Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 48

Thread: [01.05.13] ?Ansgning, mske ;)? - Stormcarp. Tidligere Vaagholt

Default [01.05.13] ?Ansgning, mske ;)? - Stormcarp. Tidligere Vaagholt

Hej Drenge,

Jeg har en mage (ems) p serveren, men har for nyeligt spillet meget casual p en shammy (ench/ele) og er begyndt at nyde lidt shammy livet. Tnker at skulle overfre den p servern Tarren Mill snart og kunne godt tnke mig at finde et dansk guild, hvor der er mulighed for raid spot. Lige pt. har han lige ramt lvl90 s er gearet ringe, men vil arbejde p sagen at fange lidt ilvl502 episke dele fra tot og mindre kan nok ogs gre det. Jeg syesn jeg er fornuftigt ingame forstelse og i den tidligere patch MV,HOF,TOES - blev det ogs cleared p min mage uden de store problemer. Har lidt erfaringer med HC fight og det er den del at spillet jeg synes spndende og udfordrende s gamet s handler om at arbejde sammen og ikke loot-farmining.

Privat, er jeg 29r, bor sammen med min kreste i hornslet. Er uddannede soc. pdagog og str og skal vre far her til sommer. Dette tnker jeg ikke er den store barrierer en god gang game, men selvflgelig kan der vre forpligtigelser som er grund til en afmelding, men dette privotere jeg ret hjt, da jeg synes selv det er MEGA ringe nr folk brnder en af og man sidder bare og venter p en stand-in........ #waste-off-time.

Jeg synes jeres guild lyder spndende med den sociale del om spillet og grill og fest. En af foredelene er ogs i spiller 25man, det er lidt fede efter min mening.

Glder til at hre fra jer og forhbenligt, se frem til nogle sjove aftner.

Mvh.
    Nick Vaagholt Christensen

SD Medlem Forum Senior PulvenDK's Avatar

Hej og velkommen til
    Udemrket ansgning du har fet sammensat viser fint hvem du er som person, jeg er lidt nysgerrig om du har andre interesser eller ting som du gr op i?

Nu jeg ikke s aktiv p wow siden men jeg mener ikke vores 25 mands hold krer lige pt @Huntnez kan mske bekrfte eller afkrfte det

En lille ting du mangler er at acceptere vores vrdier og regler

Inden lnge kommer der en officer forbi og giver dig den officielle velkomst.

PulvenDK

Wall of of of of text Regent of the Board wOOOOt's Avatar

Hey Nick

Der kommer asap en rekrutterings officer fra vores WOW afdeling og byder velkommen.

Dog springer din overskrift mig lidt i jnene. En ansgning, mske?
    Det lyder lidt halvhjertet - hvad vil du?
    SD er meget mere end WOW raiding, og vi er ikke en guild man kommer sovende ind i.
    Det krver interesse, engagement og aktivitet at blive trial og fuld medlem.
    S en "Mske" ansgning lyder lidt vagt i mine rer. Sger du et nyt MMO hjem, med nye venner,
    s "gr det fuldt ud" ;o)

GL

Mvh
    w
    Grundlgger af Semper Danica
    Forlod SD i okt 2015 - Men faldt i WOW Classic, og sgte ind igen.
    Pt. aktiv i WOW Classic og PUBG. - Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR sprgsml, s post eller pm.

SD Medlem Forum Senior Huntnez's Avatar

Hey Nick

Velkommen til vores forum

Din ansgning er en lille smugle tynd, kunne godt tnke mig du fik skrevet lidt mere omkring hvem du er

Hvad angr 25mans holdet som du sprger indtil, s kre det ikke mere. Der er stadig mulighed for raiding med SD p forskellige niveauer, dog kan jeg ikke love dig et spot da vores raid hold bliver drevet af vores medlemmer og ikke af SD WoW. Men hvis man er en engageret raider s kunne der mske blive fundet et spot p et hold, det er ikke altid nemt da disse bestr af en flok faste spiller. Der bliver selvflgeligt skiftet lidt ud p sdanne hold engang imellem, men som sagt jeg kan ikke love dig et spot men der er muligheder.

Jeg mangler du gr ind og lser og godkender vores 5 vrdier, og som Woot er inde p kunne jeg ogs godt tnke mig at f uddybet dit Mske.

Lidt generel info:
    Vejen ind i SD er at gre sig positivt bemrket og samle en masse anbefalinger. Husk at det ikke er din char eller din mde at spille p vi vurderer, men dig som person. Derfor har du mange muligheder for at gre dig positivt bemrket. Du kan rende HC’s eller raids, men du kan ogs hygge p mumble, hjlpe ingame, bruge forum eller fx deltage i et irl/ingame arrangement. Vigtigst er at du aktivt gr dit for at lre vores medlemmer at kende og jeg kan kun opfordre til, at du gr i gang allerede nu, da vi vurderer hele din ansgning lige fra du postede den.

