Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 42

Thread: [01.05.13] ansøgning til Semper Danica WoW :) - Pac

Default [01.05.13] ansøgning til Semper Danica WoW :) - Pac

Navn, alder og by.
    martin 24 Løgstør.
    Regler for optagelse" "Forum regler" og "de 5 værdier" er læst og forstået .

Som Person
    jeg er sådan en special type, lidt ala den sjove skøre onkel der er fuld at gode jokes. Er altid en sød og rar fyr som aldrig laver problemer og jeg holder altid aftaler "har misset 2 på 3 år" har en masse hobbyer hvor WoW er min største hobby derefter kommer comuter og et par småting. jeg har spillet Wow siden Vanilla hvor jeg har lavet ene PvE og nu er jeg gået over til PvP

Hva jeg laver
    :

jeg er desvære i den situation at jeg er førtidspensionist pga en sygdom kaldet "Chrome" og nej jeg er ikke forkromet :P. men i min fritid rodder jeg med computer og gamer ;D

hvad vil jeg i SD:

vil gerne i en guild hvor man kan pvp hc eller noget andet sjovt, det er jo osse altid rart at ha nogen at snakke med imens spiller

Hvad kan jeg tilbyde Semper Danica:

altid et billigt grin^^ men jeg er rimlig til pvp "det er stadig nyt for mig men lære hurtigt" og jeg er et warcraft leksikon, det plejede de at kalde mig på den gamle server. hvorfor ved jeg ikke :P hehe.

Mine forventninger:

jeg behandler altid folk godt og forventer self det samme til gengæld, og hvis nogen mangler hjælp til noget kan de bare sige til så er jeg klar til at hjælpe dem "indenfor rimlighedens grænser"

Mine mains gennem tiden:

Vanilla - Warrior
    TBC - Warrior
    WotLK - DK
    Cata - Rogue
    og MoP- lidt af hvert "men mest Warrior"

Motto:

sn't it great to be different?
    Isn't it wonderful to be exactly who you are?
    When you learn to start accepting yourself
    You'll become a shining star
    Last edited by Pac; 26-04-2013 at 20:05.

SD Medlem Forum Apprentice

hej pac og velkommen til der skulle gerne komme en officer forbi og hilse på inden længe

men godt at se at du pvper da vi mangler folk til det :P

SD Medlem Forum Senior Huntnez's Avatar

Hej Martin beklager vente tiden har ikke kunne være online det meste af ugen. Ville bare lige sige velkommen til og skal nok komme med lidt mere Info til dig inden så længe, når jeg kommer ind til min computer

Så du er bestemt ikke glemt

//Hunt

Så ramte jeg endelig min computer..

Jeg synes, at din ansøgning giver et oki billede af, hvem du er, kunne dog godt tænke mig du uddyber en lille smugle mere.

Lidt generel info:
    Vejen ind i SD er at gøre sig positivt bemærket og samle en masse anbefalinger. Husk at det ikke er din char eller din måde at spille på vi vurderer, men dig som person. Derfor har du mange muligheder for at gøre dig positivt bemærket. Du kan rende HC’s eller raids, men du kan også hygge på mumble, hjælpe ingame, bruge forum eller fx deltage i et irl/ingame arrangement. Vigtigst er at du aktivt gør dit for at lære vores medlemmer at kende og jeg kan kun opfordre til, at du går i gang allerede nu, da vi vurderer hele din ansøgning lige fra du postede den.

Du er velkommen på vores Mumble voice chat eller lave en /join semperdanica ingame. SD kanalen kan være ret død, men det er en god mulighed for at gøre os opmærksom på, at du er derude, så det skal du ikke lade dig skræmme af.

Jeg lader din ansøgning stå en uges tid, hvor vores medlemmer har mulighed for at hilse på dig og vi får mulighed for at se, hvad du er for en starut ud fra din aktivitet og medlemmernes tilbagemeldinger. Derefter vil vi invitere dig til en mumble samtale.

Hvis vi efter samtalen begge er enige om at fortsætte ansøgningen, så vil vi på dette tidspunkt gerne tilbyde dig en trial.

Husk endelig at nævne for dem du snakker og spiller med, at du er ansøger og at de meget gerne må bevæge sig forbi din ansøgning og smide et par ord.

Skulle du have spørgsmål undervejs, så vil vores Regler eller Information som regel kunne svare på det meste og ellers er du meget velkommen til at kontakte mig.

Ellers vil jeg ønske dig held og lykke med din ansøgning.

