Page 3 of 5 FirstFirst 12345 LastLast
Results 51 to 75 of 104

Thread: [26-05-13] Pixiebelle søger ind igen...

SD Medlem Forum Knight Romulus's Avatar

Jeg har læst tråden igennem og var egentlig mest indstillet på at give et "nej tak", men der er nogle ting der fik mig til at ombestemme mig. Pixiebelle er helt åben og ærlig omkring hvorfor han ikke længere er i den anden guild, det havde været nemmere at sige at han savnede det sociale, men han vælger at lægge kortene på bordet, og tage de "tæsk" det giver. Der er ca. 3 år imellem hans to afskedspost, så han har gode forbindelser i SD og virker ikke som en der giver op ved første tegn på modstand. Endelig virker det som om de fleste der er for kender ham fra ingame/VT/Mumble og alle der er imod, er imod af principielle grunde (som også er vigtige, misforstå mig ej). Semper Danica er en social guild, og da hans venner ingame vil have ham med og der ikke er nogen der har noget personligt imod ham, vejer jeg mængden af for tungere end imod.

Men kommer Pixiebelle ind igen, bør det være med en klar forståelse om at skriver han en afskedspost igen, vil der ikke være en vej tilbage i SD. Med den ene betingelse vil jeg gerne give mit

SD Medlem Paladin of the Board Shade's Avatar

Jeg gider ikke sige det igen. Man diskuterer IKKE i en ansøgningspost.
    Currently playing: Fallout 76, CS:GO
    Waiting for: Next big MMORPG
    Maintaining SD Guild in EQ2

SD Medlem Forum Apprentice Jamez's Avatar

ser gerne pixe ind i guilden igen
    How I felt after killing my first boss on heroic...

How I felt after killing Madness on heroic!

|
    "Fuck yeah bitches!"

SD Medlem Forum Apprentice DarkWaiter's Avatar

Quote Originally Posted by Kodimagnyl View Post
    Enig i dette som Ling quoter fra wOOOOt
    Der skal altså være plads til at folk kan stemme både for & imod.
    Sådan er systemet nu engang. Mon ikke Pix kommer ind alligevelle... Der er til trods ret mange der voter Ja tak.

God weekend alle sammen. Husk nu at få lidt frisk luft (sorry for off-topic i den del)
    Som jeg forstår det er en der nedlægger veto da nok til at han ikke skulle kunne komme ind igen selv om flertallet skulle mene noget andet..
    Selv har jeg ikke spillet med Pixie, og vil forholde mig neutralt, dog vil jeg sige at jeg håber hvis han kommer ind igen at han er forberedt på at der jo nok ikke er meget der har ændret sig siden sidst han var med i SD. For at forlade SD 2 gange og begge gange give samme grund, saa tror man da at det kunne ske igen hvis muligheden kom.
    Samtidig lyder det ikke til at det er fordi han ville raide mindre nu, men bare at det ikke gik i det nye guild da de flyttede over, og var der intet der havde ændret sig der, han var blevet medlem der og kommet paa et raidhold, ville han så have forladt det og søgt tilbage her? Det virker somom det er bedre at være i SD, end at være i et andet guild der nu er lige saa casual.

SD Medlem Forum Learner

Quote Originally Posted by Blamage View Post
    Håber folk er klar over at et thumbs down nok har mere vægt end thumbs up og derfor også husker at have samme mening når det gælder en person i har spillet sammen med og måske kender fra il.

Slet posten hvis den er stødende!
    This!

SD Medlem Forum Warden

Jeg synes måske også Pixies historie bliver fordrejet lidt. Som jeg ser det, fra en raiding officers perspektiv, så leavede Pixie ikke får at finde et bedre raidhold. Han har raidet på SDs hold i lang tid, men da 25 mands holdet blev oprettet og senere splittet mistede han en fast plads. Som jeg husker det ledte Pixie efter et raidhold i LANG tid, han meldte sig som afløser på de eksisterende hold og prøvede sågar at starte et hold op. Da alle de tænkelige muligheder var prøvet, så tog han valget om at finde en anden guild at spille WoW i. Den anden guild var på præcis samme niveau i progress som SD på det tidspunkt, så det er ikke et spørgsmål om at SD ikke var "hardcore" nok.