Du er velkommen p vores Mumble voice chat eller lave en /join semperdanica ingame. SD kanalen kan vre ret dd, men det er en god mulighed for at gre os opmrksom p, at du er derude, s det skal du ikke lade dig skrmme af.

Jeg lader din ansgning st en uges tid, hvor vores medlemmer har mulighed for at hilse p dig og vi fr mulighed for at se, hvad du er for en starut ud fra din aktivitet og medlemmernes tilbagemeldinger. Derefter vil vi invitere dig til en mumble samtale.

Hvis vi efter samtalen begge er enige om at fortstte ansgningen, s vil vi p dette tidspunkt gerne tilbyde dig en trial.

Husk endelig at nvne for dem du snakker og spiller med, at du er ansger og at de meget gerne m bevge sig forbi din ansgning og smide et par ord.

Skulle du have sprgsml undervejs, s vil vores Regler eller Information som regel kunne svare p det meste og ellers er du meget velkommen til at kontakte mig.

Ellers vil jeg nske dig held og lykke med din ansgning.

//Hunt

Quote Originally Posted by wOOOOt View Post
    Hey Nick

Der kommer asap en rekrutterings officer fra vores WOW afdeling og byder velkommen.

Dog springer din overskrift mig lidt i jnene. En ansgning, mske?
    Det lyder lidt halvhjertet - hvad vil du?
    SD er meget mere end WOW raiding, og vi er ikke en guild man kommer sovende ind i.
    Det krver interesse, engagement og aktivitet at blive trial og fuld medlem.
    S en "Mske" ansgning lyder lidt vagt i mine rer. Sger du et nyt MMO hjem, med nye venner,
    s "gr det fuldt ud" ;o)

GL

Mvh
    w
    God aften w0000t,

Kan forst din kommentar til overskriften og min mening var nok mere med et glimt i jet frem for en utrovrdig og "halvhjertet" ansgning. Jeg respektere jeres vrdier og synes de ligger meget op af hvem jeg ser mig selv som person. Mine intentioner har ikke vret, at skrive en ansgning med manglende engagement i fllesskab eller holdning til MMO, men tvrtimod. Synes kun det er godt, at strre guilde har stolte traditioner og regelst, som skal overholdes.

Mine intentioner er: at deltage i MMO fllesskabet (online/-offline), udvise engagement i det jeg deltager i og gerne vre hjlpsom for mine med-medlemer.

Hav en god aften
    vaagholt

SD Medlem Forum Adept saks's Avatar

Kan godt se hvor wOOOOt vil hen, men overskriften gjorde faktisk jeg kiggede ind i din ansgning

SD Medlem Forum Elder Najsen's Avatar

Jeg gider ikke byde dig velkommen nr du kun siger hej drenge

Held og lykke med ansgningen

Wall of of of of text Regent of the Board wOOOOt's Avatar

Quote Originally Posted by vaagholt View Post
    God aften w0000t,

Kan forst din kommentar til overskriften og min mening var nok mere med et glimt i jet frem for en utrovrdig og "halvhjertet" ansgning. Jeg respektere jeres vrdier og synes de ligger meget op af hvem jeg ser mig selv som person. Mine intentioner har ikke vret, at skrive en ansgning med manglende engagement i fllesskab eller holdning til MMO, men tvrtimod. Synes kun det er godt, at strre guilde har stolte traditioner og regelst, som skal overholdes.

Mine intentioner er: at deltage i MMO fllesskabet (online/-offline), udvise engagement i det jeg deltager i og gerne vre hjlpsom for mine med-medlemer.

Hav en god aften
    vaagholt
    Fremragende svar!
    Og lige over.

w
    Grundlgger af Semper Danica
    Forlod SD i okt 2015 - Men faldt i WOW Classic, og sgte ind igen.
    Pt. aktiv i WOW Classic og PUBG. - Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR sprgsml, s post eller pm.

Quote Originally Posted by Najsen View Post
    Jeg gider ikke byde dig velkommen nr du kun siger hej drenge

Held og lykke med ansgningen
    Hej piger i SD ;-)

SD Medlem Forum Elder Najsen's Avatar

Velkommen

SD Medlem Forum Knight Trine's Avatar

Hej piger i SD ;-)
    Jamen hej Nick

-vi er faktisk flere tser end man lige tror her i SD

Forum Elder Beawolf's Avatar

Og et par tsedrenge

Quote Originally Posted by Beawolf View Post
    Og et par tsedrenge
    shhhh

SD Medlem Forum Knight Trine's Avatar

Quote Originally Posted by Beawolf View Post
    Og et par hundrede tsedrenge
    Fixed!

SD Medlem Forum Disciple

Velkommen til og god fornjelse :-)

Hej folk,
    Har haft sindsygt travlt her dr sidste par dage s jeg stter lige min shammy til realm transfer imorgen. Hvem skal jeg kontakte ang. et inv til guildet. S logger jeg p imorgen aften samt p mumble til en en lille chat
    Snakkes ved imorgen..

