Page 1 of 5 12345 LastLast
Results 1 to 25 of 104

Thread: [26-05-13] Pixiebelle søger ind igen...

SD Medlem Forum Apprentice

Default [26-05-13] Pixiebelle søger ind igen...

Hey SD
    Det er med lidt bøjet pande, jeg har valgt at søge ind igen og håber ikke i dømmer mig alt for meget hehe

Det er ikke mere end 2 måneder siden, jeg sagde pænt farvel og tak for denne gang, for at joine The Danish Society.
    Det blev gjort, da jeg havde en mulighed for at raide på et niveau, der passede mig.
    Her er min afskedspost: http://www.semperdanica.dk/threads/4...for-denne-gang-!

Jeg må indrømme, jeg synes det er lidt pinligt, at søge tilbage efter så kort tid. Grunden er dog at mens jeg har været væk i en 14 dages tid, har Raidholdet i TDS besluttet at merge sammen med en anden guild, på en anden server. Da jeg ikke var optaget medlem, men stadig trial, blev jeg ikke tilbudt den mulighed.

Det synes jeg ærligtalt er virkelig dårlig lederskab, hvilket jeg ikke synes jeg vil være en del af. TDS findes stadig på Tarren Mill... som social guild -.-

Derfor vælger jeg at søge hen, hvor jeg har brugt det meste af min tid i WoW. Tilbage til SD selvfølgelig. Hvor jeg kender en del mennesker efterhånden, da jeg har været der siden 09.

Jeg er godt klar over at mine raid ambitioner nok ikke kan blive opfyldt lige nu og her, men det gør i principet heller ikke noget, da vi er på vej ind i sommerperioden, som vi alle ved er lidt død.

Men håber selvfølgelig på at i vil støtte op omkring min genansøgning.

Om i gir en thumbs up eller syns det er helt hul i hoved det er op til jer.
    Har i nogen indvændinger, så kom med dem, så tager vi dem hen af vejen.

/ The one and only ! Pixie !
    Om i gir en thumbs up eller syns det er helt hul i hoved

SD Medlem Paladin of the Board Daikoi's Avatar

Men smutter du så igen efter sommerferien?
    "Video games are a conduit for the soul. They expand our lives, channel our imagination, test our skillz. Games exist as a channel for the boundless energy of people all over the world."
    -Largo, Megatokyo

Hehe ka godt se bekymringen, men har været ude og prøve noget andet og det var ikke SD.
    Jeg har uden tvivl tænkt at blive. Hvis det så betyder at jeg på gå på compromis mht. til nogen ting, så må det være sådan.

SD Medlem Forum Disciple Manics's Avatar

Jeg tror du har lavet det der hedder en @Jubas

SD Medlem Forum Adept

welcome back imho

SD Medlem Forum Knight Trine's Avatar

Hej Pixie.

Jeg kan da godt undres lidt over, hvorfor du søger her tilbage, når nu du ikke følte SD ikke gav dig det du havde brug for i wow - som du skrev i din afskedspost. Og jeg bryder mig ikke så meget om, at vi bliver den guild du vender tilbage til, når nu du ikke fik lov til at følge med den guild du valgte over SD.

Jeg har svært ved at se hvad der skulle have ændret sig så meget på så kort tid, at du pludselig tænker at SD er stedet for dig. Og jeg kan ikke lade være med at tænke på, om du smutter når et nyt og spændende tilbud dukker op.

Btw. det er ikke længere mig der sidder med genansøgere, så ovenstående er bare min personlige holdning.

/Trine.

SD Medlem Forum Elder Najsen's Avatar

Sikke da noget pjat (min mening ) Pixi skriver "Hehe ka godt se bekymringen, men har været ude og prøve noget andet og det var ikke SD.
    Jeg har uden tvivl tænkt at blive. Hvis det så betyder at jeg på gå på compromis mht. til nogen ting, så må det være sådan."

