Results 1 to 4 of 4

Thread: SD FIGHT NIGHT (INFO til ansøgere!!)

Socialt Medlem Forum Knight Quinn's Avatar

Default SD FIGHT NIGHT (INFO til ansøgere!!)

Som nogle af jer nok har set på forsiden, så afholder vi en venskabelig TF2 dyst fredag d. 5. april. Vi er pt. 23 SD members der deltager, op da serveren har et max på 32, er der nu åbnet for tilmeldinger for ansøgere også. Så hvis man har tid, lyst og mangler nogle thumbs up i sin ansøgning, så er dette et yderst hygsomt og casual venligt arrangement Tilmeldinger kan ske i denne tråd.

Nedenfor ses den oprindelige tråd.

Der vil blive sat password på serveren i løbet af ugen - det har @chrella meget bedre styr på - han står mere el. mindre for alt det praktiske med serveren - det var jeg ikke helt nørd nok til selv

Vi har valgt et spil, jeg har valgt en dato og @chrella har hjulpet med stort set alt det praktiske mht. selve spillet Se hans fremragende info tråd her: http://www.semperdanica.dk/threads/4...=team+fortress

Planen er foreløbig at vi mødes ca. 19.45 på vt. og kl. 20 logger vi ind på den TF2 server jeg har lejet til formålet - den vil i øvrigt være til fri afbenyttelse efter Fight Night og i ca. 14 dage, da den derefter lukker. Mere info om den tilgår i denne tråd når jeg har specific information om den. Vi fortsætter til kl. 23 eller så længe folk gider.

Spillet kan hentes her: http://store.steampowered.com/app/440 og koster gratis

Da serveren har et max på 32 mand, vil jeg godt have folk melder sig til i denne tråd, da jeg så åbner op for at folk på trial også kan tilmelde sig arrangementet, hvis vi ikke selv rammer loftet. Derfor bliver sidste chance for at tilmelde sig d. 1. april. Skulle vi være så heldige at få flere tilmeldte end 32, så håber jeg vi kan lave 3+ hold, der så på skift spiller mod hinanden - jeg håber det er muligt at have spectators på serveren, så det ikke bliver kedeligt at vente. Hvis det ikke er muligt, så finder jeg på noget andet.

Så pak dit gode humør og evt. en six-pak af dit yndlings brewski og tilmeld dig!!

Så kan der øves på severen!

Chrella har tilføjet bots, så der også er noget modstand

Name Multiplay :: SD FIGHT NIGHT
    Game Half-Life 2 / Team Fortress 2
    Max Players 32
    Address 95.143.195.69:27715
    URL steam://connect/95.143.195.69:27715/

Deltagerliste:

Quinn 1
    Chrella 2
    HolgerDK 3
    Beawolf 4
    PulvenDK 5
    Fragglen 6
    Borias 7
    Lingmao 8
    Arantixe 9
    Skiz 10
    Shaolin 11
    Genoside 12
    Drago 13
    Zebb 14
    Enforcer 15
    Bael 16
    Dragonslair 17
    Soulmonkey 18
    Neen 19
    Badz 20
    thegriffen 21
    Amute 22
    Mortor 23

Måske-liste:

DarkWaiter
    Quinn - One name. One legend

@Quinn jeg bliver desværre nød til at påpege at de kære ansøgere ikke kan se mine indlæg om de forskellige classes da den ligger under medlemmes forum.

Så der kommer lige lidt overordnet info omkring TF2:

Team Fortress er et FPS, hvor man er rød VS blå.

Alt efter hvilke baner man vælger kan man enten spille:

Capture the flag

Helt standart Captuer the flag får fat i fjendens flag og forsvar samtidig ens eget.

Control point

Kontroller alle points for at vinde, begge hold starter med 2 points og et neutralt. Man er nød til at tage points i en lige "linie" det vil sige man kan først tage f.eks. nr. 4 point når man har de 3 første.

Control points (attack/defend)

Rød forsvar control points og blå skal forsøge at caputer dem, for at komme videre til næste control points og få ekstra tid. Når først blå har taget et control point, kan de ikke miste det igen. Lykkes det blå at tage alle punkter går man videre til næste runde (mener der er 3 runder.) Lykkes det rød at forhindre, de blå i at tage et point vinder de. Når enten blå eller rød har vundet bytter man hold.

Territorial control

Overtage alle territoriere for at vinde. Der findes kun et Territorial control map "hydro." Jeg må indrømme det er ikke en jeg har spillet særligt meget, når man har overtaget alle territoriere, slutter man af med et angreb på fjendens base.

Payload

Blå hold skal skubbe et togvogn med en bombe, fra punkt A til punkt E igennem punkt B,C og D, hver gang de kommer til et punkt, får de ekstra tid og det siger sig selv, at rød skal forhindre det i at ske. Står togvogen stille for længe begynder den at køre tilbage, men ikke længere tilbage end det sidste punkt man tog.

Payload race

Begge hold skal på samme tid skubbe et payload fra punkt A til punkt B og samtdig forhindre det andet hold i at komme frem.

Arena

Rød mod blå ingen respawn, overlever man mere end 1 min. kommer der et control point og det hold der capture det vinder runden (med mindre alle på det andet hold er død.)

King of the Hill

Et control point begge hold skal prøve at få fat i det. Første gang det bliver taget, begynder et ur på modstanderens side at tælle ned fra 3 min til 0, ryger den ned på 0 har man tabt. Har blå pointet og rød overtager pointet, begynder tiden at tælle ved det blå hold.

Der er også mann vs. machine, men da jeg ikke tror det er noget vi kommer til at spille, vil jeg ikke fortælle om det.

Der er 9 classes og alle starter med forskelligt udstyr. Man har mulighed for at får nyt udstyr i løbet af spillet, med forskellige egskaber og man kan, hvis man får meget af den samme ting, smede det om til andre ting.

Glæder mig at spille mod og med jer andre i SD første fælles spilleaften.

Til alle ansøgere vil jeg bare sige at dette er en rigtig god mulighed for at møde andre Sd end fra det spil man spiller og få lidt .
    Er svaret ikke gaffatape, er spørgsmålet stillet forkert.

Socialt Medlem Forum Convert

Ved ikke helt hvordan jeg har misset denne tråd, men jeg vil meget gerne deltage.

Quote Originally Posted by Wora View Post
    Ved ikke helt hvordan jeg har misset denne tråd, men jeg vil meget gerne deltage.
    Du skal være velkommen

Da du er medlem kan du læse mere her:

http://www.semperdanica.dk/threads/4...ngstråd)/page4
    Last edited by chrella; 05-04-2013 at 14:47.
    Er svaret ikke gaffatape, er spørgsmålet stillet forkert.