Page 2 of 5 FirstFirst 12345 LastLast
Results 26 to 50 of 104

Thread: [26-05-13] Pixiebelle søger ind igen...

Minister of the Board Kirneh's Avatar

Det er imo super ærgerligt at du søger tilbage i SD fordi du ikke blev tilbudt plads i den nye guild og ikke fordi du fandt ud af at det bare var SD du MÅTTE være i.

og det er så 3. gang du søger ind i SD.

Jeg vælger som socialt medlem ikke at stemme. Men syntes det er en noget vag grund
    Retired SD guildmaster 2008 - 2012

SD Medlem Forum Senior Huntnez's Avatar

Jeg stemmer på pixi kommer ind igen.. Vi er jo kun nogle knægte i 20'erne og man skal jo lære tingende på en måde. Håber så du har lært en smule af de par gange du er sprunget fra og kommet tilbage igen og husker på det næste gange græsset bliver grønnere på den anden side, og bare rolig det gør det uden tvivl igen på et tidspunkt, så må man vælge

Men med det sagt så vil jeg gerne have dig og din person tilbage i WoW

//Hunt

SD Medlem Forum Warden

Problemet er jo at SD kan være lidt ligesom en sportsklub. Vi spiller fodbold og hygger os i klubhuset. Nu kunne pixie ikke få plads på holdet, men vil gerne være del af det sociale. Det kan man bare ikke i SD uden at droppe fodbolden, for "du vil ikke klubben nok hvis du vil spille fodbold i en anden klub, er du da ikke tilfreds med at mødes os i klubhuset efter vi andre har spiller fodbold?"

Håber i kam følge mig her, SD er et community men wow er et spil eller en hobby. Så hvorfor udelukker vi folk hvis de vil dyrke deres hobby når SD ikke kan tilbyde det? I denne tid hvor vi snakker om at rededefinere SD synes jeg dette er et ekstremt centralt punkt.

Du får en velkommen tilbage fra mig Pixie. Du har altid villet SD men SD har bare ille altid understøttet din hobby. Og fordi andre i SD spiller fodbold på et lukket hold synes nogle at du ikke må være med i fællesskabet hvis du vil spille fodbold. Så må du jo ofre fodbolden ikke? Nej hvis i spørger mig.

SD Medlem Forum Apprentice

Quote Originally Posted by Oliria View Post
    Problemet er jo at SD kan være lidt ligesom en sportsklub. Vi spiller fodbold og hygger os i klubhuset. Nu kunne pixie ikke få plads på holdet, men vil gerne være del af det sociale. Det kan man bare ikke i SD uden at droppe fodbolden, for "du vil ikke klubben nok hvis du vil spille fodbold i en anden klub, er du da ikke tilfreds med at mødes os i klubhuset efter vi andre har spiller fodbold?"

Håber i kam følge mig her, SD er et community men wow er et spil eller en hobby. Så hvorfor udelukker vi folk hvis de vil dyrke deres hobby når SD ikke kan tilbyde det? I denne tid hvor vi snakker om at rededefinere SD synes jeg dette er et ekstremt
    centralt punkt.

Du får en velkommen tilbage fra mig Pixie. Du har altid villet SD men SD har bare ille altid understøttet din hobby. Og fordi andre i SD spiller fodbold på et lukket hold synes nogle at du ikke må være med i fællesskabet hvis du vil spille fodbold. Så må du jo ofre fodbolden ikke? Nej hvis i spørger mig.
    tak oliria. Godt formuleret, har det netop på samme måde. Men ikke sikker på hvordan jeg sku forklare det uden at blive misforstået

SD Medlem Forum Adept saks's Avatar

Har aldrig rigtig spillet med dig Pixie.

Eneste jeg husker dig for er at "ansøge" til hold. Og hvis der ikke kom en fast plads inden for 1-2 uger, så var det videre.
    I stedet for at give det tid, og arbejde dig ind på holdet, først som afløser og evt på sigt som fast.

Stiller mig Neutral med hensyn om du kan komme ind igen. - Frygter bare lidt at du pludselig er væk igen.