IMO velkommen tilbage, og det er med detvunds!!
    fra mig til dig!!

jeg kan heller ikke se noget problem i det. han kunne jo lige så godt have spillet et andet spil i de måneder..
    hans exit var udramatisk og forståeligt på tidspunktet.
    Every day a gazelle wakes up. It knows it must outrun the fastest lion or it will die. Every day a lion wakes up. It knows it must run faster than the slowest gazelle or it will starve. It doesn't matter if you're a lion or gazelle, when the sun comes up you better be running.

Quote Originally Posted by Trine View Post
    Hej Pixie.

Jeg kan da godt undres lidt over, hvorfor du søger her tilbage, når nu du ikke følte SD ikke gav dig det du havde brug for i wow - som du skrev i din afskedspost. Og jeg bryder mig ikke så meget om, at vi bliver den guild du vender tilbage til, når nu du ikke fik lov til at følge med den guild du valgte over SD.

Jeg har svært ved at se hvad der skulle have ændret sig så meget på så kort tid, at du pludselig tænker at SD er stedet for dig. Og jeg kan ikke lade være med at tænke på, om du smutter når et nyt og spændende tilbud dukker op.

Btw. det er ikke længere mig der sidder med genansøgere, så ovenstående er bare min personlige holdning.

/Trine.

Hej Trine
    Jeg forstår udmærket godt din bekymring. Det skal siges at jeg ikke vender tilbage til SD pga mangel på bedre eller et tryghedsproblem.
    Jeg har aldrig haft nogen problemer med at være i SD udover det, at jeg gerne ville raide noget mere. Det fik jeg prøvet af og jo, det føltes skønt, men som mit IRL ser ud nu, er det svært at følge med. Så jeg måtte overveje, om jeg ville spille wow, og hvis ja, så hvordan jeg ville spille det.

Så ja det er sket på forholdsvis kort tid, men har bare indset at en guild med sammenhold og flinke mennesker egentlig betyder mere for mig end 3-4 raiddage om ugen.
    Det betyder ikke min raidtrang er forsvundet helt. Men SDs afbalanceret holdning til det, er det der passer bedst ind i min hverdag.

Et nyt tilbud vil ikke blive en problem, da jeg i mine år i SD har sagt nej til de tilbud jeg har fået, selvom de har virket lokkende. Mit skift til TDS skyldtes min drøm og håb om mere raiding, hvilket står klart nu. Jeg ikke føler passer til mig, hvis jeg ska tage hensyn til mit IRL

SD Medlem Paladin of the Board Daikoi's Avatar

Quote Originally Posted by Thranedk View Post
    jeg kan heller ikke se noget problem i det. han kunne jo lige så godt have spillet et andet spil i de måneder..
    hans exit var udramatisk og forståeligt på tidspunktet.
    Problemet var at SD ikke kunne opfylde et område for ham i WoW(mere HC raiding), og det var grunden til at han forlod os. Det ville et andet spil ikke ændre på.

Var bare nysgerrig om han var kommet over det eller om det alligevel kun var fordi at der ikke skete noget i sommerferien at han så bare kunne joine os imens. Det syntes jeg ikke han gjorde klart i sin første post, men at han så har gjort fint rede for efterfølgende, imo.
    "Video games are a conduit for the soul. They expand our lives, channel our imagination, test our skillz. Games exist as a channel for the boundless energy of people all over the world."
    -Largo, Megatokyo

SD Medlem Forum Senior Huntnez's Avatar

Hey Pixi - før vi tager over og din genansøgning bliver godkendt til at forsætte, skal vi lige have @Gadrielz ind over da han har overtaget Trines gamle post på det område

//Hunt

Forum Learner

Velkommen tilbage Pixie

SD Medlem Forum Knight Trine's Avatar

Quote Originally Posted by Pixiebelle View Post
    Hej Trine
    Jeg forstår udmærket godt din bekymring. Det skal siges at jeg ikke vender tilbage til SD pga mangel på bedre eller et tryghedsproblem.
    Jeg har aldrig haft nogen problemer med at være i SD udover det, at jeg gerne ville raide noget mere. Det fik jeg prøvet af og jo, det føltes skønt, men som mit IRL ser ud nu, er det svært at følge med. Så jeg måtte overveje, om jeg ville spille wow, og hvis ja, så hvordan jeg ville spille det.

