Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 50

Thread: [18-06-13]Ansøgning til guilden - Trick

Default [18-06-13]Ansøgning til guilden - Trick

Jeg hedder Martin, er 39 år og bor i Helsingør.

Jeg har læst jeres regler for optagelse, jeres forum regler og accepterer jeres 5 værdier.

Jeg er som person et afslappet og empatisk menneske, der sjældent hidser mig op over ret meget. Det eneste jeg ikke kan tolerere er mangel på respekt for mig selv eller andre. Jeg har tidligere dyrket en del springgymnastik, men er blevet for gammel til det, og har i stedet wow som min hobby. Med to små drenge på 2 og 3 år er der ikke tid til så meget andet.

Jobmæssigt er jeg mellemleder i en dansk idrætsorganisation, hvor jeg står i spidsen for sekretariatet, som understøtter de andre afdelinger i deres arbejde.

Jeres guild vil få et medlem, som godt kan lide lidt hyggechat på voice eller på tekst og som har en rimelig humoristisk og optimistisk tilgang til tingene. Som spiller er jeg god til at signe op, og kommer også til det, jeg signer op til. Mit gear er i orden og jeg bidrager til guildbanken når/hvis der er behov for det. På mine to mains har jeg downet over 800 raid bosser fra og med wotlk.

Jeg forventer at jeg i Semper Danica finder et permanent hjem, hvor der er mulighed for at lære folk at kende og hvor der er mulighed for at få en fast raidspot på et niveau der matcher mine ambitioner. Jeg har ikke noget imod at hjælpe andre gennem raids hvor jeg måske er bedre gearet end de andre, og jeg har ikke noget imod at wipe 3 timer på den samme boss for at få progression. Men jeg forventer at spille noget endgame content som ikke udelukkende er LFR. Når det er sagt er (semi)guild runs i LFR også et sted jeg kan findes, hvis det er. Jeg kender ikke mit niveau – jeg raidede til og med 11/12 HC i ICC da den patch var fremme, alle bosser i cata og boss 1, 6 og 7 i ToT. Jeg er ikke en hæmsko for en gruppe der fungerer. Jeg har lidt tendens til at fokusere på overlevelse frem for dps, fordi 120k dps ikke er meget værd hvis man kun lever halvdelen af fighten. Jeg har raidet både 10 mands og 25 mands, og har været raidleader på 10mands i både cata og pandaland.
    Team Vi kojner på trash ser umiddelbart interessant ud for mig, men jeg kan ikke se, at der er noget i kalenderen, så kender ikke status på det team? Jeg kan af familiemæssige årsager kun raide to gang om ugen, og ikke to dage i træk.

Jeg har en priest (disc/holy/shadow) og en mage (arcane, fire) som har været mine mains skiftevis igennem tiden og som jeg begge kan lide at spille. Da de begge er på en anden server vil jeg gerne vide, om det er en fordel at rykke den ene eller den anden, hvis det er. Mage er ilvl 516 og priest er 504.

Jeg har ikke tidligere søgt ind og har ingen relationer til guilden, da jeg altid har spillet alliance på en anden server. Håber alligevel I vil se positivt på min ansøgning.

Wall of of of of text Regent of the Board wOOOOt's Avatar

God ansøgning, ser frem til at lære dig at kende via forum, da jeg ikke spiller WOW mere.

w
    Grundlægger af Semper Danica
    Forlod SD i okt 2015 - Men faldt i WOW Classic, og søgte ind igen.
    Pt. aktiv i WOW Classic og PUBG. - Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR spørgsmål, så post eller pm.

SD Medlem Forum Senior PulvenDK's Avatar

Hej og velkommen til
    held og lykke med din ansøgning.

