Page 3 of 3 FirstFirst 123
Results 51 to 73 of 73

Thread: Dragonslair aka Fest aben m Desvrre takke af for denne gang.

SD Medlem Forum Warden Skiz's Avatar

Quote Originally Posted by Cookiebo View Post
    Og det fr han ik !
    Eneste problem er at man ville kunne overtale dig med shoots cookie :P.
    S dine autoritet er bare ikke s overvldende.

Men jeg er enig, vi skal have et dommerpanel hver gang dragon skal med til fester, der vurdere om hans tilstand er ok!
    The diffrence between insanity and genius is measured only by succes
    My mind has left, my body follows

SD Medlem Forum Elder Regio's Avatar

Og det fr han ik !
    Og Bo bestemmer nr det drejer sig om at feste...
    FindUser("Regio")->postCount++;

Regio - Level 100 bloodelf mage (dps)
    Regi - Level 100 undead deathknight (tank)
    Sylenced - Level 93 orc rogue (dps)
    Baalade - Level 90 bloodelf paladin (healer/tank)

SD Medlem Forum Warden

Quote Originally Posted by Malk View Post
    WTH???
    Nu gr det da helt galt for folk?
    Syntes det er s srgeligt at da jeg joinede SD var Raiding en fast del af at spille isr WoW, og vi havde et super velfungerende core raiding hold som udover meget meget lidt fnidder krte som en velsmurt maskine, forstr ikke hvorfor der ikke er nogle af de "krfter" som er tilbage i wow ikke laver/genstarter CR holdet, det er jo tydeligt at der er et stort behov som folk ikke fr dkket

Det er jo helt vildt srgeligt s mange gamle der forlader os for tiden

/Saaaad panda.

EDIT: Glemte i min chok tilstand at nske dig alt mulig held og lykke, du vil blive savnet, vil altid huske hvor venlig og hjlpsom du var da jeg joinede, og s er du en fornjelse at tale med til de f fester jeg har vret med til
    Ikke for at ninjae dragons trd. Men det krver meget arbejde at holde tingene krende, og dem som driver det bliver ogs udkrt med tiden. Det er ogs gldende for fx mig, for selv om jeg lige nu giver "hardcore" raiding endnu et go, s er arbejdet mellem at drive det selv og hoppe med p en vogn der allerede krer enorm. S for mit eget vedkommende handler det faktisk om at bruge mindre tid p raiding, nu da jeg ikke lngere skal drive det.

Og hvor vil jeg s hen med det? Jeg mener ulig andre at det ikke er spillerne i SD der har manglet og mangler, men drivkrafter. Det er en helt anden diskussion, og selvom jeg ikke lngere kan se den del af forummet s gtter jeg p at man allerede er igang med at tage den.

SD Medlem Forum Elder Cookiebo's Avatar

Quote Originally Posted by Regio View Post
    Og Bo bestemmer nr det drejer sig om at feste...
    Er enig i hvad du skriver..

Quote Originally Posted by Oliria View Post
    Ikke for at ninjae dragons trd. Men det krver meget arbejde at holde tingene krende, og dem som driver det bliver ogs udkrt med tiden. Det er ogs gldende for fx mig, for selv om jeg lige nu giver "hardcore" raiding endnu et go, s er arbejdet mellem at drive det selv og hoppe med p en vogn der allerede krer enorm. S for mit eget vedkommende handler det faktisk om at bruge mindre tid p raiding, nu da jeg ikke lngere skal drive det.

Og hvor vil jeg s hen med det? Jeg mener ulig andre at det ikke er spillerne i SD der har manglet og mangler, men drivkrafter. Det er en helt anden diskussion, og selvom jeg ikke lngere kan se den del af forummet s gtter jeg p at man allerede er igang med at tage den.
    Jep - som Oliria skriver. Den post - "raidansvarlig" har slidt utallige officers op, Oliria er bare endnu en. Jeg blev slidt ned fr ham, fr mig var det Talnox, fr ham Rudo... Det du @Malk kalder "meget meget lidt fnidder" er nok en del vrre bag facaden...

