Page 1 of 3 123 LastLast
Results 1 to 25 of 56

Thread: [22-05-13] Ansøgning som social Member Seiga 90 Shaman

Forum Apprentice Seiga's Avatar

Default [22-05-13] Ansøgning som social Member Seiga 90 Shaman

Hej Semper Danica

Som overskriftet siger vil jeg gerne prøve at joine SD og komme ind som social. Men hvis der skulle være brug for mig skal jeg nok hjælpe så meget jeg kan med raid. Jeg må desværre advare er ikke lige frem den bedste til at skrive ansøgninger :P

Hvad jeg søger efter i en guild
    Jeg prøver at finde en guild hvor der plads til sjov og hygge på samme tid med "modne" folk :P På samme tid måtte guilden godt være dansk da det gør det så meget letter med guild parties
    En lille ekstra ting er jeg håber nogen gør engang imellem er og hygge med at gå igennem gamle raids men som sagt er det ikke et must.
    Kender desværre ikke nogen i SD men håber på at komme til at lære en masse nye mennesker at kende.

Personlige informationer
    Navn: Steffen Pedersen
    Bopæl:Randers NØ
    Aldre: 26 men hvis nogen spørger så er jeg evig 20 :P
    Arbejde: Jeg er igang med uddanne mig som bygningsmaler så der altid meget at se til
    Fritidsinteresser: Jamen i min fritid gamer jeg selvfyldig ellers bruger jeg meget tid på fodbold også. Ellers har jeg en dejlig kæreste og en hankat killinger der kræver lidt tid.
    Personlighed: en frisk fyr med en lidt perves humur som altid er frisk pånær mandag! I hate mondays!

In game informationer
    Charatere navn:
    Seiga
    Class: Shaman
    Spec: Enhancment/Resto Min plan er nok mest resto da folk altid mest har brug for en healer
    Level: 90
    Alts:
    level 90 Death knight Amotia (server Grim batol ally)
    level 90 Monk Aequ (server grim batol ally)
    level 90 Warrior Ajaar ( server grim batol ally)

og ellers en masse 85 dog er det Seiga min første high level horde
    Er stoppede at spille alliance da alle mine venner er stoppet og så fandt jeg en go horde server og begynde med det.

Raid erfarenhed
    Vanilla wow: MC full, Bwl full, ZG full, AQ 20 og 40 full naxx de 4 første
    Outlands: Kara full, Gruul full, Mag full, SC full, Eye full, BT full, sunwell 1 boss)
    Wotlk: Naxx full,OS 3 drakes, Ulduar full, Trial of the crusader full, Icc full normal.
    Cata: BwD full, Firelands 3 bosses, Dragon soul full normal
    MoP: all raids only in LFR

Som man kan se raided jeg mest hardcore tilbage i det gamle dele af wow.

Steff over and out

Hvis i har nogle spørgsmål spørger i mig bare!

Jeg har læst forum reglerne, og jeg Acceptere de 5 værdier!
    Last edited by Seiga; 22-05-2013 at 13:27.

Mit gear er lort da jeg lige dingede idag :P men hvis i vil have et link til armory så sig til.

Forum Elder Deadlock's Avatar

Quote Originally Posted by Seiga View Post
    Mit gear er lort da jeg lige dingede idag :P men hvis i vil have et link til armory så sig til.

er jo kun fint du har crap gear, så er der endnu mere grund til at køre nogle HCs og LFR med os andre jo

held og lykke med ansøgning og ses ingame

@Deadlock Jamen jeg er altid klar på hc og LFR efter arbejdstid så skal nok følge med i chatten.

