Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 46

Thread: [26-05-13]Ansøgning om optagelse i Semper Danica - Morcione (Arms Warrior)

Default [26-05-13]Ansøgning om optagelse i Semper Danica - Morcione (Arms Warrior)

Vil lige indskyde, hvis i kan huske denne tråd er det fordi jeg har brugt den før, tilbage i januar tror jeg ansøgte jeg i den tro at det var guilden på silvermoon, men fik mod på at spille en Horde op pga. jeres værdi grundlag eller hvad man skal kalde det kan godt lide ideen med det sociale både in game og irl.

Hejsa mit navn er Casper Larsson, en ung gut på 24 år fra Borup på Midtsjælland.

Jeg har arbejdet de sidste 4 år som postomdeler hos Post Danmark, før det tog en eksamen i Fysik/Matematik på Roskilde HTX. I min fritid, når jeg ikke spiller WoW eller andre computer/konsol spil, kan jeg godt lide at fiske og generelt være ude i naturen, jeg løber eller cykler næsten hver dag i skoven i baghaven elsker at bo på landet hvor man har højt til loftet og frisk luft lige ude for døren. Udover lidt konditræning så træner jeg også en god time hver dag i det lokale motionscenter. Da jeg var yngre malede jeg også Warhammer 40k figurer og har så småt fundet udstyret frem igen.
    Jeg har været med i WoW siden vanilla, dog med lidt pauser. I vanilla var jeg ret hardcore, men det gik udover min skolegang og det ledte til min første pause og da jeg kom tilbage efter den blev det aldrig så hardcore igen, har fundet ud af der også findes andre ting i livet end WoW. Men jeg kan tilbyde en glad ung mand der altid er 100% forberedt på det jeg tilmelder mig og mener selv at jeg har rimeligt godt styr på min class. Min første main var Assasin Rogue på Hellscream, da jeg gik på pause havde jeg 7/8 T2 og det var inden AQ åbnede. jeg har ikke helt så meget raid erfaring efter vanilla men har da prøvet noget gruul og magtheridon og hvad der ellers var i tbc og en lille smule naxx og icc er nok det jeg kan skrive på cv'et men håber da jeg kan komme med og prøve en masse nyt med nogle dejlige mennesker.
    Jeg søger både socialt samvær og selvfølgelig noget seriøs raiding, min opfattelse af seriøs raiding er at når man er afsted så er man 100 % fokuseret på raidet og man hører efter raidleader. men det kræver ikke at man SKAL! bruge 20 timer om ugen bare for at kunne farme til pots, der skal være plads til man bare kommer ind fra højre, bare man er fokuseret på opgaven så man ikke spilder 9 eller 24 andres tid. I forbindelse med det sociale samvær synes jeg det virker rigtigt spændende med de fester i holder irl, kan godt lide konceptet med en gruppe mennesker der bare godt kan lide at spille mmo godt koncept
    Jeg har søgt ind i Semper Danica før, men det var i den tro at det var guilden på Silvermoon hvor jeg spillede alliance. Nu har jeg fået spillet en Horde op på denne realm og har så nu endeligt fået tid igen pga. lidt personlige problemer med sygdom i familien har det taget længere tid end planlagt at nå lvl 90. Jeg er helt grøn i jeres guild regi Kender heller ikke nogle i guilden endnu men det kommer jeg forhåbenligt til.
    Selvfølgelig har jeg læst jeres 5 værdier og regelsæt og kan kun nikke genkendende til det
    Link til min char.
    http://eu.battle.net/wow/en/characte...orcione/simple
    og min anden char som jeg godt kunne finde på at hive over på den her server hvis det bliver aktuelt
    http://eu.battle.net/wow/en/characte...n/Muzea/simple

Håber at høre fra jer snarest MVH. Casper Larsson/Rochendir

Forum Warden Lingmao's Avatar

jamen Velkommen tilbage på forummet casper, og tak for din ansøgning

din ansøgning er lige så god som den sidste du afleverede , som jeg linker til her for go orden skyld
    link
    men det er en fin ansøgning, giver udemærket billed om dig. spillede også selv combat rogue under vanila (går stærkt ud fra du var combat dagger rogue )

Forløbet med din ansøgning kommer til at se sådan her ud:
    - din ansøgning kommer til at ligge her på forumet i en uge.
    - efter en uge, vil jeg spørge ind til et tidspunkt, hvor vi to lige kan tage en samtale over mumble.
    - ud fra hvad vi bliver enige om, så bliver givet en trial der varer en måned, hvor du skal samle fra vores medlemmer. (jeg vil hjælpe dig igang, hvis du skal bruge hjælpen )
    - efter en måned, så tar vi lige endnu en hurtig snak, og finder ud af om du skal ind eller ej

Det handler i bund og grund om at du gør dig positiv bemærket. vi ser dig an og du ser os an.
    Du kan allerede nu begynde at samle positive kommentarer fra Semper danica medlemmer, Ved at joine /join Semperdanica i wow. Eller bruge vores mumble.
    De Nemmeste måder at få positiv respons fra SD medlemmer er ved at lave Random hc, LFR eller PvP med SD medlemmer.

