Page 2 of 6 FirstFirst 123456 LastLast
Results 26 to 50 of 127

Thread: Farvel Semper Danica

Guest

SD, er en hyggelig guild med en masse fede mennesker, men for mig som for en del andre er SD lidt for casual en guild. Jeg forlader også guilden med henblik på at se hvad der kommer.

I er nogle hyggelige mennesker SD men vi har ikke samme ambitioner, og derfor er det lidt svært at se hvordan vi skal ligge under for beslutninger som beslutningstagerne ingen forudsætning har for at tage.

Alt held i fremtiden.

- Jarod

Guest

med tåre i øjnene her :cry: at jeg desværre os må sige farvel, det har været fedt og vi har fået lavet en masse sjov osv. Har mødt en masse fede mennesker og jeg siger gl i fremtiden til jer mange ting der spiller ind som jeg ik vil kaste mig ud i at skrive her.

Kan i ha det hygsomt :wink:

Den som kun vandrer i godt vejr, når aldrig frem.

SD Medlem Forum Apprentice Flagg's Avatar

Hvorfor fanden tænker folk sig ikke om, hvorfor skal der ikke prøves at ændre tingene før vi bare gir op. Nu har Guilden fået så hårdt et slag at vi står overfor potentiel ødelæggelse alligevel
    Der ku ha være gjort så mange andre ting end lige at gi op. Hvis en gut som morfar, som jeg forstod mange brugte som et slags forbilled, nu havde taget situationen ordentligt op, istedet for bare at gå til de grønne enge, så kunne vi nok ha undgået et blodspor af forladende spillere. Når man er i morfars situation burde ansvar være lidt højere prioriteret

Nu står vi så en masse SD folk og kigger forvirret rundt på vores rest af en guild, uden mange præster og nogle af de gode organisatorer. Jeg tror mange føler sig svigtet og er lidt i tvivl om hvad der nu skal ske.

Jeg håber bare på at dette i enden vil vise sig at være en go ting. Selvfølge skal folk ikke være her hvis det ikke er det de vil, bare de kunne ha forladt os med omtanke, istedet for disideret flugt, fra en bagatel vel at mærke...

Jeg ved godt at der ikke er meget nytte i at skrive dette nu, men man kan da håbe på en smule mere omtanke i fremtiden så..

Flaggster OUT!

Guest

Quote Originally Posted by Flaggster
    Nu har Guilden fået så hårdt et slag at vi står overfor potentiel ødelæggelse alligevel
    Undskyld mig, men det er da noget pis at sige. Især på et officielt forum.

Nå....

SD et hyggeligt guild som beregner sig mere til casual play end hardcore (efter min mening). Jeg havde ikke regnet med at det ville udvikle sig til et punkt hvor jeg bliver nød til at forlade guilden. Jeg er typisk meget loyal. Men jeg har ikke fået bygget noget loyalitet over for guilden, mere for de personer jeg render med til daglig og keder mig med.

Jeg havde en snak med wooot for et par dage siden. Han fik mig til at tænke en anden gang, og han gjorde mig mere tålmodig. Molten Core raidet var ligesom en vigtig del i min udmeldelse. At høre folk brokke sig så meget over noget så lidt, fik mig til at "koge over". SD endte med at leave foran Lucifer, vi havde godt nok prøvet 6 gange. Der havde været en lille stupid fejl hver eneste gang vi wipede, men Evil var klar på at køre videre, det var SD ikke.

Som sagt er det ikke kun pågrund af et skide raid, men det var ligesom der jeg havde sat fristen til.

Jeg undskylder for alle de fornuftige personer jeg efterlader i stikken ved at leave, det er en last resort, nu er der ingen vej tilbage og beslutningen er taget.

Wooot du skal ikke føle at din snak med mig var af ingen betydning, for det var den. Den gav mig mere tålmodighed, men desværre ikke nok. Ingen folk kunne havde ændret på det der nu er sket.

Håber stadig at vi og SD kan være venner, vi er jo trods alt på samme side.

Ses der ude drenge....

Forum Convert Ganiir's Avatar

Til jer som har meldt jer ud af SD, held og lykke fremover. Håber at i finder det i søger et andet sted.

Til dem som stadigvæk mener at SD er stedet at være. Skide godt, glæder mig meget til at spille med dig.