Så leavede han fordi han ikke kan lide SD? Nej det tror jeg ikke. Som raider forstår jeg godt at man ikke gider at spille WoW bare for at chatte. Ligesom jeg ikke ville gide at være fodboldspiller bare ved at være tilskuer. Holdninger er holdninger, og jeg synes det er helt fair at folk ikke føler han skal ind. Jeg synes dog ikke det er fair at sige at Pixie ikke prøvede sine muligheder, men valgte dem nemme løsning. Facts må være facts.
    Last edited by Oliria; 24-05-2013 at 21:08.
    "Mana.... Hva fanden er det? Det lyder som en undskyldning for at slacke i raid!"
    - Oliria

I5 2500k @ 4,6GHz | MSI P67A-GD53 | Asus GTX 670 DirectCU II Top | 8gb Kingston HyperX T1 1600MHz | 128gb Crucial M4 | Barracuda 750gb 7200rpm | Asus Xonar DS | Antec Truepower New 650W

SD Medlem Forum Learner

der er da flere som har forladt SD til fordel for raiding, mig selv inkluderet... skal vi så også ud? ... hvis alle hold er optaget og man ikke kan finde et eller ikke har de egenskaber der skal til for at lede folk, så kan jeg godt forstå at man vil prøve at finde et andet guild, da det ikke er tilladt at være medlem af 2

Forum Initiate Agetor's Avatar

Godt sagt @Oliria.. der mangler faktisk wow spillere som Pixie i SD, der virkelig godt gider gøre alt for at spille og er villig til at prøve at samle hold, for at få gang i wow og samtidig få folk samlet.. der er kommet så mange nye Medlemmer til her, de sidste par måneder inklusiv mig selv!.. så der er en del "løsgængere" efterhånden der brænder for at komme derud af thumps up for Pixies kampgejst!

SD Medlem Forum Senior PulvenDK's Avatar

Syntes sku du skal have en ekstra chanc, for kan godt forstå hvorfor du leavede

Forum Warden Lingmao's Avatar

Jeg synes personligt at det ville være helt fair hvis pixiebelle blev inviteret igen.
    husker tilbage at han lavede en go sjat posts og minimum en tråd om at han ledte efter et raid hold.
    har aldrig lavet noget in game med pixie, men begge de gamle er for engang skyld enige, om at han er en god dreng

ville være lækkerier at se ham tilbage i guilden, men måske samtidig skærpe at 3 gang ikke er lykkens gang

Quote Originally Posted by Lingmao
    Battletag: Vantage#2621
    Steam: Nimmeth
    Twitch: Nimmeths

SD Medlem Forum Senior PulvenDK's Avatar

Quote Originally Posted by Lingmao View Post
    Jeg synes personligt at det ville være helt fair hvis pixiebelle blev inviteret igen.
    husker tilbage at han lavede en go sjat posts og minimum en tråd om at han ledte efter et raid hold.
    har aldrig lavet noget in game med pixie, men begge de gamle er for engang skyld enige, om at han er en god dreng

ville være lækkerier at se ham tilbage i guilden, men måske samtidig skærpe at 3 gang ikke er lykkens gang
    Virker som en god idé at Gøre det klart at det er sidste gang

SD Medlem Forum Apprentice

Tror ikke der efter denne debat er nogen tvivl. Hvis jeg kommer ind igen er det SD Till I Die !

Pixie skal ha herfra.
    WOW afdelingen har brug for raiders.
    Samt det jeg har talt med Pixie, virker han som en god gut.

Samt jeg kan ikke forstå debatten omkring man leaver/søger tilbage.

Hvor har Pixie skadet SD internt?
    Hvor har Pixie skadet SD externt?