Forum Warden Lingmao's Avatar

Hej @Trick

Som @wOOOOt også var inde på så er din ansøgning god, og giver en fint billed af dig som person. og vi ser slet ikke skævt til folk der ikke har søgt ind før
    Så vidt jeg er informeret så raider alle vores raid hold kun 2 gange om ugen, efter som en go sjat af SD medlemmer sidder i den samme båd som dig, unger der skal passes osv osv
    Jeg kan som rekrutterings officer i semper danica ikke garantere dig en Raid plads. Alle raid hold bliver 100% styret af hver deres respektive ledere.
    Team Vi kojner på trash raid ledere er @Fragglen og @dragonslair . så du kan eventuelt give dem en PM for at høre om der skulle være plads.

I så fald der ikke er plads på team kojner på trash, så kan du eventuelt lige skrive en besked til @Palihz / @Huntnez som slæber på team >>

jeg tror vi skal vente med at gå videre med din ansøgning, indtil vi får noget mere infomation fra raid lederene, pga jeg synes at du lægger meget vægt på raids.
    vi kan selvfølgelig hoppe rask videre, hvis du ikke har noget imod at vente på et eventuelt plads der åbner sig op på raid holdene

mvh
    Mikkel

Last edited by Lingmao; 11-06-2013 at 21:47.
    Battletag: Vantage#2621
    Steam: Nimmeth
    Twitch: Nimmeths

SD Medlem Forum Elder Najsen's Avatar

Velkommen til vores forum.
    Rigtig god ansøgning, håber du vil overvejer vores dejlige guild selvom der ikke er fast spot på et raid hold

Jeg kan godt vente på et spot og vil gerne optages alligevel :-)

Quote Originally Posted by Trick View Post
    Jeg kan godt vente på et spot og vil gerne optages alligevel :-)
    roger, så går vi videre

Forløbet med din ansøgning kommer til at se sådan her ud:
    - din ansøgning kommer til at ligge her på forumet i en uge.
    - efter en uge, vil jeg spørge ind til et tidspunkt, hvor vi to lige kan tage en samtale over mumble.
    - ud fra hvad vi bliver enige om, så bliver givet en trial der varer en måned, hvor du skal samle fra vores medlemmer. (jeg vil hjælpe dig igang, hvis du skal bruge hjælpen )
    - efter en måned, så tar vi lige endnu en hurtig snak, og finder ud af om du skal ind eller ej

Det handler i bund og grund om at du gør dig positiv bemærket. vi ser dig an og du ser os an.
    Du kan allerede nu begynde at samle positive kommentarer fra Semper danica medlemmer, Ved at joine /join Semperdanica i wow. Eller bruge vores mumble.
    Men inden du hopper ind på mumble, Så kig lige engang > her <

De Nemmeste måder at få positiv respons fra SD medlemmer er ved at lave Random hc, LFR eller PvP med SD medlemmer.

Hvis du får nogle spørgsmål undervejs, så kan du kigge lidt i Ansøgnings Infomation eller Regler for optagelse
    Desuden skal du være mere end velkommen til at skrive til mig Her på siden (ved at klikke Wow Rekrutterings Officer Neden under)
    i spillet på enten Lingmao eller Moonbasher.
    eller den meget venlige @Harpos

hej @Trick
    hvad siger du til en mumble samtale imorn?

@Lingmao

Det lyder fint... kl. 20 eller senere vil være optimalt
    Last edited by Trickk; 17-06-2013 at 11:55. Reason: Snabela

20:00 er lækkerier for mig

I mellemtiden er der kommet et sent møde op på arbejde. Er senere ok, eller sidder du så midt i raid eller noget?

Var iøvrigt på raid i går med @Fragglen @Harpos og andre, men det er jo noget nær umuligt at regne ud hvad folk hedder her ift deres alts/mumble navne (er der nogen gode måder til at finde ud af det?) så jeg kan ikke give alle en mention.

MEN de var fuldstændigt blown away af min shadow dps, så jeg er sikker på, at jeg efterlod et varigt indtryk.

Officer Forum Warden Harpos's Avatar

Quote Originally Posted by Trick View Post
    I mellemtiden er der kommet et sent møde op på arbejde. Er senere ok, eller sidder du så midt i raid eller noget?