Det er klart at det på en eller anden måde vil berøre SD et stykke tid, men SD er efterhånden en gammel Guild og vi har prøvet det før og er her stadigvæk. Hvorfor ? nemt nok, vi syntes SD er værd at kæmpe for.

Jeg må desvære også melde min afgang. Jeg vil ikke beynde at skrive en masse ting jeg er utilfreds med. Men som SD ser ud nu er SD bare ikke noget for mig.

jeg siger mange tak for den tid vi har haft sammen. SD er bare ikke en guild for mig, så må hellere lade en anden få pladsen.

Ønsker jer alt godt i fremtiden og en masse crits
    WoW Player

Jeg tror ikke helt i forstår meningen med "Hardcore". "Hardcore" er når man virkelig brænder for noget, og at vælge den lette udvej ved at skifte guild er ikke særligt "Hardcore".

Så istedet kunne i prøve på at have organiseret andet end level 58+ instance groups. Og så måske ikke tage level requirements så tungt.

Så kunne det være nogle af folk, som tidligere bare sad i dagevis og spurgte om hjælp uden at få svar, at de så pludselig havde været level 60 med jeres hjælp.

At Morfar går ud af guilden som han gør er efter min mening uacceptabelt, især med den position du havde, da lige netop du havde chancen for at kunne gøre noget positivt ud af de problemer vi havde. Istedet for at quitte guilden midt om natten.

Men i må da have held og lykke de steder i vil hen bagefter her.

SD Medlem Forum Elder Cookiebo's Avatar

hva ska jeg sige..? fatter minus..
    Men jeg forlader ikke sd..
    WOW CLASSIC

- PvP Rogue lvl 41
    - PvP Dualbox: lvl 14 & 19

Guest

Hopper desværre også på vognen.

Grunden er at jeg er mere eller mindre enig med de fleste der forlader guildet og sd er blevet for stort og for casual til mig. Da jeg har lyst til endgame raid instances og raid encounters sker der for lidt i sd og udsigterne er for store til at det bliver til noget foreløbigt, specielt når mange nu forlader guildet.

Mange af dem der har forladt guildet har jeg desuden spillet rigtigt meget med og det ønsker jeg at blive ved med.

Jeg var med igår i byen med nogle fra sd og det var pisse skægt og hyggeligt og jeg må sige at jeg synes sd har en fed stemning for det meste og der er mange fine folk, men jeg vil ikke blive ved med at hænge bagud ingame og jeg har lyst til de fede ting nu og her og ikke om 2 måneder. Selvom jeg forlader guildet skal i da bare pm mig hvis i får brug for hjælp, og jeg er altid klar på en hyggesnak eller for den sags skyld en hygge bajer.

Ses ingame folkens

Forum Disciple

Jeg er rystet...og skuffet over folk. Jeg havde sgu forventet mig EN DEL mere af ALLE JER. Jeg håber at I får et afslag hvis i nogensinde prøver at komme ind igen. Som fisker siger det, det i gør er ikk hardcore, det er egoistisk, men fair nok, no hard feelings og I vil få et wave fra mig hvis vores veje skulle mødes. GL frem over, håber I finder hvad i søger andet steds.
    Det der online gaming! Jeg giver det et halvt år! TOPS!
    --------------------------------------
    You can't write Slaughter without Laughter.

Forum Trainee

Quote Originally Posted by wOOOOt
    Resten - Meld klart ud hvor i står nu!
    uden tvivl jeg bliver, er en for fed guild og den er mega god at være, sjove mennesker og fede officere
    Does the walker choose the path or the path the walker?

Guest

Smutter også folkens...

Baggrunden er dels argumenterne der er ført her, men mest manglen på powergamers, eller lvl 60 folk om man vil. Da mange nu leaver, vil der gå endnu længere tid inden sd er klar til onyxia og mc, og jeg vil ikke sidde tilbage og vente på at der skal gå så lang tid.

Stadig hyggeligt og cool guild, og jeg håber (som så mange andre der er smuttet) at vi stadig kan have det sjovt ingame.