//Hunt

Hey Martin

Er du stadig der ude? Der har ikke været meget liv her inde endnu

//Hunt

Wall of of of of text Regent of the Board wOOOOt's Avatar

Virker ikke så vigtigt at komme ind hos os, når man ikke svarer tilbage en hel uge efter sin ansøgning.
    Godt nok skriver du at du er lidt genert, men det er vist at overdrive
    Grundlægger af Semper Danica
    Forlod SD i okt 2015 - Men faldt i WOW Classic, og søgte ind igen.
    Pt. aktiv i WOW Classic og PUBG. - Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR spørgsmål, så post eller pm.

daws, jeg er da kommet på Mumble, og er derinde tit, er osse kommet ind i chatten, men jeg kæmper desvære stadig med at være lidt genert, sorry about that^^

jeg tror osse jeg havde misforstået noget som Huntnez skrev: "Du er velkommen på vores Mumble voice chat eller lave en /join semperdanica ingame. SD kanalen kan være ret død, men det er en god mulighed for at gøre os opmærksom på, at du er derude, så det skal du ikke lade dig skræmme af." så jeg har gjordt det der stod og troede ikke jeg skulle skrive på forumet, det må du undskylde. det er 100% min fejl

Np, det er jo altid svært med tekst det kan jo blive læst og forstået på forskellige måder

Vejen ind i SD er at gøre sig positivt bemærket og samle en masse anbefalinger. Husk at det ikke er din char eller din måde at spille på vi vurderer, men dig som person. Derfor har du mange muligheder for at gøre dig positivt bemærket. Du kan rende HC’s eller raids, men du kan også hygge på mumble, hjælpe ingame, bruge forum eller fx deltage i et irl/ingame arrangement. Vigtigst er at du aktivt gør dit for at lære vores medlemmer at kende og jeg kan kun opfordre til, at du går i gang allerede nu, da vi vurderer hele din ansøgning lige fra du postede den.
    Når du nu fx har spillet med en SD'er eller hygget på mumble så husk at gøre opmærksom på du er ansøger og om de ikke vil gå en tur forbi din ansøgning.

Kunne også godt tænke mig du stadig fik uddybet dine ansøgning lidt mere, prøv fx at se på et par af de andres for at få lidt ideer

//Hunt

okai Huntnez, det vil jeg lige gøre. Jeg så jo en rigtig fin ansøgning, den jeg jeg lige låne lidt fra

SD Medlem Forum Elder Najsen's Avatar

Jeg har spillet bgs med Pac, og snakket med ham på mumble, han virker til at være en rigtig hyggelig og sød fyr Ja han er lidt genert, men han får stadig snakket, så det er kun positivt
    Helt klart en jeg gerne ser i SD

TAK Najsen!! det tar lige et par uger med at lære folk at kende, så er det med at være genert så småt væk

SD Medlem Forum Disciple

Velkommen til og god fornøjelse :-)

SD Medlem Forum Recruit Zømbie's Avatar

Jeg har lavet Arena med pac stille og rolig fyr, meget toldmodig, når man tænker på hvor dårligt mit gear er hehe

Zømbie, jeg er jo an ægte nordjyde, vi er altid så tålle^^

SD Medlem Forum Disciple

Hej Pac,

Har du tid og lyst til en samtale på mumble ved en 20.30.tiden i morgen?

Galicia

ja da, jeg skal nok være der i god tid så

SD Medlem Forum Disciple

Hej Pac,

Tak for en hyggelig samtale og velkommen på trial. Hvis der dukker spørgsmål op så må du endelig tage fat i en officer.

Venligst

Galicia

har spillet HC sammen med @Harpos @Stormcarp og @Lingmao i aften, det var dælme hyggeligt, super søde mennesker ;D

Forum Warden Lingmao's Avatar

yea, Mistah Pac, det var sku nogle gode runs!
    Battletag: Vantage#2621
    Steam: Nimmeth
    Twitch: Nimmeths

Selv tak @Pac , så sandt så sandt. Det var hyggeligt.

Officer Forum Warden Harpos's Avatar

Ja, vi havde en rigtig hyggelig aften på mumble, men jeg må lige spørge hvad eller hvem er "comuter"...

Og vi fik da løbet lidt HC og LFR, alt i alt en rigtig god og hyggelig aften

En stor her fra

Spurgte efter hjælp i guilden og Pac reloggede med det samme og hjalp, til trods for det ikke var en quest han havde selv. Det go stil =) Vi var på mumble og turen var rigtig hyggelig.

Så thumbs up her fra =)

Ja Paige det var virkeligt hyggeligt, og det med at hjælpe kan jeg slet ikke lade værd med det ligger jo i min "Jyde" natur :S hehe

Var i HC med Pac og thumbs up for at kalde mig Pro :-D