Page 1 of 3 123 LastLast
Results 1 to 25 of 70

Thread: [11-06-13]Ansøgning til guilden :) Dudess

Forum Acolyte Dudess's Avatar

Red face [11-06-13]Ansøgning til guilden :) Dudess

Hejsa

Jeg har spillet WoW on/off i nogle år, men mest off, og vil derfor beskrive mig selv som nybegynder.

Jeg har dog på det seneste haft rigtig meget lyst til at starte op igen, og har nu en aktiv subsciption igen.

I perioden 2000-2006 spillede jeg Asherons Call, et andet mmorpg, og var en kendt og respekteret spiller på min server. Så skete der ting i mit liv, så jeg stoppede, og sidenhen er AC blevet uddød.

Jeg har siden af flere omgange forsøgt mig i WoW, men det er ikke lykkedes mig at finde den helt rette guild, som er det bærende element for mig, når jeg spiller. Jeg vil dog tilføje,at jeg er bestemt ikke guildhopper. Er ret loyal både i wow og som person. Det sociale i en guild er bare alfa og omega for min glæde ved at spille wow.

Så jeg leder efter en guild med voksne spillere (er selv 40), hvor det sociale og hyggen er i højsædet. Jeg har nogle gange været i en guild, hvor dette er blevet lovet, men hvor jeg sidenhen har opdaget, at medlemmerne taler næsten kun, når de raider (og når man ikke er højt lvl, så er man ligesom udelukket fra den snak), eller også er al snak på teamspeak eller lign, og ellers en del tavshed i guildchatten online. Og det er sikkert super for nogle, men jeg savner det sociale. Og hvis det så endda bliver krydret med at der bliver holdt en guildfest eller lign et par gange om året, jamen så vil det da være helt fantastisk

og nu har jeg jo læst rigtigt meget om jeres guild, og den lyder bare fantastisk, men der er et lille men - jeg er jo ikke lvl 90. Er det et ufravigeligt krav, eller kan man joine som social? Jeg har også sendt en mail for nogle dage siden til jer, men den er nok ikke nået frem, for jeg har ikke hørt noget.

Privat hedder jeg Elisabeth og er som sagt 40 år. Jeg arbejder/ede som adm koordinator i Aarhus. Blev dog desværre opsagt fra mit job i mandags, og arbejder på at blive fritstillet i opsigelsesperioden. Blev opsagt med mange rosende ord og pga nedlæggelse af stillingen. Jeg bor i Vejle i en sammenbragt familie på godt og ondt med to teenagere og min mand Oprindeligt kommer jeg fra Sjælland og savner København ;-) Men ellers er jeg bare et generelt socialt og hjælpsomt menneske og på god fod med alle

Jeg har spillet lidt forskelligt, men altid som Ally. Jeg er klar på noget nyt dog, da jeg jo skal starte helt forfra.

Håber at jeg kan få en chance som social player, så ser frem til at høre fra jer
    Last edited by Dudess; 05-05-2013 at 8:44.

Hov og i forhold til værdier og regler, så kan jeg stå inde for og godkende det hele

Jeg har endnu ikke en oprettet char på serveren, men plejer altid at spille under navnet Dudess, eller alternativt EarthAngel.

Forum Elder Deadlock's Avatar

hey, der kommer nok en officer forbi og forklare nærmere, men så vidt jeg ved er kravet på lvl 90 der primært for ansøgerens skyld da man skal mingle med medlemmerne og samle anbefalinger fra dem og det kan være svært uden at kunne spille med dem, mener det er derfor der er blevet sat det krav

ud over dette kunne jeg godt tænke mig at høre hvad du ellers laver i din fritid?

Quote Originally Posted by Deadlock View Post
    hey, der kommer nok en officer forbi og forklare nærmere, men så vidt jeg ved er kravet på lvl 90 der primært for ansøgerens skyld da man skal mingle med medlemmerne og samle anbefalinger fra dem og det kan være svært uden at kunne spille med dem, mener det er derfor der er blevet sat det krav

ud over dette kunne jeg godt tænke mig at høre hvad du ellers laver i din fritid?
    Hehe jeg stod faktisk lige og tænkte på, at det havde jeg glemt at skrive noget om

Jamen jeg har altid været involveret i frivilligt arbejde på den ene eller anden måde. I mange år kørte jeg Danmarks største internetportal for enlige forsørgere, og var også formand i en forening, som hjalp samme målgruppe. I dag er jeg koordinator i den lokale karateklub, hvor min mand er cheftræner. Jeg hjælper med mødeindkaldelser, referater, annoncer osv.

Og så er jeg lige startet i en kajakklub her i byen, som jeg glæder mig helt vildt til at komme igang med. Engang imellem, når vejret er godt, så lystfisker vi også fra stranden. Jeg er ikke et sporty menneske, men elsker sport som er sjovt. Har fx også prøvet at klatre i trætoppene et par gange, og nu åbner der snart en gorillapark her i Vejle, hvor jeg klart skal være stamgæst

Og endelig så er jeg ret kreativ, og kan alt muligt kreativt som jeg sætter mig for.
    ømen ofte efter en lang dags arbejde, så slapper jeg altså bare af på sofaen med en film. Har set rigtige mange film, og elsker det!