Guest

Det kan godt være størstedelen af SD ikke ser det her som nogen krise, MEN. De af os 60ere der er tilbage er det et enoormt tilbageslag. For det første er det de mennesker vi har tilbragt xxx antal timer med til hverdag og hygget os med og blødt(dramatisk) med der leaver. Men derudover er det hele den aktive del af SDs top. Der er stadigvæk lvl 60 tilbage, men det har gjort ting som jeg har glædet mig til i lang tid er blevet udsat. F.eks større pvp raids på stormwind, darnassus, ironforgde eller mod axemen, united osv, pve raids på f.eks upperblackrockspire, molten core, onyxia, azuregods, lord kazzak er sat tilbage med x antal måneder. Det synes jeg er meget sørgeligt og har fået mig til at tænke over SD og se hvad der sker. Jeg håber meget på der kommer ro over tingene om en uge eller 2 eller der måske kommer nogle nye members in i highend, fordi faktum er. Vi har INGEN priests i highend nu. Vi har et par upcoming og så har vi mirwar som tja, men pointen var bare. Hvis vi gerne vil prøve nogle af de større ting i WOW, så er det et must at man har mindst 4-12 aktive lvl 60 priests. Dem får man altså ikke på 2 uger :/

I skriver i gerne vil have "gode" mennesker og ikke gode spillere. Men jeg kan forsikre jer om langt størstedelen af de folk der er leavet også har været gode mennesker. De leaver ikke fordi de er idioter.

Jeg bliver, samtidigt med jeg krydser fingre.

Forum Greenhorn

Jeg vil også smutte fra guild, men det har intet med nogen stridigheder at gøre eller lign.
    Jeg joinede SD da vi spillede på merlin DaoC, fordi en RL spillede der, men jeg kom aldrig og vil heller aldrig komme til at deltage i noget end-game spil i hverken DaoC eller WoW, fordi jeg ikke har tid til at "game" rigtigt. Jeg hører ikke engang til kategorien Casual-gamer.

Lol mit antal af posts på de her boards skulle sige sig selv om hvor lidt jeg deltager i hvad der sker i SD

Ses SD .. god jagt derude.

Ahrawn - Hib/Merlin
    Oakfather - Horde/Ravencrest
    Ruucktar - Horde/Ravencrest

SD Medlem Forum Elder Cookiebo's Avatar

well.. ser at den nye "sd" guild er Avius, alle dem som har forladt os har lavet den. undskyld men fatter ik lige noget.
    WOW CLASSIC

- PvP Rogue lvl 41
    - PvP Dualbox: lvl 14 & 19

SD Medlem Forum Apprentice Flagg's Avatar

Quote Originally Posted by Demetric
    Quote Originally Posted by Flaggster
    Nu har Guilden fået så hårdt et slag at vi står overfor potentiel ødelæggelse alligevel
    Undskyld mig, men det er da noget pis at sige. Især på et officielt forum.

Hvad er det for noget pis at sige så!! har du set tråden engang :| Jeg ved godt at der er flere trofaste lvl 60 tilbage, inclusiv mig selv og der kommer snart flere som jeg ved oxo er trofaste, men det vi ser her er en splitning og det ka jeg ikke li. Det ku sagtens være ordnet bedre så vi da er efterladt ikke står med en mærkelig fornemmelse i maven...

Det er jo nøjagting som jeg siger - blodspor og det er fandme ikke konstruktivt

Flagg

Wall of of of of text Regent of the Board wOOOOt's Avatar

Spar mig jeres "tårer" over at sige farvel.. det er sgu mig som er rigtig ked af det indvendigt.. :cry:

_______

Mange af vores lvl 60'ere så Morfar som deres leder, fordi han var den mest aktive lvl 60 officer i SD. Så det er klart at mange nu følger efter fordi de ikke vil sidde tilbage med en nu forlænget ventetid på det PVE endgame som mange længes efter.

Jeg takker naturligvis Morfar for de cool indsatser han har lavet i SD. Men at gå på den måde, uden en snak, uden at konfrontere ledelsen med problemet, og måske diskutere alternativer, det skuffer mig meget.
    Og jeg kunne lide Morfar, så jeg er også ked af tabet for SD rent personligt.

