Results 1 to 9 of 9

Thread: Metal detektor

Socialt Medlem Forum Convert

Default Metal detektor

Hej sidder og overvejer at købe en metal detektor når jeg kommer hjem fra ferie. Har læst man skal søge om tilladelse dvs steder osv. Og jeg har kig på en som har fået gode anmeldelser til 6000kr

Ville høre om der var andre der har den hobby? Som jeg måske kan få lov at snakke med. Om tips og tricks osv :-)

Min kæreste forstår mig ikke . Så håber jeg får lov at gå en tur indimellem hvis jeg får en :-) hun kan ikke lide at være alene hjemme + har en datter på snart 2år

Socialt Medlem Marquis of the Board Kebra's Avatar

Quote Originally Posted by Hospitall View Post
    Hej sidder og overvejer at købe en metal detektor når jeg kommer hjem fra ferie. Har læst man skal søge om tilladelse dvs steder osv. Og jeg har kig på en som har fået gode anmeldelser til 6000kr

Ville høre om der var andre der har den hobby? Som jeg måske kan få lov at snakke med. Om tips og tricks osv :-)

Min kæreste forstår mig ikke . Så håber jeg får lov at gå en tur indimellem hvis jeg får en :-) hun kan ikke lide at være alene hjemme + har en datter på snart 2år
    Det lyder som en dyr investering i en hobby du aldrig får tid til.

Måske jeg kan argumentere at det er bedre at gå en tur i naturen end sidde foran computeren
    Last edited by Hospitall; 19-07-2013 at 8:31.

Socialt Medlem Forum Adept Strexx's Avatar

Måske jeg kan argumentere at det er bedre at gå en tur i naturen end sidde foran computeren

Så spar dine 6.000 og tag kæresten og ungen under armen og gå en lang tur i naturen

Been there done that. Desuden gider kæresten ikke gå langt. Eller brokker sig over nu har vi gået langt efterhånden ( ca 5-1000m) så at koble af med en metal detektor lyder bare Nice i mine øre

Socialt Medlem Forum Warden Sitara's Avatar

Been there done that. Desuden gider kæresten ikke gå langt. Eller brokker sig over nu har vi gået langt efterhånden ( ca 5-1000m) så at koble af med en metal detektor lyder bare Nice i mine øre
    Så forklare du hende at du har brug for tid for dig selv.

Socialt Medlem Forum Disciple Jirin's Avatar

Well, du er da ikke alene om det:
    http://www.heraldextra.com/news/loca...76eb2fa1f.html

Metal Detection Hobby Talk:
    http://www.mdhtalk.org/home.html
    Spiller:
    Minecraft
    |worten
    WoW - Tarren Mill
    |Jirin, Rouga, Fashionubly

Forum Warden Eworc's Avatar

Been there done that. Desuden gider kæresten ikke gå langt. Eller brokker sig over nu har vi gået langt efterhånden ( ca 5-1000m)
    Så hun gider ikke gå nogen steder, og hun gider ikke være alene..? Tror altså du bliver nødt til at forklare hende at sådan hænger verden bare ikke sammen. Og hvis hun ikke gider ud og gå må hun acceptere at være alene lidt. Det er ikke så voldsomt hårdt som hun tilsyneladende tror. Så hank op og tag en seriøs snak med hende.. Det der er tbh noget pladder
    It is difficult to be evil. Not impossible, just difficult.. But I love a challenge.

SD Medlem Forum Elder Talnox's Avatar

Pussy-whipped much?

I er voksne mennesker, der skal bare være både tid og mulighed for at man kan lave nogle ting for sig selv, eller hvis man gerne vil ud og nyde naturen lidt, skal det ikke forhindres fordi den anden aldrig har lyst. Så ender det med at køre af sporet. Så tror du er nød til at tage de lange bukser på og sætte hende ned til en snak og forklare at hun er nød til at give dig tid og plads til at have dine egne hobbyer.
    Never argue with an idiot, he will just drag you down to his level and beat you with experience.