Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 33

Thread: Ansøgning til SWTOR

Forum Learner

Default Ansøgning til SWTOR

Hej SD

Ja jeg fandt faktisk lige ud af at min profil faktisk stadig fandtes herinde, egentligt meget sjovt.

Navn: Jesper Pedersen
    Alder: 35
    Bopæl: Hjallerup, ja det er den by i kommer til at høre om i weekenden
    Arbejde: Helst ikke men er dog pt ansat ved Aldi
    Civil stand: Det kom sku til at lyde lidt formelt, men jeg er gift og har 2 piger på henholdsvis 3 og 8.
    Ingame tag: Kwalak hvad ellers? Har efterhånden forfulgt mig siden mine SWG dage med tata SD
    Playstil: Casual, med tendens til mange timer når de kan presses ind i familielivet

Det kommer nok ikke som den helt store overraskelse at jeg er lidt af en spradebasse og elsker en livlig guildchat, hvor der gerne må blive givet med den grovkornede på en venlig måde. Jeg stiller gerne op som skydeskive men man skal altså være klar til at tage lidt gas retur. Udover SWTOR har jeg selvfølgelig 3 piger jeg skal passe, men også en stor interresse for Skak som jeg spiller aktivt i klub. Ligeledes har jeg på et tidspunkt investeret i et hus og det må jeg nok erkende også kræver lidt "læs meget" opmærksomhed.

Hvad har jeg så lavet siden SWG med SD, og ja jeg var vist nu jeg fintænker ellers ikke noget jeg er vild med at gøre også med i starten på WoW og Ravencrest, men på et tidspunkt skiftede jeg server, dels ville jeg personligt hellere spille Alliance og dels var ravencrest meget belastet i starten så vidt jeg husker. Vi endte ovre på Emerald Dream mig og en kammerat som også var kort med hos jer så vidt jeg husker. Der blev vi enige om at starte en jyde-guild fordi man så lige som det er vigtigt for SD have nogle sociale arrangementer udenom spillet. Det gik dog ikke helt efter planen, da den hurtigt blev til en dansk guild hvor jeg sad som GM i en periode, og så parrede vi os med en anden guild osv. Derefter havde jeg en kort pause og kom så tilbage men denne gang i en engelsksproget guild ved navn Tabula Rasa hvor jeg havde det rigtigt fint nogle år men igen endte WoW med for mig at handle mere om tid end jeg havde til rådighed og jeg faldt fra for ca. 3-4 år siden og har haft en pause fra MMO, men blev suget ind af det her SWTOR med F2P og har nu købt min første sub så mon ikke der bliver købt nogle flere længere fremme der er i hvert fald noget der tyder på det.

Nåh det var vist ordene for nu, og jeg håber da at høre fra jer ingame eller herinde.
    Kwalak 55 Commando, 450 Cybertech.
    Kwylyk 47 Sentinel, 450 Armstech.
    Kwilik 11 Shadow, Synthweaving.

Paladin of the Board Jeoparty's Avatar

Velkommen til

Er vist en oldtimer vi har her. Jeg har kigget lidt efter på forummet, og kunne ikke finde en ansøgning, men mener at have set at i den præhistoriske tid skrev man sig bare ind i den samme tråd så er nok logisk nok hehe.
    Men fandt din Afskeds tråd til de nysgerrige.

Der dukker en fra SWTOR op snart og giver lidt info er jeg sikker på.

Mvh Jeo

det må jeg sige det gik hurtig fra jeg snakkede med dig til du ansøgte held og lykke med din ansøgning

SD Medlem Forum Disciple Moody's Avatar

Hej Jesper velkommen til(bage). Godt at se din ansøgning. Held og lykke med den

SD Medlem Forum Disciple Moody's Avatar

Jeg kan se der ikke har været en officer omkring dig endnu. Jeg ved ikke lige om @Trailblazer eller @Black Phoenix har travlt lige for tiden eller hvad - men du er ikke glemt .

Du er meget velkommen til at komme en tur forbi vores mumble server og sige hej hvis du har lyst. Der sidder ofte en masse folk der og hygger.

SD Medlem Forum Recruit

hej jesper, og velkommen til. gl med din ansøgning
    PRIzz

Wall of of of of text Regent of the Board wOOOOt's Avatar

Hey Kwalak

Long time no C =)
    Husker godt navnet, men det er længe siden så kan kun se i din historik at du sidst forlod os fordi vi var forstore
    dengang med omkring 200 medlemmer. Idag er vi nok ca. 350, så er du blevet mere frisk på flere folk?

Mvh
    w
    Grundlægger af Semper Danica
    Forlod SD i okt 2015 - Men faldt i WOW Classic, og søgte ind igen.
    Pt. aktiv i WOW Classic og PUBG. - Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR spørgsmål, så post eller pm.

