Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 28

Thread: Hushovmester genansøger til SD (GW2)

SD Trial Forum Initiate Hushovmester's Avatar

Wink Hushovmester genansøger til SD (GW2)

Hej igen SD.

Mit navn er Martin og er 28 år, jeg er lige flyttet til Århus med min kæreste Camilla og søn Noam på 2 år. Jeg er fortiden arbejdsløs web udvikler og bruger derfor en del tid sammen med Familien og Pc’en. Min fritid går mest med gaming, træning og Odds, også nyder jeg at fiske når kæresten giver lov også tager min lille søn jo selvfølgelig også en del af tiden.

Jeg har været i SD før under forum navnet Mardi i WOW bedre kendt som Nik måske. Det var dengang vi var i gang med MC og BWL. Det glemmer man jo aldrig, sammen med @Teos og sangen NO FEAR hehe…

Ansøgning er her: http://www.semperdanica.dk/threads/6107-Mardi-s

Ellers har jeg spillet under navnet Hushovmester som nu er mit Main navn. De fleste husker mig nok bedre som Nik i de gode gamle Arena/BG dage i WOW sammen med fx @Jay og @Orcblood. Kender også @Duncanous og @rakii IRL som jeg også har spillet en del med i diverse spil.

Jeg spiller på nuværende tidspunkt GW2 sammen med min IRL Buddy Jay hvilket jeg nyder meget. Jeg er desværre kun lvl 44 Thief indtil videre, da jeg lige har haft en lille pause med GW2 pga. flytning fra Grenaa til Århus osv. men er nu vendt stærkt tilbage. Jeg har været på WvW event med SD i den danske alliance DANE et par gange og de styre jo i WvW. Inden jeg startede på GW2 har jeg spillet bl.a. Rift og Battlefield 3.

Jeg forlod SD dengang pga. jeg var gået død i WOW, og startede på en Uddannelse som jeg ville fokusere på 100 %, og fik af den grund desværre heller aldrig skrevet en afskedstråd.

Jeg søger ind i SD igen fordi jeg syntes det er et super Guild og har kun positive ting at sige om det, også er det jo nogle dejlige mennesker der forstår at IRL også fylder en del i sit liv. Og nu har jeg tiden igen til at være en aktiv spiller og guildmate. Jeg har selvfølgelig læst og accepteret jeres regler og værdier.

Håber at høre fra jer.

M.v.h. Martin

SD Medlem Marquis of the Board Kebra's Avatar

Har du fortsat adgang til din gamle konto? Jeg mener vi foretrækker at man kun har 1 konto på boardet. Det kan være en admin (@Shade) kan hjælpe med at få ændret navn på den hvis det er.

Held og lykke med ansøgningen Altid godt at se lidt nye folk i GW2

SD Medlem Forum Disciple Jay's Avatar

Sådan gamle ven så fik du taget dig sammen!
    Håber jeg fik ham guidet det rigtige sted hen @Hest @Tristanas
    Spilkoordinator i GW2, Jay.5604

Jeg har stadig login til den gamle account (Mardi) så ville være fint hvis den kan merges med Hushovmester, så jeg kan bruge det nye navn.

Velkommen tilbage Martin.

Du har jo været igennem det før, så du ved lidt om hvordan det foregår herinde Har du spørgsmål til GW2, så kan du altid skrive til @Tristanas eller mig, så skal vi nok hjælpe dig. Nu er det bare ind og spille og samle nogle . Der er bl.a wvw event i aften og om lørdagen og der er PvE events torsdag hvor du kan joine nogle grupper.

Jeb Jeg vil da helt sikkert ta med på WvW event i aften... Har godt nok haft lidt internet problemer på det sidste med at jeg disconnecter, så krydser fingre for at det spiller iaften!

Forum Convert rakii's Avatar

Giver Martin en med det samme, da jeg kender ham privat og ved hvilken fin fyr han er.

GL med ansøgningen

SD Medlem Forum Knight Tristanas's Avatar

Hej @Hushovmester

beklager mit manglende svar i går - var en MEGET lang arbejdsdag

Dejligt at se du vender retur til SD. @Hest har sagt det meste, og du kender jo rutinen. Udover at gøre dig positiv bemærket ingame og grupperer med SDer, kan du også hygge på mumble, bruge forum eller fx deltage i et irl/ingame arrangement. Vigtigst er at du aktivt gør dit for at lære vores medlemmer at kende ligesom du gjorde ved din første ansøgning. Der er sket meget nyt i SD siden du var her sidst, og som du kan se, er der også en del nye medlemmere

Du er selvfølgelig velkommen til at joine vores voicechat. SD er lige skiftet til Mumble, og du kan finde information og hvordan man installere programmet her

På et tidspunkt finder vi lige et tidspunkt og tager en sludder på mumble - ganske uformelt. Jeg kører SuperBox speed run hver aften - nogle gange med jay - hvor du er mere end velkommen til at hoppe på.