Forum Apprentice

Held og lykke med det nye raid hold du vil da helt sikker blive savnet og nr du kommer tilbage er min thumps up der med det samme =)

SD Medlem Forum Disciple dragonslair's Avatar

Og det fr han ik !
    i kan ikke stoppe ninjaen!! muhahaha og btw BAH!

Det er godt nok crazy som alle de gode gamle forlader guilden.

Tak for dit gode selskab til fester og ingame!
    Pj pj fremover

SD Medlem Forum Trainee Missingangel's Avatar

Det er sq ik iorden, Henrik.... Men satser da p at se dig med SD-tag igen engang i fremtiden...

Ses jo nok

Christina.

Jep - som Oliria skriver. Den post - "raidansvarlig" har slidt utallige officers op, Oliria er bare endnu en. Jeg blev slidt ned fr ham, fr mig var det Talnox, fr ham Rudo... Det du @Malk kalder "meget meget lidt fnidder" er nok en del vrre bag facaden...
    Jeg er slet ikke blind over for at kre et raidhold kan vre opslidende, og det var p ingen mde en kritik af dem som har taget deres trn, og jeg ved ogs at der er maser der gerne vil raide, men bare ikke har overskud, evnerne eller en helt 3 grund til ikke at tage handsken op.

Min forrige post var nok ogs skrevet i frustration over at miste s mange p n gang
    God is an ever-receding pocket of scientific ignorance
    - Neil Degrasse Tyson

SD Medlem Forum Knight Talnox's Avatar

Jeps Da du kom til, @Malk, der var Rudo og jeg bare rigtig gode med kppen, s folk turde ikke sige noget eller brokke sig Ej, det krte helt fint, men der gr dlme mange timers forberedelse uden for normal raiding tid, som den enkelte raider ikke behver forholde sig s meget til. Bare det at lave dkp kunne vre et mareridt S ja, med tiden s brnder man ud og s skal der vre nye krfter til at tage over, ellers gr skidtet i st.

On topic: GL derude Dragon.
    Last edited by Talnox; 30-07-2013 at 10:32.
    Never argue with an idiot, he will just drag you down to his level and beat you with experience.

Officer Marquis of the Board HolgerDK's Avatar

Quote Originally Posted by Malk View Post
    WTH???
    Nu gr det da helt galt for folk?
    Syntes det er s srgeligt at da jeg joinede SD var Raiding en fast del af at spille isr WoW, og vi havde et super velfungerende core raiding hold som udover meget meget lidt fnidder krte som en velsmurt maskine, forstr ikke hvorfor der ikke er nogle af de "krfter" som er tilbage i wow ikke laver/genstarter CR holdet, det er jo tydeligt at der er et stort behov som folk ikke fr dkket

Det er jo helt vildt srgeligt s mange gamle der forlader os for tiden

/Saaaad panda.

EDIT: Glemte i min chok tilstand at nske dig alt mulig held og lykke, du vil blive savnet, vil altid huske hvor venlig og hjlpsom du var da jeg joinede, og s er du en fornjelse at tale med til de f fester jeg har vret med til
    LOL nej, vi havde nogen (f) gode spillere som slbte resten efter sig i deres klvand. Og nej, der er ikke nok folk der gider spille ordentlig/forberede sig ordentligt til raids, selv p de nuvrende hold er der nogen der bliver slbt med i klvandet p resten af holdet.

Hold op med at kigge tilbage p core raider holdet med rosenrde briller....
    Last edited by HolgerDK; 30-07-2013 at 12:15. Reason: formuleringsfejl
    "Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic." - Arthur C. Clarke.

SD Medlem Forum Knight Talnox's Avatar

Quote Originally Posted by HolgerDK View Post
    LOL nej, vi havde nogen (f) gode spillere som slbte resten efter sig i deres klvand. Og nej, der er ikke nok til at folk der gider spille ordentlig/forberede sig ordentligt til raids, selv p de nuvrende hold er der nogen der bliver slbt med i klvandet p resten af holdet.

Good times, good times
    Never argue with an idiot, he will just drag you down to his level and beat you with experience.

Puha... Godt jeg snart er 90... Kan forst i har hrdt brug for en skilled raider.....