Var iøvrigt på raid i går med @Fragglen @Harpos og andre, men det er jo noget nær umuligt at regne ud hvad folk hedder her ift deres alts/mumble navne (er der nogen gode måder til at finde ud af det?) så jeg kan ikke give alle en mention.

MEN de var fuldstændigt blown away af min shadow dps, så jeg er sikker på, at jeg efterlod et varigt indtryk.

Du kan se i deres note i Rooster, hvad deres forum navne er.
    Og ja vi havde da et rigtig sjovt og godt raid.

Hmm... Din shadow dps så jeg ikke lige, men jeg så din healing og den var super, og du overlevede vores form for humor, det alene giver en thumbs up

OG desværre udeblev "Harpos Effekten" på Lei Shen, men vi fik ham da ned på 33% og det er da ikke et skidt try med i hvert fald 2 nye på den boss.

Harpos - Level 120 Blodelf Paladin Retribution

Good Luck, Nephalem! May the loot gods treat you kindly and your deeds of valor be remembered.

SD Medlem Forum Elder Marwen's Avatar

@dragonslair @Strexx @Xenium @Stormcarp @Abnn bar for at nævne flere - du kan se på Kojner På Trash tråd hvem der er på holdet - de fleste var med igår med undtagelse af Luna & Nerthus. Tråden kan findes i det åbne wow forum

SD Medlem Forum Elder Marwen's Avatar

Quote Originally Posted by Harpos View Post

Hmm... Din shadow dps så jeg ikke lige, men jeg så din healing og den var super, og du overlevede vores form for humor, det alene giver en thumbs up

OG desværre udeblev "Harpos Effekten" på Lei Shen, men vi fik ham da ned på 33% og det er da ikke et skidt try med i hvert fald 2 nye på den boss.
    Han er ikke i guilden (endnu) og kan derfor ikke se deres forum-navne i Note på Rosteren.

Quote Originally Posted by Marwen View Post
    Han er ikke i guilden (endnu) og kan derfor ikke se deres forum-navne i Note på Rosteren.
    Damn... Jeg vidste der var noget jeg glemte, men de navne der står i/på Mumble burde være folks forum navne.
    @Marwen Tak min ven for heads up

Good Luck, Nephalem! May the loot gods treat you kindly and your deeds of valor be remembered.

Officer Forum Adept Strexx's Avatar

Quote Originally Posted by Harpos View Post

desværre udeblev "Harpos Effekten" på Lei Shen, men vi fik ham da ned på 33% og det er da ikke et skidt try med i hvert fald 2 nye på den boss.

Hehehe du må virkelig ha været træt Harpos - Bedste try var 11%

@Trick
    senere er fint nok

Super, for har først fået fri nu. På vej hjem, og kommer på mumble når jeg er der.

klokken er 22:00, skal vi ta den imorn? har tid hele dagen
    Last edited by Lingmao; 18-06-2013 at 20:57.

Velkommen på trial Martin Aka @Trick Aka Mr. Pandagirl

Quote Originally Posted by Strexx View Post
    Hehehe du må virkelig ha været træt Harpos - Bedste try var 11%

aaaahhh en anelse kan jeg se nu

Men det gør det jo endnu bedre, med 2 nye på den boss...

@Lingmao tak for tålmodigheden og en god ansøgningssamtale. Og ja navnet..... nogen gange får man valgt lidt galt og pandagirl er ikke verdens bedste navn til min toon selvom det er en panda og en pige.. Suk.. Man bliver klogere

@Lingmao

Og så hedder jeg Trickk ingame... Trick var optaget, så... Ændrer det også på mumble. Kan man skifte navn her på forum?

Yes, jeg kan skiftet dit forum navn til Trickk hvis du vil have det
    det ændres ikke på mumble, det skal du selv gøre

Officer Forum Adept Strexx's Avatar

Jeg synes du skal hedde Pandagirl på forum