Vi er ved at undersøge omkring at merge dine 2 konto, hvis det er muligt. Jeg lader de høje administratorer tage sig af den del.

Hvis der skulle opstå spørgsmål undervejs, så vil vores Regler eller Information som regel kunne svare på det meste og ellers er undertegnede eller @Hest altid til rådighed.

// Trist
    Last edited by Tristanas; 24-04-2013 at 7:32.

WoW: Tristánas, Paladin Tank (MAIN) // Tristanas, Hunter
    Diablo 3: Tristanas#2716

SD Medlem Forum Elder

hvordan vi har klaret os uden nik og jay duoen er ikke til at forstå.

thumbs up
    Druids are PvE

Quote Originally Posted by xlausen View Post
    hvordan vi har klaret os uden nik og jay duoen er ikke til at forstå.

thumbs up
    Haha!

Tristanas det lyder super fint, du siger bare til så tager vi en snak! Tak for Rakii og Xlausen, og ja nu er duoen dælme tilbage hehe
    Og tak for WvW event igår @Hest @Blamage, @Jay og Knoir, det var fun som altid!
    Last edited by Hushovmester; 24-04-2013 at 9:05.

SD Medlem Paladin of the Board Shade's Avatar

Profilen Mardi er merged ind i profilen Hushovmester. Så der skulle nu være historik på din profil. Held og lykke med ansøgningen
    Currently playing: Fallout 76, CS:GO
    Waiting for: Next big MMORPG
    Maintaining SD Guild in EQ2

Kanon jeg takker takker...

SD Medlem Forum Knight Talnox's Avatar

Ligger ansøgningen ikke det forkerte sted?
    Never argue with an idiot, he will just drag you down to his level and beat you with experience.

Quote Originally Posted by Talnox View Post
    Ligger ansøgningen ikke det forkerte sted?
    Der er ikke noget ansøgnings forum til GW2, så i stedet for at oprette det pga. den ene ansøgning, har vi bare valgt at lægge den herinde

SD Medlem Forum Knight Talnox's Avatar

Quote Originally Posted by Hest View Post
    Der er ikke noget ansøgnings forum til GW2, så i stedet for at oprette det pga. den ene ansøgning, har vi bare valgt at lægge den herinde
    Hvorfor ikke lave et 'Diverse ansøgninger' forum så, det bliver da sikkert ikke den sidste?
    Never argue with an idiot, he will just drag you down to his level and beat you with experience.

Quote Originally Posted by Talnox View Post
    Hvorfor ikke lave et 'Diverse ansøgninger' forum så, det bliver da sikkert ikke den sidste?
    Dette er blot en midlertidig løsning. Der kommer en anden løsning i forbindelse med nogle tiltag, som lige skal falde i klik først, så der var ingen grund til at gøre noget ud af det administrativt lige pt, som alligevel skulle ændres indenfor kort tid.

Takker for endnu et vellykket WvW event igår, selvom de andres raids var pænt heftige

Quote Originally Posted by Hushovmester View Post
    Takker for endnu et vellykket WvW event igår, selvom de andres raids var pænt heftige
    Yeah, tror vidst vi var de eneste fra SD i denne omgang

Tak til @Jay, @Hest, @Tristanas og @Kebra for et hyggeligt bounty event, det er jeg helt sikkert frisk på igen... Må lige have samlet mig lidt waypoints

Thumbs up her fra Du lyder som en flink gut

Quote Originally Posted by Hushovmester View Post
    Tak til @Jay, @Hest, @Tristanas og @Kebra for et hyggeligt bounty event, det er jeg helt sikkert frisk på igen... Må lige have samlet mig lidt waypoints
    Ja det var super hyggeligt. Vi fik da lige klaret et par stykker, men er bare glad for alle i sidste ende fik personlig reward

Det var selvfølgelig oplagt at jeg lige tog en sludder med dig der, men forglemte det i min træthed Vi må lige kigge på det en af dagene i den nærmeste fremtid.

Så fik vi lige et guild first på molten facility Fed instance. Tak for turen Hushov

SD Medlem Forum Acolyte Lummer's Avatar

Tak for en hyggelige aften i Molten Facility (Kanon Fed instance)

kan kun sige ind med
    Hushovmester

han for
    af mig
    PS. Stavefejlene er helt gratis

Hej @Hushovmester

Som aftalt ændrer vi din status til trial fra d.d, og du vil nu få adgang til det interne forum i samme omgang.

Udover det, så har jeg fået fornøjelsen af hushovmester et par gange nu, og var også med i Molten facility med Kebra, Lummer og ikke mindst hushovmester. Det var virkelig en fornøjelse omgang. Teamworket var helt i top og super fed hygge. Sværhedsgraden var jo helt forrygende i den instance. kan kun anbefales. Du får også en fra mig. Fortsæt det gode indtryk

// Trist