tidspunkt, men ser tiden an.

og nej, jeg har ikke transfered min charater endnu, da jeg først vil have godkendt en trail periode før jeg bruger 335kr på og flytte ham over. har set guilds der ikke giver en Trail periode hvis de ikke søger den class.

Og VT info, hvem får jeg den af?

Håber det var svar på dine spørgsmål.

SD Medlem Forum Adept saks's Avatar

Quote Originally Posted by Alkana View Post
    Jeg søger ind som Social, med hensigt på og søge ind som Raider senere (når jeg har fået bedre gear).. jeg reger med og joine et hold, et tidspunkt, men ser tiden an.

og nej, jeg har ikke transfered min charater endnu, da jeg først vil have godkendt en trail periode før jeg bruger 335kr på og flytte ham over. har set guilds der ikke giver en Trail periode hvis de ikke søger den class.

Og VT info, hvem får jeg den af?

Håber det var svar på dine spørgsmål.
    I toppen af siden er der en tab der hedder Ventrilo Info

tak, Super, fandt det... men kæft hvor har i mange kanaler:P.. men Ov ja.. har jeg fået grønt lys til en Trail periode?(kan jeg skifter server og have en guild de næste 30 dage?(eller i trail perioden)).

Quote Originally Posted by Galicia View Post
    For at kunne opnå trial skal du have din char på vores server, da vi kræver at vores medlemmer lærer dig at kende for at kunne godkende et evt medlemsskab senere. Vi kan sagtens tage en samtale inden du flytter dine chars, men jeg synes, at du skal overveje at flytte den/dem herover hurtigst muligt, hvis du rigtig gerne vil SD.

Lidt generel info:
    Vejen ind i SD er at gøre sig positivt bemærket og samle en masse anbefalinger. Husk at det ikke er din char eller din måde at spille på vi vurderer, men dig som person. Derfor har du mange muligheder for at gøre dig positivt bemærket. Du kan rende HC’s eller raids, men du kan også hygge på vt, hjælpe ingame, bruge forum eller fx deltage i et irl/ingame arrangement. Vigtigst er at du aktivt gør dit for at lære vores medlemmer at kende og jeg kan kun opfordre til, at du går i gang allerede nu, da vi vurderer hele din ansøgning lige fra du postede den.

Du er velkommen på vores vt eller lave en /join semperdanica ingame. SD kanalen kan være ret død, men det er en god mulighed for at gøre os opmærksom på, at du er derude, så det skal du ikke lade dig skræmme af.

Jeg lader din ansøgning stå en uges tid, hvor vores medlemmer har mulighed for at hilse på dig og vi får mulighed for at se, hvad du er for en starut ud fra din aktivitet og medlemmernes tilbagemeldinger. Derefter vil vi invitere dig til en vt samtale.

Hvis vi efter samtalen begge er enige om at fortsætte ansøgningen, så vil vi på dette tidspunkt gerne tilbyde dig en trial.

Husk endelig at nævne for dem du snakker og spiller med, at du er ansøger og at de meget gerne må bevæge sig forbi din ansøgning og smide et par ord.

Skulle du have spørgsmål undervejs, så vil vores Regler eller Information som regel kunne svare på det meste og ellers er du meget velkommen til at kontakte mig.
    @Alkana Læs lige det i "boblen" igen, vi er ikke lige som så mange andre Guilds man får ikke bare en trial for sin ansøgning. Vi lader den stå en uges tid, som vi forventer du bruger på at spille/snakke/hygge med vores medlemmer for at de kan få lov at se dig lidt an. Når vi har set du har forsøgt dig med at komme i kontakt med nogen af vores medlemmer og set du gerne vil dette så tager vi en samtale som så kan, ende med et trial i SD. (Det skal lige siges jeg har stadig ikke været med til en samtale som ikke er end med en trial)

Men vi kræver noget af de folk bag tasterne der gerne vil være en del af vores kæmpe fællesskab. Vi vil lære DIG at kende og vi vil gerne du lære OS at kende, det er det der skaber den helt specielle ånd i SD.