Du fr ikke en invite fr du er kommet p trial

Quote Originally Posted by PulvenDK View Post
    Du fr ikke en invite fr du er kommet p trial
    Forsteligt, men hvordan fungere dette hos jer?

SD Medlem Forum Senior Huntnez's Avatar

Forsteligt, men hvordan fungere dette hos jer?
    Kig lidt lngere oppe og prv at lse den generele Info igennem igen jeg postede

Default respons p vrdier

Quote Originally Posted by Huntnez View Post
    Kig lidt lngere oppe og prv at lse den generele Info igennem igen jeg postede
    Har lst jers vrdier tidligere samt godkendt dem, men gentager gerne vrdierne og knytter en personlig kommentar.

Respekt for andre - Tjek.

Gensidigt respekt er klart en af mine personlige vrdier og synes det skal nvnes i MMO sammenhng og kan godt forst i har det nvn i jers vrdi st, som skal accepteres af jeres spillere. Jeg respektere nybegyndere samt pro spilere for deres kvaliteter og ser mig selv som ret rummelig og bliver ikke oprevet af wipes og lader ikke en irritation g ud over person. Dette fordre jo klart kun drligt teamwork og skaber ingen progres. Jeg selv spiller jo kun for sjov og modtager ingen betaling for min interesse for online-miljet, s nr vi sidder sammen skal jo kunne kommunikere respektfuld og nyde spillet sammen.

rlighed - Tjek.

Selvsigende, Med rlighed kommer man lngst ;-), var der nogle kloge hoveder der sagde en gang og det holder sgu stadig. Jeg regner med at folk i SD er voksne, rlige, realelle mennesker.

Loyalitet - Tjek.

Loyalitet for mig helt til at tnke p militr styre, men kan klart se meningen i denne sammenhng. Er loyal spiller, som er der for mine guildes og ikke lader dem ryggen evt. set p raidnight hvor man vlger at aflyse kort inden start for at kunne spille med nogle venner. Denne form for iloyalitet har jeg desvrre mdt p min vej og synes det er s uacceptabelt. Spild af tid for alle part!

Udvikling - Tjek.

Progression Dejligt ord, men udviklings kan klart ses p personlig karakter og spille stil og tnker vi alle spillere udvikler os og vores charakter.

Engagement i SD - Tjek.

Hvis man vlger at ansge om medlemskab i en stor orgination som SD, tnker jeg det er klart, at der m vre et engagement, drive, motivation for dette. Har stadig efter flere r i wow miljet lyst og engagement til fornyelse og nye online m8s og hvis drivet, motivationen falder er det jo ikke en falit erklring at sige man er inaktiv for en periode.

Hber dette er svar nok PulvenDK og Huntnez, ellers skriv lige hvis jeg skal uddybe noget. Dette gr jeg gerne.

Mvh.
    Nick Vaagholt Christensen

SD Medlem Forum Elder Marwen's Avatar

@vaagholt

Jeg lader din ansgning st en uges tid, hvor vores medlemmer har mulighed for at hilse p dig og vi fr mulighed for at se, hvad du er for en starut ud fra din aktivitet og medlemmernes tilbagemeldinger. Derefter vil vi invitere dig til en mumble samtale.

Hvis vi efter samtalen begge er enige om at fortstte ansgningen, s vil vi p dette tidspunkt gerne tilbyde dig en trial.

SD Medlem Forum Disciple

Hej Vaagholt,

Har du tid og lyst til en samtale i morgen ved 21.30 tiden?

Galicia

Hej Galicia,
    Jeg for besg imorgen til aftensmad, men mon ikke de er taget hjem der. Jeg kan give lyd fra mig hvis det ikke kan lade sig gre, ellers kommer jeg p mumble kl-21.30.

Deal.

Forum Warden Lingmao's Avatar

Velkomme p Trial VaagHolt.

Dit ingame navn er Stormcarp, og forum er vaagholt.
    vi kunne godt tnke os at det blev det samme. eller havde en eller anden sammenligning.
    kan jeg ndre dit forum navn til Stormcarp?, eller vil du beholde Vaagholt. ndre dit ingame navn til Vaagholt
    Last edited by Lingmao; 02-05-2013 at 8:45.
    Battletag: Vantage#2621
    Steam: Nimmeth
    Twitch: Nimmeths

Quote Originally Posted by Lingmao View Post
    Velkomme p Trial VaagHolt.

Dit ingame navn er Stormcarp, og forum er vaagholt.
    vi kunne godt tnke os at det blev det samme. eller havde en eller anden sammenligning.
    kan jeg ndre dit forum navn til Stormcarp?, eller vil du beholde Vaagholt. ndre dit ingame navn til Vaagholt
    tak #lingmao

men hvordan ndre jeg mig navn herinde? Har kigget lidt rundt i indstillingerne men synes ikke lige det var benlyst :/