Ja men man er vel lidt flov over at det ser så grøn ud :P

Forum Warden Lingmao's Avatar

Det ser sku fint up @Seiga intet dårlig over den ansøgning. mangler bare lige noget med nogle 5 værdier ---> http://www.semperdanica.dk/threads/4...5-V%C3%A6rdier

Vigtige ting du skal have med i din ansøgning som du skal skrive på dansk:

• Navn, alder og by.
    • Skrive du har læst vores Regler for optagelse, Forum regler og accepterer vores 5 værdier.
    • Beskrivelse af dig som person, Hobbies, sport, arbejde. Det er dig vi optager, ikke dine ingame pixels.
    • Skrive hvad du kan tilbyde Semper Danica, det være sig både spilerfaring som personlighed.
    • Skrive hvad du forventer/ønsker af Semper Danica. Er det sociale aspekt eller mere seriøs raiding der trækker.
    • Fortælle hvis du har søgt ind i Semper Danica før eller har været medlem. Er du genansøger vil der i ledelsen og af Social GM (@Trine ) blive kigget historik igennem i ansøgningens første dage og denne vil lægge grundlag for en fortsættelse af ansøgningen eller en afvisning - og i denne vurdering tæller nuværende medlemmers historik og eventuelle problemer med genansøgeren også med. Såfremt den godkendes, overdrages den til rekutteringsfolket for det respektive spil. En genansøger bedes ligeledes notere, at de er Genansøger i deres topic. Feks. Topic: Genansøgning fra XXX til SD WOW. Hvis det er muligt, vil vi desuden også gerne at genansøger selv finder sin gamle ansøgning og afskedspost frem.
    • Hvis du har relationer til SD medlemmer, via familie, kæreste eller gode venner er det en fordel for at komme ind, men ikke en garanti. Disse kan du notere i din ansøgning også.
    • Skulle du have ting du vil fortælle som du ikke mener, skal ligge på et open forum, så kan du sende en PM til Trine, som så vil tage kontakt tilbage
    Last edited by Lingmao; 21-05-2013 at 21:52.
    Battletag: Vantage#2621
    Steam: Nimmeth
    Twitch: Nimmeths

@Lingmao

Skal prøve så godt jeg kan

Jamen er loyal til min guild der skal virkelig meget til før jeg skifter guild med mine figur. Det der vigtigst for mig nu til dages efter så mange år for wow er faktisk den social del. Så en venlig guild hvor man falder godt til er mere vigtiger end noget andet. Før i tiden har jeg kun skiftet guild vis min gamle døde.
    På samme tid gør jeg alt hvad jeg kan for at hjælpe guilden med at udhvilke sig det kommer dog også an på hvor meget game time jeg har. Jo mere gametime jo mere kan jeg hjælpe. I min gamle guild tilbage i vanila og BC var jeg rogue classleader da jeg var godt til at hjælpe nye spiller og var godt til at styre en gruppe mennesker under raid.
    Som sidste ting er jeg også ærlig for som sagt kommer man længst med ærlighed og det gælder også i wow. Hvis du har en guild hvor alle er venlig mod hinanden og ærlig og et godt kammertskab så overlever en guild i rigtig mange år selv når content bliver kedeligt.

Håber det hjælper lidt

SD Medlem Forum Elder Najsen's Avatar

@Lingmao

Skal prøve så godt jeg kan

Jamen er loyal til min guild der skal virkelig meget til før jeg skifter guild med mine figur. Det der vigtigst for mig nu til dages efter så mange år for wow er faktisk den social del. Så en venlig guild hvor man falder godt til er mere vigtiger end noget andet. Før i tiden har jeg kun skiftet guild vis min gamle døde.
    På samme tid gør jeg alt hvad jeg kan for at hjælpe guilden med at udhvilke sig det kommer dog også an på hvor meget game time jeg har. Jo mere gametime jo mere kan jeg hjælpe. I min gamle guild tilbage i vanila og BC var jeg rogue classleader da jeg var godt til at hjælpe nye spiller og var godt til at styre en gruppe mennesker under raid.
    Som sidste ting er jeg også ærlig for som sagt kommer man længst med ærlighed og det gælder også i wow. Hvis du har en guild hvor alle er venlig mod hinanden og ærlig og et godt kammertskab så overlever en guild i rigtig mange år selv når content bliver kedeligt.

Håber det hjælper lidt
    Du skal egentlig bare læse dem, og så skrive at du har læst og acceptere dem

Rigtig fin ansøgning Held og lykke med den.