Forum Learner

Ja med alder kommer visdom, den guild jeg selv sad som gm i var også omkring 200. Vi havde bare ikke det gode fundament som SD har, der blev for meget knas mellem raiders og casuals. Men en guild hvor der skal være aktivitet og det er jo det vi alle ønsker kræver mange medlemmer. Så at i er mange ser jeg kun som en fordel.

Forum Learner

Quote Originally Posted by Moody View Post
    Jeg kan se der ikke har været en officer omkring dig endnu. Jeg ved ikke lige om @Trailblazer eller @Black Phoenix har travlt lige for tiden eller hvad - men du er ikke glemt .

Du er meget velkommen til at komme en tur forbi vores mumble server og sige hej hvis du har lyst. Der sidder ofte en masse folk der og hygger.
    Nej det regnede jeg heller ikke med, men jeg kan godt være lidt svær at fange. Spiller enten sent om aftenen eller om formiddagen oftest, men det skal nok lykkes på et tidspunkt.

SD Medlem Forum Acolyte

velkommen til og held og lykke med ansøgningen

Forum Learner

Hej kwalak velkommen til(bavs) - fin ansøgning, du er velkommen til at logge på mumble når du spiller, det er meget nemmere for os at bruge dig som skydeskive der, fremfor guildchatten =). Så snupper vi en sludder derinde... Info til mumble kan du finde på forsiden. Glæder mig til at se dig ingame.

TB
    The Pathfinder Family
    Trailblazer(55), Dragaoria(55), Slacker(55), Afrodite(55), Superior(55), Nosferátu(55), Spradebassen(55), Nebukandezer(55), Anastascia(55), Crimefighter(55)

Forum Learner

Quote Originally Posted by Trailblazer View Post
    Hej kwalak velkommen til(bavs) - fin ansøgning, du er velkommen til at logge på mumble når du spiller, det er meget nemmere for os at bruge dig som skydeskive der, fremfor guildchatten =). Så snupper vi en sludder derinde... Info til mumble kan du finde på forsiden. Glæder mig til at se dig ingame.

TB
    Jeg er desværre den fødte spasser til sådan noget ged så den blev slet ikke barberet, men der er sikkert en der kan hjælpe mig med det herinde. Jeg tror selv det gik galt ved certificeringen, så prøvede at re installe men det hjalp ikke så meget. Når jeg er i serverinfo kan jeg godt tilføje en ny, men det bliver så bare en jeg selv sætter op det er i hvert fald mit indtryk, men der er sikkert en der kan give nogen hints?

SD Medlem Forum Acolyte

@Nerror kan du hjælper til her?

SD Medlem Marquis of the Board Nerror's Avatar

Hrm når du skriver du selv er ved at sætte en server op, har du det rigtige program? Du skal kun have Mumble, ikke Murmur, som er server softwaren. Hvis du er sikker på du har den rigtige, så se vores guide igennem og se om du kan pinpointe hvor i processen problemet ligger.

Forum Learner

Jeg er kommet på serveren, man skal bare lige være lidt vågen tror jeg....

Forum Learner

Jeg har valgt og starte en jedi shadow, og jeg må nok erkende at jeg pt syntes den er meget sjovere at spille end nok commando så det er den jeg bruger min tid på. Den hedder for nemheds skyld kwilik.

SD Medlem Forum Acolyte

@Kwalak de er sq også fede at spille shadows har du fået fixet mumble? for når jeg er online kan jeg ikke se dig i sd kananel..

Forum Learner

Jeg er nu fuldt på Mumble, hvilket folk nok også har lagt mærke til. Pt er min Commando lvl 42 og fræser rundt på Hoth, og jeg forsøger at få ham helt op så jeg kan prøve noget af det sjove sammen med i andre.

Forum Learner Snubletraad's Avatar

Hyggelig fyr, så han får helt sikkert en herfra.

SD Medlem Forum Elder Iznogood's Avatar

tak for hygge igår sammen med @Trailblazer på hoth til bonusserien

Forum Learner

Jeg triller lige en ud af ærmet god hygge på hoth ..
    The Pathfinder Family
    Trailblazer(55), Dragaoria(55), Slacker(55), Afrodite(55), Superior(55), Nosferátu(55), Spradebassen(55), Nebukandezer(55), Anastascia(55), Crimefighter(55)

Forum Trainee Hemmje's Avatar

på daily run med @Kwalak han skal bare lige lære at Space igennem videoèrne herfra

Forum Learner

Jeg var lige på en lille hyggetur i dag med @Frugoth og @Drex samt ham den dårlige tank Ligaz som jeg ikke lige kan huske hvem er;-) Men efter vi fik kicked ham fra gruppen og puged en overordentligt veludstyret Tank med syge skills gik det meget bedre:-) selvom de skulle bære mig rundt.

Forum Convert rakii's Avatar

Helt enig.. Han @Kwalak skal altid bæres rundt. Han troede ligefrem han var en tank. Dårlig nok humor til at være SD'er

fra mig

flik fyr tror han vil passe fint ind i swtor afdeling så du får da lige en her fra held og lykke med ansøgning