Resten der smutter på denne måde..
    Jeg er sgu ked af at se mange gode folk og flinke mennesker gå. Nogle jeg har snakket meget med, og personligt har brugt ekstra af mit liv på.
    Tilgiv men jeg er ret bitter lige nu over at i svigter på denne måde..
    Jeg føler at i svigter SD som har gjort alt for at i skulle ha det godt, og nydt vores selskab op til lvl 60. Nu er vi ikke gode nok mere, så rykker egoisterne videre.. Ok SD er måske bedre tjent med dette i den sidste ende, men der er et par stykker ind imellem som jeg er overraskede over at se chicken out på den her måde.. I har ALTID vidst at SD var en blandet casual guild, så at sige efter x+ antal måneder (for nogen år!) at SD var ikke lige sagen... BS!.
    Og jeg føler at i svigter mig og de andre officerer i SD, for vi har sgu altid været der for jer, og nu hvor vi har brug for jer, så er i der ikke for os!..

Men jeg vil naturligvis ikke være sur længe eller bære nag.. Det er et spil, vi spiller alle for at ha det sjovt, og hvis i vil have det sjovere i en anden guild, ja så ønsker jeg jer kun held og lykke med det..

Beklager virkelig at jeg flamer lidt der, men for hver der går på den måde, sætter i os uger tilbage i guilden.. Selvom flertallet er casual spillere, så var vi jo glade for at ha et elite team i fronten som kunne vise os andre vejen når vi nåede til lvl 60. Selvom vi spiller mindre, vil vi jo OGSÅ gerne frem til de store ting i WOW.
    Hvis i ikke kan forstå at jeg er lidt bitter, så beklager jeg naturligvis, men forskellen er jo så at jeg er her for guilden, ikke kun for mit eget ego.

Dem som tvivler nu..
    Skal man blive eller følge trop?
    Tænk hvad der er vigtigt for dig?
    Er det at klare Molten core her og nu, og nakke Onyxia som den første? Og hvad så derefter?
    Så er det gjort, og om en måned har i prøvet alt, lootet alt, og nedlagt alt... Så er der PVP, og det bliver cool, men det bliver ikke med SD gutter og gutinderne. Det bliver i en anden guild der har deres egne kriser og problemer.
    Uden det her frafald ville SD ha været klar til seriøse guildruns i MC om måske 2 uger... Nu er vi sat måske en måned tilbage..
    For SD overordnet betyder det ikke det store, for dem som er tilbage er her fordi de er glade for guilden, og vi skal nok nå det hele alligevel... Smutter folk over i en mere hardcore guild, så får i nakket Onyxia inden for et par uger fra nu. TILLYKKE! - SD gør det måske først om 1-2 måneder (i don't know!) faktum er at vi skal spille dette spil i lang tid, måske flere år, så hvad betyder et par uger eller måneder, hvis man har en god guild, og gode guildmates? For mig - intet!..

Til jer som bliver i SD..
    Tak! Jeg håber at det her styrker sammenholdet hos os der bliver tilbage.. Om det er 10 eller 20 der smutter nu betyder intet i totalen over en periode. Det er kun lige her og nu at det gør ondt på vores trofaste lvl 60'ere, som mangler folk. hvis 10 smutter er det ca. 1/4, og det er en del her og nu.. men vi har heldigvis mange lvl 50+ og 55+ som snart dinger 60, og så er vi kørende igen..

wOOOOt

PS.. Gentager - bærer ikke nag, er bare ked af at miste jer! :cry:
    Grundlægger af Semper Danica
    Forlod SD i okt 2015 - Men faldt i WOW Classic, og søgte ind igen.
    Pt. aktiv i WOW Classic og PUBG. - Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR spørgsmål, så post eller pm.

Forum Neophyte

Hmm hvis det er rigtigt med den nye guild avius synes jeg sku også det er noget backstabberi "morfar" Jeg ved ikke hvad der er sagt gjort for at få flere lev 60 med over et andet sted men umiddelbart synes jeg sku det er rigtig rigtig tyndt at fordi et medlem smutter fordi han ikke kan tage lidt modgang hmm tja livet er en stor modgang hvor man så prøver at løse de problemer der opstår på vejen så smutter der straks 5-10-15-20 medlemmer, det virker ikke som om i husker på hvad SD har været for jer, men en ting er helt klart det er godt der er folk til i verdenen som tør tage problemer istedet for at vende sig om og sige nå ja så prøver vi et andet sted. Jeg synes det synd for Woot, SD og dem som har lagt så mange timer iden her guild for jeres skyld.