Hvis du får nogle spørgsmål undervejs, så kan du kigge lidt i Ansøgnings Infomation eller Regler for optagelse
    Desuden skal du være mere end velkommen til at skrive til mig. Her på siden (ved at klikke Wow Rekrutterings Officer Neden under). Eller i spillet på enten Lingmao eller Moonbasher.
    Battletag: Vantage#2621
    Steam: Nimmeth
    Twitch: Nimmeths

Det er bare helt i orden, så må jeg lige få gang i mit headset og mumble igen det har jo ikke været brugt i noget tid efterhånden

SD Medlem Forum Senior Huntnez's Avatar

Velkommen tilbage, og held og lykke med din ansøgning

//Hunt

så fik vi sku lavet nogle hc'er og du fik fikset et head set så du er klar til snakke med andre Sd medlemmer, lækkerier.
    får sku li min

Hvis man skal ændre sit bruger/login navn, kan man så selv gøre det eller skal der en administrator til eller skal man lave en helt ny bruger ?

SD Medlem Forum Adept saks's Avatar

Skal en admin til, kan ikke lige huske hvem, måske @Nerror?

har rettet hans navn @saks

God Aften @Morcione
    Kan vi tage en Samtale imorgen klokken 18:30? (26-05-13)

mvh
    Lingmao

Ja da selvfølgelig skal nok være der i god tid

jamen dog, lige en fra mig
    tålmodig, og fin dps ud fra gear. og hyggelig over mumble

Mange tak man prøver vel altid at holde sig til

Har lige været et smut i en 4-5 hc's med Huttie, ved dog ikke lige hvad main navnet eller forum navnet er, desværre men vi havde da nogle gode ture med kun en lille smugle slack

Forum Elder Deadlock's Avatar

Quote Originally Posted by Morcione View Post
    Har lige været et smut i en 4-5 hc's med Huttie, ved dog ikke lige hvad main navnet eller forum navnet er, desværre men vi havde da nogle gode ture med kun en lille smugle slack
    mener bare at det er @hutti ellers kan du altid se navnet ingame hvis du clicker på personen i guildtab så står folks forum navn under notes.

Vil da gerne lige sige tak for noget hygge på Isle of thunder sammen med @hald @Dimser @Najsen og @snë (ved ikke om han/hun er på forummet) og tak for hjælpen til lige at få sidste "boss" til mig på overarbejde

SD Medlem Forum Adept Dimse's Avatar

Tak for hyggelig fjumren rundt

/Dimse(R)
    ~ I'm a lady with the vocabulary of a well educated sailor !

SD Medlem Forum Elder Najsen's Avatar

Hej
    Det var hyggeligt ja, vil gerne spille/snakke mere med dig før jeg smider min tommel

SD Medlem Forum Disciple

Quote Originally Posted by Morcione View Post
    Vil da gerne lige sige tak for noget hygge på Isle of thunder sammen med @hald @Dimser @Najsen og @snë (ved ikke om han/hun er på forummet) og tak for hjælpen til lige at få sidste "boss" til mig på overarbejde
    Tak for hjælpen til dig og de andre der rendte med rundt og hjalp mig med at finde en masse rares
    Beklager vi ødelagde din sengetid

Well, det var heldigvis en stille mandag :P så kunne smutte en lille time før tid og Najs, du invitere bare jeg er næsten altid frisk

Først tak til @PeteStop og @Stormcarp for et smertefrit hc sc run. og bagefter pete igen og @Trick plus lidt hygge med @Magicha

Endnu et godt run overstået på 7 min tak til. @Najsen @wbush @PeteStop @Twisti og samtidigt dejligt med lidt grin på Mumble

SD Medlem Forum Elder Najsen's Avatar

Tak for hyggeligt runs, og snak på mumble.

Tak til @Oliria @Dimse @Sylah @dragonslair @Magicha @PeteStop @Fragglen (plus et par stykker mere som jeg ikke lige kan huske) for en hyggelig aften med en masse ach og lidt nostalgi i de gamle raids :P

SD Medlem Forum Warden

Ja selv tak da, det var pænt af dig at give mig en hånd. Flink fyr forresten
    "Mana.... Hva fanden er det? Det lyder som en undskyldning for at slacke i raid!"
    - Oliria

I5 2500k @ 4,6GHz | MSI P67A-GD53 | Asus GTX 670 DirectCU II Top | 8gb Kingston HyperX T1 1600MHz | 128gb Crucial M4 | Barracuda 750gb 7200rpm | Asus Xonar DS | Antec Truepower New 650W

god hygge med @grokio og @Lyncela selvom det kun blev til en enkelt hc sc