Wall of of of of text Regent of the Board wOOOOt's Avatar

Håber i kam følge mig her, SD er et community men wow er et spil eller en hobby. Så hvorfor udelukker vi folk hvis de vil dyrke deres hobby når SD ikke kan tilbyde det? I denne tid hvor vi snakker om at rededefinere SD synes jeg dette er et ekstremt centralt punkt.

Godt formuleret, men jeg ser det altså lidt anderledes. Dette har intet med Pixi at gøre.

SD er en MMO guild med ret krævende optagelses regler for at komme ind og spille MMO med SD.
    Man søger ind for at spille det MMO med SD, og hvis man så vil spille MMO med andre guilds, så må man altså undvære de andre goder der er i SD.

SD skal ikke til at være et åbent hus for MMO gamers, hvor alle kan komme og gå som de har lyst til,
    når det lige i en periode er mere spændende ovre i en anden guild. Hvis vi går over til sådan en åben og blød model,
    så vil det være at gøre nar med alle dem, som gennem årene har lagt kræfter og energi i, både at ansøge til SD, og engagere sig i guildens aktiviteter.

At være medlem i SD skal være noget unikt som medlem.
    Kravet er at man er der for SD, og spiller med SD, men så får man SD's sociale hygge, netværk og SD ånden med.
    Man skal ikke kunne vælge SD til og fra, bare fordi man ikke lige fik sine raid lyster styret.
    Er raiding ikke godt nok i SD, så må man enten hjælpe til at gøre det bedre, eller finde en anden guild. Dette står helt frit.
    Men vælger man en anden guild, så vælger man altså SD fra! Så kan det være en fejl man gjorde det første gang,
    men 2 gange i træk??

Dette betyder ikke at jeg nedlægger veto mod at Pixie får en ny chance.
    Jeg har absolut intet imod manden, tværtimod ser jeg ham som en af de søde folk i SD. Personligt så jeg gerne han fik en chance.
    Men SD er bygget på nogle principper om ære og engagement, at man slås for SD.
    Og når man forlader SD 2 gange for at raide i andre guilds, så er det altså ikke særligt seriøst.

Sorry, men det er altså min holdning.
    Man søger seriøst ind i SD, så skal opholdet også være seriøst ment.
    SD skal ikke til at være åbent hus for alle.

w
    Grundlægger af Semper Danica
    Forlod SD i okt 2015 - Men faldt i WOW Classic, og søgte ind igen.
    Pt. aktiv i WOW Classic og PUBG. - Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR spørgsmål, så post eller pm.

Forum Elder Deadlock's Avatar

Har intet imod pixie som person og havde det kun været en gang du var leavet for at følge dine "drømme" om raiding så havde jeg sagt ok fint du skal da have en chance til fordi vi kan jo alle tage fejl, men man skulle tro du havde lært af din "fejl" efter at du var leavet første gang.

Vil forholde mig neutral i det da jeg godt kan lide Pixie, men kan sagtens forstå dem som stiller sig imod fordi hvad nu når sommeren slutter og der skal spilles meget igen og der heller ikke er plads på et raidhold til den tid?

SD Medlem Forum Learner

ind med ham igen

vi mangler folk på team win win hvis du stadig vil raide ;o)

SD Medlem Forum Apprentice

Kan godt forstå det folk der er skeptiske mht til min genansøgning.
    Og jo man burde da mene at jeg havde lært af mine "fejl".
    det ska siges at sidst jeg hoppede fra. var altså 3 år siden ?! Syns det er noget lidt andet end hvis det var noget der skete inden for et par måneder.
    Og syns også det betyder meget, hvilket indtryk folk har af mig som person tbh. ? Hvis jeg var en der brokkede sig, svinede folk til osv. ville jeg ikke forvente noget, og havde nok bare trukket min ansøgning tilbage.

Men syns uminddelbart, at jeg er en reel, flink og hjælpsom fyr. og så vidt jeg ved er der ikke nogen der har brokket sig over min opførsel. Så jeg gir ikke op
    Det ka godt være der er et lille tillidsproblem, men det er op til mig at kæmpe for at oprætte den igen og det gør jeg altså her. !

SD Medlem Forum Learner

Quote Originally Posted by saks View Post
    Har aldrig rigtig spillet med dig Pixie.