Selvom jeg ikke er så høj lev bliver jeg i SD:-)
    Yipii Yihaa

Whip the witch
    :-)

Forum Knight Ladydie4's Avatar

Jeg synes det er utroligt surt, at der er så mange, der leaver SD nu.
    I går, på vores fede tur i Århus kom det som et overraskende slag i maven for mig, da vi tidligt om morgenen kom hjem til Kajak 5 SDére og så alt det der var sket/sker på forum her.
    Personligt fatter jeg ikke nogen tror de ikke vil komme til at savne SD vildt meget - jeg savner sku jeres stemmer og sjoven online ofte, når jeg ikke har tid til at spille.
    Jeg vil meget håbe for jer, at I ikke bliver trætte af WoW, for uden SD......
    Men no hard fealings - vi skal sku nok få gang i hjulene igen - som Lv 50 Priest kan jeg godt se, at mange håber jeg snart er lv 58....
    Hjælp mig - så kan jeg hurtigere hjælpe jer :-)
    Lad os få gang i nogle flere grupper og fortsat styrke sammenholdet i WoW´s bedste Guild.
    Jeg har ingen problemer, kun opgaver og de kan løses.

Ladydie /Troll/Priest/Lv 80/Tail/Ench
    Ladydead/Undead/Warlock/lv 80/Tail/JC
    Ladiesknight/Blood Elf/Death Night/lv 71/Ench
    Ladygodiva/Orc/Hunter/lv 68/ALC/Herb

Guest

Quote Originally Posted by Hammertime
    Vi har INGEN priests i highend nu. Vi har et par upcoming og så har vi mirwar som tja

Thats it - im out!

Har alligevel haft mine hyggeligste stunder i random grps de sidste par uger... Og hvis det er som hammer siger, at jeg ikke er nogen god priest (LoL), så kommer i jo ikke til at savne mig - so long all!

PS.: Jeg kan sq heller ikke holde til at man skal dolkes fordi man har andre meninger end andre, eller påpeger nogle ting man synes kan ændres - jeg gjorde en stor fejl, da jeg lod mig headhunte til SD

Forum Disciple Duncanous's Avatar

Farvel og tak til dem der smutter, nåede ikke at snakke med mange af jer, men håber da i finder det i mangler. Hverken jer eller SD har noget godt ud af at have nogen i guildet der er utilfredse!

Se på det på den lyse måde, os der bliver bliver her for SD og sammenholdet!

Forum Adept

Morfar er gået direkte til samme guild som JMP - Public Enemy, en elite guild..

Mange er gået til Avius som pt er kun SDer, og Mirwar er os smuttet nu så vi har Royce og shadowheler tilbage som priest

Boogie er dog lvl 59 pt så han er os med snart.
    "It wasn't broken, so it needed fixing" - SOE filosofi.
    --
    Dies - SWG - RIP.
    Newt - WoW - 60 Shaman
    Spirite - WoW - 10 Mage
    Opportunity - WoW - 6 priest

Wall of of of of text Regent of the Board wOOOOt's Avatar

btw Flagg - bare rolig, det er ikke SD som falder fra hinanden.. Det er nogle stykker som smutter, måske 5% - no big deal really..
    I sidste ende er det til gavn for SD - dem som er utilfredse smutter, så har alle det bedre! Eneste minus lige nu er manpower i lvl 60, specielt priests, men igen et par uger, og vi kører fuld skrue igen.

w 8)
    Grundlægger af Semper Danica
    Forlod SD i okt 2015 - Men faldt i WOW Classic, og søgte ind igen.
    Pt. aktiv i WOW Classic og PUBG. - Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR spørgsmål, så post eller pm.

Guest

Lige en tilføjelse:

Jeg er skuffet over at officers ikke sætter en stopper for den flaming som finder sted på det her forum, man skal havde mulighed for at sige sine meninger uden at blive slagtet, bag efter.

Når man forslår nogle ændringer i et guild på et board, kan jeg ikke se hvorfor, man skal jordes, det var noget andet, hvis man eks.v. ninjaede IG eller var dårlig at spille med.

Og Hammertimes angreb er helt hen i vejret eller bare tom luft, for jeg har aldrig IG forvoldt ham nogen som helst skade. Den fyr burde få et kursus i hvordan man opføre sig socialt!