Hvorfor bliver Pixie´s ansøgning ikke behandlet som en ny ansøger?
    Synes også det er sært at det for mig at se, er en del GW2 folk der afviser Pixie´s return. Folk som muligvis ikke bidrager til WOW afdelingen på daglig basis.
    For mig at se burde være det tællende i denne sammenhæng, at mange WOW spillere byder Pixie velkommen tilbage.

Forum Warden Tineea's Avatar

Quote Originally Posted by Ratkuul View Post
    Hvorfor bliver Pixie´s ansøgning ikke behandlet som en ny ansøger?
    Synes også det er sært at det for mig at se, er en del GW2 folk der afviser Pixie´s return. Folk som muligvis ikke bidrager til WOW afdelingen på daglig basis.
    For mig at se burde være det tællende i denne sammenhæng, at mange WOW spillere byder Pixie velkommen tilbage.
    Jeg bliver voldsomt provokeret over det her. Vi er et fællesskab så ALLE meninger tæller også dem du ikke spiller med dagligt. SD er også vores forum, irl arrangementer osv... vi er IKKE kun wow... Sry for offtopic igen, men kan ikke lade den her ligge. (EDIT: flyt gerne diskussionen til det interne hvis der er behov for det.)

Pixie jeg har kun spillet med dig en lille smule i wow tidligere men vil holde min stemme neutral her da jeg ikke kender dig godt nok, dog er jeg ok med du får chancen og en venlig reminder om at chancerne er ved at være brugt op
    Last edited by Tineea; 25-05-2013 at 9:07.

Wall of of of of text Regent of the Board wOOOOt's Avatar

Ratkuul og Tineea.
    Når ledelsen kigger igennem, så vejes og vurderes alt.
    Alle stemmer tæller som Tineea siger, for vi er et fællesskab der er større end WOW.
    Men nogen gange vil der også være forskel på stemmer, så lidt variation og forskellig vægt kan der godt være.

Eksempelvis er det en WOW spiller som søger tilbage, og SD's WOW GM giver selv en thumbs up,
    så det har naturligvis ekstra vægt.
    Modsat hvis der er et NEJ, fra en som selv rådet ikke helt kan huske hvem er, fordi vedkommende slet ikke har deltaget i noget,
    så vejer den nok ikke så tungt.
    Og som en gammel regel, så tæller kommentarer fra ansøgere og trials slet ikke, så her er det kun medlemmer og ledelse som tages med i vurderingen. (hvis nogen bliver overraskede over dette, så tænk lige over logikken i at vi ikke kan ha ansøgere som prøver at anbefale/booste andre ansøgere for at komme ind.)

mvh
    w

Og som den gode Shade siger - vær venlige ikke at diskutere hinandens argumenter for og imod en ansøger,
    for vi har alle ret til vores mening for og imod, det er ikke en debat!
    Grundlægger af Semper Danica
    Forlod SD i okt 2015 - Men faldt i WOW Classic, og søgte ind igen.
    Pt. aktiv i WOW Classic og PUBG. - Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR spørgsmål, så post eller pm.

Wall of of of of text Regent of the Board wOOOOt's Avatar

Quote Originally Posted by Ratkuul View Post
    Samt jeg kan ikke forstå debatten omkring man leaver/søger tilbage.
    Kort forklaring.
    Det handler om loyalitet og sammenhold. En guild er fyldt med guildmates.
    Vi vil gerne ha at Sd's medlemmer er i SD for at spille for guilden, sammen med de andre medlemmer.

Folk der fiser ind og ud af SD, er jo åbenbart ikke glade nok for SD som vi er.
    Og i bund og grund, så skal en guild jo ha samlet medlemmer som er "Ens" i MMO interesse,
    altså at vi er enige om at vi er i SD pga. det SD står for.

Finder man ikke det man søger i SD, så må man jo høre til i en anden guild.
    Men elsker man SD og savner noget spilmæssigt alligevel, så kan man enten være med til at skabe det,
    eller acceptere at man kan ikke få alt her i livet.

Man kan altså ikke både blæse og ha mel i munden. Det er enten ind eller ud i SD, og vi accepterer ikke dem som bruger SD som en varmestue med en svingdør.

w
    Grundlægger af Semper Danica
    Forlod SD i okt 2015 - Men faldt i WOW Classic, og søgte ind igen.
    Pt. aktiv i WOW Classic og PUBG. - Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR spørgsmål, så post eller pm.