Så ja det er sket på forholdsvis kort tid, men har bare indset at en guild med sammenhold og flinke mennesker egentlig betyder mere for mig end 3-4 raiddage om ugen.
    Det betyder ikke min raidtrang er forsvundet helt. Men SDs afbalanceret holdning til det, er det der passer bedst ind i min hverdag.

Et nyt tilbud vil ikke blive en problem, da jeg i mine år i SD har sagt nej til de tilbud jeg har fået, selvom de har virket lokkende. Mit skift til TDS skyldtes min drøm og håb om mere raiding, hvilket står klart nu. Jeg ikke føler passer til mig, hvis jeg ska tage hensyn til mit IRL
    Tak for dit uddybende svar Pixie.

Så får du sgu en ekstra chance af mig

Forum Adept Abn's Avatar

SD giver ikke så meget indfor hardcore raiding, og har aldrig/vil aldrig gøre det, en af de grunde jeg ser at man skulle leave sd ville være pga man godt ville prøve hardcore raiding,

hardcore meninger jeg 5dage+++ ugeligt ect.

men lige dette expsemple er lidt spicel er at du ikke stoppede i den anden guild, men faktisk blev ''udelukket'' for at komme ind i den anden guild
    men anywho vil også sige du er velkommen tilbage nu skal du bare passe på at du ikke vil prøve ''hardcore'' igen hehe
    Last edited by Abn; 23-05-2013 at 21:22.
    [SIGPIC][/SIGPIC]

Gw2: I'm scared to buy items from vendors now, I risk getting banned...

Wall of of of of text Regent of the Board wOOOOt's Avatar

Jeg har intet imod dig pixie. Forstår godt dit valg at leave SD. Forstår også hvorfor du søger tilbage.

Men set fra mit synspunkt, så var SD ikke god nok til dig, så du søgte over til grønnere græs,
    og da de andre gav dig en kold skulder så kommer du tilbage og håber at døren stadig står åben.

Jeg er af princip imod bare at sige ok og velkommen tilbage, for SD skal sgu ikke være en guild som folk bare skrider fra
    hvis græsset er lidt grønnere på den anden side. Hvis det ikke har konsekvens at forlade SD for at prøve noget andet,
    så vil flere andre jo også prøve det, for de ved jo at de bare kan komme ind igen.
    Og jeg har meget lyst til at statuere et eksempel en gang imellem, så folk ikke bare tager SD for givet.

Jeg har også et princip om at folk der indser de begår en fejl, og lærer af den, de fortjener en chance mere.

Så jeg er neutral her, det er som sagt ikke noget med dig at gøre personligt, men bare at SD har prøvet nøjagtig det her
    et par gange før, og tidligere har vi afvist min. 1 i en lignende situation. Det var dog under andre omstændigheder.
    Grundlægger af Semper Danica
    Forlod SD i okt 2015 - Men faldt i WOW Classic, og søgte ind igen.
    Pt. aktiv i WOW Classic og PUBG. - Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR spørgsmål, så post eller pm.

SD Trial Forum Elder Cookiebo's Avatar

Du er velkommen i min verden ! men du skrider sq ik igen så! ...
    SD's Mowgli & Ironman

SD Medlem Forum Disciple dragonslair's Avatar

Kan sådan set godt forstå din exit og kan også forstå din tilbagekomst
    kan kun give til dig! ind med ham!