SD Medlem Forum Senior Huntnez's Avatar

Hej og velkommen til vores forum

Tak for din ansøgning, syntes du er kommet godt rundt omkring det hele også med de efterfølgende tilføjelser. Som deadlock er inde på vil vi gerne du ansøger med en lvl 90, af den simple grund det er vores medlemmer der skal godkende dig og lære dig at kende. Dette gøres lettest ved at spille på en lvl 90 da det er her alle er.

Så der er 2 muligheder
    1. Du flytter en af dine toons og vi kan forsætte din ansøgning som normalt
    2. Vi pauser din ansøgning imens du få lvl din ny toon op og forsætter når du rammer 90.

Du er selvfølgeligt stadig velkommen her på forum, ingame chat /j semperdanica og på vores mumble voicechat imens du får lvl'et din toon men vi vil ikke forsætte din ansøgning før du er 90.

Har du spørgsmål så bare kom med dem

//Hunt

Jeg kan godt flytte min toon, men hun er jo alliance, så det duer ikke :-/ hun er så heller ikke lvl 90 endnu, men jeg vil da gå i kast med at levelle en ny char. Nogle gode guides eller tips til hurtig levelling?

Hvis jeg skriver /j semperdanica - er det så guildchatten?

Man kan også skifte fra ally til hord, men det koster selvfølgeligt ekstra. Men hvis du ikke er lvl 90 der alligevel, så kan du lige så godt kaste dig ud i en go gang lvl'ing

Hvis du skriver /j semperdanica joiner du vores åbne channel, hvor vi har en del SD'er som også sidder der, den kan være en smugle død til tider men som sagt er du også velkommen på vores voicechat mumble imens du lvl'er det er en god måde at komme til at snakke med nogle SD'er og vil helt sikkert give dig en fordel når du rammer 90 og skal til at forsætte din ansøgning.

Hvad den hurtigste vej er? Hmm kommer lidt an på hvad class og spec du vil køre op, og så smag og behag og det vigtigste er selvfølgeligt man hygger sig med det imens.. Jeg køre selv en del random dungens og hygge quester engang imellem, men fra 10 til 65-70 stykker er dungen nok hurtigst og derefter syntes jeg personligt questing går hurtigst

//Hunt

Tak for tips det er et par år siden at jeg spillede sidst, men nyder ret meget quests faktisk må lige Google om addons stadig eksisterer

opretter mig i dag

Argh, undskyld, men jeg kan se, at Tarren Mill er en pvp server. Det er slet ikke mig, jeg tager det alt for personligt, og bliver irriteret.

Øv øv :-/

så du vil gerne annuller din ansøgning?

Forum Warden Lingmao's Avatar

vi ligger knap nok mærke til alliance på serveren.
    http://www.warcraftrealms.com/census...ervertypeid=-1

Det er en pvp server. men der er ikke så meget pvp igen

edit:
    så li at Warcraftrealms siger der er 4 lvl 90 panda totalt på serveren. det passer ikke. så de stats det link siger passer ikke

men igen det er op til dig, muligheden for at opleve pvp eksistere
    Last edited by Lingmao; 05-05-2013 at 13:41.
    Battletag: Vantage#2621
    Steam: Nimmeth
    Twitch: Nimmeths

Jeg synes at det er vildt ærgerligt, for havde set frem til at levelle og blive medlem! Kan man undgå at blive slået ihjel hele tiden? Jeg prøvede pvp, da jeg spillede Asherons Call, og jeg hadede at blive slået ihjel imens jeg gjorde 'my own thing'. Hvor slemt er det? ;-P

Hov, jeg kommer lige i tanke om - måske betyder pvp ikke det samme i wow som i AC. Kan horde ikke slå andre horde ihjel? Er det kun horde og alliance, som kan slå hinanden ihjel?

lad mig forklare... I AC kunne alle slå alle ihjel, når man var pvp. Så der ville komme lvl 50 spillere ind i en newbie by og slå ihjel til højre og venstre. Det var ret træls. Men hvis horde ikke kan slå andre hordes ihjel, så er sagen jo en helt anden

Forum Elder Deadlock's Avatar

Quote Originally Posted by Dudess View Post
    Jeg synes at det er vildt ærgerligt, for havde set frem til at levelle og blive medlem! Kan man undgå at blive slået ihjel hele tiden? Jeg prøvede pvp, da jeg spillede Asherons Call, og jeg hadede at blive slået ihjel imens jeg gjorde 'my own thing'. Hvor slemt er det? ;-P

man ser yderst sjældent alliance er stort set kun når man skifter til nye områder (lvl 60/70/80) hvor nogle sørgelige mennesker har stået med lvl 90 folk og camped portaler og lign. hvis du giver det en chance så kan du jo spørge i SD kanalen hvis du skulle komme i problemer, hvis nogen af os har tid kan det jo være vi kommer flyvende

Hov, jeg kommer lige i tanke om - måske betyder pvp ikke det samme i wow som i AC. Kan horde ikke slå andre horde ihjel? Er det kun horde og alliance, som kan slå hinanden ihjel?

lad mig forklare... I AC kunne alle slå alle ihjel, når man var pvp. Så der ville komme lvl 50 spillere ind i en newbie by og slå ihjel til højre og venstre. Det var ret træls. Men hvis horde ikke kan slå andre hordes ihjel, så er sagen jo en helt anden
    det er kun horde vs alliance.