Forum Apprentice Vox's Avatar

Uden at jeg har spillet med dig, skal du have en her fra.

Helt i orden, at man kan have ambitioner SD ikke kan opfylde, som skal prøves af.
    Kan ikke skrive det bedre end Romulus.

Quote Originally Posted by Pixiebelle View Post
    Tror ikke der efter denne debat er nogen tvivl. Hvis jeg kommer ind igen er det SD Till I Die !
    Det er fint hvis du har det sådan, men tror de fleste bare mener at du skal virkelig tænke dig om før du smutter igen (hvis du kommer ind)
    »God is an ever-receding pocket of scientific ignorance«
    - Neil Degrasse Tyson

Paladin of the Board Jeoparty's Avatar

En ansøgningstråd skal postes i på en måde, Medlem til ansøger, ansøger til medlem. Ikke Medlem til Medlem. Et nej er lige så lovligt som et ja, og skal ikke modargumenteres. Sker det igen så sletter jeg indlægget og overvejer en tidsbegrænset forum ban. Der har 2 gange allerede været en Gm inde og sige stop. Så nu trækker jeg en streg i sandet, og vil man over den kan man kontakte mig i PMs.

SD Medlem Forum Warden Freakazoide's Avatar

Michael_Jackson_popcorn.gif

Thumps up herfra

CS:GO på ESEA http://play.esea.net/?r=1245364
    lvl 99 Path of exile

SD Medlem Forum Convert Brassbolt's Avatar

ind
    World of Warcraft Classic HYPEEEE

Officer Forum Warden

Hey Pixiebell.

Dette er ikke første gang du har forladt SD, for senere at søge tilbage igen. Begge gange med begrundelsen at du har ville raide på et højere niveau. Denne gang gik det så ikke med den guild du joinede, og vælger derfor at søge tilbage igen, hvilket godt kan virke lidt som om at vi er dit 2. valg.
    Vi vælger dog at lade dig tvivlen komme til gode og lade dig fortsætte din genansøgning, da mange af dem du tidligere har spillet med i SD gerne ser dig tilbage.

Vi ser dog at du i den kommende tid bruger noget tid med nye ansigter i SD, for at det ikke kun er de gamle SDere, som jo allerede kender dig, som står for dine thumbs up. WoW ledelsen vil overtage din ansøgning fra nu, og din eventuelle trial periode.

Kommer du ind i SD igen, så skal du vide at dette er din sidste chance.

Mvh SDs Ledelse

SD Medlem Forum Elder

Vil lige se om jeg kan nå at få en THUMBS UP! med i tråden.

Kan ikke finde en eneste grund til der overhovedet er så meget debat.

Ind igen
    Druids are PvE

Forum Warden Lingmao's Avatar

OK Hr @Pixiebelle
    Du kommer hermed på trial.
    opgaven lyder på at skrabe fra nye ansigter i wow. opgaven er sådan semi hård. men er dog ikke i tvivl om at du kan gøre det.
    "nye ansigter" vil være en vurderings sag, men jeg er yderst fair

Velkommen tilbage! på trial
    Battletag: Vantage#2621
    Steam: Nimmeth
    Twitch: Nimmeths

SD Medlem Forum Apprentice

Quote Originally Posted by Lingmao View Post
    OK Hr @Pixiebelle
    Du kommer hermed på trial.
    opgaven lyder på at skrabe fra nye ansigter i wow. opgaven er sådan semi hård. men er dog ikke i tvivl om at du kan gøre det.
    "nye ansigter" vil være en vurderings sag, men jeg er yderst fair

Velkommen tilbage! på trial
    Jeg siger mange tak !

Og tak til de folk der støtte op omkring min genansøgning. Jeg har fuld respekt for folks meninge, og havde aldrig troet det ville udvikle sig til denne debat.

Men jeg ska gøre mit bedste fremover for at vise hvor jeg hører til