Jeg syntes alle har lov til at begå en fejl, og går ind for at give folk en chance.
    Som nævnt var exit totalt udramatisk, og husker intet negativt om Pixie overhovedet, og jeg syntes også at Pixie har gjort rede for at HC raiding ikke er noget der passer i hans hverdag og derfor ikke vil blive grunden til han forlader SD igen skulle der komme endnu et tilbud.

Når det er sagt så syntes jeg ikke om at det først er når "skuden synker" at du søger tilbage, men jeg kender ikke omstændighederne godt nok til at jeg vil bruge det som grund til en sydvendt tommelfinger
    Så for mit vedkommende så er det en thumbs up.

Men jeg er som sagt af overbevisningen at alle (næsten alle), ska have en chance, men 3 strikes and youre out!
    »God is an ever-receding pocket of scientific ignorance«
    - Neil Degrasse Tyson

SD Medlem Forum Knight Tristanas's Avatar

Aldrig spillet med Pixie, men har læst de forskellige indlæg igennem tiden, go altid fundet dig med god tone på forum, og fik da også smidt en afsked til dig i din "farvel-post"

Med det sagt, så er jeg enig med @Malk, at det er lidt.. "meh" at du først vender tilbage, når det andet failer. Jeg har dog samme overbevisning at man har lov til at dumme sig, og blot det du erkender det er et skridt i den rigtige retning - dog synes jeg ikke man fortjener 3. strikes - 1 er nok.

Jeg synes du bør få chancen for at overbevise dem der tvivler på dit commitment i forhold til SD og raiding, og fordi du altid har haft en god tone på forum. herfra.

WoW: Tristánas, Paladin Tank (MAIN) // Tristanas, Hunter
    Diablo 3: Tristanas#2716

SD Medlem Forum Senior Kodimagnyl's Avatar

Jeg syntes lige jeg vil byde ind her også.

Det er i "min verden" efter at have læst ovenstående posts, som om nogen personer nærmest tager det personligt, at Pix valgte at leave SD
    fordi han gerne ville raid mere & på højere niveau end det SD på daværende tidspunkt kunne tilbyde.
    Pix's valg havde jo intet at gøre med at han ikke kunne lide SD som helhed eller personerne her.
    The Danish Society som valgte at merge & så kassere Pix er jo heller ikke hans skyld. Jeg har en udmærket forståelse for at du søger ind igen.
    Jeg syntes det kendetegner sig lidt i mange genansøgninger, når folk søger ind igen. Hvis man har leavet SD på grund af IRL eller andre problemmer, så er man mere end velkommen tilbage.
    Har man derimod leavet SD fordi man gerne ville noget mere end det der kunne tilbydes på daværende tidpunkt, så skal man ha kniven.
    Er det at begå en fejl når man vælger at prøve noget andet? (Det er måske en lidt firkantet måde at se tingene på)

IMO så syntes jeg at @Pixiebelle fint har redegjort for sit & du får også min

SD Medlem Forum Knight Agge's Avatar

Synes @Kodimagnyl meget godt beskriver min mening. Helt enig.

" Man ved ikke hvad det er man har før man mister det " Pixi skal helt klart ha min tommel op af

Officer Marquis of the Board HolgerDK's Avatar

Af alle SD'ere er Jubas også den rigtige til at skrive det

til Pixiebelle fra mig
    "Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic." - Arthur C. Clarke.

Forum Knight Stormlord's Avatar

Også et Wb herfra.

Wall of of of of text Regent of the Board wOOOOt's Avatar

Her er Pixies afskedstråd
    http://www.semperdanica.dk/threads/3...g-!-Pixiebelle
    Det er så den fra 2010, hvor han også forlod SD for at raide med andre.
    1 gang er måske ok at bruge SD som backup, men 2 gange er 1 gang svingdør for meget for mig.
    Jeg ændrer min neutrale stemme til et Nej tak.
    Grundlægger af Semper Danica
    Forlod SD i okt 2015 - Men faldt i WOW Classic, og søgte ind igen.
    Pt. aktiv i WOW Classic og PUBG. - Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR spørgsmål, så post eller pm.