Puha... Godt jeg snart er 90... Kan forst i har hrdt brug for en skilled raider.....
    jep

og det har vi ogs nr du er dinget 90

jep

og det har vi ogs nr du er dinget 90
    Ho Ho Ho.. vi nok stet op i den morsomme side her til morgen...!
    WOW CLASSIC

- PvP Rogue lvl 41
    - PvP Dualbox: lvl 14 & 19

Wall of of of of text Regent of the Board wOOOOt's Avatar

LOL nej, vi havde nogen (f) gode spillere som slbte resten efter sig i deres klvand. Og nej, der er ikke nok folk der gider spille ordentlig/forberede sig ordentligt til raids, selv p de nuvrende hold er der nogen der bliver slbt med i klvandet p resten af holdet.

Uanset spil og uanset raidhold, s vil der p et team altid vre nogle bedre end andre, som s lfter mere end de andre.
    Og det er jo meningen at man som guild accepterer dette, at alle gr deres bedste, men nogen hjlper mere, s andre oplever mere.
    At vre i en guild handler vel om at ha holdkammerater, hvor den bedre spiller faktisk er glad for at man er med til at gi noget til andre.
    Grundlgger af Semper Danica
    Forlod SD i okt 2015 - Men faldt i WOW Classic, og sgte ind igen.
    Pt. aktiv i WOW Classic og PUBG. - Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR sprgsml, s post eller pm.

Forum Apprentice

Quote Originally Posted by wOOOOt View Post
    Uanset spil og uanset raidhold, s vil der p et team altid vre nogle bedre end andre, som s lfter mere end de andre.
    Og det er jo meningen at man som guild accepterer dette, at alle gr deres bedste, men nogen hjlper mere, s andre oplever mere.
    At vre i en guild handler vel om at ha holdkammerater, hvor den bedre spiller faktisk er glad for at man er med til at gi noget til andre.
    Godt sagt, det er jo det samme med enhver hold sport. Du har nogle stjerner og du har nogle sterne abekatte.
    Personligt nr det kommer til sport (Bemrk fodbold) hrer jeg selv til Abekatte delen. Jeg er komplet bold spade

Syntes jeg heller ikke jeg gr, ved godt det ikke var rosenrdt, og ved ogs at der var folk der var forberedte og nogle der ikke var.
    Men de f gange jeg var med fungerede holdet fint, og nu ved jeg ikke hvad du lgger i "slbe igennem", men der vil altid vre folk med bedre gear som dr mindre og laver mindre damage, det er vel derfor man raider, for at skaffe bedre gear til dem der mangler?

Men at der s var folk der dukker op uden pots osv. kan jeg sagtens huske
    - Neil Degrasse Tyson

Officer Marquis of the Board HolgerDK's Avatar

Jeg tnker mest p folk der blev med at d til at st i lort p jorden eller bare ikke ydede godt nok i forhold til andre der spillede samme class - og ikke blev bedre til det...
    "Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic." - Arthur C. Clarke.

SD Medlem Forum Senior Huntnez's Avatar

Husk det er en farvel trd (i dette tilflde helt sikkert en p gensyn), hvis folk gerne vil snakke mere om de gamle raid dage s opret en trd et andet sted.

//Hunt

Jeg tnker mest p folk der blev med at d til at st i lort p jorden eller bare ikke ydede godt nok i forhold til andre der spillede samme class - og ikke blev bedre til det...
    Ja ok, jeg kan ogs godt huske folk som enten ikke kunne forst at Gldende rdt gulv = Av av - Dd, eller som ikke kunne overskue at holde je med det og samtidigt lave Dmg. og det glder sikkert mig selv inkluderet
    Men at folk ikke laver damage syntes jeg ikke er en fair sammenligning pga bde gear, og f.eks at en class kan spilles p mange mder, og der er mange ting der spiller ind i hvor meget Dmg. man lige laver end hvor gode raidere folk er.
    @Huntnez Sorry, slut med OT fra mig af.
    - Neil Degrasse Tyson

SD Medlem Forum Neophyte

neeeeeeej dragon hvem skal jeg nu el p min shammy kommer til og savne dig m8 held lykke