Hehe, du skal bare skrive du har læst vores regler. og at du acceptere de 5 værdier resten af din ansøgning ser rigtig fin ud.
    regner med at du skriver det med regler og værdier, for så kan vi hvis du har tid tage en samtale over mumble imorgen ang. trial.
    (tager trial samtalen med det samme pga, du allerede for næsten 13 dage siden gjorde os opmærksom på at du ville ansøge )
    jeg har tid klokken 19:00 imorgen (22-05-13), har du også en ledig stund der?

vil lige copy/paste noget der kan give dig infomation ang, trial perioden

Forløbet med din ansøgning kommer til at se sådan her ud:
    - din ansøgning kommer til at ligge her på forumet i en uge.
    - efter en uge, vil jeg spørge ind til et tidspunkt, hvor vi to lige kan tage en samtale over mumble.
    - ud fra hvad vi bliver enige om, så bliver givet en trial der varer en måned, hvor du skal samle fra vores medlemmer. (jeg vil hjælpe dig igang, hvis du skal bruge hjælpen )
    - efter en måned, så tar vi lige endnu en hurtig snak, og finder ud af om du skal ind eller ej

Det handler i bund og grund om at du gør dig positiv bemærket. vi ser dig an og du ser os an.
    Du kan allerede nu begynde at samle positive kommentarer fra Semper danica medlemmer, Ved at joine /join Semperdanica i wow. Eller bruge vores mumble.
    Men inden du hopper ind på mumble, Så kig lige engang > her <

De Nemmeste måder at få positiv respons fra SD medlemmer er ved at lave Random hc, LFR eller PvP med SD medlemmer.

Hvis du får nogle spørgsmål undervejs, så kan du kigge lidt i Ansøgnings Infomation eller Regler for optagelse
    Desuden skal du være mere end velkommen til at skrive til mig Her på siden (ved at klikke Wow Rekrutterings Officer Neden under)
    i spillet på enten Lingmao eller Moonbasher.
    eller den meget venlige @Harpos
    Last edited by Lingmao; 22-05-2013 at 2:30.

@Najsen Nooooo så jeg skulle bare accepter det istedet for at skrive en halv stil :P
    @Lingmao skal lige opdatere mumble regner med at komme på i aften så skal nok lige se om jeg kan nå klokken 19. Har lige en bil jeg skal hente på værksted efter arbejde.

Lyder helt i orden ellers lyder som det man har prøvet før som trial selv om det er nok 2 år siden sidst jeg har vært det :P

Officer Forum Warden Harpos's Avatar

Ja det er en fin ansøgning du har fået bikset sammen der og du lyder allerede til at ha en go humor "Aldre: 26 men hvis nogen spørger så er jeg evig 20 :P" det er jo lige som os andre...

Og det med gear kikker vi ikke så meget på, vi kikker på jo på dig... uuuuuuh scary
    Du skal bare fange os ingame, så er vi som regel klar til at hjælpe med gear, HC-runs og LFR. @Agge plejer at sætte et LFR guild run op hver onsdag, kl. ca. 20

http://www.semperdanica.dk/threads/4...FR+med+guilden

Jeg skal snart ha sat i ICC 25m HC op jeg mangler liiiige min Shadowmourne = Shards og sådanne raids er altid ren hygge på mumble og sjov og ballade.
    Der er som regel altid én der siger "Hov jeg fandt lige en boss..." mens vi andre er i gang med at nakke mobs...

Så hvis du er interesseret i sådan et par runs eller flere (50 Shards).... hint hint host host

@Lingmao Tak for de fine ord

GL med ansøgningen
    Last edited by Harpos; 22-05-2013 at 8:28.

Harpos - Level 120 Blodelf Paladin Retribution

Good Luck, Nephalem! May the loot gods treat you kindly and your deeds of valor be remembered.

@Harpos Mange men ja der skal altid være plads til lidt humor i hverdagen :P

Gear skal nok komme er vandt til at gear op hurtig og har allerede fået gjort min treasure ting på thunder island så har en masse ekstra loot inden reset idag.