Eneste jeg husker dig for er at "ansøge" til hold. Og hvis der ikke kom en fast plads inden for 1-2 uger, så var det videre.
    I stedet for at give det tid, og arbejde dig ind på holdet, først som afløser og evt på sigt som fast.

Stiller mig Neutral med hensyn om du kan komme ind igen. - Frygter bare lidt at du pludselig er væk igen.
    det er jo også grænser for hvor lang tid man vil bruge for at komme på et hold... der kan jo gå flere uger hvor der ikke skal bruges afløser? ender jo med at man køre død i spillet og det er vel ikke meningen? er da sikker på at hvis han kunne så havde han fundet er andet raidhold uden for SD, men det er jo ikke rigtig tilladt.

SD Medlem Forum Adept saks's Avatar

Quote Originally Posted by Zarino View Post
    det er jo også grænser for hvor lang tid man vil bruge for at komme på et hold... der kan jo gå flere uger hvor der ikke skal bruges afløser? ender jo med at man køre død i spillet og det er vel ikke meningen? er da sikker på at hvis han kunne så havde han fundet er andet raidhold uden for SD, men det er jo ikke rigtig tilladt.
    Zarino - Enig men hvis der kun er etablerede hold, så må man kæmpe for det i stedet for at skynde sig videre. Det er MIN mening. Helt ok hvis du har en anden

SD Medlem Forum Adept Blamage's Avatar

Pixie har jeg kun godt at sige om og det er imo det vigtigste, jeg har også været 22 år (i sidste århundrede og været begejstret for nogle ideer som har ført til for hurtig handling.
    • Before you diagnose yourself with depression or low self-esteem, first make sure that you are not, in fact, just surrounded by assholes. :-)€

Marquis of the Board Barahir's Avatar

Nej tak fra mig, SD er ikke en "rebound"-guild

⋐█╬╬╬╬╬╬°¯°█|
    ▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓۝

SD Medlem Forum Knight Tristanas's Avatar

Jeg forstår hvor du vil hen Oli, men synes den parallel ikke passer ind i det her sammenhæng. En fodboldsklub er baseret på en ydelser kontra kontingent, så selvfølgelig ser de ham igen, da det forøger ens indtægt. SD er baseret på frivillig arbejde og sammenhold, hvorfor det er en helt anden boldgade. Hvis du endelig skal over i fodboldsanaloger (som jeg helst vil undgå ) så vil det passe bedre med, at en brøndyspiller skifter til Fck, for så at gå tilbage til Brøndby. Her handler det mere om loyalitet i medgang og modgang og sammenhold.

Pixie grundlag for at forlade SD er valid nok. Hvis han er hardcore gamer, så er SD måske ikke noget for ham, men nu ansøger han igen til SD med den viden at det ikke bliver højere niveau end vi allerede har bevidst. Som fodboldsnørden vil sig:. Det nytter ikke at man gerne vil spille 1. division og så spille for en lokal bonde-klub.

Grundlaget for at jeg godt kan acceptere, at han springer på vognen igen er, at han har erkendt fejlen i at forlade SD i første omgang. Hvad sjovt er det at spille i 1. division, hvis det er med en flok hundehoveder. Så hellere spille i kaffeklubben, hvis det gør spillet sjovt igen Selvom det er en hobby (som du skriver Oli), så skal det stadig varetages med respekt over for sine medspillere, og det gør man i forhold til loyalitet overfor samfundet som helhed og sine medspillere. Så må man selv steppe op, hvis lokalsamfundet ikke har det man ønsker, og prøve at få det generet - ikke smutte over til nabobyen.

WoW: Tristánas, Paladin Tank (MAIN) // Tristanas, Hunter
    Diablo 3: Tristanas#2716

SD Medlem Paladin of the Board Shade's Avatar

Jeg skal gøre opmærksom på at vi ikke diskuterer hinandens holdninger til en ansøgning i personens ansøgning. Accepter at vi har forskellige holdninger. Skal der startes en principiel diskution, gøres det i de dertil indrettede interne fora.
    Last edited by Shade; 24-05-2013 at 13:10.
    Currently playing: Fallout 76, CS:GO
    Waiting for: Next big MMORPG
    Maintaining SD Guild in EQ2

Forum Senior Nilfen's Avatar

Ingen problemer herfra!
    Nilfen

World of Warcraft
    Nilfen undead shadowpriest (tailor/enchanter)