Ahhh jamen så er situationen jo en helt anden. Undskyld, jeg gik bare ud fra, at det var samme princip som jeg havde prøvet før. Så vil jeg skynde mig at få oprettet en char og få lidt levels under mig

I øvrigt har jeg fået talt med min chef i dag, og han er gået med til at fritstille mig fra jobbet, så når jeg kke jobsøger nyt drømmejob, så har jeg ekstra tid til wow

Så er jeg oprettet som Dudess. Glæder mig til at chatte og levelle

Go fornøjelse, er glad for du valgte at give det en chance.

Og dejligt mht til dig arbejde

//Hunt

Quote Originally Posted by Huntnez View Post
    ingame chat /j semperdanica

//Hunt
    Hej igen

Jeg er in game nu som Dudess, men når jeg skriver /j semperdanica så får jeg blot at vide, at jeg kan skrive /help for flere commands? Jeg har prøvet både som /j og /join og /j, /join, mm.

Hjælp?

SD Medlem Forum Elder Najsen's Avatar

Du skal skrive /join semperdanica hvis du ikke kommer ind på det, har du med garenti skrevet forkert :P Eller er på en forkert server

Det virkede denne gang - jeg troede, at jeg skulle skrive min besked efterfølgende ;-P Nu er jeg i channel, så skal jeg bare finde ud af hvordan jeg skriver derinde. Griner - åh, hvor jeg dog føler mig som en nybegynder!

Det virkede denne gang - jeg troede, at jeg skulle skrive min besked efterfølgende ;-P Nu er jeg i channel, så skal jeg bare finde ud af hvordan jeg skriver derinde. Griner - åh, hvor jeg dog føler mig som en nybegynder!
    Fandt ud af det!

Hej @Dudess

Vi har i ledelsen fået os en go snak omkring dig og din personlighed. Vi synes du her den sidste måneds tid virkelig har bidraget med en helt masse positivt og vist at du virkelig vil SD. Vi er helt sikker på hvis du forsætter den rigtig gode linje du har lagt fra start af, så vil du passe rigtig godt ind i SD og hvad SD står for.
    Jeg tror ikke der er mange ansøgere i gennem tiden som kan prale af 140 posts før de overhoved er kommet på trial og kommet lidt tættet på at blive member af SD. Det engagement du har udvist vil vi gerne have lov at belønne i form af at vi laver en lille undtagelse i regelsættet.

Det vil sige at vi ser bort fra at du ikke er lvl 90 endnu, og lader dig komme videre vi ansøgnings proceduren. @Lingmao vil snart komme forbi din tråd og tage den af standby og invitere dig til en samtale på mumble og hvis han vurderer dig egnet til en trial efter samtalen, så kører du videre med din ansøgning som på normalvis i 30 dage og skal samle dine 10 thumbs up/positive bemærkninger.

Vi følger normalt vores regler, men når der kommer en rigtig god grund til at afvige en lille smule fra dem, så er vi heller ikke blege for at gøre det, men der skal være en rigtig god grund og det mener vi bestemt der er i dette tilfælde.
    Så forsæt den gode indstilling og forsæt med at bevise du virkeligt er det SD materiel du giver dig ud for at være.

Held og lykke med ansøgningen

//Hunt

SD Medlem Forum Acolyte Hindbær's Avatar

Sig endelig til hvis du skal have hjælp med at lvle Jeg hjælper gerne både med min lvl 90 eller med en char omkring dit lvl - Det går altid hurtigere med lvling når man er to
    Ellers har jeg kun at sige held og lykke med din ansøgning!

Der er hverken Brombær, Jordbær, Blåbær, Rønnebær, Surbær, Hyldebær, Kirsebær, Morbær, Enebær, Multebær, Solbær, Tranebær, Boysenbær, Tyttebær, Bjørnebær, Bøllebær, Fruebær, Korbær, Krægebær, Laurbær, Etbær, Stikkelsbær, Kesmerbær... Det er Hindbær

Ej det var da dagens bedste nyhed! Og fuldstændigt uventet - fedt, fedt, fedt

Så må jeg til at bruge mine snart guildies til at levelle med, så jeg kan få tommelfingre opad
    In order for good to exist, there has to be bad, so sometimes, it's good to be bad

Forum Warden Lingmao's Avatar

hej @Dudess
    har du tid til en samtale imorgen klokken 20:30 på mumble?
    Battletag: Vantage#2621
    Steam: Nimmeth
    Twitch: Nimmeths