Vi kan evt tage en snak omkring alt dette på VT i løbet af imorgen hvis du har tid og lyst

//Hunt

Helt iorden.. er flyttet til serveren.. navn = Alkana
    Last edited by Alkana; 23-03-2013 at 2:02.

Har lige brugt 1 time+ på VT med Tim virker som en rigtig venlig og behagelig fyr!

Det var bare hygge small talk om alt muligt, tak for snakken det må vi gøre igen og du får lige din første

//Hunt

SD guild member Forum Convert

Ved ikke om Prospect har noget at skulle sige, men har da kun gode ord om Tim. løb en bg, hc og Scenarios samt vtét en smule,, rigtig behalig fyr. stille og rolig
    Last edited by Goomir; 23-03-2013 at 19:08.

Forum Initiate Shaolín's Avatar

Hej og velkommen Tim

Så fik du lavet en ansøgning til SD Lækkert, det var da også på tiden min ven

Kender Tim/@Alkana fra min gamle Ally Guild på Ghostlands. Han var en af de folk som jeg snakkede mest med da jeg stadig var der. Kanon flink fyr, altid klar på at hjælpe folk, give råd, eller bare sidde og stene en BG med Han var en aktiv person som gerne ville sætte lidt gang i PvP dele i vores gamle guild, det gik vist ikke helt efter hensigten, da folk slår sig ned på en PvE server for at være i fred

Efter jeg var flyttet her over, og har fundet mig rigtig godt til rette. Så kunne jeg da ikke andet end af anbefale SD til min buddy. SD tilbyder alt hvad man skal bruge, socialt samvær, raids, PvP & og andre spil hvis det er det man lyster.

Men all-in-all er Tim en rar mand, og mener helt klart han ville trives i SD

og velkommen til Hr.

-Shao
    "You got two kinds of people in this world. You've got your talkers, and you've got your doers. Most people are just talkers. All they got is talk. But when all is said and done, the doer's change the world"

SD Medlem Forum Apprentice

spille nogle bgs med alkana hyggeligt gut fra mig og flere til pvp skader jo ikke

Okay.. af en eller anden grund er navnet ingame "Alkana" blevet marked til rename... så jeg er nu "Elkana".. ved ikk lige hvad der sker for blizzard.

Hey Tim

Har du tid til en samtale imorgen eftermiddag?

//Hunt

Jep jep

Velkommen på trial @Alkana og held og lykke med det
    @Galicia vil du gøre det der skal klares her

//hunt

Tak for chancen, vil gøre det godt

PS: @obse @Nerror

SD guild member Forum Convert

velkommen

SD Medlem Marquis of the Board Nerror's Avatar

Tak for chancen, vil gøre det godt

PS: @obse @Nerror
    Ja?

Quote Originally Posted by Nerror View Post
    Ja?
    hej @Nerror blev bedt om og skrive dit navn da jeg ikke kan læse "inner" forums... så... det gjorde jeg ved ikke om du kan gøre noget?

SD Medlem Marquis of the Board Nerror's Avatar

hej @Nerror blev bedt om og skrive dit navn da jeg ikke kan læse "inner" forums... så... det gjorde jeg ved ikke om du kan gøre noget?
    Arh, jo, men jeg vil lige lade @Galicia eller anden WoW officer gøre det. Der er en smule mere til det end bare at ændre forumrank.

SD Medlem Forum Disciple Manics's Avatar

Han har fået in game invite... mangler bare forum adgang

Morgen @Alkana

Jeg skal nok lige få fixet din promote i løbet af formiddagen

//Hunt

Edit

Så skulle den være i vinkel go fornøjelse med det
    Last edited by Huntnez; 31-03-2013 at 7:57.

SD Medlem Forum Disciple Manics's Avatar

du har vist fjernet alle Alkana's muligheder, han har lige skrevet ingame at han kan intet nu.... @Huntnez

Ups kigger lige på det igen

edit

så skulle den være klaret med hjælp fra et par dygtige kollegaer havde vist glemt et flueben et sted beklager den tvungne tavshed @Alkana
    Last edited by Huntnez; 31-03-2013 at 17:39.