Jeg er frisk på ICC både 10 og 25 HC mangler stadig nogle hcs for at få mount derfra er sku lidt en mount samler :P fik onyxia mount her sidste uge. Så vil gerne hjælpe med de shards

SD Medlem Forum Elder Najsen's Avatar

@Najsen Nooooo så jeg skulle bare accepter det istedet for at skrive en halv stil :P
    @Lingmao skal lige opdatere mumble regner med at komme på i aften så skal nok lige se om jeg kan nå klokken 19. Har lige en bil jeg skal hente på værksted efter arbejde.

Lyder helt i orden ellers lyder som det man har prøvet før som trial selv om det er nok 2 år siden sidst jeg har vært det :P
    Jeps SPILD af tid :P
    Nej pjat, det er altid hyggeligt at læse om ny folk der ansøger til guilden.

Som gamle @Harpos har været inde på kan du altid fange os i enten sd channel, eller mumble (mumble er nok der flest reagere) og så plejer folk at være frisk på hc/bgs/arena eller hvad man nu kan finde på

@Najsen Altid spil af tid :P ej så for folk en lille forståelse hvordan jeg er før mørket frembrud :P efter ja det er en helt anden historie plus lidt alkohol

Ja regner med lige at få sad mumble op sener idag har vært vandt til at bruge teamspeak førhen

Officer Forum Warden Harpos's Avatar

@Harpos Mange men ja der skal altid være plads til lidt humor i hverdagen :P

Gear skal nok komme er vandt til at gear op hurtig og har allerede fået gjort min treasure ting på thunder island så har en masse ekstra loot inden reset idag.

Jeg er frisk på ICC både 10 og 25 HC mangler stadig nogle hcs for at få mount derfra er sku lidt en mount samler :P fik onyxia mount her sidste uge. Så vil gerne hjælpe med de shards
    Super endnu en mount samler og måske en achiv whore....
    @Najsen Harpos er ikke sur Harpos er skuffet...

Harpos - Level 120 Blodelf Paladin Retribution

Good Luck, Nephalem! May the loot gods treat you kindly and your deeds of valor be remembered.

Quote Originally Posted by Najsen View Post
    Som gamle @Harpos har været inde på kan du altid fange os i enten sd channel, eller mumble (mumble er nok der flest reagere) og så plejer folk at være frisk på hc/bgs/arena eller hvad man nu kan finde på
    Ej da @Harpos er da evig 20 man er kun så gamle som ens sin er :P som jeg siger jeg er evig ung :P
    Ja mount hore er jeg vist dog ikke så meget achivment :P kan ikke kalde mig hore i det da jeg ikke har nok
    Last edited by Seiga; 22-05-2013 at 12:16.
    "From the deepest desires often come the deadliest hate." Socrates

Velkommen på trial Steffen

fik lavet et par hurtige HCs idag, umiddelbart virker du som en flink fyr men vil gerne lige spille lidt mere med dig før du får min endelige

@Deadlock siger også mange tak for hjælpen idag desværre blev det ikke til mere. Men ja er altid klar på noget mere vis jeg ikke lige som idag havde vasketøj der skulle ordnes

Så kom mit gear også op på 480 med en masse hjælp fra hjælpsom guildies tak alle sammen

Har gjordt LFR med guilden sidste onsdag og gør det også denne. Har gjordt masser af hc med forskellige på samme tid med hc scen men gir ikke rigtig nogen thums up :P

Har gjordt LFR med guilden sidste onsdag og gør det også denne. Har gjordt masser af hc med forskellige på samme tid med hc scen men gir ikke rigtig nogen thums up :P
    husk og noter deres navne ned og så evt lav en @Seiga mention på deres forum navn så de bliver mindet om det, samt at sige på mumble at du er trial, nogle gange så tænker folk ikke over at hvem der er trial og snakker og hygger bare med dem, og så får man ikke den tommel som man måske ville have fået fordi man ikke får sagt at man er trial

:P tror ikke det bliver nemt at få noget

:P tror ikke det bliver nemt at få noget

hvis du ikke gør folk opmærksom så bliver det i hvert fald ikke nemt

Nej må bare skrive så mange navne jeg kan huske næste gang jeg gør lfr eller hc s

SD Medlem Forum Disciple

God plan, jeg glemmer det også selv, hvis jeg ikke bliver @'et