Forum Elder Beawolf's Avatar

Quote Originally Posted by Barahir View Post
    Nej tak fra mig, SD er ikke en "rebound"-guild
    /this

historikken taler imho sit meget tydelige sprog, og undskyld men Pixie slår mig som typen der løber efter den "nemme" løsning!
    Intet raidhold med plads til mig? Fino så finder jeg da lige en anden guild med plads, frem for at A. Skabe et nyt raidhold fra bunden eller B. Afvente en plads på et eksisterende.
    Når nu er jeg uden guild, jamen så søger vi lige tilbage til SD for det er da nemt.

jeg kender ikke Pixie og jeg kan godt tage fejl, men når jeg står udefra og kigger, så er det dette jeg ser.

som sagt. Nej tak.
    'BeaWolf' since 2008

SD Medlem Forum Warden Palihz's Avatar

Gider ikke skrive så meget. En del jeg deler holdning med har skrevet det meste.

nvr4getcryevrytiemlol

SD Medlem Forum Adept Cuber's Avatar

Du burde os få en plads i SD igen efter min mening. Du har trods alt spillet i guilden en del år. Der skal sgu være plads til at prøve noget nyt en gang i mellem og indser man at det var en dårlig ide og vil tilbage, så burde det ikke være et problem i mine øjne.

Thumps up fra mig!

Officer Marquis of the Board HolgerDK's Avatar

Quote Originally Posted by Beawolf View Post
    /this

historikken taler imho sit meget tydelige sprog, og undskyld men Pixie slår mig som typen der løber efter den "nemme" løsning!
    Intet raidhold med plads til mig? Fino så finder jeg da lige en anden guild med plads, frem for at A. Skabe et nyt raidhold fra bunden eller B. Afvente en plads på et eksisterende.
    Når nu er jeg uden guild, jamen så søger vi lige tilbage til SD for det er da nemt.

jeg kender ikke Pixie og jeg kan godt tage fejl, men når jeg står udefra og kigger, så er det dette jeg ser.

som sagt. Nej tak.
    Er det derfor han har været i SD siden 2010?
    "Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic." - Arthur C. Clarke.

Forum Elder Beawolf's Avatar

Quote Originally Posted by HolgerDK View Post
    Er det derfor han har været i SD siden 2010?
    Vi er mange der har været i SD længere tid og som aldrig har været inde og ude så mange gange som Pixie

Jeg fejler at forstå dit argument
    'BeaWolf' since 2008

Forum Warden Lingmao's Avatar

Quote Originally Posted by Shade View Post
    Jeg skal gøre opmærksom på at vi ikke diskuterer hinandens holdninger til en ansøgning i personens ansøgning. Accepter at vi har forskellige holdninger. Skal der startes en principiel diskution, gøres det i de dertil indrettede interne fora.
    husk nu det her gutter
    Battletag: Vantage#2621
    Steam: Nimmeth
    Twitch: Nimmeths

Officer Marquis of the Board HolgerDK's Avatar

Jeg fejler at forstår hvordan du kan sige at Pixiebelle har ledt efter den nemme løsning når han har været i SD i 3 år....
    Last edited by HolgerDK; 24-05-2013 at 18:55. Reason: skrivefejl.
    "Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic." - Arthur C. Clarke.

SD Medlem Forum Senior Kodimagnyl's Avatar

Quote Originally Posted by Lingmao View Post
    husk nu det her gutter
    Enig i dette som Ling quoter fra wOOOOt
    Der skal altså være plads til at folk kan stemme både for & imod.
    Sådan er systemet nu engang. Mon ikke Pix kommer ind alligevelle... Der er til trods ret mange der voter Ja tak.

God weekend alle sammen. Husk nu at få lidt frisk luft (sorry for off-topic i den del)

SD Medlem Forum Adept Blamage's Avatar

Håber folk er klar over at et thumbs down nok har mere vægt end thumbs up og derfor også husker at have samme mening når det gælder en person i har spillet sammen med og måske kender fra il.

Slet posten hvis den er stødende!
    • Before you diagnose yourself with depression or low self-esteem, first make sure that you are not, in fact, just surrounded by assholes. :-)€